Nee ben ik ook bang voor. Deze partij vertekent een beetje, want als je m nu ziet spelen krijg je het gevoel dat hij iedereen aankan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij moet straks tegen Roddick, die verloor nog geen set dit jaar. Al denk ik niet dat Roddick heel veel kan doen tegen Federer, alleen als z'n service TOP loopt misschien een beetje.
Vrouwenfinale om 15:00 uur, beide mannenpartijen tegelijk ervoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben benieuwd hoe ze de wedstrijden programmeren morgen, wil ze eigenlijk alle 3 wel zien.
En als één van beide 3+ uur duurt wordt dat dus laterquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:05 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Vrouwenfinale om 15:00 uur, beide mannenpartijen tegelijk ervoor.
En 4-4, toch geen gehakt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
en 4-3 , toch nog gehakt ...
quote:
Dit is gewoon knap, het ziet er misschien niet uit, maar ze is wel gewoon een goeie tennister.quote:
Regenpauzes op de juiste momenten. Dat krijg je overigens te zien als je eens verder kijkt dan de Belgische dames.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zie ze hijgen. Hoe komt iemand in zo'n conditie in godsnaam in de halve finale terecht eigenlijk.
Maar blijkbaar is dat het toch niet alleen, want ze gaat hoe langer hoe beter spelen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:15 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Regenpauzes op de juiste momenten. Dat krijg je overigens te zien als je eens verder kijkt dan de Belgische dames.
Vandaag wel jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:16 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Maar blijkbaar is dat het toch niet alleen, want ze gaat hoe langer hoe beter spelen.
Niet overdrijven, Bartoli wint een heel groot deel van haar driesetters trouwens.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:15 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Regenpauzes op de juiste momenten. Dat krijg je overigens te zien als je eens verder kijkt dan de Belgische dames.
Ik hoop vandaag ook, alles beter dan Henin. Behalve Mauresmo en de Williams-broertjes danquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet overdrijven, Bartoli wint een heel groot deel van haar driesetters trouwens.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:19 schreef Mindlight het volgende:
Zo verrassend is dat niet, Henin is bagger
Same here. Helaas.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:26 schreef Ambrosius het volgende:
Ik was net even te voorbarig met de 3-0 voor Roddick. Gasquet wint de tie-break simpel met 7-2.
Toch nog niet goed genoeg, game Bartoli.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Henin laat wat van haar niveau in de eerste set zien, direct 15-40.
En maar onderschatten....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:28 schreef Buakaw het volgende:
Een kat= een dik vet varkentje bedoel je=
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |