Ja duh...alvast een herinnering dacht ik zoquote:
Even haar vrienden van de Beastie Boys opzoeken. In 1985 tourden ze een tijdje samen!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:15 schreef Hapertje het volgende:
Madonna is een half uur geleden in Wembley aangekomen
You're right, kan nooit kwaad!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:15 schreef Susie het volgende:
[..]
Ja duh...alvast een herinnering dacht ik zo![]()
Dat op haar gewicht letten gaat wel erg ver vind ikquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:15 schreef Hapertje het volgende:
Madonna is een half uur geleden in Wembley aangekomen
De Beasties zaten in haar voorprogramma. Dat was een schok voor de 12-15 jarigen toenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:16 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Even haar vrienden van de Beastie Boys opzoeken. In 1985 tourden ze een tijdje samen!
Das allang geweest...herhalingen...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
crowded house @ australie
Ze staan lekker allemaal op het strand daarquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:17 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Lekkere dames in het publiek weer bij de Brazilie streamStuk beter uitzicht dan die kop van die creep James Blunt.
Alleen multitaskende nerds weten dat 't niet zo isquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:20 schreef Toad het volgende:
De BBC gaat live naar NY met KT Tunstall. Ze zijn net zo erg als Ned3!
Dat klinkt heul zo slecht niet eigenlijk..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:21 schreef Felixa het volgende:
Mr. Nicole Kidman in New York
Ik lees de hele tijd kut uninstallquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |