abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51226378

AFI Akon Alicia Keys Bon Jovi Dave Matthews Band Fall Out Boy John Mayer KT Tunstall Kanye West Keith Urban Kelly Clarkson Ludacris Melissa Etheridge Roger Waters Smashing Pumpkins Taking Back Sunday The Police

Beastie Boys
Black Eyed Peas
Bloc Party
Corinne Bailey Rae
Damien Rice
David Gray
Duran Duran
Foo Fighters
Genesis
James Blunt
John Legend
Kasabian
Keane
Madonna
Metallica
Paolo Nutini
Pussycat Dolls
Razorlight
Red Hot Chili Peppers
Snow Patrol
Spinal Tap
Terra Naomi

Angelique Kidjo
Baaba Maal
Danny K
Joss Stone
The Parlotones
The Soweto Gospel Choir
UB40
Vusi Mahlasela
Zola

Jorge Ben
Jor Jota Quest
Macy Gray
MarceloD2
MV
Bill O Rappa
Pharrell Williams
Vanessa Da Matta
Xuxa

Anthony Wong Eason Chan Evonne Hsu Huang Xiao Ming Joey Yung
Sarah Brightman
Soler Winnie Hsin
12 Girls Band

AI Ai Otsuka
Ayaka
Cocco
Genki Rockets
Kumi Koda
Linkin Park
Michael Nyman
Rihanna
Rip Slyme Rize
Yellow Magic Orchestra

Blue King Brown
Crowded House
Eskimo Joe
Ghostwriters
Jack Johnson
John Butler Trio
Missy Higgins
Paul Kelly
Sneaky Sound System
Toni Collette & The Finish
Wolfmother

Chris Cornell
Enrique Iglesias
Jan Delay
Katie Melua
Lotto King
Karl Mana
Mando Diao
Michael Mittermeier
Reamonn Roger Cicero
Sasha
Shakira
Silbermond
Snoop Dogg
quote:
Live Earth is a 24-hour, 7-continent concert series taking place on 7/7/07 that will bring together more than 100 music artists and 2 billion people to trigger a global movement to solve the climate crisis.

Live Earth will reach this worldwide audience through an unprecedented global media architecture covering all media platforms - TV, radio, Internet and wireless channels.

Live Earth marks the beginning of a multi-year campaign led by the Alliance for Climate Protection, The Climate Group and other international organizations to drive individuals, corporations and governments to take action to solve global warming. Former U.S. Vice President Al Gore is the Chair of the Alliance and Partner of Live Earth.

Live Earth was founded by Kevin Wall, the Worldwide Executive Producer of Live 8, an event that brought together one of the largest audiences in history to combat poverty. Wall formed a partnership with Al Gore and the Alliance for Climate Protection to ensure that Live Earth inspires behavioral changes long after 7/7/07.

Live Earth will stage official concerts at Giants Stadium in New York; Wembley Stadium in London; Aussie Stadium in Sydney; Copacabana Beach in Rio de Janeiro; the Coca-Cola Dome in Johannesburg; Makuhari Messe in Tokyo; the Oriental Pearl Tower in Shanghai; and HSH Nordbank Arena in Hamburg.

In Nederland haakt Amsterdam aan met Live Earth Alert: op 07/07/07 kun je Live Earth Alert live beleven in Cultuurpark Westergasfabriek.

De Engelse BBC pakt natuurlijk ook groots uit op haar website en TV:
quote:
BBC TV: 2.00pm - 5.00am, 7-8 July (Nederlandse tijd!)
You'll be able to see the London concert and highlights from around the world on BBC ONE and BBC TWO.
BBC Reporters' log: Live Earth concerts

Cities get ready for Live Earth

BBC In pictures: Live Earth concerts

Nederland 3:
quote:
Zaterdag 07 juli 2007
09:00 - 10:00
Genre: Muziek, Nieuws/actualiteiten
Omroep: BNN, NOS

--------------------------------------------------------------------------------

Verslag vanuit New York, Rio de Janeiro, Londen, Hamburg, Johannesburg, Shanghai, Tokyo en Sydney. Én vanuit Live Earth Alert! in Amsterdam. Live Earth is een initiatief van Al Gore, voormalig vice-president van de VS en maker van de Oscarwinnende klimaatdocumentaire An inconvenient truth, en Kevin Wall, producent van onder andere Live8. Meer dan 120 landen zenden deze concertmarathon uit. De lijst van deelnemende artiesten bestaat voorlopig uit onder anderen: Alicia Keys, Beastie Boys, Black Eyed Peas, Bloc Party, Bon Jovi, Corinne Bailey Rae, Crowded House, Duran Duran, Foo Fighters, Genesis, Jack Johnson, James Blunt, John Legend, Kanye West, Keane, Kelly Clarkson, KT Tunstall, Lenny Kravitz, Ludacriss, Madonna, Razorlight, Red Hot Chili Peppers, Sheryl Crow, Smashing Pumpkins, Snoop Dog, Snow Patrol en The Police. De concertsteden zijn New York, Rio de Janeiro, Londen, Hamburg, Johannesburg, Shanghai, Tokyo en Sydney. Alle optredens worden klimaatneutraal geproduceerd. Amsterdam haakt aan met een gratis publieksevenement: Live Earth Alert in Cultuurpark Westergasfabriek. Naast de wereldwijde Live Earth concerten, zijn er optredens van Ali B. en Fedde Le Grand, stand-up comedians, klimaatdebatten met ministers, BN'ers en publiek, acts en stands. Verslag vanuit New York: Filemon Wesselink. Verslag vanuit Londen: Brecht van Hulten. Verslag vanuit Johannesburg: Floortje Dessing. Presentatie: Sophie Hilbrand, Froukje Jansen en Giel Beelen.
3FM is er ook de hele dag bij.

Kijk/luistermogelijkheden via internet:
quote:
TV:
Voor Chello-abonnees: mms://pctv.chello.com/NL3
Voor Casema internet-abonnees: http://www.tvportal.nl/casema/streams/NL3.asx
Helaas is het voor de rest niet mogelijk om de NL-uitzending te volgen. Wel kan je alle streams per podium vinden op http://liveearth.msn.com/

RADIO:
3FM: http://81.173.3.138/listen.pls (via Uruzgan.FM-stream, want de normale stream is onbereikbaar)
http://entimg.msn.com/i/ExperienceData/p1-7/en-us/x.htm?sh=LiveEarthLive&g=fd3116b3-ebc3-439e-a9a0-2bb5dbf305cb

Wiki OP

[ Bericht 5% gewijzigd door Roel_Jewel op 07-07-2007 12:19:37 ]
pi_51226394
OP

Dat bandje op Antartica net was echt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 11:34:53 #3
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51226397
Op dit moment:

Linkin Park - TOKYO
Crowded House - SYDNEY
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 7 juli 2007 @ 11:35:09 #4
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51226402
Dit gaat een stormlooptopic worden.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 juli 2007 @ 11:35:33 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_51226407
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_51226419
Hypocriete zooi dit. Iemand die het organiseerd die ongeveer het energiegebruik van een kolencentrale heeft. Een dj die presenteert die ondertussen gewoon 150 's nachts over de snelweg knalt. Mensen die 3 maanden geleden niks voor het milieu overhadden roepen nu om het hardst dat het moet veranderen . Gelukkig komt iedereen ook met de waterstofauto van over de hele wereld om op te treden. Kom nou zeg, wat een bullshit allemaal.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_51226420
Zouden ze het misschien niet live mogen uitzenden maar alleen in de herhaling
pi_51226448
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:36 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hypocriete zooi dit. Iemand die het organiseerd die ongeveer het energiegebruik van een kolencentrale heeft. Een dj die presenteert die ondertussen gewoon 150 's nachts over de snelweg knalt. Mensen die 3 maanden geleden niks voor het milieu overhadden roepen nu om het hardst dat het moet veranderen . Gelukkig komt iedereen ook met de waterstofauto van over de hele wereld om op te treden. Kom nou zeg, wat een bullshit allemaal.
ja ergens wel maar ik had begrepen dat alle verspilde energie die bij die concerten wordt verbruikt wordt gecompenseerd met bomen die geplant gaan worden
pi_51226466
Ik kan niet wachten op Roger Waters in NY
pi_51226472
De zelfverheerlijking show van Gore en zijn wereldberoemde vrienden
pi_51226477
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:37 schreef TheVulture het volgende:

[..]

ja ergens wel maar ik had begrepen dat alle verspilde energie die bij die concerten wordt verbruikt wordt gecompenseerd met bomen die geplant gaan worden
"ik ga later nieuwe kindjes maken, dus mag ik er nu wel 2 doodschieten"
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 11:39:10 #12
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51226480
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:36 schreef TheVulture het volgende:
Onzin. Het gaat toch om de aandacht die aan het evenement moet worden gegeven.
pi_51226486
Alleen het concept van heel Live Earth is idd bagger en hypocriet
pi_51226494
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 10:53 schreef Sirolf het volgende:
Internet-kijk/luistermogelijkheden

TV:
Voor Chello-abonnees: mms://pctv.chello.com/NL3
Voor Casema internet-abonnees: http://www.tvportal.nl/casema/streams/NL3.asx
Helaas is het voor de rest niet mogelijk om de NL-uitzending te volgen. Wel kan je alle streams per podium vinden op http://liveearth.msn.com/

RADIO:

3FM: http://81.173.3.138/listen.pls (via Uruzgan.FM-stream, want de normale stream is onbereikbaar)
http://entimg.msn.com/i/ExperienceData/p1-7/en-us/x.htm?sh=LiveEarthLive&g=fd3116b3-ebc3-439e-a9a0-2bb5dbf305cb

Misschien deze links even toevoegen in de OP?
pi_51226497
Ach het zal voor het klimaat wel allemaal geen hol uitmaken, maar dat saamhorigheidsgevoel is wel weer leuk...
  zaterdag 7 juli 2007 @ 11:40:07 #16
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51226507
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:38 schreef MrBadGuy het volgende:
De zelfverheerlijking show van Gore en zijn wereldberoemde vrienden
Dat was toch ook met Live 8 met die nicht Bob Geldof die al het applaus in ontvangst nam en zo heerlijk hypocriet zich inzette voor het Afrika problematiek.
pi_51226522
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:

[..]

"ik ga later nieuwe kindjes maken, dus mag ik er nu wel 2 doodschieten"

Ik ben het wel met je eens verder hoor, veel helpen zal het niet doen denk ik...
pi_51226531
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:37 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Maar ook het invliegen van alle artiesten, het vervoer (vliegtuig, auto, extra OV) van alle bezoekers, de miljoenen tv's en radio's die hierdoor extra lang (en hard) aanstaan? De concerten zelf (verlichting, geluid, opbouw e.d.) zijn maar een klein gedeelte van de CO² die uitgestoot wordt door dit 'milieubewuste' evenement.
pi_51226534
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:36 schreef TheVulture het volgende:
Op de radio is dat volgensmij wel zo, moeten ze wachten op de muziek feeds, hoe dat op tv zit weet ik niet.
pi_51226556
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:40 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Dat was toch ook met Live 8 met die nicht Bob Geldof die al het applaus in ontvangst nam en zo heerlijk hypocriet zich inzette voor het Afrika problematiek.
Je kunt een hoop van Geldof zeggen, maar hypocriet? Ach, waarom ga ik ook in discussie met zuurpruimen als dit... *zucht*

OT: Roger Waters in NY, zin in. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_51226561
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:41 schreef Remzz het volgende:

[..]

Op de radio is dat volgensmij wel zo, moeten ze wachten op de muziek feeds, hoe dat op tv zit weet ik niet.
Volgens Giel zojuist is dat bij de TV dus ook zo... wel jammer...
pi_51226595
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:39 schreef TheVulture het volgende:
Ach het zal voor het klimaat wel allemaal geen hol uitmaken, maar dat saamhorigheidsgevoel is wel weer leuk...
Wat is er leuk aan saamhorigheid? Het begint wel op een geloof of sekte te lijken, deze hele stroming. Al Gore doet het nog beter dan Hitler en Goebbels.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 11:44:08 #23
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51226614
quote:
Doe ik.
pi_51226623
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:43 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Wat is er leuk aan saamhorigheid? Het begint wel op een geloof of sekte te lijken, deze hele stroming. Al Gore doet het nog beter dan Hitler en Goebbels.
Ja, de treinen met Hummer rijders vertrekken drie maal daags richting Polen. Mijn god. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_51226640
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:43 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, u heeft zojuist de meest stompzinnige opmerking van de dag gemaakt
pi_51226642
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:44 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, de treinen met Hummer rijders vertrekken drie maal daags richting Polen. Mijn god. .
Je moet toegeven dat Gore beter gebruik maakt van propaganda dan Goebbels en dat zegt heel veel.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 11:46:12 #27
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51226655
Waar is U2 eigenlijk?
pi_51226656
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, u heeft zojuist de meest stompzinnige opmerking van de dag gemaakt
Wacht maar tot Gore zijn mond open gaat doen, die gaat mij echt wel verslaan in domme opmerkingen
  zaterdag 7 juli 2007 @ 11:46:44 #29
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51226666
Breaking the Habit nu.
pi_51226670
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:45 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Je moet toegeven dat Gore beter gebruik maakt van propaganda dan Goebbels en dat zegt heel veel.
Ja maar of je propaganda gebruikt om het milieu te verbeteren (of het helpt is iets anders) of om miljoenen joden naar de andere kant van de wereld te helpen is wel een aardig verschilletje he...
pi_51226680
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:45 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Nee, dat moet ik helemaal niet toegeven want dat is gewoon niet zo. Goebbels heeft een heel volk in een holocaust mee weten te slepen, Al Gore heeft een filmpje gemaakt over het klimaat.

(waarom ga ik hier in godesnaam op in )
  zaterdag 7 juli 2007 @ 11:48:40 #32
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51226696
Al Gore met dictators vergelijken.
pi_51226697
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waar is U2 eigenlijk?
Kan me niet voorstellen dat die niet meedoen... en staat Lenny Kravitz niet in Rio de Janeiro? die staat er boven namelijk niet bij in de OP
pi_51226714
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:47 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nee, dat moet ik helemaal niet toegeven want dat is gewoon niet zo. Goebbels heeft een heel volk in een holocaust mee weten te slepen, Al Gore heeft een filmpje gemaakt over het klimaat.

(waarom ga ik hier in godesnaam op in )
Het was beide propaganda en Gore heeft meer volgelingen dan Hitler/Goebels. Dus ja, Gore doet het beter. Verder heeft dit hele gebeuren veel vergelijkingen met een sekte, ik vind het eng. Niet nazi-eng, maar wel eng.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 11:49:35 #35
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51226715
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat die niet meedoen... en staat Lenny Kravitz niet in Rio de Janeiro? die staat er boven namelijk niet bij in de OP
Heb nu de lijst van de BBC gebruikt. Wellicht niet volledig dan.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 11:50:12 #36
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_51226730
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waar is U2 eigenlijk?
thuis, of in de studio.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 11:50:43 #37
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51226741
Waarom krijg ik geen pagina in de FOK!wiki opgeslagen?
pi_51226759
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:49 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Het was beide propaganda en Gore heeft meer volgelingen dan Hitler/Goebels.
Volgelingen? Wat? Is er een Al Gore kerk? Heeft -ie een fanclub? Is er een blaadje? Is er een Al Gore land? Is iedereen die ook maar open staat voor wat hij zegt (los van het feit of je het 100% met hem eens bent want dan ben ik ook niet) een 'volgeling'? Krijg ik een stempel in mijn paspoort nu?
quote:
Dus ja, Gore doet het beter. Verder heeft dit hele gebeuren veel vergelijkingen met een sekte, ik vind het eng. Niet nazi-eng, maar wel eng.
Je moeder is eng.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 11:51:33 #39
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_51226761
Leuk dit
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 11:52:11 #40
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51226771
Moeten Al Gore volgelingen een klimaatvriendelijke ster op hun kleding dragen om toegang te krijgen tot de concerten?
pi_51226778
U2 staat inderdaad nergens vermeld verder... volgens andere sites staan Lenny en Pharrel Williams in Rio
pi_51226783
Maar goed, die MrBadGay gaat natuurlijk niet zo lang zitten zieken totdat we hem allemaal zat zijn, en dan gaat -ie zaniken dat 'wij linkse landerverraders hem de mond willen snoeren' ofzo. Zo doorzichtig allemaal. Laten we hem negeren.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 11:53:15 #43
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51226796
Ah, te gek.
Nog meer aandacht voor the great global warming swindle.
Blijf er maar lekker geld in pompen, .
-
pi_51226804
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom krijg ik geen pagina in de FOK!wiki opgeslagen?
Dan moet de titel zo zijn: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/3FM
Dus met OP ervoor.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 11:54:11 #45
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51226811
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:53 schreef IedeK. het volgende:

[..]

Dan moet de titel zo zijn: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/3FM
Dus met OP ervoor.
Ah, ff proberen. thnx.

Werkt ook niet .
Kom niet voorbij de controlepagina .
  zaterdag 7 juli 2007 @ 11:54:50 #46
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51226828
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ah, te gek.
Nog meer voor the great global warming swindle.
Blijf er maar lekker geld in pompen, .
Laten we maar doen alsof het probleem niet bestaat, dan willen de rechtse zakkenvullers pas ingrijpen als het te laat is, wanneer de hele economie als een kaartenhuis in elkaar stort.
pi_51226832
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:52 schreef Jarno het volgende:
Maar goed, die MrBadGay gaat natuurlijk niet zo lang zitten zieken totdat we hem allemaal zat zijn, en dan gaat -ie zaniken dat 'wij linkse landerverraders hem de mond willen snoeren' ofzo. Zo doorzichtig allemaal. Laten we hem negeren.
Maakt me verder niet uit, ik heb mijn mening al gegeven. Dat sommige mensen het er niet mee eens zijn maakt me verder niks uit. Ik heb verder ook niks tegen deze concerten, ik heb het alleen maar over de gedachte achter deze concerten. Verder heeft het niks met links of rechts of met landveraders te maken.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 11:55:45 #48
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51226844
Mike Shinoda doet een poging om Japans te praten.
pi_51227075
Linkin Park nu in de uitzending
pi_51227081
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Mike Shinoda doet een poging om Japans te praten.
zag er wel grappig uit
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:07:20 #51
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51227106
Iemand die de OP even in de FOK!wiki wil gooien en het linkje ff wil posten? Ik krijg 't gvd niet voor elkaar .
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:07:24 #52
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51227108
Ik ga Damien Rice misschien wel even kijken, voor de rest kan deze hele kermis me worden gestolen.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_51227117
Al die milieubewuste reclames om de uitzendingen heen ook opeens. . Jammer dat de radio verslaggeving zo brak is, want het had een leuk radio evenement kunnen worden vandaag.
pi_51227125
Het geluid is wel bagger trouwens op die podia... ik werd bij Pinkpop echt weggeblazen door Linkin Park maar hier klinkt het veel te zacht
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:08:06 #55
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51227129
Hèhè, Nederland 3 wordt ook eens wakker.
pi_51227144
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:07 schreef Jarno het volgende:
Al die milieubewuste reclames om de uitzendingen heen ook opeens. . Jammer dat de radio verslaggeving zo brak is, want het had een leuk radio evenement kunnen worden vandaag.
Nou ja, dat verbaast me niet. De verslaggeving rond Live 8 ging ook nergens over. De Breij .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:08:48 #57
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51227151
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:07 schreef Jarno het volgende:
Had je dan verwacht dat er helemaal geen milieu-reclames zouden komen?
Dat is toch de hele essentie van Live Earth.
Bij Live 8 werd er toch ook na ieder optreden een 5 minuten durend filmpje ingestart van hongerlijdende kinderen in Afrika en diens persoonlijke verhalen.
pi_51227170
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:07 schreef TheVulture het volgende:
Het geluid is wel bagger trouwens op die podia... ik werd bij Pinkpop echt weggeblazen door Linkin Park maar hier klinkt het veel te zacht
Daarvoor heb je een knop op je tv
Of sluit je je tv aan op je stereo.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:09:44 #59
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_51227182
zaterdagochtend boodschapjes gedaan...

Heb ik Wolfmother gemist?

En is er ergens een timetable van de worldfeet, zodat we ongeveer weten wie wanneer komt?
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_51227222
Als LP nog eens naar Nederland komt sta ik er zeker bij
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:11:06 #61
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51227225
De stream wordt gesponsord door Chevrolet
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_51227235
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:09 schreef greatgonzo het volgende:

Volgens mij wel... Sydney is al een beetje afgerond....
  ESF Reporter zaterdag 7 juli 2007 @ 12:12:00 #63
87554 Cee
Welluk?
pi_51227245
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:09 schreef greatgonzo het volgende:
Ik zag ze een uur of wat geleden op de stream voorbij komen.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:12:28 #64
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51227259
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:11 schreef -skippybal- het volgende:
De stream wordt gesponsord door Chevrolet
Chevrolet goes climate-friendly met hun SUV's. Hoeveel het zal helpen weet ik niet.

http://www.chevrolet.com/fuelsolutions/
pi_51227263
Volgens mij krijgen we vanuit Sydney alleen nog Crowded House te zien...
pi_51227293
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand die de OP even in de FOK!wiki wil gooien en het linkje ff wil posten? Ik krijg 't gvd niet voor elkaar .
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Live_Earth
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:14:01 #67
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51227302
What i've done.
pi_51227305
Vind Linkin Park tegenvallen! Zangert is niet al te zuiver...

Tv uitzending is gewoon sh*t, je moet gewoon via de streams of later via BBC kijken:
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:15:00 #69
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51227320
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:12 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Chevrolet goes climate-friendly met hun SUV's. Hoeveel het zal helpen weet ik niet.

http://www.chevrolet.com/fuelsolutions/
Tof van ze joh, maar ondertussen wel Trailblazers en meer modellen die 1 op 3-4 rijden uitbrengen.
LastFM
  ESF Reporter zaterdag 7 juli 2007 @ 12:16:06 #70
87554 Cee
Welluk?
pi_51227350
Ik ga straks wel naar de BBC, dit zijn gewoon constant 2x2 presentatoren met steeds het zelfde oeverloze gelul op een levenloos pleintje waar straks een rappertje met een petje komt praten jeweets, en dan hier en daar een liedje uit de rest van de wereld.
pi_51227374
U2 doet trouwens niet mee volgensmij, die zijn al teveel met Afrika bezig ook, je kan niet overal bij zitten
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:17:21 #72
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51227390
quote:
Na een keer of 6 proberen is het dan toch gelukt. Thnx .
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:17:51 #73
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51227406
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:16 schreef Kidney_Bean het volgende:
U2 doet trouwens niet mee volgensmij, die zijn al teveel met Afrika bezig ook, je kan niet overal bij zitten
Hm, had ik eik wel verwacht. Of nog ergens een verrassingsoptreden...
  ESF Reporter zaterdag 7 juli 2007 @ 12:17:55 #74
87554 Cee
Welluk?
pi_51227409
Ze praten alleen over de line-up maar laten 'm niet zien.
Ach ik vind 't wel gezellig!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:18:31 #75
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51227428
Tokyo gaat helemaal los op Linkin Park.
pi_51227437
Ach, zet je tv even op TMF, daar koppelen ze U2 wel aan Live Earth.
pi_51227451
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:17 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Na een keer of 6 proberen is het dan toch gelukt. Thnx .
Ik heb er even de pre-tags voor gezet, zodat je nu ook zo: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Live_Earth de tekst kunt kopieren.
pi_51227464
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:17 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Hm, had ik eik wel verwacht. Of nog ergens een verrassingsoptreden...
Ja ik ook wel.. Alleen Bono wordt al zo als weldoener gezien, misschien is het wel goed als hij er eens een keertje NIET bij is.. Maar goed ik had het zelf ook graag anders gezien als U2-fan
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:19:35 #79
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51227466
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ach, zet je tv even op TMF, daar koppelen ze U2 wel aan Live Earth.
Dan weten ze meer dan de officiele website van Live Earth.
pi_51227491
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:14 schreef Kidney_Bean het volgende:
Vind Linkin Park tegenvallen! Zangert is niet al te zuiver...
Dat lijkt door het bagger geluid... de zang komt dan niet goed over
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:20:41 #81
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51227500
Linkin Park het absolute hoogtepunt van Live Earth Tokyo, straks nog Rihanna met haar paraplu.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:21:30 #82
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_51227523
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:16 schreef Kidney_Bean het volgende:
bovendien denk ik dat Bono, net als z'n maat Bob Geldof, ook vind dat deze concerten een echt doel missen. Ok, awareness kweken, maar echt keiharde eisen stellen naar de G8, of geld inzamelen voor Afrika (zoals Live8 en Live Aid), gebeurd niet.
pi_51227552
Justin T en Paul McCartney als verrassing in London volgens de geruchten

Breaking the Habit in Tokyo
pi_51227581
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Linkin Park het absolute hoogtepunt van Live Earth Tokyo, straks nog Rihanna met haar paraplu.
Die Rhianna vind ik wel zo'n kolere-muziek maken, alleen SOS was leuk, maar die kutparaplu mag met de oostenwind de zee in waaien
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:23:19 #85
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51227583
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die Rhianna vind ik wel zo'n kolere-muziek maken, alleen SOS was leuk, maar die kutparaplu mag met de oostenwind de zee in waaien
.
pi_51227600
Linkin Park - Breaking the Habit
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:24:08 #87
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_51227605
ergens een timetable met alle optredens te vinden?
pi_51227611
Oei, de zang van Chester is inderdaad niet helemaal zuiver moet ik toegeven
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:24:33 #89
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_51227623
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:22 schreef TheVulture het volgende:
Justin T
quote:
en Paul McCartney als verrassing in London volgens de geruchten
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 7 juli 2007 @ 12:25:18 #90
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_51227653
Cool. Hier schalt Linkin Park over de hele afdeling
heerlijk om t zo mee te maken aan de andere kant van de tv
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:25:46 #91
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51227672
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:24 schreef greatgonzo het volgende:
ergens een timetable met alle optredens te vinden?
http://liveearth.msn.com/about/factsheet
pi_51227673
Die gast schreeuwt zo
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:26:25 #93
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_51227688
Linkin Park ...

Jammer genoeg duurt het nog eventjes voordat Wembley eindelijk gaat beginnen
pi_51227702
Ik wil In the End horen
pi_51227750
Het is geen letterlijk tijdschema, maar tot nu toe treden de artiesten wel in deze volgorde op (zoals bijv. John Butler Trio - Wolfmother - Jack Johnson - Crowded House):

http://liveearth.msn.com/about/factsheet?
  ESF Reporter zaterdag 7 juli 2007 @ 12:29:04 #96
87554 Cee
Welluk?
pi_51227760
Oké, hou nu maar weer op met dat kattengejank.
pi_51227811
Beau
pi_51227816
Ik wacht met smart op de BBC
Nothing takes the past away like the future!
pi_51227862
Ik ga alleen London volgen vandaag. en dan ook nog via de BBC
Ik word namelijk altijd helemaal gek van die Dolf Jansen die overal maar doorheen loopt te schreeuwen. Vorige keer ook met Live 8. Op Nederland zaten ze met die gasten van Blof te praten en kapte ze concerten gewoon af (met 3 verschillende logo's in beeld!) terwijl ze op de BBC gewoon zonder logo's alles uit hebben gezonden (inclusief razorlight die toen nog amper bekend waren).

Nee, voor dit soort evenementen kun je beter de BBC volgen ipv die andachtsgeile figuren hier.
Met WMrecorder kan ik de streams van de BBC zelfs opnemen via www.chello.nl
pi_51227883
Linkin Park...wat een zeik muziek.
pi_51227898
In the End
  ESF Reporter zaterdag 7 juli 2007 @ 12:34:15 #102
87554 Cee
Welluk?
pi_51227899
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:33 schreef Urquhart het volgende:
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:34:30 #103
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51227907
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:33 schreef Urquhart het volgende:
Zegt iemand die Frans Bauer en Gerard Joling goede muziek vindt.
pi_51227926
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:34 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Zegt iemand die Frans Bauer en Gerard Joling goede muziek vindt.
Ja dus? Frans Bauer en Gerard Joling worden hier vaak genoeg belachelijk gemaakt. Maar andersom zou dat niet mogen?
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:35:21 #105
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51227930
Zoveel muziek en dan gaat 3FM doodleuk de normale meuk uitzenden .
pi_51227939
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:35 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ja dus? Frans Bauer en Gerard Joling worden hier vaak genoeg belachelijk gemaakt. Maar andersom zou dat niet mogen?
okay.

Linkin Park was tof
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:35:54 #107
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51227945
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:34 schreef Cee het volgende:

[..]
Vrouwen hebben uberhaupt geen smaak.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:37:52 #108
331 Merel
Be here now.
pi_51227996
Pfff, ik overwoog nog even naar Amsterdam te gaan - niet dat het klimaat me iets interesseert, maar gewoon als dagje uit, Maar daar is dus écht niets te doen hè

12.00 uur
Opening door Minister van VROM, Jacqueline Cramer

14.00 / 15.30/ 17.00 uur
In de 3FM Serious Politics-tent discussieren politici, bekende Nederlanders en jij onder leiding van Beau van Erven Dorens en Michiel Veenstra over het klimaat. Bekijk het complete 3FM Serious Politics-programma!

15.00/ 16.00/ 17.00 uur
Ga NS Speeddaten en praat met de schrijvers Kluun, Liza van Sambeek, Driek van Wissen, Maren Stoffels, Ramon Stoppelenburg en Sophie van der Stap.

17.15 uur
Optreden van Ali B.

18.00 uur
Optreden van de jumpstylers Jeckyll & Hyde.

19.00 uur
Optreden van Fedde le Grand featuring Ida Corr. Fedde zal zijn mix afsluiten met 'Mirror 07-07-07' het nummer dat hij speciaal voor Live Earth heeft gecomponeerd. Op het hoogtepunt wordt er geschakeld met Live Earth en sta je te zwaaien naar de wereld!

23.00 uur
Einde Live Earth Alert!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:39:07 #109
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51228031
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:37 schreef Merel het volgende:
Pfff, ik overwoog nog even naar Amsterdam te gaan - niet dat het klimaat me iets interesseert, maar gewoon als dagje uit, Maar daar is dus écht niets te doen hè
Slap geouwehoer en je kunt er naar een scherm kijken, hebben ze al een keer of 800 op 3FM gezegd. Echt interessante informatie. En nu weer een nietszeggend plaatje. Nee, 3FM is goed bezig. Het kon ook al niet anders met die honderden spotjes voor Live Earth afgelopen week .
  ESF Reporter zaterdag 7 juli 2007 @ 12:39:16 #110
87554 Cee
Welluk?
pi_51228038
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:35 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Vrouwen hebben uberhaupt geen smaak. [afbeelding]
Jij hebt een vriendin?
pi_51228046
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:37 schreef Merel het volgende:

12.00 uur
Opening door Minister van VROM, Jacqueline Cramer

14.00 / 15.30/ 17.00 uur
In de 3FM Serious Politics-tent discussieren politici, bekende Nederlanders en jij onder leiding van Beau van Erven Dorens en Michiel Veenstra over het klimaat. Bekijk het complete 3FM Serious Politics-programma!

15.00/ 16.00/ 17.00 uur
Ga NS Speeddaten en praat met de schrijvers Kluun, Liza van Sambeek, Driek van Wissen, Maren Stoffels, Ramon Stoppelenburg en Sophie van der Stap.

17.15 uur
Optreden van Ali B.

18.00 uur
Optreden van de jumpstylers Jeckyll & Hyde.

19.00 uur
Optreden van Fedde le Grand featuring Ida Corr. Fedde zal zijn mix afsluiten met 'Mirror 07-07-07' het nummer dat hij speciaal voor Live Earth heeft gecomponeerd. Op het hoogtepunt wordt er geschakeld met Live Earth en sta je te zwaaien naar de wereld!

23.00 uur
Einde Live Earth Alert!
tering dat is echt helemaal niks nee
pi_51228056
Jezus wat een kut line-up in Amsterdam... Alleen Fedde le Grand kan er nog enigszins mee door
pi_51228074
quote:
Wheheh
pi_51228077
Gezellie we willen en beter milleu we gaan de mensen attenderen op stroom gebruik etc..

Nu verwachten ze dat iedereen de hele dag de TV aanheeft en kijkt..
Organiseren ze grote concerten die veel stroom gebruiken.
Alle bezoekers zullen echt niet met het openbaar vervoer komen.

Maar ach we doen alles voor het milleu
pi_51228081
Giel Beelen, Sophie Hilbrand en Beau van Erven Dorens
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:41:11 #116
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51228092
Nog even volhouden totdat de BBC begint . Die weten wel hoe ze dit soort evenementen moeten aanpakken .
pi_51228102
Nodig dan Blof/Kane/Krezip ofzo uit dan heb je de zekerheid van een paar bezoekers hier komt echt niemand op af, hooguit bij Jeckyll en Hyde nog wat 12 jarigen.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:41:56 #118
331 Merel
Be here now.
pi_51228117
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:40 schreef Positive_Thinking het volgende:
Gezellie we willen en beter milleu we gaan de mensen attenderen op stroom gebruik etc..

Nu verwachten ze dat iedereen de hele dag de TV aanheeft en kijkt..
Organiseren ze grote concerten die veel stroom gebruiken.
Alle bezoekers zullen echt niet met het openbaar vervoer komen.

Maar ach we doen alles voor het milleu
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/943201.html
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_51228135
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog even volhouden totdat de BBC begint . Die weten wel hoe ze dit soort evenementen moeten aanpakken .
Heb jij er een stream van?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:43:10 #120
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51228150
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:42 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Heb jij er een stream van?
BBC zal wel geen stream zijn, iig niet buiten UK (rechten voor UK viewers enzo).
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:44:05 #121
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_51228177
Vind het leuk dat ik Linkin Park heb gezien.. Maar het is zoals Brechtje net op Tv zei vanuit London. Het speelt echt niet. Beetje bang makelarij. En slechte presentatie op ned 3. door bepaalde mensen die media giel geil zijn.

De Aarde warmt elke x jaar op en na een opwariming krijg je een ijstijd....
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:48:15 #122
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_51228281
Volgens mij zenden ze het op BBC wel gewoon direct uit.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_51228284
Ik word een beetje ongemakkelijk van al die filmpjes met celebs die in een keer allemaal ontzettend milieubewust zijn geworden en die we nu allemaal als grote voorbeeld moeten nemen.
Ze krijgen er wat geld voor en het is weer gratis PR voor ze.
pi_51228529
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:43 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

BBC zal wel geen stream zijn, iig niet buiten UK (rechten voor UK viewers enzo).
Mocht je internet hebben via Chello dan zijn er televisie streams via www.chello.nl te bekijken. De bitrate ligt ergens rond de 1500KB/sec. dus das wel ok.
Heeft ChrisTV geen streams van de bbc??
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:58:43 #126
93800 7eVeNL
IAM Prof?
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:59:22 #127
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51228552
Ik dacht even Live Earth ook via fok te gaan volgen, maar wat een stompzinnige opmerkingen worden hier gemaakt zeg. Toch maar niet via FOK volgen dus
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:59:39 #128
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51228563
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:48 schreef Susie het volgende:
Volgens mij zenden ze het op BBC wel gewoon direct uit.
Yup. Voordeel voor hen is natuurlijk dat 't (ook) in London is.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:00:16 #129
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51228577
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht even Live Earth ook via fok te gaan volgen, maar wat een stompzinnige opmerkingen worden hier gemaakt zeg. Toch maar niet via FOK volgen dus
3FM en Nederland 3 vallen tegen. Dat trekt dadelijk wel aan als de BBC begint .
pi_51228595
Leuk, nieuw werk van Linkin Park.
Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:01:59 #131
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51228611
Ik mis Amsterdam in de OP.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:02:55 #132
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51228627
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:01 schreef Grulez het volgende:
Dat is geen officieel Live Earth concert. Staat overigens wel kort in de OP genoemd.
pi_51228652
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:01 schreef Grulez het volgende:
Dat is ook geen officiële locatie.
// Last.fm
pi_51228705
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:44 schreef Litton-Lane het volgende:

De Aarde warmt elke x jaar op en na een opwariming krijg je een ijstijd....
Dat roep ik ook al heel lang, wij als mensen versnellen dat proces misschien ietsjes maar dit is gewoon al miljoenen jaren aan de gang, de loop van de natuur.... daar doe je niks aan
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:08:02 #135
63673 ABBAfan
Water-loo
pi_51228772
5 miljard mensen op onze aardbol dragen tesamen echt wel bij aan de opwarming van de aarde.
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:08:04 #136
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51228773
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat roep ik ook al heel lang, wij als mensen versnellen dat proces misschien ietsjes maar dit is gewoon al miljoenen jaren aan de gang, de loop van de natuur.... daar doe je niks aan
Pff...natuurlijk zijn we er wel verantwoordelijk voor, je gaat toch ook niet de holocaust ontkennen!
pi_51228822
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:08 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Pff...natuurlijk zijn we er wel verantwoordelijk voor, je gaat toch ook niet de holocaust ontkennen!
Wij zijn als mensen slechts voor een deel verantwoordelijk. In tegenstelling tot de holocaust waar wij als mensheid voor 100% voor verantwoordelijk waren.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:10:02 #138
63673 ABBAfan
Water-loo
pi_51228839
5 miljard mensen met al hun bezigheden. Daar kun je toch niet omheen?
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:11:08 #139
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51228871
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:02 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Dat is geen officieel Live Earth concert. Staat overigens wel kort in de OP genoemd.
hehe meen je niet, maar ze hebben wel Ali B

[ Bericht 1% gewijzigd door Grulez op 07-07-2007 13:19:35 ]
pi_51228904
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:10 schreef ABBAfan het volgende:
5 miljard mensen met al hun bezigheden. Daar kun je toch niet omheen?
Nee, maar het is niet zo dat een klimaatverandering enkel door de mensheid ontstaat. Dit is gewoon een natuurlijk proces, dat inderdaad wat versnelt wordt door de mensen.
pi_51228952
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:11 schreef Grulez het volgende:

[..]

hehe meen je niet, maar hebben wel Ali B
Juist, daarom is het niet officieel
// Last.fm
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:15:56 #142
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_51229006
Never mind
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_51229214
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:12 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Nee, maar het is niet zo dat een klimaatverandering enkel door de mensheid ontstaat. Dit is gewoon een natuurlijk proces, dat inderdaad wat versnelt wordt door de mensen.
Dat bedoel ik dus
pi_51229230
Die global warming valt me tegen. Heb ik vakantie, heeft Al Gore belooft dat het warm zou worden, en dan hebben we dit kut weer
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:26:47 #145
63673 ABBAfan
Water-loo
pi_51229343
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:12 schreef Urquhart het volgende:

[..]

En juist dat versnellen, daar KUNNEN wij 5 miljard mensen tesamen nog iets aan veranderen als we dat ook echt willen.

Onze dagelijks levens worden gekenmerkt door overdaad, zonder dat we daar echt bij stilstaan. Korte autoritten worden normaal gevonden, veel verlichting op straat maakt dat we ons 'veilig' voelen, maar zijn al die lantaarnpalen en die reclamebakken in grote steden nodig: Nee. Die kunnen best uit.
En neem al die overbodige verlichting om het huis. Ik moet mijn gordijnen sluiten, anders wordt ik verblind door de voordeurlamp van de overburen. De godganse nacht staat dat ding aan.
pi_51229347
Een hoop specialisten hier op het gebied van klimaatsverandering.
pi_51229409
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:26 schreef ABBAfan het volgende:

[..]

En juist dat versnellen, daar KUNNEN wij 5 miljard mensen tesamen nog iets aan veranderen als we dat ook echt willen.

Onze dagelijks levens worden gekenmerkt door overdaad, zonder dat we daar echt bij stilstaan. Korte autoritten worden normaal gevonden, veel verlichting op straat maakt dat we ons 'veilig' voelen, maar zijn al die lantaarnpalen en die reclamebakken in grote steden nodig: Nee. Die kunnen best uit.
En neem al die overbodige verlichting om het huis. Ik moet mijn gordijnen sluiten, anders wordt ik verblind door de voordeurlamp van de overburen. De godganse nacht staat dat ding aan.
En als er geen straatlampen meer aan staan dan wordt er weer geklaagd dat er meer meisjes worden verkracht. Het is nooit goed. We hebben 6 miljard klagende mensen op deze aardkloot, een grote oorlog zou veel oplossen
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:36:36 #148
63673 ABBAfan
Water-loo
pi_51229565
Volgens mij loopt het nog niet zo storm daar in Amsterdam.
pi_51229608
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:36 schreef ABBAfan het volgende:
Volgens mij loopt het nog niet zo storm daar in Amsterdam.
Met Ali B, Fedde le Grand en die jumpstylers is er ook niet echt sprake van een spectaculaire line-up
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:42:07 #150
63673 ABBAfan
Water-loo
pi_51229684
Had toch meer aan namen als Borsato, Trijntje Oosterhuis of Ilse De Lange gedacht
pi_51229706
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:38 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Met Ali B, Fedde le Grand en die jumpstylers is er ook niet echt sprake van een spectaculaire line-up
Valt me daarom nog eerlijk gezegd qua bezoekersaantal tot nu toe wel mee, van wat ik zie dan. Straks komt Ellen ook nog, de vriendin van Giel.

Goh in Australie is dat stadion ook nog 'ns vol gelopen zeg. Toen het vannacht begon stonden er alleen wat mensen voor het podium...
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:46:19 #152
63673 ABBAfan
Water-loo
pi_51229786
Ik heb het gevoel dat het bij alle deelnemende podia niet zo heel druk is.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:47:33 #153
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_51229820
in Engeland mogen ze pas net naar binnen ipv 1.5 uur geleden
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:49:34 #154
63673 ABBAfan
Water-loo
pi_51229869
Is Nederland misschien te vroeg begonnen met Sydney en Tokyo? De BBC zendt nog niet uit.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:50:51 #155
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_51229892
BBC zend eerst Engeland uit en gaat daarna pas alle internationale concerten uitzenden toch?
pi_51229911
Hmpf, weet iemand waar je precies de tijden kan vinden van UK? Ik hoef eigenlijk alleen Kasabian te zien
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:53:56 #157
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_51229984
En het engelse progamma is compleet bekend (tijden zijn UK time):

From 3 PM to 4 PM:
Boris Becker introduces Damien Rice & David Gray
Set: "Babylon" (Gray), "The Blower's Daughter"(Rice) "Que Sera Sera" as a duet
Gerard Butler introduces Kasabian
Set: "Empire", "Club Foot", "ID"
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:54:57 #158
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51230017
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

From 3 PM to 4 PM:
.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:58:51 #160
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_51230122
nog 10 min tot Shakira en 40 tot Genesis
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:58:52 #161
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51230123
quote:

From 3 PM to 4 PM:
Waar staat dit?
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:00:27 #162
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_51230167
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:58 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Waar staat dit?
Hier vandaan
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:00:46 #163
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_51230175
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:58 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Waar staat dit?
hier
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:03:13 #164
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_51230254
Rihanna is al bijna klaar in Japan en nu zend Ned 3 pas het uit
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 7 juli 2007 @ 14:04:55 #165
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_51230303
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rihanna is al bijna klaar in Japan en nu zend Ned 3 pas het uit
is toch ook logisch
denk aan de verschillen die je krijgt met verzenden via de sateliet
en jah die twee zaten ook nog te kletsen enzo
Today is life -

Dale Carnegie
pi_51230326
Rhianna... niet omdat ik er niet van hou maar damn wat slecht... die achtergrondzangeressen doen al het werk
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:06:55 #167
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_51230349
quote:

From 3 PM to 4 PM:
sh#t, moet ik missen, moet werken. Op Pinkpop 2006 was hij erg goed
pi_51230366
Madonna pas om 23.15 uur onze tijd! Wat een lange wachttijd!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:07:39 #169
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_51230368
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:05 schreef TheVulture het volgende:
Rhianna... niet omdat ik er niet van hou maar damn wat slecht... die achtergrondzangeressen doen al het werk
Staat har mic wel aan/hard...
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:07:55 #170
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51230378
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:04 schreef Ynske het volgende:

[..]

is toch ook logisch
denk aan de verschillen die je krijgt met verzenden via de sateliet
en jah die twee zaten ook nog te kletsen enzo
En misschien is het wel gewoon zo afgesproken...
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:08:03 #171
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_51230379
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:07 schreef Hapertje het volgende:
Madonna pas om 23.15 uur onze tijd! Wat een lange wachttijd!
It's worth the wait.
pi_51230405
Ben in ieder geval blij dat nu het bewijs is geleverd dat die Rhianna gewoon de zoveelste R&B-huppelkut is die live bagger is
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:09:48 #173
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_51230421
Ik vind het niet eens zó slecht. Ze zingt iig live, itt alle andere kutjes.
pi_51230423
Ik kijk uit naar Razorlight, Snow Patrol, John Legend en Madonna!
pi_51230434
En David Gray natuurlijk!
pi_51230445
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:09 schreef Hapertje het volgende:
En Keane
pi_51230448
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:09 schreef Hapertje het volgende:
Snow Patrol, weet iemand hoe laat die komen?
  Redactie Frontpage zaterdag 7 juli 2007 @ 14:11:03 #178
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_51230449
Wat een waardeloze gehypte zooi./ Presentatie is kut, Beelen met zn spaarlampen, kutfilmpjes van zieliege kinderen, klimaatgezeik, beetje muziek, Sophie Hillbrand metb klimaatgezeik, etc etc
  ESF Reporter zaterdag 7 juli 2007 @ 14:11:33 #179
87554 Cee
Welluk?
pi_51230459
Heerlijk, Jonathan Ross doet de presentatie op BBC, net interviewtje met Razorlight. *schakelt over*
pi_51230466
Snow Patrol tussen 3 en 4 onze tijd!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:11:53 #181
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_51230467
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:11 schreef SunChaser het volgende:
Wat een waardeloze gehypte zooi./ Presentatie is kut, Beelen met zn spaarlampen, kutfilmpjes van zieliege kinderen, klimaatgezeik, beetje muziek, Sophie Hillbrand metb klimaatgezeik, etc etc
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:12:03 #182
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51230472
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:06 schreef SunChaser het volgende:
Hoe vaak heb je dit nu al gepost? (of in soortgelijke woorden)
Ben je bezig met masochisme? Je MOET niet kijken....het kan en mag...
Maar ik denk dat je gewoon even lekker wilt kunnen zeiken.
Nou het is inmiddels meer dan duidelijk wat je er van vindt.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:12:03 #183
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51230473
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:11 schreef SunChaser het volgende:
Kijk dan niet, je hoeft niet te kijken. Je kijkt ook de TV uitzetten en je tijd dan nuttiger besteden, dan niet het apparaat op standby laten staan (!!!).
pi_51230483
Nationale zeikdag he vandaag.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:12:45 #185
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51230491
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:11 schreef Hapertje het volgende:
Snow Patrol tussen 3 en 4 onze tijd!
Ze doen niet eens 'Run'.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:12:50 #186
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_51230493
wtf zend de BBC uit?
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:14:56 #187
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51230524
Crowded House .
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:15:45 #188
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51230543
Laat Nederland 3 weer es één nummer zien en dan weer ouwehoeren .
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:16:57 #189
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51230572
Maar het was wel wonderschoon
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:17:54 #190
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51230596
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:16 schreef peaceman het volgende:
Maar het was wel wonderschoon
Dat wel.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:18:19 #191
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_51230605
Als ik al die live optredens zo zie, krijg ik wel heel veel zin in een festivalletje!
(Hoewel ik wel meer zou willen zien....)
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:19:25 #192
63673 ABBAfan
Water-loo
pi_51230635
Oops, wat zijn die tribunes in Londen nog leeg.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:19:47 #193
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_51230645
Het is idd weer Live 8. 1 nummer zien en morgen alles terug kijken online (en hopen op een DVD box weer )
pi_51230656
Zend de BBC wel de muziek live uit?
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:20:40 #195
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_51230666
London zenden ze iig alles live uit volgens mij.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:21:53 #196
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51230685
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:20 schreef Remzz het volgende:
Nee, ze gaan de komende 4 uur vanuit het stadion debatteren maar NIET live beelden laten zien.
Wat denk je zelf nou?
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:21:54 #197
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51230686
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:20 schreef Remzz het volgende:
Die zullen zich wél aan het doel van de dag (aandacht voor het klimaat door muziek) houden, gok ik. De Nederlandse omroepen stellen ALWEER teleur . Eén nummer uitzenden en dan later wellicht nog es iets .
pi_51230691
Wanneer speelt Roger Waters
Death solves all problems: no man, no problem.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:23:00 #199
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_51230705
Graham Norton op de Beeb
pi_51230722
Rihanna , Shut up and drive
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:24:39 #201
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51230745
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:22 schreef Rechterbal het volgende:
Wanneer speelt Roger Waters
Later op de avond, omdat ie in New York speelt.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:25:23 #202
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51230769
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is idd weer Live 8. 1 nummer zien en morgen alles terug kijken online (en hopen op een DVD box weer )
Ben benieuwd. Ze kunnen wel weer een dvd of 4, 5 vullen . Linkjes naar online spul zijn uiteraard welkom .
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 7 juli 2007 @ 14:25:54 #203
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_51230779
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:21 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Die zullen zich wél aan het doel van de dag (aandacht voor het klimaat door muziek) houden, gok ik. De Nederlandse omroepen stellen ALWEER teleur . Eén nummer uitzenden en dan later wellicht nog es iets .
Weet je wat ik niet begrijp?
waarom ben je niet bij een van de concerten (in amsterdam staan monitoren die live beelden uitzenden).
Ik vind t gewoon onzin om maar altijd af te geven op iets dat georganiseerd word. Men kan gratis naar het concert, en kan gratis naar de beelden kijken. GRATIS, dan kun je dat gelul ertussen ook voor lief nemen.
Houd er overigens ook rekening mee dat er verschillende bands wel meedoen maar geen toestemming hebben gegeven voor uitzending.

Mensen moeten eens blij zijn met wat aangeboden word, en niet overal over vallen wat niet precies loopt in de richting dat zij zich gedacht hadden.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_51230789
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:12 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ze doen niet eens 'Run'.
Chasing Cars toch wel mag ik hopen
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:26:31 #205
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_51230792
Under my ella ella ella
pi_51230809
UM, BRA elelelelelelelelellll ll l l l l l l l ll l l l l l l
pi_51230811
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:26 schreef Litton-Lane het volgende:
Under my [afbeelding] ella ella ella
ik zou een moord doen voor een bliksemschicht in die umbrella
  ESF Reporter zaterdag 7 juli 2007 @ 14:27:34 #208
87554 Cee
Welluk?
pi_51230818
Ze zingt de ella ella eh eh live!
pi_51230827
Echt serieus, die meid zingt amper
pi_51230833
Ella ella ella ella ella
pi_51230841
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Later op de avond, omdat ie in New York speelt.
Danku
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:28:20 #212
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_51230842
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:27 schreef TheVulture het volgende:

[..]

ik zou een moord doen voor een bliksemschicht in die umbrella
Ze heeft er echt moeite mee live.
En nu weer terug je stal in Rihanna....
pi_51230848
en nu gaat ze definitief door het ijs
  ESF Reporter zaterdag 7 juli 2007 @ 14:28:45 #214
87554 Cee
Welluk?
pi_51230852
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:27 schreef TheVulture het volgende:
Echt serieus, die meid zingt amper
En toch ben ik van totale afgrijzing naar compleet meezingen van het nummer gegaan binnen een week of 2.

Maar voor de rest vind ik 'r vreselijk, gelukkig.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:28:46 #215
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51230853
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:25 schreef Ynske het volgende:

[..]

waarom ben je niet bij een van de concerten (in amsterdam staan monitoren die live beelden uitzenden).
Ik vind t gewoon onzin om maar altijd af te geven op iets dat georganiseerd word. Men kan gratis naar het concert, en kan gratis naar de beelden kijken. GRATIS, dan kun je dat gelul ertussen ook voor lief nemen.
Houd er overigens ook rekening mee dat er verschillende bands wel meedoen maar geen toestemming hebben gegeven voor uitzending.

Mensen moeten eens blij zijn met wat aangeboden word, en niet overal over vallen wat niet precies loopt in de richting dat zij zich gedacht hadden.
Amen!
pi_51230873
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:28 schreef Remzz het volgende:
Ella ella ella ella ella
EH EH EH
pi_51230874
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:28 schreef Cee het volgende:

[..]

En toch ben ik van totale afgrijzing naar compleet meezingen van het nummer gegaan binnen een week of 2.

Maar voor de rest vind ik 'r vreselijk, gelukkig.
ach ik betrap me er ook op af en toe... maar het wordt je gewoon door de zenders door je strot geduwd, er is geen ontkomen aan

Maar never nooit dat ik van zo iemand een cd koop
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:29:53 #218
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_51230878
Waarom zouden bands geen toestemming geven voor uitzending?
pi_51230885
Ze is helemaal nat
  ESF Reporter zaterdag 7 juli 2007 @ 14:30:27 #220
87554 Cee
Welluk?
pi_51230894
quote:

[..]

Helemaal mee eens. Alhoewel ze wat mij betreft wel wat minder aandacht aan het doel van Live Earth mogen schenken, hoe raar het ook klinkt. Maar ik vrees dat het evenwicht serieus/muziek zo uit balans is, dat veel mensen afhaken.
Maar hopelijk zit ik er naast.
Ik kijk in ieder geval wel verder naar de BBC.
  Redactie Frontpage zaterdag 7 juli 2007 @ 14:30:36 #221
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_51230899
quote:

[..]

Wat een bullshit. het is gratis dus neem maar voor lief? Het is niet gratis want ik betaal kijkgeld, daarbij mogen ze als ze t doen ook wel even goed verslaan, ze willen muziek laten verbroederen ofzoiets, maar dit is overkill. Het is een concert, laat dan ook muziek zien
pi_51230902
quote:

[..]

Idd we mogen blij zijn met BNN/NOS volgensmij zend naast Nederland en Engeland verder geen land Live earth de hele dag live uit.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:30:48 #223
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_51230906
LONDON begint Een allstar band
pi_51230921
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:30 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Wat een bullshit. het is gratis dus neem maar voor lief? Het is niet gratis want ik betaal kijkgeld, daarbij mogen ze als ze t doen ook wel even goed verslaan, ze willen muziek laten verbroederen ofzoiets, maar dit is overkill. Het is een concert, laat dan ook muziek zien
Het is niet alleen een concert. De bedoeling is mensen bewust te mkaen van de klimaatverandering en dat doen ze door middel van een concert.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 7 juli 2007 @ 14:31:57 #225
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_51230924
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
precieze reden weet ik niet, maar dat komt vaker voor dat men daar niet aan meewerkt. en daar heeft de NPO zich bij neer te leggen
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:32:02 #226
63673 ABBAfan
Water-loo
pi_51230929
Het stadion is nog lang niet vol
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 7 juli 2007 @ 14:32:57 #227
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_51230952
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:30 schreef SunChaser het volgende:

[..]

nah dan wat let je
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:32 schreef ABBAfan het volgende:
ga daar lekker naar toe, en je kunt er helemaal van gaan genieten
Today is life -

Dale Carnegie
  ESF Reporter zaterdag 7 juli 2007 @ 14:33:03 #228
87554 Cee
Welluk?
pi_51230954
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tja...wat ik herinner van Pinkpop is dat de bands er zijn om op te treden voor de mensen die kaartjes voor het festival hebben gekocht en er dus ZIJN en dat de band niet wordt betaald om vervolgens als halve concert-registratie op de buis te zien zijn. Maar ja, in dit geval gaat dat weer niet op want het principe van Live Earth is dat zo veel mogelijk mensen kijken.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:33:06 #229
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_51230956
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:32 schreef ABBAfan het volgende:
Kreeg net al een smsje, schijnen zware problemen te zijn met binnenkomst. Deuren gingen veels te laat open en zware security checks..
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:33:41 #230
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_51230973
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:33 schreef Cee het volgende:
Maar ja, in dit geval gaat dat weer niet op want het principe van Live Earth is dat zo veel mogelijk mensen kijken.
My point exactly.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:34:05 #231
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_51230985
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
LONDON begint Een allstar band
VET, die drums... *Swingt mee
  ESF Reporter zaterdag 7 juli 2007 @ 14:34:33 #232
87554 Cee
Welluk?
pi_51230999
we will rock you!!!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:34:41 #233
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_51231004
Gewoon BBC aanzetten....
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_51231006
Wil iemand even een gil geven als Snow Patrol komt?
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:35:16 #235
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_51231014
Roger Taylor!
WWRY
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:36:19 #236
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_51231030
wel tragisch hoor..zo leeg als dat stadion is
  ESF Reporter zaterdag 7 juli 2007 @ 14:36:35 #237
87554 Cee
Welluk?
pi_51231034
Shakira shakira.
pi_51231035
Ik herkende Shakira niet eens....
  ESF Reporter zaterdag 7 juli 2007 @ 14:37:23 #239
87554 Cee
Welluk?
pi_51231049
Ohhh Crowded House Don't Dream it's Over op NL3!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:37:50 #240
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_51231059
Stiekum is het wel echt een vette line-up. Vershrikkelijk goede bands en artiesten. Een compilatie dvd zou idd niet verkeerd zijn...
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:38:05 #241
63673 ABBAfan
Water-loo
pi_51231064
Die loopkrant steeds onderin op Ned3
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 7 juli 2007 @ 14:38:13 #242
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_51231068
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:37 schreef Cee het volgende:
Today is life -

Dale Carnegie
pi_51231075
Het grote probleem is denk ik dat er op elk podium behalve in Londen en de VS maar een paar echt grote acts staan waar mensen een kaartje voor willen kopen.. er staat toch ook een hoop middelmaat tussen.. ze hadden beter een superconcert kunnen geven denk ik met alle headliners op een podium
pi_51231092
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:38 schreef ABBAfan het volgende:
Daar heb ik een simpele oplossing voor: ik zet het tvbeeld zover naar beneden dat die balk wegvalt. Ideaal!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:40:06 #245
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_51231099
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:37 schreef Cee het volgende:
Kippenvel momentje, met dat meezingen!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:40:42 #246
63673 ABBAfan
Water-loo
pi_51231111
Ik denk dat het te grootschalig wordt. Twee podia met grote acts zoals in 1985 moeten genoeg zijn.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:42:50 #247
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_51231139
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:38 schreef ABBAfan het volgende:
Vooral de teksten als; "gaat doen" of "is van om". Daar hebben we inderdaad wat aan.
  ESF Reporter zaterdag 7 juli 2007 @ 14:42:57 #248
87554 Cee
Welluk?
pi_51231141
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:40 schreef Litton-Lane het volgende:

[..]

Kippenvel momentje, met dat meezingen!
Ik kreeg het ook eventjes warm van binnen.
pi_51231159
Ik neem aan dat het in Londen nog wel drukker zal worden...
pi_51231161
Kunnen al die mopperkont niet gewoon die msn-portal gebruiken? Geen geneuzel tussendoor, goede geluidskwaliteit en als ik het het goed heb worden de optredens ook nog eens continu herhaald.

Trouwens al een tijd Sneaky Sound System aan het kijken en dat is echt hele vermakelijke muziek. Jammer dat ze nu onderbroken gaan worden door Genesis...toch prioriteiten stellen
-
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:44:01 #251
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_51231162
GE-NE-SIS!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:44:50 #252
63673 ABBAfan
Water-loo
pi_51231171
Verdorie man, waar moet je nou naar kijken
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:46:58 #253
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_51231221
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:44 schreef Hankster het volgende:
GE-NE-SIS!

Mijn baas was erbij in Amsterdam en hij vond het echt ge-wel-dig!
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:44 schreef ABBAfan het volgende:
idd
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:47:07 #254
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_51231223
turn it on again!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:47:39 #255
63673 ABBAfan
Water-loo
pi_51231240
GENESIS met Phil HEERLIJK!!!!!!!!!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:48:26 #256
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_51231254
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:46 schreef Litton-Lane het volgende:

[..]

Mijn baas was erbij in Amsterdam en hij vond het echt ge-wel-dig!
was het ook!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:49:22 #257
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_51231271
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:48 schreef Hankster het volgende:

[..]

was het ook!
Ik had geen kaartje

Op msn: Die Snoop )
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:51:09 #258
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_51231309
dit was leuk
pi_51231314
Is dat Clapton op 2e gitaar bij Genesis?
-edit
oh wacht dat is de bassist. .
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:51:42 #260
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_51231321
land of confusion .. heerlijk!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:52:52 #261
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_51231348
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:51 schreef Modus het volgende:
Is dat Clapton op 2e gitaar bij Genesis?
-edit
oh wacht dat is de bassist. .
nee man
Daryl Stuermer .. de vaste assistent gitarist van Genesis voor een hele lange tijd, en de vaste lead gitarist van Phil solo
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:53:02 #262
63673 ABBAfan
Water-loo
pi_51231349
Ellen ten Damme vs Genenis
  Redactie Frontpage zaterdag 7 juli 2007 @ 14:53:43 #263
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_51231360
Ik heb een hekel aan Ten Damme maar haar maar 1 liedje laten zingen
  Redactie Frontpage zaterdag 7 juli 2007 @ 14:54:31 #264
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_51231372
Kijk nog even naar het afgeladen Westerpark
http://www.dumpert.nl/mediabase/20108/a5d95dfb/index.html

En die kut smsjes met die tendentieuze berichtjes over: 57 van de Amerikanen vinden het klimaat belangrijk
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:54:43 #265
63673 ABBAfan
Water-loo
pi_51231376
Ik heb nu toch het gevoel dat het echt begonnen is. Blijf maar hangen op BBC2
pi_51231388
Ellen ten Damme is
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:55:15 #267
67174 Dos37
Come on Twente
pi_51231393
Waarom is het daar half leef in wembley.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:55:42 #268
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_51231405
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:55 schreef Dos37 het volgende:
tragisch he?
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:55:54 #269
63673 ABBAfan
Water-loo
pi_51231408
Oververhitte beveiligingsbeamten?
pi_51231409
Na anderhalf nummer weet ik ook gelijk weer waarom ik baal dat ik geen kaartjes voor de Arena had...wat klinkt dit live toch weer lekker!
-
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:56:32 #271
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51231416
Genesis .
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:56:36 #272
63673 ABBAfan
Water-loo
pi_51231417
Heerlijk concert van Genesis. Ik geniet
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:57:03 #273
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_51231428
Invisible Touch
lekker
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:57:05 #274
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51231430
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:44 schreef ABBAfan het volgende:
Beeb.
pi_51231431
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:55 schreef Dos37 het volgende:
Omdat het tot dik middernacht duurt... en er zullen nog een hoop mensen aan het werk zijn...
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:57:46 #276
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_51231450
dus toch een wat andere setlist .. zouden ze dan ook afsluiten met Carpet Crawlers?
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:58:09 #277
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51231458
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Hier vandaan
Nu al achterhaald .
  Redactie Frontpage zaterdag 7 juli 2007 @ 14:58:17 #278
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_51231462
Ze smeken nu zelfs of je naar het Westeraprk komt
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:58:43 #279
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51231472
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:57 schreef Hankster het volgende:
dus toch een wat andere setlist .. zouden ze dan ook afsluiten met Carpet Crawlers?
"Turn It On Again", "No Sun Of Mine", "Land Of Confusion" zou het zijn volgens die link hierboven .
pi_51231480
Die Margriet Wesselink had beter op de radio kunnen blijven, wat een uitstalingsloze doos
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:59:36 #281
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_51231495
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:56 schreef P_B het volgende:
Na anderhalf nummer weet ik ook gelijk weer waarom ik baal dat ik geen kaartjes voor de Arena had...wat klinkt dit live toch weer lekker!
Eensch
  zaterdag 7 juli 2007 @ 15:01:01 #282
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_51231531
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:59 schreef Remzz het volgende:
Die Margriet Wesselink had beter op de radio kunnen blijven, wat een uitstalingsloze doos
Oe, ik vind ze er wel aardig uitzien
En al die auto reclames tussendoor. Hebben ze dan ook lekker gepland.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 15:01:19 #283
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_51231545
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:58 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

"Turn It On Again", "No Sun Of Mine", "Land Of Confusion" zou het zijn volgens die link hierboven .
daarom zeg ik .. een andere setlist

maar hij gaat lekker hoor
pi_51231557
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 15:01 schreef Litton-Lane het volgende:

[..]

Oe, ik vind ze er wel aardig uitzien
En al die auto reclames tussendoor. Hebben ze dan ook lekker gepland.
Ze ziet er ook niet slecht uit maar het lijkt alsof ze maar 1 gezichtsuitdrukking heeft
pi_51231569
Nou laat mij maar kippenvel krijgen met Snow Patrol nu
  zaterdag 7 juli 2007 @ 15:02:23 #286
63673 ABBAfan
Water-loo
pi_51231570
Het volk is nog lang niet binnen in het stadion
  zaterdag 7 juli 2007 @ 15:02:25 #287
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_51231572
dit ging errrg lekker
voor mij kan Live Earth nu gestolen worden

(Buiten Waters, Spinal Tap en Police dan..)
pi_51231573
Ik weet het niet hoor maar zitten we naar hetzelfde Wembley te kijken? Volgens mij is het nu toch echt voor heel groot gedeelte gevuld... Her en der een leeg plukje op de tribune maar voor de rest? Maar goed kan aan mij liggen.
-
  zaterdag 7 juli 2007 @ 15:02:27 #289
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51231577
Wembley nu 60% vol, volgens Ross.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 15:03:13 #290
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_51231589
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 15:02 schreef P_B het volgende:
Ik weet het niet hoor maar zitten we naar hetzelfde Wembley te kijken? Volgens mij is het nu toch echt voor heel groot gedeelte gevuld... Her en der een leeg plukje op de tribune maar voor de rest? Maar goed kan aan mij liggen.
leeg plukje
3/4 van de staanplaatsen en maar zo'n beetje de helft van de zitplaatsen..

zoals ik al zei; gewoon tragisch..
  zaterdag 7 juli 2007 @ 15:03:54 #291
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_51231604
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 15:01 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ze ziet er ook niet slecht uit maar het lijkt alsof ze maar 1 gezichtsuitdrukking heeft
Oh je bedoeld een Justin henin achtige look. Idd. Heb je gelijk in..
  zaterdag 7 juli 2007 @ 15:04:02 #292
63673 ABBAfan
Water-loo
pi_51231610
Ik denk dat men doodsbang is voor aanslagen. Voor ik het Wimbledon terrein opliep werd mijn rugzak binnenstebuiten gekeerd. De knapen voor mij werden gefouilleerd.
pi_51231615
KIJK.... de BBC begrijpt het!! Die steken er meer geld in, zorgen dat ze rechten hebben om uit te zenden... en wat doen ze dus, precies zoals het hoort: CONCERTEN HELEMAAL UITZENDEN in het Wembley en tijdens het ombouwen andere optredens en interviews laten zien... zo hoort het!

En verder kijk ik voor de hele optredens gewoon naar de stream, perfect!
pi_51231652
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 15:03 schreef Hankster het volgende:

[..]

leeg plukje
3/4 van de staanplaatsen en maar zo'n beetje de helft van de zitplaatsen..

zoals ik al zei; gewoon tragisch..
Ok, ik zal nog een keer goed kijken... Misschien het kleine scherm van de msn-portal?
-
pi_51231671
Ik hoor alleen maar audio bij de streams
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')