quote:
iddquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:44 schreef ABBAfan het volgende:
Verdorie man, waar moet je nou naar kijken![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mijn baas was erbij in Amsterdam en hij vond het echt ge-wel-dig!
nee manquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:51 schreef Modus het volgende:
Is dat Clapton op 2e gitaar bij Genesis?
-edit
oh wacht dat is de bassist..
tragisch he?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:55 schreef Dos37 het volgende:
Waarom is het daar half leef in wembley.
Beeb.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:44 schreef ABBAfan het volgende:
Verdorie man, waar moet je nou naar kijken![]()
Omdat het tot dik middernacht duurt... en er zullen nog een hoop mensen aan het werk zijn...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:55 schreef Dos37 het volgende:
Waarom is het daar half leef in wembley.
"Turn It On Again", "No Sun Of Mine", "Land Of Confusion" zou het zijn volgens die link hierbovenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:57 schreef Hankster het volgende:
dus toch een wat andere setlist .. zouden ze dan ook afsluiten met Carpet Crawlers?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:56 schreef P_B het volgende:
Na anderhalf nummer weet ik ook gelijk weer waarom ik baal dat ik geen kaartjes voor de Arena had...wat klinkt dit live toch weer lekker!![]()
Oe, ik vind ze er wel aardig uitzienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:59 schreef Remzz het volgende:
Die Margriet Wesselink had beter op de radio kunnen blijven, wat een uitstalingsloze doos
daarom zeg ik .. een andere setlistquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"Turn It On Again", "No Sun Of Mine", "Land Of Confusion" zou het zijn volgens die link hierboven.
Ze ziet er ook niet slecht uit maar het lijkt alsof ze maar 1 gezichtsuitdrukking heeftquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oe, ik vind ze er wel aardig uitzien![]()
En al die auto reclames tussendoor. Hebben ze dan ook lekker gepland.
leeg plukjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:02 schreef P_B het volgende:
Ik weet het niet hoor maar zitten we naar hetzelfde Wembley te kijken? Volgens mij is het nu toch echt voor heel groot gedeelte gevuld... Her en der een leeg plukje op de tribune maar voor de rest? Maar goed kan aan mij liggen.
Oh je bedoeld een Justin henin achtige look. Idd. Heb je gelijk in..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ze ziet er ook niet slecht uit maar het lijkt alsof ze maar 1 gezichtsuitdrukking heeft
Ok, ik zal nog een keer goed kijken... Misschien het kleine scherm van de msn-portal?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:03 schreef Hankster het volgende:
[..]
leeg plukje
3/4 van de staanplaatsen en maar zo'n beetje de helft van de zitplaatsen..
zoals ik al zei; gewoon tragisch..
Haha iddquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oh je bedoeld een Justin henin achtige look. Idd. Heb je gelijk in..
Maar de BBC zend geen andere concerten uit dat doet de NOS/BNN wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:04 schreef Kidney_Bean het volgende:
KIJK.... de BBC begrijpt het!! Die steken er meer geld in, zorgen dat ze rechten hebben om uit te zenden... en wat doen ze dus, precies zoals het hoort: CONCERTEN HELEMAAL UITZENDEN in het Wembley en tijdens het ombouwen andere optredens en interviews laten zien... zo hoort het!
En verder kijk ik voor de hele optredens gewoon naar de stream, perfect!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |