quote:Live Earth is a 24-hour, 7-continent concert series taking place on 7/7/07 that will bring together more than 100 music artists and 2 billion people to trigger a global movement to solve the climate crisis.
Live Earth will reach this worldwide audience through an unprecedented global media architecture covering all media platforms - TV, radio, Internet and wireless channels.
Live Earth marks the beginning of a multi-year campaign led by the Alliance for Climate Protection, The Climate Group and other international organizations to drive individuals, corporations and governments to take action to solve global warming. Former U.S. Vice President Al Gore is the Chair of the Alliance and Partner of Live Earth.
Live Earth was founded by Kevin Wall, the Worldwide Executive Producer of Live 8, an event that brought together one of the largest audiences in history to combat poverty. Wall formed a partnership with Al Gore and the Alliance for Climate Protection to ensure that Live Earth inspires behavioral changes long after 7/7/07.
Live Earth will stage official concerts at Giants Stadium in New York; Wembley Stadium in London; Aussie Stadium in Sydney; Copacabana Beach in Rio de Janeiro; the Coca-Cola Dome in Johannesburg; Makuhari Messe in Tokyo; the Oriental Pearl Tower in Shanghai; and HSH Nordbank Arena in Hamburg.
BBC Reporters' log: Live Earth concertsquote:BBC TV: 2.00pm - 5.00am, 7-8 July (Nederlandse tijd!)
You'll be able to see the London concert and highlights from around the world on BBC ONE and BBC TWO.
3FM is er ook de hele dag bij.quote:Zaterdag 07 juli 2007
09:00 - 10:00
Genre: Muziek, Nieuws/actualiteiten
Omroep: BNN, NOS
--------------------------------------------------------------------------------
Verslag vanuit New York, Rio de Janeiro, Londen, Hamburg, Johannesburg, Shanghai, Tokyo en Sydney. Én vanuit Live Earth Alert! in Amsterdam. Live Earth is een initiatief van Al Gore, voormalig vice-president van de VS en maker van de Oscarwinnende klimaatdocumentaire An inconvenient truth, en Kevin Wall, producent van onder andere Live8. Meer dan 120 landen zenden deze concertmarathon uit. De lijst van deelnemende artiesten bestaat voorlopig uit onder anderen: Alicia Keys, Beastie Boys, Black Eyed Peas, Bloc Party, Bon Jovi, Corinne Bailey Rae, Crowded House, Duran Duran, Foo Fighters, Genesis, Jack Johnson, James Blunt, John Legend, Kanye West, Keane, Kelly Clarkson, KT Tunstall, Lenny Kravitz, Ludacriss, Madonna, Razorlight, Red Hot Chili Peppers, Sheryl Crow, Smashing Pumpkins, Snoop Dog, Snow Patrol en The Police. De concertsteden zijn New York, Rio de Janeiro, Londen, Hamburg, Johannesburg, Shanghai, Tokyo en Sydney. Alle optredens worden klimaatneutraal geproduceerd. Amsterdam haakt aan met een gratis publieksevenement: Live Earth Alert in Cultuurpark Westergasfabriek. Naast de wereldwijde Live Earth concerten, zijn er optredens van Ali B. en Fedde Le Grand, stand-up comedians, klimaatdebatten met ministers, BN'ers en publiek, acts en stands. Verslag vanuit New York: Filemon Wesselink. Verslag vanuit Londen: Brecht van Hulten. Verslag vanuit Johannesburg: Floortje Dessing. Presentatie: Sophie Hilbrand, Froukje Jansen en Giel Beelen.
quote:TV:
Voor Chello-abonnees: mms://pctv.chello.com/NL3
Voor Casema internet-abonnees: http://www.tvportal.nl/casema/streams/NL3.asx
Helaas is het voor de rest niet mogelijk om de NL-uitzending te volgen. Wel kan je alle streams per podium vinden op http://liveearth.msn.com/
RADIO:
3FM: http://81.173.3.138/listen.pls (via Uruzgan.FM-stream, want de normale stream is onbereikbaar)
http://entimg.msn.com/i/ExperienceData/p1-7/en-us/x.htm?sh=LiveEarthLive&g=fd3116b3-ebc3-439e-a9a0-2bb5dbf305cb
Het gat de hele tijd al zo.We krijgen anderhalf nummer te zien en dan weer een studiogast met een obligaat praatjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:59 schreef Stranger het volgende:
Nu ze Spinal Tap hebben weggezapt voor Rihanna ga ik veel milieuonbewuster leven. Om ze terug te pakken.![]()
kijk de film, het is zo goed!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit allemaal fake is
Gezien je username ook niet vreemd neequote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:00 schreef ABBAfan het volgende:
Maar ja, toen was ik 17 en luisterde naar de hitlijsten. Nu niet meer. Ik ken heel veel Live Earth acts niet eens![]()
En hun manager op meathead uit all in the familyquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:00 schreef tha_dark het volgende:
Die kerel van Spinal Tap lijkt op Asterix![]()
Die grijze is Panoramixquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:00 schreef tha_dark het volgende:
Die kerel van Spinal Tap lijkt op Asterix![]()
Donequote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:02 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Doe eens OP plakken.
http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/Live_Earth
Nigel is getrouwd met Jamie Lee Curtisquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:48 schreef Libris het volgende:
bassist van spinal tap is trouwens een simpsons stem acteur...
Fuck, ik heb zo een verjaardag maar dit ga ik zeker terugkijken morgenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:00 schreef Hapertje het volgende:
Gogol Bordello zal Madonna begeleiden tijdens La Isla Bonita!
In China hebben ze hun nauwe oogjes allang dichtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
sarah brightman komt eraan @ china
waar?quote:
dan doen ze net alsof ze live zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In China hebben ze hun nauwe oogjes allang dicht
Concerten die hebben plaatsgevonden in Australie, Japan en China worden op dit moment herhaalt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
dan doen ze net alsof ze live zijn
Hoe laat, weet je dat?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:07 schreef Kidney_Bean het volgende:
nee nog niet, die komt in Hamburg na: Mando Diao en Juli! Dus het schiet al op voor Chrisje![]()
Hierna.....staat toch echt op de streams eronder hoor!quote:
Hell yeah!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:09 schreef Hapertje het volgende:
9 PM
Russell Brand introduces Foo Fighters
Set: "Best Of You", "All My Life", "My Hero", "Everlong"
WELLUSquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:07 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nog geen B Boys! Liar Liar Pants On Fire!!
In dit geval hoop ik dat de Ford extra gas geeft.....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:14 schreef Aoristus het volgende:
als een rendier die verstijfd in de koplampen van een naderende Ford kijkt
Weet niet wat hij heeft gerookt/gesnoven/gedronken heeft....maar is niet goed...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:14 schreef Aoristus het volgende:
als een rendier die verstijfd in de koplampen van een naderende Ford kijkt
Ja duh...alvast een herinnering dacht ik zoquote:
Even haar vrienden van de Beastie Boys opzoeken. In 1985 tourden ze een tijdje samen!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:15 schreef Hapertje het volgende:
Madonna is een half uur geleden in Wembley aangekomen
You're right, kan nooit kwaad!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:15 schreef Susie het volgende:
[..]
Ja duh...alvast een herinnering dacht ik zo![]()
Dat op haar gewicht letten gaat wel erg ver vind ikquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:15 schreef Hapertje het volgende:
Madonna is een half uur geleden in Wembley aangekomen
De Beasties zaten in haar voorprogramma. Dat was een schok voor de 12-15 jarigen toenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:16 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Even haar vrienden van de Beastie Boys opzoeken. In 1985 tourden ze een tijdje samen!
Das allang geweest...herhalingen...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
crowded house @ australie
Ze staan lekker allemaal op het strand daarquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:17 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Lekkere dames in het publiek weer bij de Brazilie streamStuk beter uitzicht dan die kop van die creep James Blunt.
Alleen multitaskende nerds weten dat 't niet zo isquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:20 schreef Toad het volgende:
De BBC gaat live naar NY met KT Tunstall. Ze zijn net zo erg als Ned3!
Dat klinkt heul zo slecht niet eigenlijk..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:21 schreef Felixa het volgende:
Mr. Nicole Kidman in New York
Ik lees de hele tijd kut uninstallquote:
Leg die muis eens wegquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik lees de hele tijd kut uninstall![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:23 schreef Susie het volgende:
Snel weer terug naar London!!! BEASTIE BOYS!!!!!
durf het niet te zeggen, meen ergens 22:30 uur gelezen te hebben, maar echt kijk vooral naar de stream want de tijdschema´s kloppen niet helemaal...quote:
Ik zapte en zag dit ook 'LIVE'quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:24 schreef Aoristus het volgende:
Metallica weer , maar dan op ned3, dus met zonder ondertiteling
Ja nou...jezus...en nu is B-BOYS op streams....arghhhhhhhhhhhh! Doen ze nou altijd!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:24 schreef Aoristus het volgende:
Metallica weer , maar dan op ned3, dus met zonder ondertiteling
Nee toch? Jawel! Daar zijn ze!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:25 schreef Hapertje het volgende:
DE BOYS worden geboycot op BBC!
Maar daar zijn ze dan toch!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:25 schreef Hapertje het volgende:
Neehoor.. spelen er nuquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:25 schreef Hapertje het volgende:
Tis gvd maar dat we het wetenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
aaah John Barrowman en David Tennant zijn vorig jaar samen naar Madonna geweest in Cardiff
neehoor alleen er zit vertraging tussenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:28 schreef Aoristus het volgende:
leuk op teevee spelen ze heel iets anders dan op de stream
Intergalactische ingewikkeldheidquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
neehoor alleen er zit vertraging tussen
Dat zouden ze nu weer moeten doenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:29 schreef tong80 het volgende:
Ik leerde de Beasty Boys kennen toen ze hardcore gitaarmuziek maakten
CBGB'squote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:29 schreef tong80 het volgende:
Ik leerde de Beasty Boys kennen toen ze hardcore gitaarmuziek maakten
ja en net toen ze begonnen aan 2e nummer.. stream liep eerst voor.. en ineens liep de tv voor wtfquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:30 schreef Felixa het volgende:
Ik had wel gedacht dat BBC achter zou lopen op de stream om de F-woorden eruit te piepen...
Daar doen ze de hele dag al moeilijk over...
Volgens mij hoefde dat maar tot 20 uur lokale tijd ivm kinderen die konden kijken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:30 schreef Felixa het volgende:
Ik had wel gedacht dat BBC achter zou lopen op de stream om de F-woorden eruit te piepen...
Daar doen ze de hele dag al moeilijk over...
Wie is herry?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:31 schreef SunChaser het volgende:
Wat een herry, is er al echte muziek geweest?
Heb je een verzoekie.. zeikmutsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:31 schreef SunChaser het volgende:
Sinds Genesis is er niets fatsoenlijks meer geweest eigenlijk. En ik ben bepaald geen Genesis-fan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:31 schreef SunChaser het volgende:
En zeker niet als je ook Beastie Boys kan uitzendenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:32 schreef Wickedangel het volgende:
Niet weer Shakira... valse misthoorn.
Hebben ze bij BBC weer weggezapt????quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:34 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En zeker niet als je ook Beastie Boys kan uitzenden
Vrouwen kennende zal ze het wel wijten aan d'r broekquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:33 schreef Aoristus het volgende:
In het echt valt Shakira tegen, ze heeft een plattere kont dan normaal
Heb ik al gezienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom zeuren jullie als je gewoon metallica kan kijken.
klikquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:35 schreef mindgames het volgende:
[..]
Waar kun je het verder kijken dan? De MSN-streams zeker?
Ik had het einde ff gemist!!! Helemaal top hier!! Even de buren gestoord maken...whahahaha!!quote:
Uitzending van 3 is niet Live, al roept Giel dat wel de hele tijdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:35 schreef Kidney_Bean het volgende:
Hey voor diegene die Chris Cornell wilde zien: die komt volgensmij veel eerder!!! De band die voor Chris zit, Juli, begint namelijk al over zo´n 5 minuten (volgens de NEXT UP).. dus ik denk dat Chris al zeker rond 10 uur optreedt!!
Thanks a lotquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
http://entimg.msn.com/i/ExperienceData/p1-7/en-us/x.htm?sh=LiveEarthLive&g=dea2e045-71cf-4844-b4c6-667c2c83bb74
Hear, Hear!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:33 schreef Hapertje het volgende:
Shakira kan NIET zingen!
Nederland 3 is helemaal kansloos. Iedere keer als ik overschakel, neuzelt er weer iemand over het milieu. Daar draait het toch niet om?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die kansloze berichtenbalk op ned3![]()
![]()
. Het is net 1 januari, morgen zijn alle goede voornemens weer vergeten
.
Hoe oud was je toen borsz ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:37 schreef borisz het volgende:
eens met TT
D'r zou eigenlijk iemand moeten sms'en dat ie vanaf vandaag geen wc-papier meer gaat gebruiken om de bomenkap tegen te gaan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die kansloze berichtenbalk op ned3![]()
![]()
. Het is net 1 januari, morgen zijn alle goede voornemens weer vergeten
.
lieverd ik kijk de streamquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:36 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Uitzending van 3 is niet Live, al roept Giel dat wel de hele tijd![]()
BBC 1 loopt helemaal hopeloos achter.
Op de Westerparkstage Carel Kraaijenhof.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:40 schreef tong80 het volgende:
Ik schakel nu over naar Ned-3 De Beeb maakt er ook een zooitje van. Ik erger me liever in het Nederlands
Heb je wel eens een wereldkaart gezienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:40 schreef Aoristus het volgende:
wat een blamage eigenlijk dat Nederland alleen maar van die halve zolen kan presenteren tegenover wereldartiesten in bijna alle andere landen
Nederland is geen officieel Live Earth podium.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:40 schreef Aoristus het volgende:
wat een blamage eigenlijk dat Nederland alleen maar van die halve zolen kan presenteren tegenover wereldartiesten in bijna alle andere landen
Ja herlijk live earth 'Falling to earth' we zien zo live mensen uit een helicopter vallen uit Argentinië met de traan van Maximaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:41 schreef Toad het volgende:
[..]
Op de Westerparkstage Carel Kraaijenhof.
Jaja, is dat omdat we Giel Beelen en die spitsmuis bij pinkpop ook al niet erkennen als echt?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:41 schreef Toad het volgende:
[..]
Nederland is geen officieel Live Earth podium.
op die zit ik ook te wachtenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:41 schreef Haunter het volgende:
Alleen Chris Cornell en Foo Fighters gaan me zeker nog boeien
Ja gewoon blijven kijken.. je hebt alweer beeld.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:40 schreef Hapertje het volgende:
Mijn stream zegt: Put your computer to sleep! ???
Nee, maar ik vrees dat die pas diep in de nacht op de World Feed komt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:43 schreef Remzz het volgende:
Is KT Tunstall al op Nederland 3 geweest ?
Ah mooi, de Pussycat Dolls.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:41 schreef Felixa het volgende:
Gelukkig zometeen in Londen Pussycat Dolls, kan ik mooi ff overschakelen naar ChrisCornell.
Owquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:43 schreef Toad het volgende:
[..]
Nee, maar ik vrees dat die pas diep in de nacht op de World Feed komt.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:44 schreef Aoristus het volgende:
the singing prostitutes op de beeb nu
Volgens mij al wel hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:43 schreef Toad het volgende:
[..]
Nee, maar ik vrees dat die pas diep in de nacht op de World Feed komt.
Is het anders dan atomic kitten, sugababes of destiny's childquote:
Oeh! nu bezig op ned3.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
dan maar nog een keer Metallica, die poesjes kan ik echt niet aanhoren![]()
misschien de verschijningquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:48 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Is het anders dan atomic kitten, sugababes of destiny's child
riiiiiiiiiiightquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:46 schreef BigFire het volgende:
waarom gaat die zangeres niet solo? die anderen zijn zo lelijk en nutteloos.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:49 schreef Aoristus het volgende:
dan maar naar die lelijke Lars Ullrich zappen die gelukkig ver naar achter is geschoven
Da's ook de enige die ook maar iets van talent heeftquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:46 schreef -Hans- het volgende:
Tijd voor bier.
Zangeres ziet er wel aardig uit.![]()
Reclame, dus nu word je gedwongen te kijkenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:50 schreef Felixa het volgende:
Tallica al weer afgelopen... Scheisse...
Voor jou is het Meneer Ulrichquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:49 schreef Aoristus het volgende:
dan maar naar die lelijke Lars Ullrich zappen die gelukkig ver naar achter is geschoven
Nee, ik kijk eigenlijk om mijn algehele weerstand op te bouwen en jij?quote:
Dear god doe me dat niet aan hoor!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:50 schreef Kidney_Bean het volgende:
ja NA dat juli is Chris, dus ik vrees het ergste..... dat ze FooFighters en Chris tegelijk uitzenden grrrrrrrr....
Toured with Metallica for a while, speed of sound tour, bunch of assholesquote:
Voor heerlijke muziek zoals Metallica & Beastie Boys.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nee, ik kijk eigenlijk om mijn algehele weerstand op te bouwen en jij?
Ik las weken geleden ergens dat die vanwege haar 'air' alweer uit de groep is gegooidquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:50 schreef Kidney_Bean het volgende:
ja NA dat juli is Chris, dus ik vrees het ergste..... dat ze FooFighters en Chris tegelijk uitzenden grrrrrrrr....
Ooooh en trouwens: die Pussycat dolls hadden toch zo´n wedstrijd dat ze een nieuw lid erbij kregen....? Waar is dat nieuwe lid dan????
Is ze toch ook ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:46 schreef BigFire het volgende:
waarom gaat die zangeres niet solo? die anderen zijn zo lelijk en nutteloos.
de dolls maken het ook vrij moeilijk om die niet uitgebreid in beeld te brengenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
Whahaha, de cameraman is liefhebber van vrouwelijke rondingen.
verschrikkelijkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:55 schreef Hapertje het volgende:
LELIJKE MIX!
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:56 schreef Mvnl het volgende:
de dolls maken het ook vrij moeilijk om die niet uitgebreid in beeld te brengen![]()
Shoot, ik weet het nog niet, ham of kaas, ham of kaas...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:55 schreef Haunter het volgende:
Ik ga denk ik toch voor Chris Cornell als het tegelijk uitgezonden wordt met Foo Fighters
och zo moeilijk is dat niet hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoe kun je Metallica nou slecht vinden?
Werkt helaas niet Line 172, "experience" is undefined. Geen idee waarom het niet bij me werktquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:58 schreef Kidney_Bean het volgende:
hmmm... hier IE6 en geen problemen met deze link...
http://entimg.msn.com/i/ExperienceData/p1-7/en-us/x.htm?sh=LiveEarthLive&g=fd3116b3-ebc3-439e-a9a0-2bb5dbf305cb
Nouja, mij gaat het om Chris' stem.. en dat overmeestert Dave Grohl's stemquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:57 schreef Felixa het volgende:
[..]
Shoot, ik weet het nog niet, ham of kaas, ham of kaas...
Toch maar Foo Fighters met geluid, Chris zonder geluid denk ik - kan ik in ieder geval naar zijn pretty face kijken!
Klinkt goed idd!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:59 schreef Susie het volgende:
*luistert naar Ludracris
Ik weet het ook niet!! Kanniekieze!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:59 schreef Haunter het volgende:
[..]
Nouja, mij gaat het om Chris' stem.. en dat overmeestert Dave Grohl's stem
Emma is zo'n beetje aan t bevallen momenteel, dat zal er iets mee te maken hebbenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:59 schreef N.icka het volgende:
Wat een stomme wijven met dat geblehr , waarom staan de spice girls daar niet?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:01 schreef Toad het volgende:
UK: Foo Fighters
Ow , ja dat is wel belangrijkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:02 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Emma is zo'n beetje aan t bevallen momenteel, dat zal er iets mee te maken hebben![]()
Ik kijk maar gewoon livestreams nuquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:04 schreef Felixa het volgende:
James Bluhuhuhunt nu in studio op BBC
Ik kijk streams en tv, niet echt goed voor het milieu of zo... maar ja...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:05 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik kijk maar gewoon livestreams nuwil niet dat ze weer af gaan kappen volgende optredens
Is dat nu op BBC? Want dat ziet er niet uit als Foo Fighters!! haha!quote:
Net afgelopen nu, lekkere afsluiter met What's Your Fantasy en Money Maker!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:06 schreef Susie het volgende:
Optreden Ludacris duurt trouwens best lang
de tjildren of the revoloesjon. Dit digt Aoristus nietquote:
KT was ook gewoon goed!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:05 schreef Toad het volgende:
Goed: Snow Patrol, Damien Rice en David Gray, Katie Melua
Leuke verassing: Miss Higgins, KT Tunstall
Ik was toch best blij dat de zanger vorig jaar bij Pearl Jam op het podium sprong om Hungerstrike te zingen!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Wolfmother is niet mijn muziek.
Geduld, ze komen zo.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:08 schreef broer het volgende:
Als de Foo Fighters nu in Wembley spelen, waarom zenden ze die dan niet uit?
Hét bandje van Stinkpop dit jaarquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Wolfmother is niet mijn muziek.
Waarschuw me ff...zit nu weer op ned 3! Wat een drukke avond zeg.....quote:
Laat maar...daar zitten ze ook te kutten....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:10 schreef Susie het volgende:
[..]
Waarschuw me ff...zit nu weer op ned 3! Wat een drukke avond zeg.....
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:10 schreef Hapertje het volgende:
Is dat nou David Tennant naast James *UUUGH* Blunt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |