Jij bent dan ook gewoon een slechte journalist!quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Als er zoiets was had ik het wel geweten denk ik. Die websites ben ik nog nooit tegengekomen.
Jij bent de man van dequote:Op woensdag 12 september 2007 13:51 schreef Bruce117 het volgende:
En ik elke keer maar denken dat er nieuwe stats zijn als dit topic hoog in MyAT staat![]()
Om maar even terug te komen op mijn vraag. Voor de Nederlandse competitie bestaat dit dus nog niet, maar voor Engeland, Schotland en Duitsland heb ik wel zulke sites kunnen vinden. Nu ben ik wel benieuwd of iemand engelstalige websites weet voor bijv. de Belgische of misschien zelfs scandinavische competitie.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:42 schreef PaRaR het volgende:
Misschien niet helemaal het idee van dit topic, maar aangezien hier toch de stats-liefhebbers zitten ben ik toch wel benieuwd of iemand mij kan helpen een website te vinden met bepaalde statistieken voor met name de nederlandse competities. Ik zoek een website die mij kan laten zien hoeveel schoten op doel er zijn geweest bij gespeelde wedstrijden. Voor de engelse competitie kun je deze makkelijk vinden bij soccernet.com.
Wie kan mij helpen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |