Tis gvd maar dat we het wetenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
aaah John Barrowman en David Tennant zijn vorig jaar samen naar Madonna geweest in Cardiff
neehoor alleen er zit vertraging tussenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:28 schreef Aoristus het volgende:
leuk op teevee spelen ze heel iets anders dan op de stream
Intergalactische ingewikkeldheidquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
neehoor alleen er zit vertraging tussen
Dat zouden ze nu weer moeten doenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:29 schreef tong80 het volgende:
Ik leerde de Beasty Boys kennen toen ze hardcore gitaarmuziek maakten
CBGB'squote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:29 schreef tong80 het volgende:
Ik leerde de Beasty Boys kennen toen ze hardcore gitaarmuziek maakten
ja en net toen ze begonnen aan 2e nummer.. stream liep eerst voor.. en ineens liep de tv voor wtfquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:30 schreef Felixa het volgende:
Ik had wel gedacht dat BBC achter zou lopen op de stream om de F-woorden eruit te piepen...
Daar doen ze de hele dag al moeilijk over...
Volgens mij hoefde dat maar tot 20 uur lokale tijd ivm kinderen die konden kijken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:30 schreef Felixa het volgende:
Ik had wel gedacht dat BBC achter zou lopen op de stream om de F-woorden eruit te piepen...
Daar doen ze de hele dag al moeilijk over...
Wie is herry?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:31 schreef SunChaser het volgende:
Wat een herry, is er al echte muziek geweest?
Heb je een verzoekie.. zeikmutsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:31 schreef SunChaser het volgende:
Wat een herry, is er al echte muziek geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |