Ambro heb ik als getuigequote:
Op deze leeftijd is ze nu eenmaal te goed voor haar jonge zelf. Desondanks benutte Bartoli daar de regenpauze optimaal. Ze legt voor elke tegenstandster de juiste tactiek op tafel, knap.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:35 schreef Buakaw het volgende:
Krajicek heeft van haarzelf verloren
whehequote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:42 schreef Bartoli het volgende:
komaan Justine
Ik heb zelfs gehoord dat de wind van baan meewisselt!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Al speelt die wind vandaag toch ook een rol, denk ik. Henin heeft daar opmerkelijk meer last van met haar spel blijkbaar
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:42 schreef Bartoli het volgende:
komaan Justine
Bartoli heeft er evenveel last van als Henin, dus kom niet met die slappe excuus.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Al speelt die wind vandaag toch ook een rol, denk ik. Henin heeft daar opmerkelijk meer last van met haar spel blijkbaar
Dat vind ik dus niet, iemand die vooral van achteruit slaat zoals Bartoli kan daar beter mee omgaan dan iemand die zo technisch speelt zoals Heninquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bartoli heeft er evenveel last van als Henin, dus kom niet met die slappe excuus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |