Ben benieuwd. Ze kunnen wel weer een dvd of 4, 5 vullenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is idd weer Live 8. 1 nummer zien en morgen alles terug kijken online (en hopen op een DVD box weer)
Weet je wat ik niet begrijp?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die zullen zich wél aan het doel van de dag (aandacht voor het klimaat door muziek) houden, gok ik. De Nederlandse omroepen stellen ALWEER teleur. Eén nummer uitzenden en dan later wellicht nog es iets
.
quote:
quote:
Dankuquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Later op de avond, omdat ie in New York speelt.
Ze heeft er echt moeite mee live.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
ik zou een moord doen voor een bliksemschicht in die umbrella
En toch ben ik van totale afgrijzing naar compleet meezingen van het nummer gegaan binnen een week of 2.quote:
Amen!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
Weet je wat ik niet begrijp?
waarom ben je niet bij een van de concerten (in amsterdam staan monitoren die live beelden uitzenden).
Ik vind t gewoon onzin om maar altijd af te geven op iets dat georganiseerd word. Men kan gratis naar het concert, en kan gratis naar de beelden kijken. GRATIS, dan kun je dat gelul ertussen ook voor lief nemen.
Houd er overigens ook rekening mee dat er verschillende bands wel meedoen maar geen toestemming hebben gegeven voor uitzending.
Mensen moeten eens blij zijn met wat aangeboden word, en niet overal over vallen wat niet precies loopt in de richting dat zij zich gedacht hadden.
ach ik betrap me er ook op af en toe... maar het wordt je gewoon door de zenders door je strot geduwd, er is geen ontkomen aanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:28 schreef Cee het volgende:
[..]
En toch ben ik van totale afgrijzing naar compleet meezingen van het nummer gegaan binnen een week of 2.![]()
Maar voor de rest vind ik 'r vreselijk, gelukkig.
Helemaal mee eens. Alhoewel ze wat mij betreft wel wat minder aandacht aan het doel van Live Earth mogen schenken, hoe raar het ook klinkt. Maar ik vrees dat het evenwicht serieus/muziek zo uit balans is, dat veel mensen afhaken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom ben je niet bij een van de concerten (in amsterdam staan monitoren die live beelden uitzenden).
Ik vind t gewoon onzin om maar altijd af te geven op iets dat georganiseerd word. Men kan gratis naar het concert, en kan gratis naar de beelden kijken. GRATIS, dan kun je dat gelul ertussen ook voor lief nemen.
Houd er overigens ook rekening mee dat er verschillende bands wel meedoen maar geen toestemming hebben gegeven voor uitzending.
Mensen moeten eens blij zijn met wat aangeboden word, en niet overal over vallen wat niet precies loopt in de richting dat zij zich gedacht hadden.
Wat een bullshit. het is gratis dus neem maar voor lief? Het is niet gratis want ik betaal kijkgeld, daarbij mogen ze als ze t doen ook wel even goed verslaan, ze willen muziek laten verbroederen ofzoiets, maar dit is overkill. Het is een concert, laat dan ook muziek zienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
Idd we mogen blij zijn met BNN/NOS volgensmij zend naast Nederland en Engeland verder geen land Live earth de hele dag live uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
Het is niet alleen een concert. De bedoeling is mensen bewust te mkaen van de klimaatverandering en dat doen ze door middel van een concert.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat een bullshit. het is gratis dus neem maar voor lief? Het is niet gratis want ik betaal kijkgeld, daarbij mogen ze als ze t doen ook wel even goed verslaan, ze willen muziek laten verbroederen ofzoiets, maar dit is overkill. Het is een concert, laat dan ook muziek zien
precieze reden weet ik niet, maar dat komt vaker voor dat men daar niet aan meewerkt. en daar heeft de NPO zich bij neer te leggenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarom zouden bands geen toestemming geven voor uitzending?
nah dan wat let jequote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat een bullshit. het is gratis dus neem maar voor lief? Het is niet gratis want ik betaal kijkgeld, daarbij mogen ze als ze t doen ook wel even goed verslaan, ze willen muziek laten verbroederen ofzoiets, maar dit is overkill. Het is een concert, laat dan ook muziek zien
ga daar lekker naar toe, en je kunt er helemaal van gaan genietenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:32 schreef ABBAfan het volgende:
Het stadion is nog lang niet vol
Tja...wat ik herinner van Pinkpop is dat de bands er zijn om op te treden voor de mensen die kaartjes voor het festival hebben gekocht en er dus ZIJN en dat de band niet wordt betaald om vervolgens als halve concert-registratie op de buis te zien zijn. Maar ja, in dit geval gaat dat weer niet op want het principe van Live Earth is dat zo veel mogelijk mensen kijken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarom zouden bands geen toestemming geven voor uitzending?
Kreeg net al een smsje, schijnen zware problemen te zijn met binnenkomst. Deuren gingen veels te laat open en zware security checks..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:32 schreef ABBAfan het volgende:
Het stadion is nog lang niet vol
My point exactly.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:33 schreef Cee het volgende:
Maar ja, in dit geval gaat dat weer niet op want het principe van Live Earth is dat zo veel mogelijk mensen kijken.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:37 schreef Cee het volgende:
Ohhh Crowded House Don't Dream it's Over op NL3!
Daar heb ik een simpele oplossing voor: ik zet het tvbeeld zover naar beneden dat die balk wegvalt. Ideaal!quote:
Kippenvel momentje, met dat meezingen!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:37 schreef Cee het volgende:
Ohhh Crowded House Don't Dream it's Over op NL3!
Ik kreeg het ook eventjes warm van binnen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kippenvel momentje, met dat meezingen!
quote:
iddquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:44 schreef ABBAfan het volgende:
Verdorie man, waar moet je nou naar kijken![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mijn baas was erbij in Amsterdam en hij vond het echt ge-wel-dig!
nee manquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:51 schreef Modus het volgende:
Is dat Clapton op 2e gitaar bij Genesis?
-edit
oh wacht dat is de bassist..
tragisch he?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:55 schreef Dos37 het volgende:
Waarom is het daar half leef in wembley.
Beeb.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:44 schreef ABBAfan het volgende:
Verdorie man, waar moet je nou naar kijken![]()
Omdat het tot dik middernacht duurt... en er zullen nog een hoop mensen aan het werk zijn...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:55 schreef Dos37 het volgende:
Waarom is het daar half leef in wembley.
"Turn It On Again", "No Sun Of Mine", "Land Of Confusion" zou het zijn volgens die link hierbovenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:57 schreef Hankster het volgende:
dus toch een wat andere setlist .. zouden ze dan ook afsluiten met Carpet Crawlers?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:56 schreef P_B het volgende:
Na anderhalf nummer weet ik ook gelijk weer waarom ik baal dat ik geen kaartjes voor de Arena had...wat klinkt dit live toch weer lekker!![]()
Oe, ik vind ze er wel aardig uitzienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:59 schreef Remzz het volgende:
Die Margriet Wesselink had beter op de radio kunnen blijven, wat een uitstalingsloze doos
daarom zeg ik .. een andere setlistquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"Turn It On Again", "No Sun Of Mine", "Land Of Confusion" zou het zijn volgens die link hierboven.
Ze ziet er ook niet slecht uit maar het lijkt alsof ze maar 1 gezichtsuitdrukking heeftquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oe, ik vind ze er wel aardig uitzien![]()
En al die auto reclames tussendoor. Hebben ze dan ook lekker gepland.
leeg plukjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:02 schreef P_B het volgende:
Ik weet het niet hoor maar zitten we naar hetzelfde Wembley te kijken? Volgens mij is het nu toch echt voor heel groot gedeelte gevuld... Her en der een leeg plukje op de tribune maar voor de rest? Maar goed kan aan mij liggen.
Oh je bedoeld een Justin henin achtige look. Idd. Heb je gelijk in..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ze ziet er ook niet slecht uit maar het lijkt alsof ze maar 1 gezichtsuitdrukking heeft
Ok, ik zal nog een keer goed kijken... Misschien het kleine scherm van de msn-portal?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:03 schreef Hankster het volgende:
[..]
leeg plukje
3/4 van de staanplaatsen en maar zo'n beetje de helft van de zitplaatsen..
zoals ik al zei; gewoon tragisch..
Haha iddquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oh je bedoeld een Justin henin achtige look. Idd. Heb je gelijk in..
Maar de BBC zend geen andere concerten uit dat doet de NOS/BNN wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:04 schreef Kidney_Bean het volgende:
KIJK.... de BBC begrijpt het!! Die steken er meer geld in, zorgen dat ze rechten hebben om uit te zenden... en wat doen ze dus, precies zoals het hoort: CONCERTEN HELEMAAL UITZENDEN in het Wembley en tijdens het ombouwen andere optredens en interviews laten zien... zo hoort het!
En verder kijk ik voor de hele optredens gewoon naar de stream, perfect!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |