Dan moet je verder lopen naar je aanhangerquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:45 schreef mcDavid het volgende:
Oh, en ik prefereer het de remkleppen open te houden als ik nog zo snel rij tijdens de landing. Maar als je Jarno heet dan hoeft dat niet natuurlijk
Korter landen is socialer landen, minder ver naar de startplaatsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:28 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dan moet je verder lopen naar je aanhanger![]()
Geen bier?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:39 schreef Koploperkopper het volgende:
Tieters.
Leuk heh vakantieseizoenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:12 schreef Mojave het volgende:
wie mag zich om 0320 melden?
Ja zeker, veel Griekse eilandjes e.d. met minimale equipment, leuk!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:36 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Leuk heh vakantieseizoenVlieg je nog op een beetje boeiende bestemmingen?
Behalve het tijdstip v/d ochtendvluchten hehe..quote:
HAHAHAHAHquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:12 schreef Mojave het volgende:
10.00 ofzo?!quote:
in de ideeen bus!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:03 schreef Public_NME het volgende:
[..]
10.00 ofzo?!Je kan ook gewoon in een keer door, na het bier zaufen! Zeg je gewoon 'het is slecht weer en daardoor gaat het toestel zo heen en weer, maar dat kan ie gewoon hebben hoor'. 'Oh nee wacht, we staan nog op de grond hehe'.
En ook over de intercom: 'Pursert, doe mij zo'n blikke Heineken en een bakkje Duyvis knabbelnoten, und schnel ein bischen!!!'(en doe er ook maar een bertolli sandwich bij!)
Die bakjes borrelnoten zijn trouwens wel lekker heur, altijd smikkelen en smullen geblazenquote:
Jawel heur, KL heeft het liefst een flat spin van FL250 ter bevordering van de klanttevredenheid.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:20 schreef mcDavid het volgende:
En een vrille oefenen, dat mag zeker ook niet met zo'n afgeladen F50?
Dus je mag als piloot kiezen tussen dát of zwaaien naar de mensen bij de taxibaan naar de polderbaan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:28 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Jawel heur, KL heeft het liefst een flat spin van FL250 ter bevordering van de klanttevredenheid.
Moest je naar Rhodos? Maat van me zat op die vlucht, moest ook rond 1u de trein hebben vanuit Rotterdam... Mooie tijden, maarja je eerste dag v/d vakantie is ten minste niet verpest!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:12 schreef Mojave het volgende:
Onweer ftw!quote:Op zondag 15 juli 2007 10:46 schreef Koploperkopper het volgende:
Moh wat een weer hier in't westen, dat wordt vast niet de lucht in vandaag.
Nederlandse zomer ftl!quote:
Zou je toch moeten weten als je NSFW heetquote:Op zondag 15 juli 2007 12:08 schreef nsfw het volgende:
wat is FTW en FTL?
Grote jongen als je een F50 in een spin krijgt, dat ding is net een cessna, gemoedelijk verliest hij zijn hoogte als je de stallspeed voorbij gaat..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:20 schreef mcDavid het volgende:
En een vrille oefenen, dat mag zeker ook niet met zo'n afgeladen F50?
Tof!quote:Op zondag 15 juli 2007 12:09 schreef Koploperkopper het volgende:
For teh win!
For teh lose!
Nerdtalk enzo.
Als je genoeg bier drinkt gaat het steeds makkelijkerquote:Op zondag 15 juli 2007 12:23 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Grote jongen als je een F50 in een spin krijgt, dat ding is net een cessna, gemoedelijk verliest hij zijn hoogte als je de stallspeed voorbij gaat..
Kan wel, maar moet je moeite voor doen, en als er iets is wat verkeersvliegers liever vermijden....
Owja, wanneer gaan we in formatie?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:00 schreef nsfw het volgende:
Ik heb vandaag weer met m'n modelvliegtuigje gevlogen! Dat is echt grappig!! Zo'n low pass maken vlak over de grond en dan met 60 graden pitch wegtrekken!
Opzich vliegt het ook wel makkelijk, wil je een bocht maken rol je 90 graden helling aan en doe je vol elevator up
Dat is toch zo'n piepschuime helikopter voor binnenhuis? Jammer dat ie geen grijparm heeft om bier uit de koelkast te plukken en te bezorgen op de bankquote:Op zondag 15 juli 2007 19:03 schreef cheukert het volgende:
ik heb zo'n picooz hierzo voor een prikkie gehaald, ik kan er alleen geen fuck van
Oostende?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:54 schreef Koploperkopper het volgende:
Het bewijs dat spotters in het dagelijkse leven ook niet succesvol zijn.
[afbeelding]
Deze foto lijkt zo een jaren '70 oostblok exemplaar, maar niets is minder waar. Het is uit 2003.
Ik heb zin om ze met trap en al het water in te tieften!
(Jep)quote:
Gele jasquote:Op zondag 15 juli 2007 20:54 schreef Koploperkopper het volgende:
Het bewijs dat spotters in het dagelijkse leven ook niet succesvol zijn.
[afbeelding]
Deze foto lijkt zo een jaren '70 oostblok exemplaar, maar niets is minder waar. Het is uit 2003.
Ik heb zin om ze met trap en al het water in te tieften!
Iets willen kost geen poen, iets doen kost je pas geldquote:Op maandag 16 juli 2007 15:52 schreef Armageddon het volgende:
Zeg als ik wil lessen in een Cessna hè? Is dat heul erg duur?
Een heul end duurder dan zweefvliegen in ieder geval.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:52 schreef Armageddon het volgende:
Wat voor auto rij je?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:52 schreef Armageddon het volgende:
Hoezo? het heeft een motor, wielen, maar geen vleugels. Auto dus.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:32 schreef YellowLedbetter het volgende:
das geen auto men!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |