Amanda is een android die olie lekt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat zit Amanda te janken?
pics???quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welk geld? Dr.Laban van de Bergmankliniek trekt de haren uit zijn hoofd dat hij zich heeft ingelaten met DGK, gezien het resultaat van Natasja's tieten.
Zeker wel, allemaal opgekropte energie, maar ik kan me vergissen.quote:
Sorry hoor, ik had deze geopend omdat ik dacht dat er geen cos wasquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
Ik zei het toch Lobasca.
Dat meen je nietquote:
Geeft niks hoor, op tijd een nieuw cosje klaar wordt op prijs gesteld (van jou ook hoor Lobasca).quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik had deze geopend omdat ik dacht dat er geen cos was![]()
Ik verwijt je niks hoor, maar het gaat om het COSopen gezeur, iedere keer weer.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik had deze geopend omdat ik dacht dat er geen cos was![]()
als ik een plasser had, dan had ik 'm nu van de grond kunnen rapen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:00 schreef Pavement het volgende:
![]()
![]()
Ik switch van een saaie film naar een nog saaiere stream, jesus al een paar dagen geen kont te beleven.
Ik krijg hier zo geen stijve plasser van
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:01 schreef SHE het volgende:
[..]
als ik een plasser had, dan had ik 'm nu van de grond kunnen rapen.
wat is dit ???
Ik ben geen vent maar kun je een stijve krijgen als je naar de streams kijkt?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:00 schreef Pavement het volgende:
![]()
![]()
Ik switch van een saaie film naar een nog saaiere stream, jesus al een paar dagen geen kont te beleven.
Ik krijg hier zo geen stijve plasser van
Als je naat kijkt misschien wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben geen vent maar kun je een stijve krijgen als je naat de streams kijkt?![]()
Met gemakquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben geen vent maar kun je een stijve krijgen als je naat de streams kijkt?![]()
Typoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je naat kijkt misschien wel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |