Doorzichtig glas bedoel je? Of tasje.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:21 schreef Big_Boss_Man het volgende:
in doorzichtige crap anders denken ze dat je het vliegtuig ermee wilt opblazen
quote:Belangrijke beperkingen voor vloeistoffen in handbagage!
De Europese Commissie heeft een verordening (nr. 1546) goedgekeurd waardoor nieuwe maatregelen voor het luchtvaartverkeer van kracht worden. Dit nieuwe reglement legt zware beperkingen op betreffende vloeistoffen in handbagage, en is geldig voor alle vluchten met vertrek uit een luchthaven van de Europese Unie (ongeacht de bestemming of de nationaliteit van de passagier). Deze verordening betreft uitsluitend bagage die in de cabine wordt meegenomen (handbagage) en dus niet bagage die ingecheckt wordt en in het ruim vervoerd wordt. Producten met een vloeibare inhoud van meer dan 100ml mogen dus wel in de reiskoffer meegenomen worden die ingecheckt wordt.
't gaat om t ideequote:Op donderdag 12 juli 2007 23:26 schreef DutchTrain het volgende:
Alleen in je ruimbagage. Let er wel op dat je het goed verpakt en je koffer niet te zwaar wordt.
Overigens is er niets mis met San Miguel en Spaanse wijnen winnen het bij mij van de Franse.
En bij de Friet van Piet in Blanes kun je ongetwijfeld ook wel Heineken krijgen
Die fles gaat in een gesealde plastic zak, die je niet even snel open maakt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:41 schreef Chiwakka het volgende:
wat ik eigelijk niet snap is:
je mag geen scherpe dingen meenemen op het vliegtuig. (zelfs geen nagelijltje ofzo), maar als je voorbij dat stuk voorbij bent geraakt, kan je zomaar in de "tax free" een fles wijn kopen, in de vlieger kapotslagen en iemand neersteken?
Kijk, dat laatste is dus grote onzin. Denk je dat die 0,2 bar luchtdrukdaling in een vliegtuig wat uithaalt op een flesje met een overdruk van meerdere bars? Helemaal niks hoor. Hetzelfde fabeltje wordt verteld over fietsen in het vliegtuig, dat je de banden moet laten leeglopen. Pertinente, niet-onderbouwde onzin.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:26 schreef Fogel het volgende:
Heineken hebben ze ook in Spanje...
Flessen groten dan 100ml mag je niet in je handbaggage hebben, en flessen inchecken mag officieel ook niet. Als je het toch in je koffer doet, hoe er dan rekening mee dat kroonkurken niet altijd tegen drukverschil kunnen en daardoor in je koffer kunnen gaan lekken...
Juist, dan had jij mijn kleding mogen wassen toen een fles bier van een lokale brouwerij wat gelekt had in mijn koffer.... het zal best zo zijn dat ze een slechte kroonkurk opdrukmachine (of hoe die dingen ook heten) hadden, maar ik wilde alleen aangeven dat niet alle kroonkurken even goed op de fles zitten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:19 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Kijk, dat laatste is dus grote onzin. Denk je dat die 0,2 bar luchtdrukdaling in een vliegtuig wat uithaalt op een flesje met een overdruk van meerdere bars? Helemaal niks hoor. Hetzelfde fabeltje wordt verteld over fietsen in het vliegtuig, dat je de banden moet laten leeglopen. Pertinente, niet-onderbouwde onzin.
Er is daadwerkelijk een vliegtuig een keer neergestort door brand in het ruim omdat een autoband oid ontplofte door drukversschil en allemaal ander materiaal/carco/vloeibaar iets heeft laten ontbranden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:19 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Kijk, dat laatste is dus grote onzin. Denk je dat die 0,2 bar luchtdrukdaling in een vliegtuig wat uithaalt op een flesje met een overdruk van meerdere bars? Helemaal niks hoor. Hetzelfde fabeltje wordt verteld over fietsen in het vliegtuig, dat je de banden moet laten leeglopen. Pertinente, niet-onderbouwde onzin.
Hoe kan een klapband van een auto leiden tot de crash van een vliegtuig? lijkt me een typisch broodje hoax.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:57 schreef SilentSimon het volgende:
[..]
Er is daadwerkelijk een vliegtuig een keer neergestort door brand in het ruim omdat een autoband oid ontplofte door drukversschil en allemaal ander materiaal/carco/vloeibaar iets heeft laten ontbranden.
Daar hebben ze toch die snuffelhonden oa voor? (naast al die rontgen shit of weet ik hetquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:09 schreef kaneeljunk het volgende:
Wat ik niet snap is dat je wel vloeistof in je overige bagage mag doen.
Iemand kan dus een colafles vol benzine of een ander gevaarlijk goedje meenemen!
Ik hoop dat ze die bagage heel goed checken...
en dan zit er een colafles met benzine heel leuk een colafles met benzine te wezen in je bagage.. gebeurt vrij weinig mee hoor, tenzij je er een bom van maakt maar dat detecteren ze met de xray machinesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:09 schreef kaneeljunk het volgende:
Wat ik niet snap is dat je wel vloeistof in je overige bagage mag doen.
Iemand kan dus een colafles vol benzine of een ander gevaarlijk goedje meenemen!
Ik hoop dat ze die bagage heel goed checken...
Fiets je wel vaker in een vliegtuig rond dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:19 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |