is volgens mij precies hetzelfde hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:29 schreef Mirri het volgende:
Prachtig om te zien hoe Ana probeerde Venus uit haar ritme te halen, doordat ze heen en weer loopt als Venus serveert. Geen Nadalachtige flauwe streken. Dit is professioneel tennis![]()
preciesquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:33 schreef Miss_S het volgende:
is volgens mij precies hetzelfde hoor
alleen omdat Ana leuker is om naar te kijken is het goed
Geloof je het zelfquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:51 schreef Cerubo het volgende:
Ana still laughing.
Dat waren de 3 MP's . 2-6 7-5 6-0
Met de nadruk op serverenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:51 schreef Ambrosius het volgende:
Dit gaat Venus wel uitserveren zometeen.
Normaal moet hem dat zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
MP4, nu op eigen service
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:57 schreef qonmann het volgende:
En Venus wint![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Winbledon is weer voorbij
Tot volgend jaar ...
Nee tis niet hetzelfde. Ana doet het niet sneaky, Nadal doet het veel irritanterquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
is volgens mij precies hetzelfde hoor
alleen omdat Ana leuker is om naar te kijken is het goed
ik denk eigenlijk dat het vooral irritant is voor hem zelfquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:10 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee tis niet hetzelfde. Ana doet het niet sneaky, Nadal doet het veel irritanter![]()
![]()
Wat een verschil in die match met tien minuten ervoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Break (2e) voor Bartoli. Het is 1-3.
Zitten wij hier gehakt () van haar te maken, maakt ze er een partij van
.
weer aan de chocomelquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ah, Henin is terug wakker ...
Hij moet straks tegen Roddick, die verloor nog geen set dit jaarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Federer heeft pas 3 sets verloren in 32 wimbledon partijen.
Nee ben ik ook bang voor. Deze partij vertekent een beetje, want als je m nu ziet spelen krijg je het gevoel dat hij iedereen aankan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij moet straks tegen Roddick, die verloor nog geen set dit jaar. Al denk ik niet dat Roddick heel veel kan doen tegen Federer, alleen als z'n service TOP loopt misschien een beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |