En zeker niet als je ook Beastie Boys kan uitzendenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:32 schreef Wickedangel het volgende:
Niet weer Shakira... valse misthoorn.
Hebben ze bij BBC weer weggezapt????quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:34 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En zeker niet als je ook Beastie Boys kan uitzenden
Vrouwen kennende zal ze het wel wijten aan d'r broekquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:33 schreef Aoristus het volgende:
In het echt valt Shakira tegen, ze heeft een plattere kont dan normaal
Heb ik al gezienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom zeuren jullie als je gewoon metallica kan kijken.
klikquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:35 schreef mindgames het volgende:
[..]
Waar kun je het verder kijken dan? De MSN-streams zeker?
Ik had het einde ff gemist!!! Helemaal top hier!! Even de buren gestoord maken...whahahaha!!quote:
Uitzending van 3 is niet Live, al roept Giel dat wel de hele tijdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:35 schreef Kidney_Bean het volgende:
Hey voor diegene die Chris Cornell wilde zien: die komt volgensmij veel eerder!!! De band die voor Chris zit, Juli, begint namelijk al over zo´n 5 minuten (volgens de NEXT UP).. dus ik denk dat Chris al zeker rond 10 uur optreedt!!
Thanks a lotquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
http://entimg.msn.com/i/ExperienceData/p1-7/en-us/x.htm?sh=LiveEarthLive&g=dea2e045-71cf-4844-b4c6-667c2c83bb74
Hear, Hear!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:33 schreef Hapertje het volgende:
Shakira kan NIET zingen!
Nederland 3 is helemaal kansloos. Iedere keer als ik overschakel, neuzelt er weer iemand over het milieu. Daar draait het toch niet om?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die kansloze berichtenbalk op ned3![]()
![]()
. Het is net 1 januari, morgen zijn alle goede voornemens weer vergeten
.
Hoe oud was je toen borsz ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:37 schreef borisz het volgende:
eens met TT
D'r zou eigenlijk iemand moeten sms'en dat ie vanaf vandaag geen wc-papier meer gaat gebruiken om de bomenkap tegen te gaan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die kansloze berichtenbalk op ned3![]()
![]()
. Het is net 1 januari, morgen zijn alle goede voornemens weer vergeten
.
lieverd ik kijk de streamquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:36 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Uitzending van 3 is niet Live, al roept Giel dat wel de hele tijd![]()
BBC 1 loopt helemaal hopeloos achter.
Op de Westerparkstage Carel Kraaijenhof.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:40 schreef tong80 het volgende:
Ik schakel nu over naar Ned-3 De Beeb maakt er ook een zooitje van. Ik erger me liever in het Nederlands
Heb je wel eens een wereldkaart gezienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:40 schreef Aoristus het volgende:
wat een blamage eigenlijk dat Nederland alleen maar van die halve zolen kan presenteren tegenover wereldartiesten in bijna alle andere landen
Nederland is geen officieel Live Earth podium.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:40 schreef Aoristus het volgende:
wat een blamage eigenlijk dat Nederland alleen maar van die halve zolen kan presenteren tegenover wereldartiesten in bijna alle andere landen
Ja herlijk live earth 'Falling to earth' we zien zo live mensen uit een helicopter vallen uit Argentinië met de traan van Maximaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:41 schreef Toad het volgende:
[..]
Op de Westerparkstage Carel Kraaijenhof.
Jaja, is dat omdat we Giel Beelen en die spitsmuis bij pinkpop ook al niet erkennen als echt?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:41 schreef Toad het volgende:
[..]
Nederland is geen officieel Live Earth podium.
op die zit ik ook te wachtenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:41 schreef Haunter het volgende:
Alleen Chris Cornell en Foo Fighters gaan me zeker nog boeien
Ja gewoon blijven kijken.. je hebt alweer beeld.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:40 schreef Hapertje het volgende:
Mijn stream zegt: Put your computer to sleep! ???
Nee, maar ik vrees dat die pas diep in de nacht op de World Feed komt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:43 schreef Remzz het volgende:
Is KT Tunstall al op Nederland 3 geweest ?
Ah mooi, de Pussycat Dolls.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:41 schreef Felixa het volgende:
Gelukkig zometeen in Londen Pussycat Dolls, kan ik mooi ff overschakelen naar ChrisCornell.
Owquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:43 schreef Toad het volgende:
[..]
Nee, maar ik vrees dat die pas diep in de nacht op de World Feed komt.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:44 schreef Aoristus het volgende:
the singing prostitutes op de beeb nu
Volgens mij al wel hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:43 schreef Toad het volgende:
[..]
Nee, maar ik vrees dat die pas diep in de nacht op de World Feed komt.
Is het anders dan atomic kitten, sugababes of destiny's childquote:
Oeh! nu bezig op ned3.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
dan maar nog een keer Metallica, die poesjes kan ik echt niet aanhoren![]()
misschien de verschijningquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:48 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Is het anders dan atomic kitten, sugababes of destiny's child
riiiiiiiiiiightquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:46 schreef BigFire het volgende:
waarom gaat die zangeres niet solo? die anderen zijn zo lelijk en nutteloos.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:49 schreef Aoristus het volgende:
dan maar naar die lelijke Lars Ullrich zappen die gelukkig ver naar achter is geschoven
Da's ook de enige die ook maar iets van talent heeftquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:46 schreef -Hans- het volgende:
Tijd voor bier.
Zangeres ziet er wel aardig uit.![]()
Reclame, dus nu word je gedwongen te kijkenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:50 schreef Felixa het volgende:
Tallica al weer afgelopen... Scheisse...
Voor jou is het Meneer Ulrichquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:49 schreef Aoristus het volgende:
dan maar naar die lelijke Lars Ullrich zappen die gelukkig ver naar achter is geschoven
Nee, ik kijk eigenlijk om mijn algehele weerstand op te bouwen en jij?quote:
Dear god doe me dat niet aan hoor!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:50 schreef Kidney_Bean het volgende:
ja NA dat juli is Chris, dus ik vrees het ergste..... dat ze FooFighters en Chris tegelijk uitzenden grrrrrrrr....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |