echt hequote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Bartoli. De meest onderschatte tennisster van dit toernooi. Ze speelt geweldig.
ja zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:31 schreef RayMania het volgende:
Had al aan het begin het gevoel dat Bartoli het Henin ontzettend lastig zou maken.
En ze slaapt tijdens de regenpauzesquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:31 schreef RayMania het volgende:
Had al aan het begin het gevoel dat Bartoli het Henin ontzettend lastig zou maken.
Ambro heb ik als getuigequote:
Op deze leeftijd is ze nu eenmaal te goed voor haar jonge zelf. Desondanks benutte Bartoli daar de regenpauze optimaal. Ze legt voor elke tegenstandster de juiste tactiek op tafel, knap.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:35 schreef Buakaw het volgende:
Krajicek heeft van haarzelf verloren
whehequote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:42 schreef Bartoli het volgende:
komaan Justine
Ik heb zelfs gehoord dat de wind van baan meewisselt!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Al speelt die wind vandaag toch ook een rol, denk ik. Henin heeft daar opmerkelijk meer last van met haar spel blijkbaar
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:42 schreef Bartoli het volgende:
komaan Justine
Bartoli heeft er evenveel last van als Henin, dus kom niet met die slappe excuus.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Al speelt die wind vandaag toch ook een rol, denk ik. Henin heeft daar opmerkelijk meer last van met haar spel blijkbaar
Dat vind ik dus niet, iemand die vooral van achteruit slaat zoals Bartoli kan daar beter mee omgaan dan iemand die zo technisch speelt zoals Heninquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bartoli heeft er evenveel last van als Henin, dus kom niet met die slappe excuus.
Natuurlijk niet. Maar Bartoli die Juju succes wenstquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
, wat ben je dan voor die wiebelkont van een Bartoli
Ach kom zeg, slappe smoesjes. We hebben we wel over de nummer 1 op afstand.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet, iemand die vooral van achteruit slaat zoals Bartoli kan daar beter mee omgaan dan iemand die zo technisch speelt zoals Henin
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar Bartoli die Juju succes wenst![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:42 schreef Bartoli het volgende:
komaan Justine
Tjah, het is typisch Henin op Wimbledon natuurlijk , het hele toernooi briljant staan te spelen en het dan toch op een lullige manier nog verliezen ...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:46 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ach kom zeg, slappe smoesjes. We hebben we wel over de nummer 1 op afstand.
En dat met de Tour de France start in Londen morgen. Ik zou maar eens onderzoeken of ze geen rennersdrinkbus heeft overgekocht ...quote:
ik ben vol van respectquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:48 schreef Quippe het volgende:
ik zie op dit moment trouwens jullie hamburgeropmerkingen van 2 dagen terug niet meer![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En dat met de Tour de France start in Londen morgen. Ik zou maar eens onderzoeken of ze geen rennersdrinkbus heeft overgekocht ...![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En dat met de Tour de France start in Londen morgen. Ik zou maar eens onderzoeken of ze geen rennersdrinkbus heeft overgekocht ...![]()
Dat is vooral een Belgisch kwaaltje.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Jij overdrijft wel een beetje veel, je Belgische oogkleppen afdoen mag best hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
werkelijk alles zit tegen voor Henin vandaag ...
Het enige wat haar tegen zit is dat Bartoli ontketend is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
werkelijk alles zit tegen voor Henin vandaag ...
of om het in foute termen te zeggen dat ze bloed ruiktquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:50 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Het enige wat haar tegen zit is dat Bartoli ontketend is.
Tijdens de eerste set hadden ze het daar nog over een briljante walkover waardoor Henin veel fitter aan de finale zou verschijnen dan Venus ...quote:
Van mij heeft ze 't alquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Bartoli. Hopelijk krijgt ze ook in dit topic eens het respect die ze verdiend.
Ik bedoel daar ook mee dat sinds die 2de set alle ballen die ze normaal gewoon perfect slaat de mist ingaan ...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:50 schreef MissX het volgende:
[..]
Jij overdrijft wel een beetje veel, je Belgische oogkleppen afdoen mag best hoor
Dat doet mij denken aan dat oranjekleurige team op een voetbaltoernooi naar keuze ...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:54 schreef vingerplant het volgende:
Die arrogante Belgen ook altijd die denken dat ze de beste zijn en zichzelf al in de finale zagen
Inderdaad, die Drogba & consortenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan dat oranjekleurige team op een voetbaltoernooi naar keuze ...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan dat oranjekleurige team op een voetbaltoernooi naar keuze ...![]()
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |