16:00 Tijd voor actieDennis en Jaap vinden het weer eens tijd worden voor een tactiekbespreking. "Het gaat erom, met welke actie naai je iemand écht? Met welke actie tel je echt mee!", concludeert Jaap. "Tja, het is een mooi spel!", reageert Dennis. Een kleine stilte volgt. "Met Huub en Lieke zou ik nooit kunnen samenwerken. Als die twee in het vervolg weer eens een keer ruzie krijgen, ga ik erbij staan en gooi ik er een schepje bovenop", gaat Dennis door. Jaap denkt ondertussen hard na. 'Het is lang geleden dat ik met snode plannen kwam', lijkt hij te denken. Dat is dan ook het probleem met Jaap en Dennis de laatste tijd. Ze denken wel veel, maar ondernemen niet zoveel actie. Kom op, jongens!
16:15 Veilig vrijen..."Heb je condooms besteld?", vraagt Nadia aan Lieke. "Nee, hoezo?", antwoordt de blondine. "Nou, we hebben er heel veel binnengekregen" gaat de halfbloed verder. "Hier voor jou", Nadia overhandigt de condooms aan Lieke. "Heb jij ze niet nodig dan?", kaatst Lieke brutaal terug. "Nee!", roept Nadia verontwaardigd. "Oh, doe je het zonder?", reageert Lieke brutaal. "Nee ik heb ze niet nodig, hou jij ze maar" aldus Nadia en ze loopt ingenomen weg.
16:30 Here we go again!Natasia kan het weer eens niet laten om terug te komen op de ruzie van Brian en Amanda van gisteren. "Brian heeft een geschiedenis van zes jaar met Tamara, dus ik zei hem, dat ik het fout vind dat hij de afspraak heeft afgezegd", begint de Surinaamse. "Nou, dan moet hij haar lekker bellen", bijt Amanda van zich af. "Leg nou eens uit waarom je zo boos bent", gaat Natasia verder. "Kijk, als hij een ketting koopt voor mij, maar hij ook een ketting koopt voor zijn ex, dan stelt het voor mij niks meer voor. En als je dan ook nog diezelfde ex uitnodigt op de dag dat wij ruzie hebben, dan word ik kwaad", reageert Amanda. "Ik heb ook nooit gezegd dat hij haar nooit meer mag uitnodigen. Hij mag haar ooit wel een keer uitnodigen." "Ooit wel een keer. Lekker duidelijk!", reageert Brian, die verderop in de slaapkamer staat. "Ja, heel duidelijk! Was jij maar eens een keer zo duidelijk, dan hadden we niet zoveel problemen!", roept Amanda dan. "Grote bek voor een klein meisje!", antwoordt Brian. Daar gaan we weer!
16:44 Mooie herinneringAlle Miljonairs in het huis krijgen beelden te zien van het uitjes van Brian en Dennis op de P.C. Hooftstraat. De beide heren zijn aan het schateren van het lachen! "Wat leuk, man", roept de Antilliaan enthousiast. "Zo, die groupies!", gilt Dennis het uit. "Ik weet nog hoe dit voelde, man", zucht Brian. Heerlijk hè, jongens, die vrijheid?
Bron: Villa Vandaag, 10-07-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel