Nee, ze schakelen net voor het einde altijd even om als de andere partij het toelaat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Schakel ik over naar BBC, zie ik hem ook. Hebben ze 't toch uitgezonden?
Binnen een kwartier op Court 1.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:11 schreef Steenarend het volgende:
Wanneer speelt Roddick?
Om te vragen wat Nadal morgen allemaal inspuitquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:12 schreef N.i.c.k het volgende:
Djoko moet even dr.fuentes bellen.
Op Sporza was het gewoon te bekijkenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:12 schreef leroytje het volgende:
EN DIE KUT KUT KUT RTL!!!!!!!
Met hun kolere kut wijven tennis!
Zend dit uit joh!
En dan ook nog NEP LIVE!het MP laten zien!
erg sportief en symphatiekquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:11 schreef TheGeneral het volgende:
Mooi dat Baghy wacht.
Triest en respectloos dit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:12 schreef N.i.c.k het volgende:
Djoko moet even dr.fuentes bellen.
Helaas alleen het laatste stukje kunnen zienquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:14 schreef Cerubo het volgende:
[..]
Was sowieso heel sportieve wedstrijd, van beide kanten.
Ik hou het bij ANAquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:14 schreef Buakaw het volgende:
hoezo geilt iedereen op die ANA en NOLO?
Ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Navratilova geeft toch commentaar?
het gebruik van doping is dat nog veel meer in de richting van je tegenstander.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Ivanovic haar tepeltjes beginnen beter zichtbaar te worden.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Ivanovic haar tepeltjes beginnen beter zichtbaar te worden.
Euh...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:14 schreef Buakaw het volgende:
hoezo geilt iedereen op die ANA en NOLO?
Speak for yourself.quote:
Dat ga ik niet kijken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als de finale Venus - Henin wordt wordt er in ieder geval over tennis gesproken.
Je kijkt echt alleen vrouwentennis voor je hormoonhuishouding of nietquote:
En terecht. Een finale tussen Jujuquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je kijkt echt alleen vrouwentennis voor je hormoonhuishouding of niet?
Is er een andere reden om vrouwentennis te kijken dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je kijkt echt alleen vrouwentennis voor je hormoonhuishouding of niet?
Ja peper 't er maar inquote:
neequote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:24 schreef Asskicker14 het volgende:
2007 record - Ivanovic
AUSTRALIAN OPEN - Third Round R32
ROLAND GARROS - Runner-Up R 1/2
WIMBLEDON - Semi-Final R 1/4
US OPEN - WINNER
Zou mooi zijn, toch?
is volgens mij precies hetzelfde hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:29 schreef Mirri het volgende:
Prachtig om te zien hoe Ana probeerde Venus uit haar ritme te halen, doordat ze heen en weer loopt als Venus serveert. Geen Nadalachtige flauwe streken. Dit is professioneel tennis![]()
preciesquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:33 schreef Miss_S het volgende:
is volgens mij precies hetzelfde hoor
alleen omdat Ana leuker is om naar te kijken is het goed
Geloof je het zelfquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:51 schreef Cerubo het volgende:
Ana still laughing.
Dat waren de 3 MP's . 2-6 7-5 6-0
Met de nadruk op serverenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:51 schreef Ambrosius het volgende:
Dit gaat Venus wel uitserveren zometeen.
Normaal moet hem dat zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
MP4, nu op eigen service
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:57 schreef qonmann het volgende:
En Venus wint![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Winbledon is weer voorbij
Tot volgend jaar ...
Nee tis niet hetzelfde. Ana doet het niet sneaky, Nadal doet het veel irritanterquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
is volgens mij precies hetzelfde hoor
alleen omdat Ana leuker is om naar te kijken is het goed
ik denk eigenlijk dat het vooral irritant is voor hem zelfquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:10 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee tis niet hetzelfde. Ana doet het niet sneaky, Nadal doet het veel irritanter![]()
![]()
Wat een verschil in die match met tien minuten ervoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Break (2e) voor Bartoli. Het is 1-3.
Zitten wij hier gehakt () van haar te maken, maakt ze er een partij van
.
weer aan de chocomelquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ah, Henin is terug wakker ...
Hij moet straks tegen Roddick, die verloor nog geen set dit jaarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Federer heeft pas 3 sets verloren in 32 wimbledon partijen.
Nee ben ik ook bang voor. Deze partij vertekent een beetje, want als je m nu ziet spelen krijg je het gevoel dat hij iedereen aankan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij moet straks tegen Roddick, die verloor nog geen set dit jaar. Al denk ik niet dat Roddick heel veel kan doen tegen Federer, alleen als z'n service TOP loopt misschien een beetje.
Vrouwenfinale om 15:00 uur, beide mannenpartijen tegelijk ervoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben benieuwd hoe ze de wedstrijden programmeren morgen, wil ze eigenlijk alle 3 wel zien.
En als één van beide 3+ uur duurt wordt dat dus laterquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:05 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Vrouwenfinale om 15:00 uur, beide mannenpartijen tegelijk ervoor.
En 4-4, toch geen gehakt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
en 4-3 , toch nog gehakt ...
quote:
Dit is gewoon knap, het ziet er misschien niet uit, maar ze is wel gewoon een goeie tennister.quote:
Regenpauzes op de juiste momenten. Dat krijg je overigens te zien als je eens verder kijkt dan de Belgische dames.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zie ze hijgen. Hoe komt iemand in zo'n conditie in godsnaam in de halve finale terecht eigenlijk.
Maar blijkbaar is dat het toch niet alleen, want ze gaat hoe langer hoe beter spelen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:15 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Regenpauzes op de juiste momenten. Dat krijg je overigens te zien als je eens verder kijkt dan de Belgische dames.
Vandaag wel jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:16 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Maar blijkbaar is dat het toch niet alleen, want ze gaat hoe langer hoe beter spelen.
Niet overdrijven, Bartoli wint een heel groot deel van haar driesetters trouwens.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:15 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Regenpauzes op de juiste momenten. Dat krijg je overigens te zien als je eens verder kijkt dan de Belgische dames.
Ik hoop vandaag ook, alles beter dan Henin. Behalve Mauresmo en de Williams-broertjes danquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet overdrijven, Bartoli wint een heel groot deel van haar driesetters trouwens.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:19 schreef Mindlight het volgende:
Zo verrassend is dat niet, Henin is bagger
Same here. Helaas.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:26 schreef Ambrosius het volgende:
Ik was net even te voorbarig met de 3-0 voor Roddick. Gasquet wint de tie-break simpel met 7-2.
Toch nog niet goed genoeg, game Bartoli.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Henin laat wat van haar niveau in de eerste set zien, direct 15-40.
En maar onderschatten....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:28 schreef Buakaw het volgende:
Een kat= een dik vet varkentje bedoel je=
echt hequote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Bartoli. De meest onderschatte tennisster van dit toernooi. Ze speelt geweldig.
ja zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:31 schreef RayMania het volgende:
Had al aan het begin het gevoel dat Bartoli het Henin ontzettend lastig zou maken.
En ze slaapt tijdens de regenpauzesquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:31 schreef RayMania het volgende:
Had al aan het begin het gevoel dat Bartoli het Henin ontzettend lastig zou maken.
Ambro heb ik als getuigequote:
Op deze leeftijd is ze nu eenmaal te goed voor haar jonge zelf. Desondanks benutte Bartoli daar de regenpauze optimaal. Ze legt voor elke tegenstandster de juiste tactiek op tafel, knap.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:35 schreef Buakaw het volgende:
Krajicek heeft van haarzelf verloren
whehequote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:42 schreef Bartoli het volgende:
komaan Justine
Ik heb zelfs gehoord dat de wind van baan meewisselt!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Al speelt die wind vandaag toch ook een rol, denk ik. Henin heeft daar opmerkelijk meer last van met haar spel blijkbaar
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:42 schreef Bartoli het volgende:
komaan Justine
Bartoli heeft er evenveel last van als Henin, dus kom niet met die slappe excuus.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Al speelt die wind vandaag toch ook een rol, denk ik. Henin heeft daar opmerkelijk meer last van met haar spel blijkbaar
Dat vind ik dus niet, iemand die vooral van achteruit slaat zoals Bartoli kan daar beter mee omgaan dan iemand die zo technisch speelt zoals Heninquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bartoli heeft er evenveel last van als Henin, dus kom niet met die slappe excuus.
Natuurlijk niet. Maar Bartoli die Juju succes wenstquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
, wat ben je dan voor die wiebelkont van een Bartoli
Ach kom zeg, slappe smoesjes. We hebben we wel over de nummer 1 op afstand.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet, iemand die vooral van achteruit slaat zoals Bartoli kan daar beter mee omgaan dan iemand die zo technisch speelt zoals Henin
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar Bartoli die Juju succes wenst![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:42 schreef Bartoli het volgende:
komaan Justine
Tjah, het is typisch Henin op Wimbledon natuurlijk , het hele toernooi briljant staan te spelen en het dan toch op een lullige manier nog verliezen ...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:46 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ach kom zeg, slappe smoesjes. We hebben we wel over de nummer 1 op afstand.
En dat met de Tour de France start in Londen morgen. Ik zou maar eens onderzoeken of ze geen rennersdrinkbus heeft overgekocht ...quote:
ik ben vol van respectquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:48 schreef Quippe het volgende:
ik zie op dit moment trouwens jullie hamburgeropmerkingen van 2 dagen terug niet meer![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En dat met de Tour de France start in Londen morgen. Ik zou maar eens onderzoeken of ze geen rennersdrinkbus heeft overgekocht ...![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En dat met de Tour de France start in Londen morgen. Ik zou maar eens onderzoeken of ze geen rennersdrinkbus heeft overgekocht ...![]()
Dat is vooral een Belgisch kwaaltje.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Jij overdrijft wel een beetje veel, je Belgische oogkleppen afdoen mag best hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
werkelijk alles zit tegen voor Henin vandaag ...
Het enige wat haar tegen zit is dat Bartoli ontketend is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
werkelijk alles zit tegen voor Henin vandaag ...
of om het in foute termen te zeggen dat ze bloed ruiktquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:50 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Het enige wat haar tegen zit is dat Bartoli ontketend is.
Tijdens de eerste set hadden ze het daar nog over een briljante walkover waardoor Henin veel fitter aan de finale zou verschijnen dan Venus ...quote:
Van mij heeft ze 't alquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Bartoli. Hopelijk krijgt ze ook in dit topic eens het respect die ze verdiend.
Ik bedoel daar ook mee dat sinds die 2de set alle ballen die ze normaal gewoon perfect slaat de mist ingaan ...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:50 schreef MissX het volgende:
[..]
Jij overdrijft wel een beetje veel, je Belgische oogkleppen afdoen mag best hoor
Dat doet mij denken aan dat oranjekleurige team op een voetbaltoernooi naar keuze ...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:54 schreef vingerplant het volgende:
Die arrogante Belgen ook altijd die denken dat ze de beste zijn en zichzelf al in de finale zagen
Inderdaad, die Drogba & consortenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan dat oranjekleurige team op een voetbaltoernooi naar keuze ...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan dat oranjekleurige team op een voetbaltoernooi naar keuze ...![]()
![]()
quote:
Ik zou ook snel proberen de aandacht te verleggenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |