abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 juli 2007 @ 16:55:03 #101
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51296074
16:29 Big Brother's watching you!

Huub, Jaap en Lieke verbazen zich over het feit dat hun gesprek gevolgd wordt. Je zou toch denken dat ze daar ma zoveel maanden redelijk aan gewend zouden zijn. Jaap is namelijk bezig met het doornemen van een stapel A4-tjes die hem meer duidelijkheid moeten verschaffen in het chantageverhaal dat zijn bruiloft verspest heeft. Maar goed, je zaken kunnen nog zo privé zijn, als je in De Gouden Kooi zit, kijkt heel Nederland mee!

Het is groen en besluipt onze vrienden...

Bron: Villa Vandaag, 09-07-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 9 juli 2007 @ 17:25:03 #102
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51297213
17:02 "Ik word helemaal para!"

Brian en Amanda hebben blijkbaar nog een hoop uit te praten. Vanavond zou Tamara, Brians ex, langskomen, maar de Antilliaan heeft besloten om die afspraak af te bellen. Maar blijkbaar zit de 25-jarige nog iets dwars. "Als Tamara komt, is het puur vriendschappelijk", begint Brian. "Jij zei mij een tijdje geleden dat er een oplossing moest komen. Die oplossing was dat ik Tamara zou afzeggen." Dat vindt Amanda kennelijk niet genoeg. "Maar je zei ook dat je wel begreep waarom ik dat aan je vroeg", reageert de 19-jarige. "Ik wil in ieder geval niet dat ik zes jaar vriendschap zomaar aan de kant zet", zegt Brian op zijn beurt. "Tamara is toch geen bedreiging?" "Nee, is ze ook niet, maar ik heb geen zin om naar haar porum te kijken na alles wat er is gebeurd", antwoordt Amanda. "Ik vind het wel zwak. Je zet mijn vriendschap met haar op het spel voor iets wat jou dwars zit", gaat Brian verder. "Ik zeg niet dat ze nooit komt, ik zeg alleen dat ze vandaag niet komt", laat Amamda weten. Met zo'n antwoord zou Brian toch genoegen moeten nemen, maar ook hem zit blijkbaar nog wat dwars. Een eindeloze discussie volgt, maar Brian moet even een pauze inlassen want hij begint bijna 'para' te worden. Heerlijk, die twee!

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 9 juli 2007 @ 17:55:03 #103
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51298086
17:12 Het verwerkingsproces

Beide tortelduifjes verwerken hun ruzie van zonet op hun eigen manier. Brian loopt naar de chillroom en begint een riedeltje op zijn gitaar te spelen en Amanda stevent af op kantoor om daar vervolgens met Dennis te gaan dansen. De 19-jarige heeft duidelijk minder moeite met het verwerken van zaken dan haar zes jaar oudere vriend. Toch moet Amanda blijkbaar ook nog wat kwijt over haar aanvaring met Brian. Ze sleurt Nadia mee de tuin in en doet haar verhaal. Wederom klinkt Amanda's kant van het verhaal redelijk logisch. Maar wat is dan toch datgene wat Brian zo dwars zit?

17:30 Wie is Amanda?

Brian blaast even stoom af bij Natasia. "Het is een foute keuze die je gemaakt hebt", zegt Natasia over het afbellen van Tamara. Brian raast door over zijn discussie met Amanda: "Ze valt me alleen maar aan. Ze zegt dat ik de relatie kapot maak…" "Waarom moet ze je dreigen?", vraagt Natasia zich hardop af. "Zij zegt tegen mij dat als ik zo door ga, zij iets met een ander gaat doen!" "Amanda projecteert haar onzekerheid op jou", denkt Natasia. "Ik vind dat je fout gehandeld hebt door Tamara af te bellen. Wie is Amanda nou?", zegt ze nog maar eens. Brians bedpartner misschien?

maandag 9 juli 2007 @ 18:25:03 #104
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51298931
17:38 Amanda heeft een vriendinnetje

In gesprek met Amanda laat Nadia nog even wat los over haar avontuur met Dennis van afgelopen nacht. "Die Dennis, ik weet het niet!", begint de 22-jarige. "Was het weer hetzelfde vannacht?", vraagt Amanda meteen. "Nou ja, we hebben niet geneukt of zo, ik vind dat hij daar iets meer moeite voor moet doen, maar wel gewoon andere dingen gedaan", laat Nadia weten. Maar daar over uitweiden, wil Nadia niet. Heel begrijpelijk. "Vannacht vroeg hij mij of ik verliefd op hem zou kunnen worden of dat ik hem alleen zou willen voor de seks", laat Nadia weten. "Ik wist niet zo goed wat ik moest antwoorden!" Amanda spitst haar oren. "Hij zei ook dat ik hem deed denken aan twee van zijn exen en dat hij me erg mooi en aantrekkelijk vindt", gaat Nadia verder. Die opmerkingen kent Amanda wel en ze geeft aan dat Dennis inderdaad wel iets origineler moet worden. "Waarom zijn die twee dan exen?", grapt de 19-jarige. Amanda en Nadia hebben elkaar in ieder geval helemaal gevonden…

17:48 "Doe het dan zelf!"

Lieke heeft de vaatwasser uitgeruimd, maar volgens Natasia heeft ze daar niet erg haar best op gedaan. "Als je iets doet, doe het dan goed! Ik had het net zo goed zelf kunnen doen", roept de diva. "Doe het dan zelf! Wees blij!", snauwt Lieke terug. "Ik hoef niet blij te zijn! Doe het dan niet!", roept Natasia weer terug. Lieke gaat buiten zitten, maar niet voor ze nog het laatste woord heeft gehad: "Mooi!"

Bekend gezicht!

maandag 9 juli 2007 @ 18:55:03 #105
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51299852
18:20 Kenneth calls!

De discussie tussen Amanda en Brian gaat weer verder. Plotseling verschijnt er op het scherm dat er een collect call van Kenneth binnen is gekomen. Accepteert Brian? Hij zit eerst minutenlang met de handen voor zijn hoofd en af en toe komt er een glimlach tevoorschijn. Wat zal Kenneth te melden hebben, moet ook Brians gedachte zijn. "Nee, ik accepteer niet", zegt hij uiteindelijk. He, nou zullen we het nooit meer weten…

maandag 9 juli 2007 @ 19:25:03 #106
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51300853
18:39 Endless...

"Nou, dat is wat ik doe, ik nodig haar binnenkort uit", zegt Brian rustig. Amanda gaat er meteen tegenin en Brian vertoont al weer para-trekjes. "Als je dit blijft doen, dan breek ik de boel af! Doe dit niet meer." "Oke, wie dreigt er nu? Maar oke", zegt Amanda. "Ja ik! Correct! Dat klopt! Scherp!", reageert Brian. Even stilte… "Oke, ik ben fout geweest omdat ik je heb gekwetst door twee kettingen te kopen." Lost dit het op?

Haal me hier weg...

19:01 Jaap is geil

De twee modepopjes, Dennis en Nadia, zitten tegenover Jaap in het kantoor. Die laatste klaagt de laatste dagen over de hoeveelheid stelletjes in huis en het feit dat hij als enige geen seks heeft. Niet lang daarna komt Amanda het kantoor binnenrennen. "En, heb je weer ruzie?", vraagt Jaap meteen. "Ach ja, lang verhaal", antwoordt Amanda. "Heb je nog wel een relatie?", wil Jaap weten. "Ja, tuurlijk!", reageert Amanda. Jammer Jaap, dat feest dat feest gaat dus niet door…

maandag 9 juli 2007 @ 19:55:03 #107
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51301753
19:19 Wilgo wast Natasia's oren...

Wederom een collect call vanavond! Dit keer is het voor Natasia. Wilgo hangt aan de lijn, maar klinkt niet positief… Hij verwijt Natasia bepaalde dingen, maar wil niet loslaten wat. De twee krijgen ruzie over informatie. "Ik weet niet alles zomaar!", zegt Natasia. Het blijkt te gaan over Yairo en waar hij zijn verjaardag vierde. Wilgo spreekt af en toe Papiamento en dus zijn sommige stukjes niet te begrijpen. "Dat is niet waar, Wilgo!", zegt Natasia meerder malen. "Je gaat wegvallen, ik hou van en schrijf je", zegt ze nog net op de valreep. Diep zuchtend vertrekt ze naar de keuken. Tegen de rest laat ze niks los over het moeilijke gesprek. "Ja, alles is goed met Wilgo! Hij mist me!", zegt ze tegen Amanda en Dennis. Brian leest haar blik en weet wel beter...

19:27 Cadeautje voor Jaap van Elly!

Elly heeft iets meegenomen voor Jaap. Het is een fotolijstje met een foto van Jaap en Elly. "Leuke herinnering, toch?", zegt Elly glimlachend. Jaap geeft zijn butler een dikke knuffel en zet 'm naast zijn bord op tafel. Kan hij er de hele maaltijd lang naar kijken!

Aah...

maandag 9 juli 2007 @ 20:25:02 #108
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51302704
19:45 Huub wordt para, bradda!

Natasia heeft weer eens gekookt en dit keer staat er pindasoep op het menu. Tijdens de maaltijd, spreekt Huub Elly aan: "Wist je dat we een nieuw hoofd huishouding hebben? Karima of zo!" "Klopt ja, dat las ik in de Villa Vandaag", grapt Dennis. "Oh, dat kreeg je net door via je palmtop?", grapt Huub verder. "Ja, ik kreeg net ook een smsje", voegt Lieke daar aan toe. Maar Huub wil toch nog even het zijne weten over dat Villa Vandaag verhaal. "Maar eh, heb jij echt Villa Vandaag gelezen?", vraagt hij aan Dennis. Die geeft aan van niet. Wordt Huub nu een beetje para?

20:00 Heimwee, iemand?

Het avondeten geeft goed weer wat voor een sfeer er in de Villa hangt de laatste tijd. Normaal gesproken zijn er altijd wel twee of meer Miljonairs die elkaar in de haren vliegen als iedereen aan één tafel zit, maar ook vandaag is iedereen poeslief voor elkaar. Waar is de tijd waarin Huub en Brian elkaar non-stop aanvielen of Jaap naakt door zijn eigen kots rolde gebleven?

maandag 9 juli 2007 @ 21:25:03 #109
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51304655
20:09 Brian heeft een beschut plekje opgezocht...

Gesnapt!

20:15 Amanda wordt weggestuurd...

Brain leest de brief van Tamara nog eens over op zijn bed. Amanda komt lief bij hem zitten en zegt: "Ik ben zo gestressed door alles!" Brian reageert eerst niet. "Ik ben een brief aan het lezen", zegt hij uiteindelijk niet al te vriendelijk. Amanda loopt direct weg. Natasia doet een minuut later ook een poging om met Brian te kletsen en zij heeft wel succes. Ze mag de brief lezen en ze liggen lekker tegen elkaar aan. Amanda zit inmiddels uit te razen bij Nadia. Zucht…

20:26 Eigen schuld...

Je zou verwachten dat Natasia haar maatje wel even steunt in deze moeilijke tijden, maar daar is (nog) geen sprake van. "Je hebt zo fout gehandeld!", zegt ze een paar keer tegen Brian. "Je hebt je laten chanteren door een 19-jarig meisje en ze heeft je nu waar ze je hebben wil." Brian is stil en kijkt zielig. "Ik kan het niet mooier maken voor je", zegt Natasia toonloos. Nou, daar kun je het mee doen, Brian!

20:37 Natasia en Brian...

De handen ineen...

maandag 9 juli 2007 @ 21:55:03 #110
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51305742
20:52 Nadia wil een man zijn

Amanda was in eerste instantie niet zo blij met de komst van Nadia. De 22-jarige zou immers nog wel eens het einde van haar relatie met Brian kunnen betekenen. Maar die gevoelens zijn in geen velden of wegen meer te bekennen. De dames praten als twee beste vriendinnetjes en bespreken alles met elkaar. "Soms zou ik wel een dag een man willen zijn, alleen maar om erachter te komen hoe je dan denkt", geeft Nadia toe, aan de hand van Amanda's verhaal over Brian. "Volgens mij denken mannen zo anders!" "Vrouwen denken meer vanuit hun gevoel, mannen meer vanuit hun trots", vult Amanda haar aan. "Ik heb nog nooit een vriend gehad die hetzelfde denkbeeld had als ik!" Nadia knikt instemmend. De twee hebben elkaar helemaal gevonden…

21:16 Snode plannen van Huub en Lieke

'Samen het bed delen betekent ook samen bellen', lijken Huub en Lieke te denken. Het komt de laatste tijd vaker voor dat ze samen een telefoontje plegen naar vrienden of familie. Zo ook vanavond. Vanavond besluiten de twee geliefden echter niet naar iemand uit de eigen kennissenkring te bellen, integendeel! Zodra er wordt opgenomen wordt duidelijk dat Huub en Lieke uit zijn op iets heel anders. "Wij willen heel graag Tamara uitnodigen, wij missen haar heel erg!", zegt Huub met ondeugende ogen. "Oké!", klinkt het aan de andere kant. Huub en Lieke willen dus iets forceren tussen Amanda en Brian. Het liefst een breuk, maar waarschijnlijk zullen ze allereerst genoegen moeten nemen met fikse ruzies. Wat zijn de Miljonairs weer aardig voor elkaar!

maandag 9 juli 2007 @ 22:25:04 #111
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51306971
21:40 Lekker vleien...

Nadia en Amanda hebben het over het gefluister van Lieke en Huub midden in de nacht. "Soms vang ik wel bepaalde woorden op, maar ze praten echt heel zacht", zegt Nadia. "Eerlijk gezegd…, ik luister helemaal niet naar die twee!", zegt Amanda lachend. Verder zijn de dames erg vleiend over en weer. "Jij bent echt anders op televisie. Dan zie je alleen tieten enzo, maar je bent anders", zegt Nadia lief. Kunnen we binnenkort ook een zoen van de twee verwachten, net als Amanda en Lieke laatst?

22:05 No pain, no gain

Natasia slaat de spijker op z'n kop! "Saai he?", zegt ze. "We zijn de hele dag al saai", gaat ze verder. Ze besluit er met Lieke en Huub verandering in te brengen. De aansteker komt tevoorschijn en de pyromaan in Natasia komt los. "Hey!", roept Huub. "Ik steek alleen je haar in de fik, jou niet!", legt Natasia uit. Ook Lieke neemt de aansteker nog even ter hand, maar Huub trekt z'n broek alweer omlaag (vanaf de knie). Geen pijn voor Huub vandaag!

maandag 9 juli 2007 @ 22:55:03 #112
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51308128
22:31 Huub een racist?

Dennis maakt zich niet zo populair door Huub een racist te noemen. Huub en Natasia gaan tegen deze aantijging in. "Je staat op internet met KKK-hoedjes op!", zegt Dennis, die zich dus berust op internet als bron. "Iedereen wordt anders afgebeeld op internet!", zegt Huub geïrriteerd. Oeps Dennis, toch beter nadenken voor dat je iets zegt?

maandag 9 juli 2007 @ 23:25:03 #113
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51309235
22:46 Dennis wil ook fans

Begin niet over de populariteitspoll waar Huub bij zit en al helemaal niet over het feit dat hij misschien ooit van de nummer 1 plek af zal vallen. "Al sinds ik hier in ben domineer ik de poll!", is Huubs standaard reactie. Dennis wil hem echter wijs maken dat heel veel mensen tegen de Oldenzaler zijn. "Kijkers zijn of 100% voor jou of 100% tegen jou. Niemand zweeft in het midden", begint Dennis. Huub boort die opmerking meteen de grond in. "Ik heb honderden brieven gekregen de afgelopen tijd en 20% daarvan heb ik van mensen gekregen die in het midden zitten", bijt Huub van zich af. "Op straat praat iedereen normaal over Amanda, Brian of Natasia, maar iedereen schreeuwt echt als ze over jou beginnen", gaat Dennis verder. Het boeit Huub niks. "Het is heel makkelijk om iemand hier te haten", reageert de Oldenzaler. Maar Dennis, wat ben je van plan?

22:59 Elly kwekt lekker mee...

Ze zit duidelijk op de praatstoel!

23:10 Ruud, uhhh, Jaap!

Wat Ruud voor Big Brother was, lijkt Jaap te worden voor De Gouden Kooi. Hij knuffelt maar raak de laatste dagen… Elly vraagt aan de Briellenaar wanneer we weer terror kunnen verwachten en besluit zelf een idee op te werpen. "Zal ik je in je bek schijten?", roept ze naar Jaap, die in de keuken een drankje inschenkt. Plotseling staat hij, door middel van een paar grote stappen, naast haar en vraagt: "Maar waarom zou je dat doen Elly? He? Waarom nou? Waarom bedreig je me?" Elly krijgt een kleur. "Voor de gein", zegt ze en krijgt meteen een stevige knuffel van Jaap. Oef, daar komt ze goed van af!

maandag 9 juli 2007 @ 23:55:03 #114
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51310304
23:29 Jaap denkt iets teveel na

Jaap wil nog even zijn ei kwijt bij Brian. De Briellenaar wil iemand weg hebben, dat is duidelijk. Maar de toekomst maakt hem onzeker. Hij heeft geen idee wat hem allemaal te wachten staat. "Wat mij wel zeker maakt, is dat ik heb aangetoond dat ik mensen die mij weg willen hebben, kapot kan maken!", zegt Jaap vervolgens. "Ja, daar heb je gelijk in", reageert Brian. "Maar er veranderen zoveel dingen. Niet alleen hier, maar ook buiten", gaat Jaap verder. "En je moet nog maar afwachten wie de vervanger van Natasia wordt. Eén nieuw iemand verandert de hele samenstelling hier!" Jaap, je moet het spel natuurlijk niet dood denken!

23:35 Huub en Lieke...

Dansend de nacht in!

dinsdag 10 juli 2007 @ 09:25:03 #115
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51315806
08:15 Mini-relatiecrisis?

Een mini-relatiecrisis doemde gisternacht op aan de horizon. Huub waagde het om te verkondigen dat hij seks met Nadia zou willen hebben. Dit schoot bij vriendin Lieke absoluut in het verkeerde keelgat. Maar de crisis lijkt toch weer bezworen, aangezien de twee vanochtend knus bij elkaar in bed liggen. Of is het een gevalletje; de schijn bedriegt?

08:45 Pluk de dag

Terwijl de Miljonairs nog op één oor liggen, gonst de woonkamer al van bedrijvigheid. De tafel wordt uitgebreid gedekt door hoofd huishouding Karima, de laatste stofjes worden opgezogen en Herma poetst alles blinkend schoon. Karima heeft al een wekrondje gedaan, maar er is nog niet echt beweging. Kom op jongens, het is stralend weer! En zoals je weet kan het in Nederland zo weer voorbij zijn. Dus pluk de dag!

09:00 Slecht teken?

Wordt dit een gevalletje ochtendhumeur?

Bron: Villa Vandaag, 10-07-2007
  dinsdag 10 juli 2007 @ 09:55:03 #116
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51316366
09:30 'Zombie' Lieke?

Lieke is niet uit bed te branden. De Miljonair heeft het gisteravond of eigenlijk gisterochtend erg laat gemaakt. Maar geen genade voor de verdwaasde Lieke. "Kom op uit bed! Moet je maar niet om half 7 gaan slapen!", zegt Herma streng. Maar Lieke geeft geen kik en blijft rustig liggen. Dan bemoeit ook het hoofd huishouding zich met 'zombie' Lieke: "De regels zijn duidelijk , bed uit en half 10 aan het ontbijt. s'Avonds flinke meid, 's ochtends een flinke meid", foetert Karima. Met veel moeite opent Lieke haar ogen. Dit wordt een zware dag!

dinsdag 10 juli 2007 @ 10:55:03 #117
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51317943
10:04 Relatie bijna kapot

Huub en Lieke brengen Jaap op de hoogte van hun relatieperikelen. "Als de relatie kapot gaat dan is de klap des te harder, en gisteren scheelde het niet veel", biecht Lieke op. "Al die discussies die ik met Huub heb, dat heb ik nog nooit gehad in een relatie", zegt Lieke. "Kom ook door De Gouden Kooi setting", vindt Jaap. "Als ik zoveel gezeik had gehad in de buitenwereld. dan was ik allang weg gelopen", zegt de Oldenzaler laconiek. De twee hebben tot diep in de nacht gekibbeld. "We hadden ruzie 'makeup seks' en toen weer ruzie, ik ben echt verrot", lacht de blondine.

10:20 Gemene plannetjes

"Lieke heeft een gemeen plannetje bedacht om Brian dwars te zitten", vertelt Huub trots aan Jaap. De twee hebben in het geniep Tamara, de ex van Brian, uitgenodigd. "Ik zeg 150 contactpunten 'well spent'", grinnnikt de Oldenzaler. Jaap luistert met klapperende oren. "Het staat niet op het rooster, zij staat zo voor de deur. Brian kan haar bruut wegsturen en de relatie met Amanda redden of wel binnenlaten en dan…", lacht Huub. Arme Brian, liefde is al zo moeilijk!

10:24 Met kleren en al

Het is zomer dus een duik in het zwembad is wel op zijn plaats. Herma en Sharon worstelen met Natasia en het lukt ze zowaar om de geluidszender af te krijgen. En hoppa, daar gaan Natasia en Herma, met kleren en al, pardoes het zwembad in. En dan hebben de dames de smaak te pakken. Ook hoofd huishouding Karima en schoonmaakster Sharon worden met grof geweld het zwembad in gesleurd. Dennis staat geïnteresseerd toe te kijken, maar maakt hem dan snel uit de voeten. "Waar is Dennis?", roept Natasia wild om zich heen kijken. Maar de vogel is gevlogen!

10:31 Volgende slachtoffer

Herma, Sharon en Karima rennen kleddernat en luid schaterend door het huis. Het voltallige schoonmaakteam en ook Natasia, is al met kleren en al in het zwembad beland. Dennis is het volgende slachtoffer. De wanhopige Miljonair rent een rondje in de Villa en gooit alvast zijn shirt maar uit. De dames zijn hem te snel af en sleuren hem meedogenloos het zwembad in. Wat een waterpret!

dinsdag 10 juli 2007 @ 11:25:02 #118
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51318754
10:45 Karima ontslagen?

Huub en Lieke komen verbaasd bij de ontbijttafel aan. Al het eten staat nog op tafel en dit bevalt ze niets. Het schoonmaakteam had een watergevecht en heeft daardoor wat vertraging opgelopen. Huub en Lieke gaan meteen tot actie over. Het nieuwe hoofd huishouding moet eruit, vinden ze. "Amanda vindt het goed, Jaap, Nadia, ik en Lieke vinden het goed, we willen haar wegsturen", zegt Huub tegen Natasia. "Nee", zegt de diva resoluut. "Kijk naar het huis!", zegt Huub verontwaardigd. Maar de Surinaamse is niet om te praten. Gaat Karima voor de bijl of is Natasia haar reddende engel?

11:00 Crisis voorbij?

Huub en Lieke zijn op zoek naar Karima, hoofd huisdhouding. "Karima, beetje peper in je reet", roept Lieke pinnig. De twee zijn ontevreden over het werk van Karima, de ontbijttafel staat er nog. Het hoofd huishouding begint uit te leggen dat zij even afwezig was, omdat zij zich moest omkleden vanwege het watergevecht. Ze wordt bruut afgekapt door Huub. "Ik vraag alleen of je het even komt opruimen! Nou, dank je wel!", zegt de Miljonair arrogant. Gedienstig gaat Karima aan de slag. Crisis voorbij?

Geïrriteerd Huub?

dinsdag 10 juli 2007 @ 11:55:03 #119
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51319653
11:25 "Stelletje viespeuken"

Natasia brieft alle plannen van Huub en Lieke door aan Karima en Herma. "Ze wilden Karima ontslaan, maar daar heb ik dus een stokje voor gestoken", zegt de diva trots. "Wilden ze dat echt doen?", vraagt Herma verbaasd. "Stelletje viespeuken zijn het!" "Ja, en nu vinden ze me saai", zegt de diva. "Beter saai dan gehaat", reageert Herma verstandig en gaat dan snel weer aan het werk!

dinsdag 10 juli 2007 @ 12:25:02 #120
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51320625
11:45 Amanda vist

Terwijl Amanda geniet van het zonnetje, wil ze wel eens meer van Dennis weten. "Op wat voor type meisjes val je?" "Verschillend", reageert Dennis nonchalant. "Het gaat om uitstraling! Ik val veel op halfbloedjes, maar je hebt ook mooie blondjes en mooie brunettes, ligt er maar net aan…", zegt Dennis, die zich zijn nietszeggende antwoord realiseert. "Uitstraling, ogen, 'classy' types, leuk gekleed, verzorgd", vult hij dan ook onmiddellijk aan. Kijk, daar kunnen we wat mee!

dinsdag 10 juli 2007 @ 12:55:03 #121
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51321507
12:09 Nieuw haar?

Dennis krijgt een knipbeurt van Amanda. "Niet te veel hoor", zegt Dennis verschrikt. "Nee, alleen de puntjes", belooft Amanda. "Het is achter wel lang hoor!" Krijgt Dennis een nieuw kapsel aangemeten of houdt Amanda zich aan haar woord! We zijn benieuwd!

12:21 Zelfs Jaap

Huub en Lieke lachen om hun ruzie van gisteren. "Waarom waren jullie boos op elkaar?", wil Jaap weten. "Dat weten we eigenlijk niet meer", lachen Huub en Lieke. Weet je niet meer waarom je boos was? Mag je trots op jezelf zijn", zegt de Briellenaar droog. Huub geeft nog wel een steek onder water: "Als je boos bent moet je geen uitspraken doen, die je later niet terug wil horen!" Lieke reageert er maar niet op. "Ja, dat is menselijk. Iedereen doet dat als hij boos is, zelfs ik", weet Jaap te vertellen. Ja Jaap, zelfs jij!

dinsdag 10 juli 2007 @ 13:25:04 #122
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51322518
12:58 Laatste waarschuwing

"Voor Brian tien anderen?", begint Brian uit het niets tegen Amanda. "Wat heb ik gezegd?", reageert Amanda verbaasd. "Gisteren tegen Huub en Jaap zei het ook. "Als jij zo denkt, dan maak ik het uit", dreigt Brian. "Als je dat nog één keer zegt…" De 19-jarige probeert de boel te sussen: "Ze willen alleen maar stoken!" "En jij spuugt op onze relatie", reageert Brian boos. Na Huub en Lieke, is dit de tweede relatie die aan alle kanten rommelt. Hangt er iets in de lucht?

dinsdag 10 juli 2007 @ 13:55:03 #123
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51323588
13:32 "Jeetjemineetje!"

Als Amanda weer een beetje bijgekomen is van de heftige discussie, stort ze zich op haar nagelstyliste-cursus met Nadia als proefpersoon. Twee vliegen in één klap; aan het werk en het is nog gezellig ook. "Jeetjemineetje, hij was zo boos", vertelt Amanda. "Hij is ook zo verdrietig en we hebben ook alleen maar ruzie de laatste tijd en agressief gedrag ineens!" Nadia hoort het aan en drukt haar op het hart, dat het juist Lieke en Huub zijn die de boel proberen op te stoken. Ontstaan hier nieuwe kampen?

dinsdag 10 juli 2007 @ 14:25:03 #124
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51324624
13:56 Kick some ass

Vriendjes voor het leven. Maar wel buiten de sportzaal...

dinsdag 10 juli 2007 @ 14:55:03 #125
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51325572
14:16 Snode plannen

"Kom eens even mee", zegt Jaap geheimzinnig tegen Huub." Is goed, meneer The Godfather", grapt Huub. Jaap heeft plannetjes met betrekking tot de eerstvolgende ontslagronde. Hij denkt aan Nadia en ook aan Dennis. "Waar ik aan zat te denken…het is heel belangrijk hoe gaan ze reageren op Nadia", zegt Jaap die de kans schoon ziet. Huub neigt meer naar Dennis, dat niet geheel verrassend is natuurlijk. Maar of de plannetjes succes gaan hebben, is de vraag...

14:24 Jaap homoseksueel?

De nagels van Nadia worden spic en en span gemaakt door Amanda en er wordt flink geroddeld. "Ik denk dat Jaap homoseksueel is", biecht ze op. Nadia komt niet meer bij van het lachen. "Weet je hoe hij naar Brian staat te kijken onder de douche. En hij wou seks met Huub", lacht Amanda. "Misschien is hij gewoon bi", oppert Nadia. "Toen er strippers waren, reageerde hij niet eens", zegt de 19-jarige en is dan ook helemaal klaar met de Briellenaar. "Ik voel niks meer bij Jaap, na alles wat hij heeft gedaan. Hij is gewoon homoseksueel. No Jaap for me!"

dinsdag 10 juli 2007 @ 15:25:03 #126
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51326482
14:39 Fotomomentje!

Als Hans, de boksleraar, weer vertrekt, komt hij naar een paar minuten alweer terug en niet alleen…zijn dochtertje mag ook even in de Villa kijken. De kleine vindt het prachtig en dat moment moet natuurlijk even worden vastgelegd. Voor in het plakboek!

dinsdag 10 juli 2007 @ 15:55:03 #127
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51327398
15:10 "Zelfs zijn loopje"

Dennis staat peinzend voor zich uit: "Is er een mogelijkheid dat Huub Lieke laat vallen?" "Nee", zegt Jaap direct. Dennis en Huub kunnen niet samen door een deur, dat is geen geheim. "Ik heb een hekel aan hem, zelfs zijn loopje kan ik niet uitstaan", zegt Dennis hatelijk. "Hij heeft ook een hekel aan jou", laat Jaap droog weten. Dat wisten wij al, maar aan welke kant sta jij eigenlijk tegenwoordig, Jaap?

15:28 "I wanna get high..."

Nieuwe vrijetijdsbesteding, Huub?

dinsdag 10 juli 2007 @ 16:25:06 #128
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51328498
15:39 Mooie eeh...

... ogen!

dinsdag 10 juli 2007 @ 16:55:03 #129
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51329775
16:00 Tijd voor actie

Dennis en Jaap vinden het weer eens tijd worden voor een tactiekbespreking. "Het gaat erom, met welke actie naai je iemand écht? Met welke actie tel je echt mee!", concludeert Jaap. "Tja, het is een mooi spel!", reageert Dennis. Een kleine stilte volgt. "Met Huub en Lieke zou ik nooit kunnen samenwerken. Als die twee in het vervolg weer eens een keer ruzie krijgen, ga ik erbij staan en gooi ik er een schepje bovenop", gaat Dennis door. Jaap denkt ondertussen hard na. 'Het is lang geleden dat ik met snode plannen kwam', lijkt hij te denken. Dat is dan ook het probleem met Jaap en Dennis de laatste tijd. Ze denken wel veel, maar ondernemen niet zoveel actie. Kom op, jongens!

16:15 Veilig vrijen...

"Heb je condooms besteld?", vraagt Nadia aan Lieke. "Nee, hoezo?", antwoordt de blondine. "Nou, we hebben er heel veel binnengekregen" gaat de halfbloed verder. "Hier voor jou", Nadia overhandigt de condooms aan Lieke. "Heb jij ze niet nodig dan?", kaatst Lieke brutaal terug. "Nee!", roept Nadia verontwaardigd. "Oh, doe je het zonder?", reageert Lieke brutaal. "Nee ik heb ze niet nodig, hou jij ze maar" aldus Nadia en ze loopt ingenomen weg.

16:30 Here we go again!

Natasia kan het weer eens niet laten om terug te komen op de ruzie van Brian en Amanda van gisteren. "Brian heeft een geschiedenis van zes jaar met Tamara, dus ik zei hem, dat ik het fout vind dat hij de afspraak heeft afgezegd", begint de Surinaamse. "Nou, dan moet hij haar lekker bellen", bijt Amanda van zich af. "Leg nou eens uit waarom je zo boos bent", gaat Natasia verder. "Kijk, als hij een ketting koopt voor mij, maar hij ook een ketting koopt voor zijn ex, dan stelt het voor mij niks meer voor. En als je dan ook nog diezelfde ex uitnodigt op de dag dat wij ruzie hebben, dan word ik kwaad", reageert Amanda. "Ik heb ook nooit gezegd dat hij haar nooit meer mag uitnodigen. Hij mag haar ooit wel een keer uitnodigen." "Ooit wel een keer. Lekker duidelijk!", reageert Brian, die verderop in de slaapkamer staat. "Ja, heel duidelijk! Was jij maar eens een keer zo duidelijk, dan hadden we niet zoveel problemen!", roept Amanda dan. "Grote bek voor een klein meisje!", antwoordt Brian. Daar gaan we weer!

16:44 Mooie herinnering

Alle Miljonairs in het huis krijgen beelden te zien van het uitjes van Brian en Dennis op de P.C. Hooftstraat. De beide heren zijn aan het schateren van het lachen! "Wat leuk, man", roept de Antilliaan enthousiast. "Zo, die groupies!", gilt Dennis het uit. "Ik weet nog hoe dit voelde, man", zucht Brian. Heerlijk hè, jongens, die vrijheid?

dinsdag 10 juli 2007 @ 17:55:03 #130
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51331581
16:46 In gesprek!

Amanda breekt: "Ik kan er echt niet meer tegen hoor. Waarom doet hij zo? De hele tijd al!" De 19-jarige begint te huilen. "Hij kan me zo kwaad maken!", aldus Amanda. "Droog je traantjes want je bent een prinsesje en prinsesjes huilen niet!", troost Natasia moederlijk. Maar even later als Brian erbij komt, stromen de tranen van Amanda rijkelijk. "Waarom ben je nou zo verdrietig?", vraagt de Antilliaan. En ze beginnen eindelijk met een goed gesprek. Zullen ze er nu wel uitkomen?

Het resultaat van twee dagen ruzie...

16:58 Niet boos worden...

"Mag ik je iets vragen zonder dat je boos wordt?", vraagt Nadia aan Brian uit het niets. "Hangt ervan af", zegt de Antilliaan. "Hou je nog van Tamara?", gooit ze eruit. "Ja, tuurlijk! Op een vriendschappelijke manier en niet als vriendje- vriendinnetje", legt Brian uit. "Nou, daar word ik echt niet boos van hoor. Dat mag je gerust vragen op een rustige en concrete manier. Daar heb ik tenminste wat aan, vind het helemaal niet erg hoor!" gaat hij verder, met een lichte knipoog naar Amanda. "Heb je nog meer vragen, schat? Was dat het enige?", vraagt hij aan Nadia. "Ja, ik wilde het gewoon even zeker weten. Ik wilde gewoon mijn vriendinnetje verdedigen", aldus Nadia.

17:15 Ik wil bolletje!

Net als Amanda in huilen uitbarst en op bed gaat liggen, komen de modellen voor de bikinishow binnen. Reden genoeg voor Dennis en Brian om zich richting de dames te begeven. Als Natasia binnenkomt en zich voor wil stellen, blijkt de diva bijzonder tactisch aangelegd te zijn. "Oh, jullie hebben ook een bolletje meegenomen!", roept ze, als ze de visagiste wil begroeten. Iedereen in de chillroom wordt een beetje stil van de opmerking. "Nou, ik ben zelf ook een bolletje", roept Natasia ter verdediging, maar ook dit helpt niet echt meer. "Ehm, nou ja, ik ben dus de visagiste", antwoordt het meisje. Oké, tijd voor de bikinishow, zullen we maar zeggen. Tactisch, Tas!

17:39 "Ik wil niet!"

Ter voorbereiding op de bikinishow van vanavond is er op dit moment niet zoveel te beleven in De Gouden Kooi. De modellen worden opgemaakt door Amanda en een andere visagiste en Nadia, Lieke en Natasia passen alvast een bikini. Lieke heeft er geen enkele moeite mee om haar lijf aan Nederland te laten zien, maar Natasia en Nadia denken daar anders over. Maar met name Nadia kijkt er ontzettend tegen op. Gelukkig is daar moeder Natasia om haar beter te doen voelen. "Kijk naar mij dan! Je bent zo'n mooi kind!", zegt de Surinaamse liefelijk. "Als je het nu doet, overwin je iets!", valt Lieke haar bij. Kom op, Nadia, je kunt het!

dinsdag 10 juli 2007 @ 18:25:03 #131
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51332591
18:01 Meisje toch!

De heren in De Gouden Kooi komen er weer mooi vanaf. Terwijl de dames druk in de weer zijn om de bikinishow van vanavond voor te bereiden doen zij helemaal niks in de chillroom. Dennis komt zelfs niet even in actie als Nadia in tranen op de wc zit. "Ik schaam me zo!", snikt de 22-jarige. "Er is helemaal niks aan de hand. Als je niet wil, doe je het niet. Kom je ons gewoon helpen", zegt een van de modellen troostend. Het is ook wat allemaal!

18:18 Huub ziekt Nadia

Als Nadia de chillroom binnenkomt, laat ze haar mannelijke mede-Miljonairs weten niet mee te willen lopen met de bikinishow. Als ze wegloopt, begint Huub met een paar vervelende opmerkingen. "Ah, zielig! Nou ja, logisch, ze is ook gewoon vet! Als je niet tevreden bent over je lijf, waarom zit je dan in godsnaam in De Gouden Kooi?", roept de Oldenzaler. Dennis doet niks. Toch kan Huub het niet laten om later nog wat vervelende dingen te zeggen. Niet iedereen is perfect, Huub!

dinsdag 10 juli 2007 @ 18:55:03 #132
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51333698
18:20 De Gouden Kooi, het juiste programma?

Natasia komt de heren storen die op hun beurt op de dames aan het wachten zijn. "Drie dingen" begint ze tegen Huub. "Waarom doe jij zo tegen Nadia?" "Ik vind het raar dat ze hier komt lopen in De Gouden Kooi en zielig en emotioneel loopt te doen omdat ze problemen met haar lichaam heeft. Heel Nederland kan haar zien. En dat gaat ze een beetje moeilijk lopen doen?", aldus Huub. "Oke, oke, ik snap je wel. Ze is misschien niet het goede programma in gestapt", geeft te diva toe. Plots stapt Nadia de kamer binnen. "Ik ga toch meedoen", deelt ze mee. "Wat goed", roept de diva uit! "Ik ben trots op je meid", gaat de diva verder. Nou, wij zijn ook trots op je, hoor!

dinsdag 10 juli 2007 @ 19:25:03 #133
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51334750
18:47 Hectische momenten

Hectische momenten voor de modeshow...

dinsdag 10 juli 2007 @ 19:55:02 #134
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51335903
19:15 Moooi!

De bikinishow komt steeds dichterbij en dat is te zien. De kapsalon staat inmiddels vol met dames in mooie bikini's. Zelfs Nadia is erbij, ondanks het feit dat ze eerder aangaf zich zo erg te schamen voor haar buik, dat ze niet meer wilde doen. Een kleine overwinning voor de 22-jarige dus. Dames, ziet er goed uit!

19:27 Catfight?

Lieke en Huub hebben een onderonsje. "Ze pakte me gewoon vol op mijn mond en stak d'r tong er in!" vertelt Huub. "Dat meen je niet" roept Lieke kil. "Ik meen het, schatje", gaat Huub verder. "Ja, ik zoende gewoon terug", geeft de Oldenzaler eerlijk toe. "Nou, dan weet ik wat me te doen staat", aldus Lieke. En de blondine loopt naar de catwalk.

19:42 Plannetjes?

"Dit is het moment waar we Huub kunnen aantasten op zijn ego", zegt Jaap tegen Dennis. "Huub denkt nu dat mij gaat pakken en zo", glimlacht de casanova. "Oh, ik word hier zo gelukkig van", geeft Jaap toe. "Hier doe ik het allemaal voor", en ook Jaap heeft een brede glimlach op zijn mond. Wat zijn die twee allemaal aan het bekokstoven? We zullen het gauw genoeg merken!

dinsdag 10 juli 2007 @ 20:55:03 #135
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51338024
20:05 Bikini show gaat van start!

De bikinishow is begonnen. Tot groot genoegen van de mannelijke Miljonairs. De heren bekritiseren de modellen uitgebreid. "Die heeft geen tieten", schreeuwt Jaap. "Die is te dik!", gaat hij verder. Als de diva opkomt schreeuwen de heren het uit: "Wat een chocolaatje, chocolade en bier, wow!" Helaas voor de andere vrouwelijke Miljonairs moeten zij het ontgelden. Vooral Nadia wordt niet gespaard. "Wat een lelijke buik", schreeuwt haar maatje Jaap. "Check die smerige buik van Nadia, heb je een keizersnee gehad? Ze heeft gewoon drie navels!", Huub laat niks meer over van nieuwkomer Nadia.

20:17 Time to party!

Na afloop van de modeshow, duiken alle Miljonairs én alle modellen het zwembad in. Waarom ook niet? Iedereen heeft toch al zwemkleding aan! Champagneflessen worden ontkurkt en handdoeken worden klaargelegd. Het feest kan beginnen!

20:35 Feesten in het zwembad!

Het feest barst los! De champagne vloeit rijkelijk, en al snel gaan de bovenstukjes uit. Alleen Nadia springt met kleding het water in. Ze probeert Dimitri ook het zwembad in te krijgen. En ja hoor, ook hij springt even later het water in, tot groot genoegen van Nadia.

20:43 Gezellige drukte...

Wellicht tijd voor een grotere jacuzzi?

dinsdag 10 juli 2007 @ 21:25:03 #136
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51339192
20:48 Zoenen...

Nadia en Lieke bespreken de kus van Nadia en Huub in de jacuzzi. "Ik ben helemaal niet jaloers", zegt Lieke. "Je gezicht spreekt boekdelen", aldus een trotse Nadia. "Lieke en Nadia zoenen!", schreeuwt Amanda brutaal. "Ik zoen alleen maar met mooie vrouwen", antwoordt Nadia venijnig. Dit verhaal krijgt vast nog een staartje...

dinsdag 10 juli 2007 @ 21:55:03 #137
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51340435
21:12 Je knippert één keer met je ogen...

Zo goed als de sfeer was tijdens en na de modeshow, zo ontregelt is de sfeer nu. Met name Huub en Nadia weten elkaar te vinden. Soms kan de sfeer in De Gouden Kooi binnen een seconde omslaan. Jaap interesseert het allemaal niet. "Kom, we gaan eten!", zegt hij rustig.

21:26 "Huub moet weg!"

Een clash tussen Huub en Nadia, en daardoor ook clash tussen Huub en de overige Miljonairs is het gesprek van de avond. Echt iedereen is nijdig op Huub en zijn vriendinnetje Lieke. Ze snappen niet waar zijn uitspattingen van zoeven vandaan kwamen. Maar ze zijn klaar met de Oldenzaler, dat is duidelijk…

21:38 Lieke ziet de toekomst somber in

Lieke ziet de toekomst somber in. Nu iedereen zich tegen Huub richt, is een lang verblijf in De Gouden Kooi totaal niet zeker. Ze heeft zich al een tijdje afgezonderd in de Private Room als ze, ten einde raad, bij Jaap gaat zitten. Ze probeert, door andere Miljonairs af te snauwen, haar eigen imago te redden. Op de een of andere manier werkt het nog ook. "Weet je, ik vindt Huub een topgozer, maar ik kan niet met dat grote ego van hem", laat Jaap weten. "Daar kan ik me wel een vinden", reageert Lieke. Het is ook niet slim om het nu niet met hem eens te zijn natuurlijk, Jaap is nog je enige dekking. Maar hoe ziet de komende tijd eruit voor Huub en Lieke?

dinsdag 10 juli 2007 @ 21:56:41 #138
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51340504
Whehehe, je kijkt echt de hele dag.. .
Wat intens kansloos !!
En waarom die . PI steeds .
-
  dinsdag 10 juli 2007 @ 21:57:28 #139
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51340546
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 21:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whehehe, je kijkt echt de hele dag.. .
Wat intens kansloos !!
En waarom die . PI steeds .
Zoals in de OP geschreven, het is een script, schat
Tis dat ik je dankbaar ben voor 300.zip, maar anders ging ik toch aan je twijfelen..
  dinsdag 10 juli 2007 @ 22:25:03 #140
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51341757
21:46 Only the lonely

Huub heeft spijt, in tranen ligt hij alleen op zijn bed. Ondertussen zijn de andere Miljonairs aan het eten. Iedereen moet het hele gebeuren laten bezinken. Het ene moment is het een groot feest, en het andere moment heerst er een kille sfeer in de Villa. Lieke en Jaap zoeken elkaar op, ze bespreken de strategieën. Lieke lucht haar hart uit bij Jaap. Ze vertelt dat het een moeilijke nacht voor haar was. "Ik zit hier in een spel, maar ik val echt op de gewone Huub, er bestaat wel altijd een kans dat het uit kan gaan tussen ons".

22:02 En daar is Huub weer!

Huub besluit, na lang op bed te hebben gelegen, op te staan en zich weer onder de levenden te begeven. Dimitri loopt even naar beneden en treft de Oldenzaler in de slaapkamer. "Is Nadia boven?", vraagt Huub nieuwsgierig. "Nee", antwoordt Dimitri. "Mooi", concludeert Huub. Als Dimitri weer weg is, praat Huub af en toe nog even tegen zichzelf: "Teringhoer! Teringhoer!" "Ik had zo'n mooi plan voor vanavond!", zegt hij ook nog. Dan loopt hij naar boven, klaar om de confrontatie met zijn mede-Miljonairs aan te gaan. En nu?

22:09 Stabiele factor?

"Jullie zijn de enige twee stabielen factoren hier in het huis. Jullie en ik dan", aldus de tactische diva. "Ik kwam Jaap net tegen en hij ging met Lieke praten", vertelt Natasia. "Als er een egoïst is hier in het huis dan is het Jaap wel", begint Brian. Jaap vraagt altijd: 'Wat zit er dan in voor mij?' Hij bouwt absoluut geen vertrouwen op. Hij roddelt met iedereen". En zo roddelen de twee stelletjes en de diva verder over hun analyses en tactieken.

dinsdag 10 juli 2007 @ 22:55:03 #141
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51343142
22:25 Huub laat van zich horen

Jaap is de eerste die iets uit Huub krijgt over de gebeurtenissen van vanavond. "Wat vind je er zelf nu allemaal van?", vraagt Jaap nieuwsgierig. "Laat maar! Niks, ongelukje, dat vind ik ervan!", antwoordt Huub teleurgesteld. "Ik vind het jammer, ik had zoveel andere plannen vanavond! Jij weet wat. En dat is mooi mijn eigen stomme schuld." Daarna laat hij nog wel even los dat hij het niet eens is met Nadia en de manier waarop zij zich vanavond gedragen heeft. "Maar eh, geen tonnetje (als in € 100.000, red.) dit keer?", vraagt Jaap nog. "Die ton interesseert me niet. Ze blijven met hun poten van mij af!" Wellicht een cursus anger management voor de Oldenzaler?

22:35 Dennis doet stoer!

"Als ik nu naar achter ga, hé? Geef me twee minuten en ik maak Huub helemaal gek". "Waarom heb je dat niet gedaan dan", vraagt Nadia zich af. "Had het maar gedaan, dan was hij nu lekker weg!", reageert de nieuwkomer fel. "Volgende keer doe ik het", belooft Dennis.

22:38 Jaap is ook de pineut

"Nu zijn wij aan de beurt Jaap?", zegt Brian sarcastisch als de Briellenaar zich bij zijn mede-Miljonairs op het terras voegt. "Hoe bedoel je?", wil Jaap weten. "Kom je nu met ons praten?", gaat Brian verder en loopt daarna weg. "Ik voer toch met iedereen gesprekken?", verdedigt Jaap zich. "Iedereen kan lullen wat 'ie wil, iedereen kan doen wat 'ie wil, je merkt pas wat je staat als er een stemronde komt!", gaat de Briellenaar verder. "Je maakt een verkeerde keuze, Jaap. Huub en Lieke staan heel erg wankel in deze Villa!", begint ook Natasia. "Ik ben ook niet stom. Op het moment maak ik gewoon met helemaal niemand ruzie.", antwoordt Jaap wijselijk.

22:40 Op wie wachten zij?

22:45 Wat is dit voor een verassing?

Lieke en Huub hebben het geflikt. Ze hebben Tamara uitgenodigd zonder dat Brian of Amanda hier iets van af weten. De ex van Brain wordt warm ontvangen. Alleen Amanda is hier niet zo blij mij, ze heeft zich verstopt in de kapsalon samen met Nadia. Brian en Tamara willen haar opzoeken maar kunnen haar niet vinden. Ze besluiten haar vriendelijk te benaderen. "Het is tenslotte ook belangrijk om met haar te praten", vindt Tamara. Dat is een wijs besluit, Tamara!

Oude liefde...

dinsdag 10 juli 2007 @ 23:25:03 #142
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51344469
22:55 Tamara stelt Brian op zijn gemak

"Ik wist niet wat ik hoorde toen je zei dat je de tafel wilde breken. Ik had zoiets van, Brian…", laat Tamara weten in gesprek met haar ex. "Je wil niet weten hoe pissig ze mij kan maken", reageert Brian. "Ik heb die ketting trouwens meegenomen", zegt Tamara opeens. Brian zucht opnieuw diep, wetende dat die ketting de aanleiding is tot alles. "Maar naar mijn mening zijn het geen twee hartjes!", grapt Tamara. "Ik wilde gewoon iets kopen voor je verjaardag en in haal die haast heb ik die ketting gekocht. Maar ik kan haar dat niet uitleggen!", reageert Brian. Maar goed, met iemand praten die je buiten De Gouden Kooi hebt leren kennen gaat beter dan met iemand praten met wie je uiteindelijk een spel speelt.

23:05 Onschuldig bezoekje...

Brian en Tamara zitten inde chillroom. Ze zijn heel kalm aan het praten over het leven van Brian in de Villa. Tamara vindt het erg jammer dat Amanda niet met haar wil spreken. "Ik had echt gehoopt om met haar te spreken. Maar ze durft me niet eens in de ogen aan te kijken", verbaasd Tamara zich. "Ik vind echt dat je er heel slecht uitziet", gaat ze verder. "Jij ziet er wel heel goed uit", geeft Brian eerlijk toe. Als Amanda dit zou horen…

Schattig...

23:18 Missie geslaagd!

Amanda heeft duidelijk geen zin om zich bij het gesprek tussen haar vriendje en zijn ex te voegen. Ze blijft heel recalcitrant in de kapsalon zitten. Ze maakt iedereen die het horen wilt duidelijk hoe ze over de situatie denkt. "Ik nodig haar zelf wel een keertje uit, ik betaal die 150 contactpunten zelf wel", roept ze trots. Als Lieke aan komt lopen, waarschuwt Nadia Amanda meteen: "Gewoon negeren! Echt doen hoor!" Maar dat advies slaat Amanda meteen in de wind. "Denk maar niet dat je vanaf nu ooit nog maar contactpunten of een stemming krijgt. Zelfs al gebeurt er iets met iemand uit je familie", roept Amanda trots. Het zal Lieke veel boeien, haar plan is gelukt. Amanda is chagrijnig.

dinsdag 10 juli 2007 @ 23:55:04 #143
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51345661
23:45 Dat viel allemaal ook best mee!

"Dit uur is echt voorbij gevlogen!", concludeert Tamara als haar bezoekuur bijna om is. Het bezoek blijkt zo uiteindelijk zo onschuldig als een lammetje, maar daar denken de mensen in de kapsalon anders over. Amanda is wel degelijk aangeslagen door het hele gebeuren en laat dit ook duidelijk merken. Voor Huub en Lieke is hun missie wat dat betreft geslaagd. Maar Brian snapt niks van het feit dat zij Tamara hebben uitgenodigd. "Ik zal ze zo even gaan bedanken. Het kost Huub 150 contactpunten!", grapt hij. Tamara heeft nog een paar adviezen voor haar ex. "Die discussies van jou zijn eindeloos, doe er wat aan!", zegt ze lachend. Knoop die maar even goed in je oren, Brian! Nu maar eens kijken hoe dit verhaal afloopt…

woensdag 11 juli 2007 @ 09:25:03 #144
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51351479
08:28 Heftige nacht...

Na de heftige avond van gister, liggen alle Miljonairs nog op een oor. Ook de dames Nadia en Amanda, die het beiden gister zwaar te verduren kregen, liggen nu in hun bedje naast hun bedpartners vredig te slapen. Wat zal deze dag teweeg brengen, voor de pittende Miljonairs...We zullen het zien!

Bron: Villa Vandaag, 11-07-2007
  woensdag 11 juli 2007 @ 09:55:02 #145
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51352146
09:01 Vertel mij wat!

Vroege vogel Natasia bespreekt met hulp huishouding Herma de afgelopen avond. "Ik zei tegen jou dat het rustig was gister, maar het was helemaal niet rustig". Uitgebreid vertelt de diva wat er allemaal gebeurd is. "Dat meen je niet", roept Herma geschrokken. "Pure frustratie allemaal", gaat de hulp verder. "Vertel mij wat", aldus de Surinaamse. Herma is vast blij dat ze straks weer lekker naar huis kan!

woensdag 11 juli 2007 @ 10:25:02 #146
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51352922
09:33 Brian meldt zich...

Brian en Natasia hebben elkaar al vroeg gevonden. Brian brengt verslag uit over gisteravond: "Ze zegt (Amanda red.) dat Tamara niet goed wijs is." "Wat? Ze kent Tamara niet eens!", roept Natasia uit. "Ja, het gesprek verliep alleen rustig doordat ik me inhield. Ze zei onzinnige dingen", vertelt Brian. "Ik weet dat ik niet fout zit en Tamara zei dat ik niet zoveel over me heen moet laten lopen…", gaat hij verder. Hij zegt nu weer op scherp te staan en zich te focussen op het 'hier en nu'. Maar je hebt het onderwerp gisteren toch afgesloten met Amanda, mede door middel van een innige knuffel, Brian?

09:54 Horloge terug, horloge weg

Dennis vindt plotseling zijn horloge terug in een broekzak terwijl hij dacht dat het sieraad naar huis was gestuurd. Heeft Huub het horloge net op tijd ontvreemd en willen verstoppen? Of zit er iemand achter? Dit is wat Dennis zich momenteel ongetwijfeld afvraagt. "Ik heb Huub wel horen bellen laatst. Hij vroeg of jij een nieuw horloge zou krijgen en of zijn 'actie' dus vergoed werd", zegt Natasia met gedempte stem. Dennis baalt er flink van. Zijn z'n spullen nog wel veilig? Natasia vindt dat het horloge het huis uit moet en geeft het meteen aan Herma. "Stop dit in je kluisje, alsjeblieft!", vraagt ze. Herma vindt dat goed en dus is in ieder geval het horloge in veiligheid gebracht! Maar hoe staat het met de rest van zijn spullen?

He, wat vind ik nu?

woensdag 11 juli 2007 @ 10:55:02 #147
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51353644
10:12 Storm op komst?

Dennis, Nadia, Brian en Natasia zitten met z'n viertjes aan de eettafel. Ze kletsen nog wat over gisteravond en over Dennis' horloge. Verder is het doodstil en vallen er stiltes. "Deze stilte, die hier nu heerst, is echt een stilte voor de storm!", zegt Natasia op onheilspellende toon. Misschien kan de fotocursus straks voor een beetje rust zorgen en voorkomen dat de bom barst!

10:23 Lekker negeren...

Natasia had het gevoel dat er een storm op komst was, maar daar lijkt ze zelf voor te gaan zorgen. Lieke zit inmiddels aan tafel, maar niemand reageert op haar. Ze doet twee pogingen om iets te zeggen, maar Natasia praat constant door haar heen. Lieke laat zich echter niet kennen en trekt zich er niks van aan. De storm blijft voorlopig dus nog even uit…

"He, hier staat..."

woensdag 11 juli 2007 @ 11:25:02 #148
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51354570
10:32 Geheimzinnigheid...

Dennis en Brian zitten aan de ontbijttafel. Ze hebben een 'onderonsje'. "Weet je nog wat die kale man tegen ons zei in de P.C.", vraagt de Antilliaan aan de casanova. "Ehm, ja", antwoordt Dennis positief. "Nou, hij heeft gelijk hoor", knikt Brian en kijkt ondertussen naar Lieke. "Ja, inderdaad, stemt Dennis toe. Die de hint begrijpt. Wat een geheimzinnigheid op de vroege ochtend.

11:00 Iemand?

De heren voor de fotocursus zijn gearriveerd. Het is enkel Miljonair Jaap die aan tafel zit. Een minuut later heeft Jaap zijn ontbijtje opgepeuzeld en heeft ook de Briellenaar de woonkamer verlaten. Gelukkig hebben de heren elkaar om een beetje te overleggen. Weer een paar minuten later laat gelukkig Brian zijn gezicht zien en kan er wat meer actie ondernomen worden. De rest lijkt, helaas voor de heren, nog niet in aantocht…

De heren brengen vrolijkheid mee...

11:15 Ochtend humeur?

De fotografen lopen wat doelloos door de Villa heen. "Wie wil er model zijn?", vraagt de fotograaf, kijkend naar Jaap. Maar geen van de Miljonairs is bereidwillig. "Waar is Huub eigenlijk", vraagt de leraar weer. "Nou, die ligt nog te slapen, maar dat is niet erg hoor, je kan best zonder hem beginnen", bromt Jaap. Heeft Jaap last van een ochtend humeur?

woensdag 11 juli 2007 @ 11:55:02 #149
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51355563
11:25 Even voelen!

Jaap zoekt genegenheid bij de fotograaf!

woensdag 11 juli 2007 @ 12:25:04 #150
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51356509
12:03 Slank of een camera?

Jaap is in een goede bui vandaag, ondanks zijn wat stuurse start. Hij kan het goed vinden met de fotografen en durft de ene na de andere brutale vraag te stellen. "Ben jij hetero?", vraagt hij aan een van de heren. "Ja, toch wel", antwoordt deze lachend. "En jij, zou jij liever een grotere camera hebben of meer haar?", vraagt Jaap aan de kale man. Die moet erg lachen en antwoordt dat het hem niet uit maakt. Huub weet ook nog een leuke: "Jaap, wil je liever een camera of slank zijn?" "Slank!", zegt Jaap direct. Wat een wetenswaardigheden!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')