Sinds Genesis is er niets fatsoenlijks meer geweest eigenlijk. En ik ben bepaald geen Genesis-fan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:31 schreef SunChaser het volgende:
Wat een herry, is er al echte muziek geweest?
En zeker niet als je ook Beastie Boys kan uitzendenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:32 schreef Wickedangel het volgende:
Niet weer Shakira... valse misthoorn.
Hebben ze bij BBC weer weggezapt????quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:34 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En zeker niet als je ook Beastie Boys kan uitzenden
Vrouwen kennende zal ze het wel wijten aan d'r broekquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:33 schreef Aoristus het volgende:
In het echt valt Shakira tegen, ze heeft een plattere kont dan normaal
Heb ik al gezienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom zeuren jullie als je gewoon metallica kan kijken.
klikquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:35 schreef mindgames het volgende:
[..]
Waar kun je het verder kijken dan? De MSN-streams zeker?
Ik had het einde ff gemist!!! Helemaal top hier!! Even de buren gestoord maken...whahahaha!!quote:
Uitzending van 3 is niet Live, al roept Giel dat wel de hele tijdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:35 schreef Kidney_Bean het volgende:
Hey voor diegene die Chris Cornell wilde zien: die komt volgensmij veel eerder!!! De band die voor Chris zit, Juli, begint namelijk al over zo´n 5 minuten (volgens de NEXT UP).. dus ik denk dat Chris al zeker rond 10 uur optreedt!!
Thanks a lotquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
http://entimg.msn.com/i/ExperienceData/p1-7/en-us/x.htm?sh=LiveEarthLive&g=dea2e045-71cf-4844-b4c6-667c2c83bb74
Hear, Hear!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:33 schreef Hapertje het volgende:
Shakira kan NIET zingen!
Nederland 3 is helemaal kansloos. Iedere keer als ik overschakel, neuzelt er weer iemand over het milieu. Daar draait het toch niet om?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die kansloze berichtenbalk op ned3![]()
![]()
. Het is net 1 januari, morgen zijn alle goede voornemens weer vergeten
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |