Dan moet je verder lopen naar je aanhangerquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:45 schreef mcDavid het volgende:
Oh, en ik prefereer het de remkleppen open te houden als ik nog zo snel rij tijdens de landing. Maar als je Jarno heet dan hoeft dat niet natuurlijk
Korter landen is socialer landen, minder ver naar de startplaatsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:28 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dan moet je verder lopen naar je aanhanger![]()
Geen bier?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:39 schreef Koploperkopper het volgende:
Tieters.
Leuk heh vakantieseizoenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:12 schreef Mojave het volgende:
wie mag zich om 0320 melden?
Ja zeker, veel Griekse eilandjes e.d. met minimale equipment, leuk!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:36 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Leuk heh vakantieseizoenVlieg je nog op een beetje boeiende bestemmingen?
Behalve het tijdstip v/d ochtendvluchten hehe..quote:
HAHAHAHAHquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:12 schreef Mojave het volgende:
wie mag zich om 0320 melden?
10.00 ofzo?!quote:
in de ideeen bus!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:03 schreef Public_NME het volgende:
[..]
10.00 ofzo?!Je kan ook gewoon in een keer door, na het bier zaufen! Zeg je gewoon 'het is slecht weer en daardoor gaat het toestel zo heen en weer, maar dat kan ie gewoon hebben hoor'. 'Oh nee wacht, we staan nog op de grond hehe'.
En ook over de intercom: 'Pursert, doe mij zo'n blikke Heineken en een bakkje Duyvis knabbelnoten, und schnel ein bischen!!!'(en doe er ook maar een bertolli sandwich bij!)
Die bakjes borrelnoten zijn trouwens wel lekker heur, altijd smikkelen en smullen geblazenquote:
Jawel heur, KL heeft het liefst een flat spin van FL250 ter bevordering van de klanttevredenheid.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:20 schreef mcDavid het volgende:
En een vrille oefenen, dat mag zeker ook niet met zo'n afgeladen F50?
Dus je mag als piloot kiezen tussen dát of zwaaien naar de mensen bij de taxibaan naar de polderbaan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:28 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Jawel heur, KL heeft het liefst een flat spin van FL250 ter bevordering van de klanttevredenheid.
Moest je naar Rhodos? Maat van me zat op die vlucht, moest ook rond 1u de trein hebben vanuit Rotterdam... Mooie tijden, maarja je eerste dag v/d vakantie is ten minste niet verpest!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:12 schreef Mojave het volgende:
wie mag zich om 0320 melden?
Onweer ftw!quote:Op zondag 15 juli 2007 10:46 schreef Koploperkopper het volgende:
Moh wat een weer hier in't westen, dat wordt vast niet de lucht in vandaag.
Nederlandse zomer ftl!quote:
Zou je toch moeten weten als je NSFW heetquote:Op zondag 15 juli 2007 12:08 schreef nsfw het volgende:
wat is FTW en FTL?
Grote jongen als je een F50 in een spin krijgt, dat ding is net een cessna, gemoedelijk verliest hij zijn hoogte als je de stallspeed voorbij gaat..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:20 schreef mcDavid het volgende:
En een vrille oefenen, dat mag zeker ook niet met zo'n afgeladen F50?
Tof!quote:Op zondag 15 juli 2007 12:09 schreef Koploperkopper het volgende:
For teh win!
For teh lose!
Nerdtalk enzo.
Als je genoeg bier drinkt gaat het steeds makkelijkerquote:Op zondag 15 juli 2007 12:23 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Grote jongen als je een F50 in een spin krijgt, dat ding is net een cessna, gemoedelijk verliest hij zijn hoogte als je de stallspeed voorbij gaat..
Kan wel, maar moet je moeite voor doen, en als er iets is wat verkeersvliegers liever vermijden....
Owja, wanneer gaan we in formatie?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:00 schreef nsfw het volgende:
Ik heb vandaag weer met m'n modelvliegtuigje gevlogen! Dat is echt grappig!! Zo'n low pass maken vlak over de grond en dan met 60 graden pitch wegtrekken!
Opzich vliegt het ook wel makkelijk, wil je een bocht maken rol je 90 graden helling aan en doe je vol elevator up
Dat is toch zo'n piepschuime helikopter voor binnenhuis? Jammer dat ie geen grijparm heeft om bier uit de koelkast te plukken en te bezorgen op de bankquote:Op zondag 15 juli 2007 19:03 schreef cheukert het volgende:
ik heb zo'n picooz hierzo voor een prikkie gehaald, ik kan er alleen geen fuck van
Oostende?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:54 schreef Koploperkopper het volgende:
Het bewijs dat spotters in het dagelijkse leven ook niet succesvol zijn.
[afbeelding]
Deze foto lijkt zo een jaren '70 oostblok exemplaar, maar niets is minder waar. Het is uit 2003.
Ik heb zin om ze met trap en al het water in te tieften!
(Jep)quote:
Gele jasquote:Op zondag 15 juli 2007 20:54 schreef Koploperkopper het volgende:
Het bewijs dat spotters in het dagelijkse leven ook niet succesvol zijn.
[afbeelding]
Deze foto lijkt zo een jaren '70 oostblok exemplaar, maar niets is minder waar. Het is uit 2003.
Ik heb zin om ze met trap en al het water in te tieften!
Iets willen kost geen poen, iets doen kost je pas geldquote:Op maandag 16 juli 2007 15:52 schreef Armageddon het volgende:
Zeg als ik wil lessen in een Cessna hè? Is dat heul erg duur?
Een heul end duurder dan zweefvliegen in ieder geval.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:52 schreef Armageddon het volgende:
Zeg als ik wil lessen in een Cessna hè? Is dat heul erg duur?
Wat voor auto rij je?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:52 schreef Armageddon het volgende:
Zeg als ik wil lessen in een Cessna hè? Is dat heul erg duur?
Hoezo? het heeft een motor, wielen, maar geen vleugels. Auto dus.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:32 schreef YellowLedbetter het volgende:
das geen auto men!
Ja maae ja maar ja maar ik las je signaturequote:Op maandag 16 juli 2007 18:32 schreef YellowLedbetter het volgende:
das geen auto men!
Nouja opzich, auto's zuipen dooie dino's. Treinen slikken kaboutertjes met elektronen.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoezo? het heeft een motor, wielen, maar geen vleugels. Auto dus.
Hmm van de winter heb ik nog geleerd hoe je die dingen moet lezen!quote:Op maandag 16 juli 2007 19:11 schreef Koploperkopper het volgende:
SA161655 EHRD
METAR COR EHRD 161655Z 27016KT 240V330 8000 -TSRA FEW012 SCT025CB
BKN035 20/16 Q1009 TEMPO 28018G28KT 4000=
Mwah, valt nog mee! Net was het erger!
* Koploperkopper wenst alle mensen in het noorden succes.
Wat een zondvloed zeg!
Dit wordt al iets toffer:
METAR EHAM 161655Z 02003KT 330V060 9999 FEW035CB 22/17 Q1008 BECMG
27016KT TEMPO 28018G30KT 2000 TSRA BKN030CB=
Muhahahaquote:Op maandag 16 juli 2007 18:39 schreef cheukert het volgende:
[..]
Ja maae ja maar ja maar ik las je signature
Nou het was zeker lachen. Kom net thuis, terwijl ik nu in Munchen had moeten zitten (met een stuk of 60 passagiers). Wat een chaos weer.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:36 schreef Koploperkopper het volgende:
METAR COR EHAM 161725Z 33009G22KT 270V050 4500 SHRA FEW010 SCT017
BKN030CB 22/17 Q1009 TEMPO 28018G30KT 2000 +TSRA=
Oost west, thuis best.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:24 schreef Alternate het volgende:
[..]
Nou het was zeker lachen. Kom net thuis, terwijl ik nu in Munchen had moeten zitten (met een stuk of 60 passagiers). Wat een chaos weer.
12.000 eurootjes. w00t! Naja wel iets om over na te denken. Wil dat zeker nog een keer gaan doen in mijn leven.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:37 schreef Mojave het volgende:
geloof dat je bij een PPL brevet op zo'n 12.000e moet rekenen.
Landen die kisten niet vanzelf tegenwoordig?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:16 schreef Koploperkopper het volgende:
't Is ook geen geisoleerd buitje.
Dat wordt flink billenknijpen op de approach.
Nee, niet allemaal. Echte mannen landen nog altijd zelf...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Landen die kisten niet vanzelf tegenwoordig?![]()
Nou als je sommigen ziet landen dan zou je zeggen gooi die knop even om.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:31 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Nee, niet allemaal. Echte mannen landen nog altijd zelf...
je moet iets hebben om over op te scheppen tegenwoordig![]()
Je hebt verschillende categoriën waarin het vliegtuig en de landingsbaan gecertificeerd kunnen zijn. Cat 1 t/m Cat 3a/b/c. Cat 1/2/3a zijn categoriën zonder autoland, 3b/c kunnen wel zelf landen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:42 schreef Armageddon het volgende:
Op welke vliegtuigen zit zo'n systeem eigenlijk? En het vliegveld moet het ook "aankunnen' toch?
Precies. Ze werken 50%, dus vliegen 2 keer per maand, en dan nog kunnen ze de landing vol automatisch laten doen...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:13 schreef Armageddon het volgende:
Ok! Bedankt voor de uitleg. Heel helder! Een 747 is dus voor heaumeaux.![]()
Volgens mij niet. Auto opstijgen is nog niet ingevoerd. Wel gaat de autopiloot op zeer lage hoogte al aan, maar tot dat stuk moet het toch echt zelf gedaan worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:18 schreef Armageddon het volgende:
hahahaha! Nog een vraagje! Een airbus heeft zelfs een knop om auto op te stijgen en de hele handel toch?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou als je sommigen ziet landen dan zou je zeggen gooi die knop even om.
Waar is de TA / GA button voor dan? Als ik op Google zoek dan zie ik dat het een zooi ongelukken heeft veroorzaakt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:21 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Auto opstijgen is nog niet ingevoerd. Wel gaat de autopiloot op zeer lage hoogte al aan, maar tot dat stuk moet het toch echt zelf gedaan worden.
Ow ok! verkeerd begrepen dus.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:21 schreef nsfw het volgende:
Dat heeft te maken met het vermogen van de motoren wat je zet. En het is een "trigger" voor de systemen in het vliegtuig om aan te duiden van "We gaan nu Takeoff!" of "We gaan nu go around"
Plus dat het de juiste vliegstand projecteerd op verschillende beeldschermen, zoals wings level en een aantal graden pitch upquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:21 schreef nsfw het volgende:
Dat heeft te maken met het vermogen van de motoren wat je zet. En het is een "trigger" voor de systemen in het vliegtuig om aan te duiden van "We gaan nu Takeoff!" of "We gaan nu go around"
Sorry ... kon het niet laten:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:07 schreef Alternate het volgende:
Nee het is natuurlijk een ontzettend ingewikkeld systeem, een samenwerking van tientallen computers die input krijgen van meer dan 1000 verschillende sensoren overal. Hij test zichzelf voortdurend en als hij dan twijfels heeft over de status van een bepaald systeem dan voert hij een bepaalde opdracht liever niet uit dan dat hij het op een verkeerde manier zou doen.
Als het echt niet meer lukt dan gooit in uiterste nood de autopilot er maar helemaal vanaf.
Maar een 747 heeft een stuk beter systeem, daar zitten 3 autopilots in en elke autopilot heeft 2 'autopilot computers' dus daar zitten 6 computers allemaal hetzelfde werk te doen en elkaar in de gaten te houden. Op het moment dat sommige computers met andere waardes komen gaan ze met z'n zessen overleggen en besluiten ze wie er fout is en vervolgens schakelt de foute computer zichzelf uit.
Maarja ook daar vlieg je met 300 Km/h op een stuk beton af met een vliegtuig van 300 ton, volledig afhankelijk van een stel computers, dus erg relaxed is het nooit
Heb copiloten hetzelfde zien doen met een manuele landingquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:56 schreef Alternate het volgende:
Overigens is een CATIII approach een stuk moeilijker en spannender dan een manuele landing. Je moet namelijk voortdurend alles in de gaten houden wat het vliegtuig doet, terwijl de captain alleen maar naar buiten zit te staren om die 3 lampen te zien 3 seconden voor 'impact' en op basis daarvan te beslissen om door te gaan met de landing of niet.
Het vliegtuig laat voortdurend zien wat hij aan het doen is en wat hij van plan is en je moet ontzettend goed opletten, want hij wil nog wel eens iets 'vergeten'. Op z'n laatst op 30ft boven de grond moet hij bijvoorbeeld gaan flaren (de neus optrekken zodat hij niet de grond in vliegt) en vooral dat wil hij nog wel eens vergeten.
Dan moet je het kunnen betalen.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:45 schreef Koploperkopper het volgende:
Oh ja, onze pijpert heeft ook autoland, ik roep gewoon zo tegen die persoon zo vanneuh, doe jij 'em effe?
Ga eerst maar eens zoeen sjiek hendige proefvlucht maken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:46 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Dan moet je het kunnen betalen.
Doe dat eerst maar, kijken of je geen bewegingsziekte hebt oid, anders is het al snel niet meer leuk.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens zoeen sjiek hendige proefvlucht maken.![]()
Maar aan de andere kant:quote:Veel leerling-piloten hebben last van luchtziekte tijdens hun opleiding, vooral in het begin en tijdens de overgang naar accrobatie -vluchten. Daarom is het nuttig deze leerlingen gerust te stellen met het feit dat ze in de meerderheid zijn en dat luchtziekte doorheen de verdere vluchten zal overwonnen worden.
quote:Ernstige en herhaaldelijk braken kan leiden tot uitdroging en verlies van elektrolyten. Dit neemt alle wilskracht om te overleven weg, zoadat volgende maatregelen van belang zijn:
quote:door Paulus1990 op 13 apr 2007, 18:42
Hey, misschien een domme vraag, maar ik heb een probleem. Als ik net op ben gestegen (bv. met een boeing 747-300), dan val ik na 2 min. in een keer recht naar beneden. Ik hoor eerst nog een ratelend geluid, maar dan val ik naar beneden en crash dus binnen 10 sec. Hoe kan dit?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:23 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Heb copiloten hetzelfde zien doen met een manuele landing![]()
En gecombineerd met 25kts xwind is dat ook best spannend...
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:12 schreef Koploperkopper het volgende:!!
De Piper heeft ook een stickshaker ('t is zo'n modern vliegtuig), als je overtrekt komt de turbulente luchtstroom van de vleugel op het hoogteroer te slaan, waardoor je stuurtje een beetje trilt.
Echt, zo'n Piper doet niet onder aan een 747!![]()
Zoiets jaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Dan heb je zeg maar een soort van force feedback ervaring.
Voordat ik aan m'n PPL begon was ik een vervent FS-er, en het heeft me niet echt veel geholpen, de beweging, de echtheid en het gevoel van snelheid is gewoon niet aanwezig in FS. Bovendien is het gewoon flink kut om op het handje te moeten vliegen in FS, terwijl dat in het echt leuk en makkelijk is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:29 schreef Armageddon het volgende:
Weet iemand hier of FSX een beetje in de buurt komt van het echte werk of zit er HEEL veel verschil in? Als je bijvoorbeeld de Cessna skyhawk neemt als voorbeeld?
Zoiets dacht ik al ja! Ik had zoiets dit kan nooit zo omslachtig gaan allemaal in het eggie.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:31 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Voordat ik aan m'n PPL begon was ik een vervent FS-er, en het heeft me niet echt veel geholpen, de beweging, de echtheid en het gevoel van snelheid is gewoon niet aanwezig in FS. Bovendien is het gewoon flink kut om op het handje te moeten vliegen in FS, terwijl dat in het echt leuk en makkelijk is.
Mwah, de metertjes wel, de welbekende instrumentfouten zijn ook wel aanwezig en qua vliegregels, mja, nooit zo opgelet omdat ze lastig te achterhalen zijn in FS (airspace etc.), bovendien veranderen die dingen nog wel eens dus het kan sowieso niet altijd actueel zijn. Verder klopt de fraseologie van de ATC niet echt met wat je in het echt moet leren.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al ja! Ik had zoiets dit kan nooit zo omslachtig gaan allemaal in het eggie.
Maar kwa metertjes en vliegregels en toestanden klopt het wel aardig toch?
Dus het is helemaal geen simulator maar gewoon een spelletje?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:37 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Mwah, de metertjes wel, de welbekende instrumentfouten zijn ook wel aanwezig en qua vliegregels, mja, nooit zo opgelet omdat ze lastig te achterhalen zijn in FS (airspace etc.), bovendien veranderen die dingen nog wel eens dus het kan sowieso niet altijd actueel zijn. Verder klopt de fraseologie van de ATC niet echt met wat je in het echt moet leren.
Dat is toch als je op je instrumenten vliegt omdat je geen tot weinig zicht hebt?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:43 schreef Koploperkopper het volgende:
Oh ja, IFR leren vliegen kun je wel redelijk doen met FS, maar ik neem niet aan dat je dat direct gaat doen.
imo wel, die-hard FS'ers zullen waarschijnlijk anders zeggen, maar ik vind van niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dus het is helemaal geen simulator maar gewoon een spelletje?![]()
Kort door de bocht wel.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat is toch als je op je instrumenten vliegt omdat je geen tot weinig zicht hebt?
Klopt, de grens voor ons ligt op 1500ft, maar bij het naderen van het IJsselmeer zit je toch uit eigen veiligheidsgevoel toch even graag hoog, dus dan ga je net op de limiet vliegen, 1450ft, zodat je nog wat speling hebt voor als je wat turbulentie tegenkomt, bovendien zou de Fokker in theorie ook op 1500ft kunnen zitten. VFR verkeer is niet gecontroleerd verkeer dus zowel Schiphol als de Fokker 70 weet niet dat wij daar tuffen, omdat Schiphol expliciet vraagt aan VFR verkeer om hun transponder op standby te laten omdat het anders zo'n rommeltje wordt op hun radar scherm, daarom zijn die airspace en hun restricties zo ontzettend belangrijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:00 schreef Armageddon het volgende:
WTF?
Krijgt die Fokker dan geen waarschuwingen van de ATC dat ie te laag vliegt?
-edit: verkeerd begrepen, die fokker zat dus op 2000? daar mag ie vliegen dan toch?
Mwoah ben het wel gedeeltelijk met je eens. Behalve het feit dat als je met payware vliegtuigen ala PMDG (737/747) of Level - D (767) gaat vliegen. Je zult dan toch echt vrij veel 'realistiche' handelingen moeten verrichten om het een en ander te laten werken. Bijvoorbeeld het gebruik van de FMC alleen al.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:31 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Maar het is wel leuk speelgoed, en doe het zelf nog af en toe, het heeft alleen bar weinig met de realiteit te maken.
Mja, om systemen te leren kennen is het ok.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:37 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Mwoah ben het wel gedeeltelijk met je eens. Behalve het feit dat als je met payware vliegtuigen ala PMDG of Level - D gaat vliegen. Je zult dan toch echt vrij veel 'realistiche' handelingen moeten verrichten om het een en ander te laten werken. Bijvoorbeeld het gebruik van de FMC alleen al.
Maar kwa gevoel en besturing is het natuurlijk naadje zoals KLK al zegt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:37 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Mwoah ben het wel gedeeltelijk met je eens. Behalve het feit dat als je met payware vliegtuigen ala PMDG (737/747) of Level - D (767) gaat vliegen. Je zult dan toch echt vrij veel 'realistiche' handelingen moeten verrichten om het een en ander te laten werken. Bijvoorbeeld het gebruik van de FMC alleen al.
Ik snap hetquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:25 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Klopt, de grens voor ons ligt op 1500ft, maar bij het naderen van het IJsselmeer zit je toch uit eigen veiligheidsgevoel toch even graag hoog, dus dan ga je net op de limiet vliegen, 1450ft, zodat je nog wat speling hebt voor als je wat turbulentie tegenkomt, bovendien zou de Fokker in theorie ook op 1500ft kunnen zitten. VFR verkeer is niet gecontroleerd verkeer dus zowel Schiphol als de Fokker 70 weet niet dat wij daar tuffen, omdat Schiphol expliciet vraagt aan VFR verkeer om hun transponder op standby te laten omdat het anders zo'n rommeltje wordt op hun radar scherm, daarom zijn die airspace en hun restricties zo ontzettend belangrijk.
Mja, blijft een spelletje natuurlijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Maar kwa gevoel en besturing is het natuurlijk naadje zoals KLK al zegt.
Is het ook wel, mocht je nog wat interessante links nodig hebben dan hoor ik het wel.quote:Ik ga eens even bij dat precisionmanuals neuzen. Dat lijkt me erg boeiend.
Wat ik in FSX erg mis, dat is een goede handleiding die je stap voor stap uitlegt hoe je van A naar B komtmet bijvoorbeeld een 747 of een Airbus 320. Ik heb van het weekend dit boek gekocht maar daar klopt geen hol van.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:56 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Mja, blijft een spelletje natuurlijk.
[..]
Is het ook wel, mocht je nog wat interessante links nodig hebben dan hoor ik het wel.
Ehrm, learning center in FSX is erg handig. Zelf veel gebruik van gemaakt in destijds nog de FS 2004.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat ik in FSX erg mis, dat is een goede handleiding die je stap voor stap uitlegt hoe je van A naar B komtmet bijvoorbeeld een 747 of een Airbus 320. Ik heb van het weekend dit boek gekocht maar daar klopt geen hol van.
Daar gooien ze je ook zo in het diepe met een 737. Zo van vlieg maar daar en daar heen. En dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:08 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ehrm, learning center in FSX is erg handig. Zelf veel gebruik van gemaakt in destijds nog de FS 2004.
Mja, maar je moet ook beginnen met een bescheiden Cessna héquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daar gooien ze je ook zo in het diepe met een 737. Zo van vlieg maar daar en daar heen. En dan?
Ben ik ook mee bezig. Laat ik dat eerst maar eens onder de knie krijgen inderdaadquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:14 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Mja, maar je moet ook beginnen met een bescheiden Cessna hé.
Ga jij nou maar je "autoland" doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:20 schreef Mojave het volgende:
FS alert
Naja ik neem het me elke vlucht voor maar vind het zonde... toch het leukste van de vlucht de landing.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je "autoland" doen.
Is dat zo ja? moet je een aantal autolands doen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:28 schreef Mojave het volgende:
[..]
Naja ik neem het me elke vlucht voor maar vind het zonde... toch het leukste van de vlucht de landing.
Maar goed, het moet om current te blijven hea.
Jeps om de zoveel tijd... dan doe je dus een autoland met gewoon mooi weer, puur voor de precedures en bij je half jaarlijkse check in de simulator komtie ook vaak voorbij maar dan met failures e.d.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Is dat zo ja? moet je een aantal autolands doen?
Ook dat maar dan weer niet icm die autoland.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:48 schreef Armageddon het volgende:
Zo leer je nog eens wat hier. Dus in die simulator moet je dan met één motor in de hens landen ofzo?
Ook dat had ik na 3x wel gezien.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:53 schreef YellowLedbetter het volgende:
Fs sucks trouwens, tis alleen leuk om een looping te maken met een 747!
ehhhquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:35 schreef Koploperkopper het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=Lqf-CGt3Hus
Roflcopter.
Wat bezielt mensen om zelf die callouts te gaan zitten roepen vanachter hun computer.
Nee hoor. Die klinkt wel wat hyperactiever.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ehhh
dat doet de simulator ... :
Toch denk ik dat dat van de FS zelf komt ... ander is het wel HEEEEEL erg zielig en dat wil ik ze besparenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:47 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Nee hoor. Die klinkt wel wat hyperactiever.
Ter vergelijking: http://ie.youtube.com/watch?v=8YIyyuv7jI0
Bovendien zegt een Boeing geen 'retard'. Dat zeggen alleen die retarded frenchies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |