quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:44 schreef Aoristus het volgende:
the singing prostitutes op de beeb nu
Volgens mij al wel hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:43 schreef Toad het volgende:
[..]
Nee, maar ik vrees dat die pas diep in de nacht op de World Feed komt.
Is het anders dan atomic kitten, sugababes of destiny's childquote:
Oeh! nu bezig op ned3.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
dan maar nog een keer Metallica, die poesjes kan ik echt niet aanhoren![]()
misschien de verschijningquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:48 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Is het anders dan atomic kitten, sugababes of destiny's child
riiiiiiiiiiightquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:46 schreef BigFire het volgende:
waarom gaat die zangeres niet solo? die anderen zijn zo lelijk en nutteloos.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:49 schreef Aoristus het volgende:
dan maar naar die lelijke Lars Ullrich zappen die gelukkig ver naar achter is geschoven
Da's ook de enige die ook maar iets van talent heeftquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:46 schreef -Hans- het volgende:
Tijd voor bier.
Zangeres ziet er wel aardig uit.![]()
Reclame, dus nu word je gedwongen te kijkenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:50 schreef Felixa het volgende:
Tallica al weer afgelopen... Scheisse...
Voor jou is het Meneer Ulrichquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:49 schreef Aoristus het volgende:
dan maar naar die lelijke Lars Ullrich zappen die gelukkig ver naar achter is geschoven
Nee, ik kijk eigenlijk om mijn algehele weerstand op te bouwen en jij?quote:
Dear god doe me dat niet aan hoor!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:50 schreef Kidney_Bean het volgende:
ja NA dat juli is Chris, dus ik vrees het ergste..... dat ze FooFighters en Chris tegelijk uitzenden grrrrrrrr....
Toured with Metallica for a while, speed of sound tour, bunch of assholesquote:
Voor heerlijke muziek zoals Metallica & Beastie Boys.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nee, ik kijk eigenlijk om mijn algehele weerstand op te bouwen en jij?
Ik las weken geleden ergens dat die vanwege haar 'air' alweer uit de groep is gegooidquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:50 schreef Kidney_Bean het volgende:
ja NA dat juli is Chris, dus ik vrees het ergste..... dat ze FooFighters en Chris tegelijk uitzenden grrrrrrrr....
Ooooh en trouwens: die Pussycat dolls hadden toch zo´n wedstrijd dat ze een nieuw lid erbij kregen....? Waar is dat nieuwe lid dan????
Is ze toch ook ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:46 schreef BigFire het volgende:
waarom gaat die zangeres niet solo? die anderen zijn zo lelijk en nutteloos.
de dolls maken het ook vrij moeilijk om die niet uitgebreid in beeld te brengenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
Whahaha, de cameraman is liefhebber van vrouwelijke rondingen.
verschrikkelijkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:55 schreef Hapertje het volgende:
LELIJKE MIX!
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:56 schreef Mvnl het volgende:
de dolls maken het ook vrij moeilijk om die niet uitgebreid in beeld te brengen![]()
Shoot, ik weet het nog niet, ham of kaas, ham of kaas...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:55 schreef Haunter het volgende:
Ik ga denk ik toch voor Chris Cornell als het tegelijk uitgezonden wordt met Foo Fighters
och zo moeilijk is dat niet hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoe kun je Metallica nou slecht vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |