quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:33 schreef Urquhart het volgende:
Linkin Park...wat een zeik muziek.
Zegt iemand die Frans Bauer en Gerard Joling goede muziek vindt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:33 schreef Urquhart het volgende:
Linkin Park...wat een zeik muziek.
Ja dus? Frans Bauer en Gerard Joling worden hier vaak genoeg belachelijk gemaakt. Maar andersom zou dat niet mogen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:34 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zegt iemand die Frans Bauer en Gerard Joling goede muziek vindt.![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja dus? Frans Bauer en Gerard Joling worden hier vaak genoeg belachelijk gemaakt. Maar andersom zou dat niet mogen?
Vrouwen hebben uberhaupt geen smaak.quote:
Slap geouwehoer en je kunt er naar een scherm kijken, hebben ze al een keer of 800 op 3FM gezegd. Echt interessante informatie. En nu weer een nietszeggend plaatje. Nee, 3FM is goed bezig. Het kon ook al niet anders met die honderden spotjes voor Live Earth afgelopen weekquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:37 schreef Merel het volgende:
Pfff, ik overwoog nog even naar Amsterdam te gaan - niet dat het klimaat me iets interesseert, maar gewoon als dagje uit, Maar daar is dus écht niets te doen hè
Jij hebt een vriendin?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben uberhaupt geen smaak. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:37 schreef Merel het volgende:
Pfff, ik overwoog nog even naar Amsterdam te gaan - niet dat het klimaat me iets interesseert, maar gewoon als dagje uit, Maar daar is dus écht niets te doen hè
12.00 uur
Opening door Minister van VROM, Jacqueline Cramer
14.00 / 15.30/ 17.00 uur
In de 3FM Serious Politics-tent discussieren politici, bekende Nederlanders en jij onder leiding van Beau van Erven Dorens en Michiel Veenstra over het klimaat. Bekijk het complete 3FM Serious Politics-programma!
15.00/ 16.00/ 17.00 uur
Ga NS Speeddaten en praat met de schrijvers Kluun, Liza van Sambeek, Driek van Wissen, Maren Stoffels, Ramon Stoppelenburg en Sophie van der Stap.
17.15 uur
Optreden van Ali B.
18.00 uur
Optreden van de jumpstylers Jeckyll & Hyde.
19.00 uur
Optreden van Fedde le Grand featuring Ida Corr. Fedde zal zijn mix afsluiten met 'Mirror 07-07-07' het nummer dat hij speciaal voor Live Earth heeft gecomponeerd. Op het hoogtepunt wordt er geschakeld met Live Earth en sta je te zwaaien naar de wereld!
23.00 uur
Einde Live Earth Alert!
Whehehquote:Ga NS Speeddaten en praat met de schrijvers Kluun, Liza van Sambeek, Driek van Wissen, Maren Stoffels, Ramon Stoppelenburg en Sophie van der Stap.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/943201.htmlquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:40 schreef Positive_Thinking het volgende:
Gezellie we willen en beter milleu we gaan de mensen attenderen op stroom gebruik etc..
Nu verwachten ze dat iedereen de hele dag de TV aanheeft en kijkt..
Organiseren ze grote concerten die veel stroom gebruiken.
Alle bezoekers zullen echt niet met het openbaar vervoer komen.
Maar ach we doen alles voor het milleu
Heb jij er een stream van?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog even volhouden totdat de BBC begint. Die weten wel hoe ze dit soort evenementen moeten aanpakken
.
Mocht je internet hebben via Chello dan zijn er televisie streams via www.chello.nl te bekijken. De bitrate ligt ergens rond de 1500KB/sec. dus das wel ok.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
BBC zal wel geen stream zijn, iig niet buiten UK (rechten voor UK viewers enzo).
Yup. Voordeel voor hen is natuurlijk dat 't (ook) in London is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:48 schreef Susie het volgende:
Volgens mij zenden ze het op BBC wel gewoon direct uit.
3FM en Nederland 3 vallen tegen. Dat trekt dadelijk wel aan als de BBC begintquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht even Live Earth ook via fok te gaan volgen, maar wat een stompzinnige opmerkingen worden hier gemaakt zeg. Toch maar niet via FOK volgen dus![]()
Dat is geen officieel Live Earth concert. Staat overigens wel kort in de OP genoemd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:01 schreef Grulez het volgende:
Ik mis Amsterdam in de OP.
Dat is ook geen officiële locatie.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:01 schreef Grulez het volgende:
Ik mis Amsterdam in de OP.
Dat roep ik ook al heel lang, wij als mensen versnellen dat proces misschien ietsjes maar dit is gewoon al miljoenen jaren aan de gang, de loop van de natuur.... daar doe je niks aanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:44 schreef Litton-Lane het volgende:
De Aarde warmt elke x jaar op en na een opwariming krijg je een ijstijd....
Pff...natuurlijk zijn we er wel verantwoordelijk voor, je gaat toch ook niet de holocaust ontkennen!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat roep ik ook al heel lang, wij als mensen versnellen dat proces misschien ietsjes maar dit is gewoon al miljoenen jaren aan de gang, de loop van de natuur.... daar doe je niks aan
Wij zijn als mensen slechts voor een deel verantwoordelijk. In tegenstelling tot de holocaust waar wij als mensheid voor 100% voor verantwoordelijk waren.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Pff...natuurlijk zijn we er wel verantwoordelijk voor, je gaat toch ook niet de holocaust ontkennen!
hehe meen je niet, maar ze hebben wel Ali Bquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is geen officieel Live Earth concert. Staat overigens wel kort in de OP genoemd.
Nee, maar het is niet zo dat een klimaatverandering enkel door de mensheid ontstaat. Dit is gewoon een natuurlijk proces, dat inderdaad wat versnelt wordt door de mensen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:10 schreef ABBAfan het volgende:
5 miljard mensen met al hun bezigheden. Daar kun je toch niet omheen?
Juist, daarom is het niet officieelquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
hehe meen je niet, maar hebben wel Ali B![]()
Dat bedoel ik dusquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, maar het is niet zo dat een klimaatverandering enkel door de mensheid ontstaat. Dit is gewoon een natuurlijk proces, dat inderdaad wat versnelt wordt door de mensen.
En juist dat versnellen, daar KUNNEN wij 5 miljard mensen tesamen nog iets aan veranderen als we dat ook echt willen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, maar het is niet zo dat een klimaatverandering enkel door de mensheid ontstaat. Dit is gewoon een natuurlijk proces, dat inderdaad wat versnelt wordt door de mensen.
En als er geen straatlampen meer aan staan dan wordt er weer geklaagd dat er meer meisjes worden verkracht. Het is nooit goed. We hebben 6 miljard klagende mensen op deze aardkloot, een grote oorlog zou veel oplossenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:26 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
En juist dat versnellen, daar KUNNEN wij 5 miljard mensen tesamen nog iets aan veranderen als we dat ook echt willen.
Onze dagelijks levens worden gekenmerkt door overdaad, zonder dat we daar echt bij stilstaan. Korte autoritten worden normaal gevonden, veel verlichting op straat maakt dat we ons 'veilig' voelen, maar zijn al die lantaarnpalen en die reclamebakken in grote steden nodig: Nee. Die kunnen best uit.
En neem al die overbodige verlichting om het huis. Ik moet mijn gordijnen sluiten, anders wordt ik verblind door de voordeurlamp van de overburen. De godganse nacht staat dat ding aan.
Met Ali B, Fedde le Grand en die jumpstylers is er ook niet echt sprake van een spectaculaire line-upquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:36 schreef ABBAfan het volgende:
Volgens mij loopt het nog niet zo storm daar in Amsterdam.
Valt me daarom nog eerlijk gezegd qua bezoekersaantal tot nu toe wel mee, van wat ik zie dan. Straks komt Ellen ook nog, de vriendin van Giel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Met Ali B, Fedde le Grand en die jumpstylers is er ook niet echt sprake van een spectaculaire line-up
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En het engelse progamma is compleet bekend (tijden zijn UK time):
From 3 PM to 4 PM:
Boris Becker introduces Damien Rice & David Gray
Set: "Babylon" (Gray), "The Blower's Daughter"(Rice) "Que Sera Sera" as a duet
Waar staat dit?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
From 3 PM to 4 PM:
Gerard Butler introduces Kasabian
Set: "Empire", "Club Foot", "ID"
Hier vandaanquote:
is toch ook logischquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rihanna is al bijna klaar in Japan en nu zend Ned 3 pas het uit
sh#t, moet ik missen, moet werken. Op Pinkpop 2006 was hij erg goedquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
From 3 PM to 4 PM:
Gerard Butler introduces Kasabian
Set: "Empire", "Club Foot", "ID"
Staat har mic wel aan/hard...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:05 schreef TheVulture het volgende:
Rhianna... niet omdat ik er niet van hou maar damn wat slecht... die achtergrondzangeressen doen al het werk
En misschien is het wel gewoon zo afgesproken...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
is toch ook logisch
denk aan de verschillen die je krijgt met verzenden via de sateliet
en jah die twee zaten ook nog te kletsen enzo
It's worth the wait.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:07 schreef Hapertje het volgende:
Madonna pas om 23.15 uur onze tijd! Wat een lange wachttijd!
En Keanequote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:09 schreef Hapertje het volgende:
Ik kijk uit naar Razorlight, Snow Patrol, John Legend en Madonna!
Snow Patrol, weet iemand hoe laat die komen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:09 schreef Hapertje het volgende:
Ik kijk uit naar Razorlight, Snow Patrol, John Legend en Madonna!
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:11 schreef SunChaser het volgende:
Wat een waardeloze gehypte zooi./ Presentatie is kut, Beelen met zn spaarlampen, kutfilmpjes van zieliege kinderen, klimaatgezeik, beetje muziek, Sophie Hillbrand metb klimaatgezeik, etc etc
Hoe vaak heb je dit nu al gepost? (of in soortgelijke woorden)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:06 schreef SunChaser het volgende:
Wat een waardeloze gehypte zooi./ Presentatie is kut, Beelen met zn spaarlampen, kutfilmpjes van zieliege kinderen, klimaatgezeik, beetje muziek, Sophie Hillbrand metb klimaatgezeik, etc etc
Kijk dan niet, je hoeft niet te kijken. Je kijkt ook de TV uitzetten en je tijd dan nuttiger besteden, dan niet het apparaat op standby laten staan (!!!).quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:11 schreef SunChaser het volgende:
Ze doen niet eens 'Run'.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:11 schreef Hapertje het volgende:
Snow Patrol tussen 3 en 4 onze tijd!
Nee, ze gaan de komende 4 uur vanuit het stadion debatteren maar NIET live beelden laten zien.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:20 schreef Remzz het volgende:
Zend de BBC wel de muziek live uit?
Die zullen zich wél aan het doel van de dag (aandacht voor het klimaat door muziek) houden, gok ik. De Nederlandse omroepen stellen ALWEER teleurquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:20 schreef Remzz het volgende:
Zend de BBC wel de muziek live uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |