nah dan wat let jequote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat een bullshit. het is gratis dus neem maar voor lief? Het is niet gratis want ik betaal kijkgeld, daarbij mogen ze als ze t doen ook wel even goed verslaan, ze willen muziek laten verbroederen ofzoiets, maar dit is overkill. Het is een concert, laat dan ook muziek zien
ga daar lekker naar toe, en je kunt er helemaal van gaan genietenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:32 schreef ABBAfan het volgende:
Het stadion is nog lang niet vol
Tja...wat ik herinner van Pinkpop is dat de bands er zijn om op te treden voor de mensen die kaartjes voor het festival hebben gekocht en er dus ZIJN en dat de band niet wordt betaald om vervolgens als halve concert-registratie op de buis te zien zijn. Maar ja, in dit geval gaat dat weer niet op want het principe van Live Earth is dat zo veel mogelijk mensen kijken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarom zouden bands geen toestemming geven voor uitzending?
Kreeg net al een smsje, schijnen zware problemen te zijn met binnenkomst. Deuren gingen veels te laat open en zware security checks..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:32 schreef ABBAfan het volgende:
Het stadion is nog lang niet vol
My point exactly.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:33 schreef Cee het volgende:
Maar ja, in dit geval gaat dat weer niet op want het principe van Live Earth is dat zo veel mogelijk mensen kijken.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:37 schreef Cee het volgende:
Ohhh Crowded House Don't Dream it's Over op NL3!
Daar heb ik een simpele oplossing voor: ik zet het tvbeeld zover naar beneden dat die balk wegvalt. Ideaal!quote:
Kippenvel momentje, met dat meezingen!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:37 schreef Cee het volgende:
Ohhh Crowded House Don't Dream it's Over op NL3!
Ik kreeg het ook eventjes warm van binnen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kippenvel momentje, met dat meezingen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |