quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk dat ze op een ander vloeistofje functioneert
Nee, maar ik word van deze streams dus zo niet gelukkig dat ik maar met termen ga gooien zodat er nog om de minuut een post in de cos komt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben geen vent maar kun je een stijve krijgen als je naar de streams kijkt?![]()
Dacht dat het BIN GO avond was.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:06 schreef cobain94 het volgende:
Gaan ze nog klaverjassen?
Zou een verademing zijn...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:06 schreef cobain94 het volgende:
Gaan ze nog klaverjassen?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:06 schreef Kinga het volgende:
Nog ff en mensen kappen met betalen voor de streams.
Tot nu toe dacht ik dat dat ding wat ze altijd bij zich droeg een zender was, maar dat is natuurlijk het pompje.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:07 schreef FdW het volgende:
[..]
. hydrauliek olie om haar tieten op spanning te houden.
![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:09 schreef cobain94 het volgende:
Dan zit ik met smart te wachten op een russische versie van de kooi..Die gaan net een stapje verder denk ik..Gezien BB
Ja klopt The lords of the neckless part 1 2 and 3 and sequal two harts drifting apartquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:05 schreef Lobasca het volgende:
Ga me nu niet vertellen dat de 2e film echt nog komt..
Wat denk je van de Amerikaanse versie van DGK?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:09 schreef cobain94 het volgende:
Dan zit ik met smart te wachten op een russische versie van de kooi..Die gaan net een stapje verder denk ik..Gezien BB
Die hebben nog een klein beetje moraal,russen veel minder..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat denk je van de Amerikaanse versie van DGK?
Zeker met zo veel geld op het spel zal dat heel ver gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |