quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:02 schreef Auticia het volgende:
Ja.
Verder vind ik het wel een grappige film, wel heel erg amerikaans. Het verhaal erachter is verre van nieuw.
Ik had laatst zoiets geprobeerd, bedacht me regelmatig dat ik geld op straat zou vinden en hoe blij ik er van zou worden. Ik denk dat het universum wel zag dat ik daarover vrij sarcastisch was, na een week vond ik 10 centquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:13 schreef Toeps het volgende:
Het wordt trouwens echt iets achterlijks, als je die sites in de OP bekijkt. Van die mensen die denken: "Oh ik wens, ik wens... honderdduizend dollar!" Zo werkt het natuurlijk níet. Pas als jij er echt van overtuigd bent dat je heel rijk zult worden, en je er ook echt je hele leven op inricht, er keihard voor werkt etcetera... Dán zal het je misschien lukken. Natuurlijk, als je bij de pakken neer gaat zitten lukt het sowieso niet. Maar elke dag even wensen, da's natuurlijk niet genoeg.
Iets wensen werkt niet alleen, maar het werkt zelfs averechtsquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:13 schreef Toeps het volgende:
Het wordt trouwens echt iets achterlijks, als je die sites in de OP bekijkt. Van die mensen die denken: "Oh ik wens, ik wens... honderdduizend dollar!" Zo werkt het natuurlijk níet. Pas als jij er echt van overtuigd bent dat je heel rijk zult worden, en je er ook echt je hele leven op inricht, er keihard voor werkt etcetera... Dán zal het je misschien lukken. Natuurlijk, als je bij de pakken neer gaat zitten lukt het sowieso niet. Maar elke dag even wensen, da's natuurlijk niet genoeg.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:27 schreef vosss het volgende:
Een aansteker......... die "win" ik elke week in de kroeg wel een stuk of wat
Ja, en dan al je geld uitgeven omdat je denkt dat je rijk bent.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:27 schreef STING het volgende:
[..]
Iets wensen werkt niet alleen, maar het werkt zelfs averechts
Kort door de bocht: Iets wensen houdt concreet iin dat je bevestigd dat je iets nog niet hebt, dat straal je uit en vervolgens krijg je het niet. Ook dat je denkt dat je rijk zal gaan worden, bevestigd dat je nu nog niet rijk bent.
Je voorstellen hoe het zou zijn om rijk te zijn, zou pas voldoende positief zijn.
Je kunt anderen niet dwingen tot iets te doen. Je kunt alleen maar de gedachte uitspreken dat je graag in een situatie terecht komt. Mensen die twee conflicterende dingen willen laten we zeggen allebei dezelfde vrouw en weten dit van elkaar, hebben iets aangetrokken dat ze dat van elkaar weten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:03 schreef mvdlubbe het volgende:
En nog altijd de vraag, wanneer twee of meer personen conflicterende dingen wensen, hoe gaat 'Het Universum' daar dan mee om?
Ja. Nou ja, draai het eens om. Als je daar gaat staan met "muh, ik win toch niet"... Ten eerste zou je dan weggaan ivm de regen. En dan win je niet. Ten tweede let je niet zo goed op. Ten derde doe je je best niet om zo'n shirt te vangen. Ergo, de kans dat je dan wint, is wel héél klein. Dan moet er echt iemand zijn, die haast tegen je zin die prijs in je mik duwt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:32 schreef vosss het volgende:
En jij hebt gewonnen omdat je jezelf voorhield dat je ging winnen.
Right
Hihi, da's waar. Maar dan doe jij feitelijk hetzelfde als ik. Jij gelooft dat jíj gaat winnen. Die andere mensen deden dat kennelijk niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:42 schreef vosss het volgende:
Laat ik het anders zeggen Toeps....... je zei net dat 5 mensen een hand aan dat shirt hadden en loslieten toen jij YESSSS riep.
Als ik 1 van die vijf was geweest dan had ik bij mn eigen gedacht: "wat meent die sufkut wel niet met haar ge-yes, ik heb godverdomme dat shirt vast ja!!! "
Dan had je mooi op je neus staan te kijken met je tjsakka-ik-ga-winnen-gevoel
Daar komt het inderdaad op neer.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:47 schreef Bastard het volgende:
Waar gaat het over? De kracht van positief denken?
Positief denken is zeg maar om een glimlach op je gezicht te krijgen. De clue zit hem in, je komt niets te kort, dus als je iets nieuws wilt moet je eigenlijk eens waarderen wat je nu hebt. Als je dat doet dan kun je stapje bij beetje nieuwe leukere dingen aantrekken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:47 schreef Bastard het volgende:
Waar gaat het over? De kracht van positief denken?
Ik geloof helemaal niks.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:47 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hihi, da's waar. Maar dan doe jij feitelijk hetzelfde als ik. Jij gelooft dat jíj gaat winnen. Die andere mensen deden dat kennelijk niet.
Dat is exact het punt, dan gelóóf je het toch? Als jij onzeker zou zijn, en daar zou staan van "euh..." dan win je niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik geloof helemaal niks.
Als ik dat shirt vast heb dan héb ik al gewonnen.
Gelukkig is dit een van de filosofische stromingen die niet wenst dat jij anders gaat denken dan je zelf wiltquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:11 schreef vosss het volgende:
Ik geloof helemaal niks.
Het hele punt van "The Secret" is dat het wél de oorzaak in externe factoren legt. "HET UNIVERSUM" is niet een kreet die ik bedenk, daar gaat het over in die 'documentaire'.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:22 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat is exact het punt, dan gelóóf je het toch? Als jij onzeker zou zijn, en daar zou staan van "euh..." dan win je niet.
En dat gezever over "het universum"... Volgens mij is er niet zo iets als een of ander autonoom universum dat jou geeft wat je toekomt etc. Ja, de gevolgen van al je acties zullen invloed hebben op je leven, maar da's toch gewoon iets aards? Iets wat je met je houding bewerkstelligt? Volgens mij is "het universum" gewoon een soort abstracte voorstelling van dat principe, niet iets god-achtigs wat jou dingen kan geven oid.
Denk (hoop) ook niet dat Toeps de lotto denkt te winnen met die denkwijze. Wat hij zegt is eigenlijk alleen maar dat je je kansen kunt vergroten om iets te "winnen" door er ook voor te gaan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik geloof helemaal niks.
Als ik dat shirt vast heb dan héb ik al gewonnen. Dat jij er dan nog met je poten aanzit zal me verder worst zijn.
Ik geloof er overigens geen zak van. Ik denk elke week de lotto te winnen, maar het is me nog nooit gelukt
Volgens mij snap jij het dan niet helemaal, want het zit juist wél in jezelf.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:35 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Het hele punt van "The Secret" is dat het wél de oorzaak in externe factoren legt. "HET UNIVERSUM" is niet een kreet die ik bedenk, daar gaat het over in die 'documentaire'.
Je verhaal over die kaartjes winnen is derhalve wel aardig maar niet ontopic.
Ik ben een meisje.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:12 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Denk (hoop) ook niet dat Toeps de lotto denkt te winnen met die denkwijze. Wat hij zegt is eigenlijk alleen maar dat je je kansen kunt vergroten om iets te "winnen" door er ook voor te gaan.
Heeft echter niets te maken met het beïnvloeden van je kans om iets te winnen als het op een pure kansberekening neer komt.
Als je echt wilt winnen, dan doe je er meer voor, let je meer op en ga je iets langer door, waardoor je kansen toenemen om ook daadwerkelijk je doel te bereiken.
Dit is toch iets compleet anders dan waar het om gaat? Een beetje geloven in jezelf, ja, daar heb je toch geen film voor nodig mag ik hopen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:26 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik ben een meisje.
Maar idd, dat is wat ik bedoel. Als Lance Armstrong na zijn eerste keer spierpijn had gedacht "ach, dat fietsen, wat heb je er ook eingelijk aan..", dan had ie natuurlijk nooit de Tour gewonnen. Da's ook de overeenkomst tussen alle mensen die succesvol zijn. Ze geloven in zichzelf.
Klopt maar dat is ook niet hoe het werkt, als jij er van overtuigd ben dat je nooit gelukkig zal worden dan helpt het je er ook bij.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Tevens is het natuurlijk gelul, iets bereiken betekent niet per definitie gelukkig zijn. Maar dat terzijde.
Wat denk jíj dan dat ze in die film vertellen? Een toverspreuk waarmee alles vanzelf naar je toekomt? Meer kán het toch ook niet zijn?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:35 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Dit is toch iets compleet anders dan waar het om gaat? Een beetje geloven in jezelf, ja, daar heb je toch geen film voor nodig mag ik hopen.
"Góh, Bep, als je ervoor gaat bereik je meer dan wanneer je niks doet. Wat een aai-opener, die Siekrit!"
Tevens is het natuurlijk gelul, iets bereiken betekent niet per definitie gelukkig zijn. Maar dat terzijde.
Weet jij wat Beethovens grootste angst was diep in zijn hoofd? Nee toch? Ik kan mij zomaar voorstellen dat doofheid iets was waar hij verschrikkelijk bang voor was, dat is ook een intentie in de vorm van angst hebben voor hou je je ermee bezig en zal het de kansen verhogen dat het gebeurt. En verder, voor de zoveelste keer, zal je bij grotere dingen ook te maken krijgen met tegenstrijdige intenties dus zal het niet altijd uitlopen op de gewenste uitkomst van iedereen. Simpel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:43 schreef mvdlubbe het volgende:
Mensen die het blijkbaar niet wisten, trouwens: J.S. Bach, A. de Grote, A. Hitler, G. Khan, J. Caesar. e.v.a.
En Beethoven, wel in de lijst, werd ontzettend doof, tegen het einde van zijn leven. Zal hij wel aan zichzelf te danken hebben gehad, niet!
Letterlijk, uit 'the 1st 20 minutes'quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:39 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wat denk jíj dan dat ze in die film vertellen? Een toverspreuk waarmee alles vanzelf naar je toekomt? Meer kán het toch ook niet zijn?
En de meeste mensen voor wie The Secret werkt, zijn de personen die er duur betaalde cursussen over geven.![]()
(Er is nu ook zo'n Antilliaan overdags op tv, bij zo'n homeshopping/prutprogramma, In Balans heet het of zo. Zijn secret? Zo veel mogelijk mensen naar zijn seminars krijgen.
)
En dan die wazige "Professor", theoreticus met een labcoat.quote:The law of attraction is really obedient. When you think of the things that you want, and you focus on them, with all of your intention, the law of attraction will give you what you want. Every time.
Daar haal je toch niet uit dat het gaat om een beetje van je houding en wat positivo-quack?quote:I'm not talking to you from the point of just "Wishful thinking" or "Imaginary Craziness", I'm talking to you from a 'Deeper Basic Understanding'.
"Haha, jogy, haha". Volgens die 'documentaire', wist Beethoven van "The Secret". Beetje vreemd dat hij er zo mee omgaat, niet?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Weet jij wat Beethovens grootste angst was diep in zijn hoofd? Nee toch? Ik kan mij zomaar voorstellen dat doofheid iets was waar hij verschrikkelijk bang voor was, dat is ook een intentie in de vorm van angst hebben voor hou je je ermee bezig en zal het de kansen verhogen dat het gebeurt. En verder, voor de zoveelste keer, zal je bij grotere dingen ook te maken krijgen met tegenstrijdige intenties dus zal het niet altijd uitlopen op de gewenste uitkomst van iedereen. Simpel.
Dat is, zeer precies, hetgeen dat wordt gesuggereerd. ALLES dat je overkomt is je eigen schuld. Niet deels of het meeste, alles.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:54 schreef Toeps het volgende:
Toch vind ik het wel hard om tegen mensen met een ongeneeslijke ziekte te zeggen dat ze maar heel hard moeten denken dat ze gezond zijn.
Hoe denk jij dat placebo's werken?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:54 schreef Toeps het volgende:
Toch vind ik het wel hard om tegen mensen met een ongeneeslijke ziekte te zeggen dat ze maar heel hard moeten denken dat ze gezond zijn.
Ik zeg ook niet dat the secret het helemaal goed had hoor maar er zit een kern van waarheid in.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:56 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
"Haha, jogy, haha". Volgens die 'documentaire', wist Beethoven van "The Secret". Beetje vreemd dat hij er zo mee omgaat, niet?
Jij bent bekend met het Master Key System?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:56 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
"Haha, jogy, haha". Volgens die 'documentaire', wist Beethoven van "The Secret". Beetje vreemd dat hij er zo mee omgaat, niet?
'maar dat is gewoon het lichaam die meer kan dan men denkt, hoor'quote:
Ligt eraan in hoeverre je het onaannemelijk ziet. Het enige wat wij bijvoorbeeld weten van het hele quantumzooitje is dat het erg vreemd is, de rest is pure speculatie in welke richting je ook bekijkt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:30 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja, net als die fantastische placebo's tegen huidkanker. Werken als een trein!
...
En nee, ik ben niet bekend met 'Master Key System'.
Oh ja. Het feit dat er dingen zijn die niet verklaarbaar zijn op dit moment, maakt onaannemelijke 'verklaringen' niet waardevoller.
Je zou je eens moeten verdiepen in die materie. Hoeveel mensen er niet genezen tijdens wetenschappelijke experimenten terwijl ze een pilletje met niets krijgen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:30 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja, net als die fantastische placebo's tegen huidkanker. Werken als een trein!
Dat ligt zeg maar aan de basis van al die mensen die genoemd worden. En is een van de twee 'werken' waar op 'the secret' is gebasseerd.quote:En nee, ik ben niet bekend met 'Master Key System'.
Welke mensen die waar worden genoemd?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:35 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Dat ligt zeg maar aan de basis van al die mensen die genoemd worden. En is een van de twee 'werken' waar op 'the secret' is gebasseerd.
Een beethoven, gates, einstein, rockefeller, etc. Waar: in dat filmpje van je.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:36 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Welke mensen die waar worden genoemd?
Tja, en ik ben het ermee eens dat die 'universele energie'ook daadwerkelijk aanwezig is volgens mij. Maarja, helaas kan het niet echt bewezen worden dus blijft het bij bakeleienquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:38 schreef mvdlubbe het volgende:
Overigens, Toeps, denk ik dat je gelijk hebt wat betreft datgene dat je uit de film haalt als 'werkbaar' en/of realistisch. Dat je bij jezelf blijft in wat je wil en wat je doet en verwacht, lijkt me niet meer dan logisch.
Mijn probleem met de film is dan ook dat het niet gaat over tastbare inzet maar over 'universele energie'...
Een boek uit begin 1900 staat aan de basis van het succes van Beethoven? Dat is een wel erg non-lineaire opvatting van de geschiedenis...quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:38 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Een beethoven, gates, einstein, rockefeller, etc. Waar: in dat filmpje van je.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:55 schreef Skinkie het volgende:
..iig ik ben hier niet om je te bekeren. Jij ook niet om 'ons' belachelijk te maken. Als je wat wilt weten mag je het best vragen en anders ga verder met je leven
Nee. Ik leg het nog een keer uit.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:33 schreef mvdlubbe het volgende:
Wat moet je doen om te bereiken wat je wilt? De hele dag eraan denken. De godganse dag prevelen, visualiseren dat je het al hebt en het komt vanzelf naar je toe. Juist ja. De hele dag bezig zijn met hebberigheid, dáár word je gelukkig van!
Heb je enig idee waarom Esther Hicks uit de secret is gehaald?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:39 schreef jogy het volgende:
Ah check, ik geef je ook wel gelijk dat the secret niet helemaal jofel overkomt en dat ook niet is natuurlijk maar de achterliggende gedachte is dus geen bullshit.
Er is een vage grens, Skinkie, waar meetbaarheid eindigt en geloof begint.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:40 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Nee. Ik leg het nog een keer uit.
- Je wilt iets graag, je denkt dat je het hebt en dat het realiseerbaar is, hoe voelt dat. (Intentie zetten)
- Je laat het los, oftewel het is een mooie gedachte, komt nog wel
- Opeens zie je dat het er is
(Vergelijk het met: je zoekt iets, kan het niet vinden, gaat even zitten, en ziet het zo liggen)
Het idee is alleen, ga nu niet zeggen het werkt niet, want dan werkt het ook niet. Aan iedere stap zit een bepaalde tijd en je moet op een bepaald niveau zitten. Kun je allemaal lezen
Ik heb nog nooit een kanker patient out of de blue genezen zien worden met een van deze methode maar wel hernia patienten. Dat werd gedaan met een combinatie van EFT en de Sedona methode.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:42 schreef Toeps het volgende:
@Skinkie: Met zo'n stelling heb je ook nooit ongelijk.Want als je tegen iemand met kanker zegt dat 'ie dit moet doen, en het werkt niet, mja, dan heeft die persoon tóch te vaak gedacht: "Misschien ga ik wel dood!" Wat ook niet geheel raar is, aangezien alle dokters dat zullen zeggen.
Je leest niet meer hè? The secret heeft een kern van waarheid maar brengt het inderdaad vervelend. Genoeg documentatie te vinden die het dus niet zo brengen maar wel hetzelfde idee uitdragen. Dus niet met het oog op materialisme maar gewoon op een prettig leven zonder al te veel zorgen omdat die zorgen juist ervoor zorgen dat ze uitkomen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:42 schreef mvdlubbe het volgende:
Daarbij is het minstens verwerpelijk mensen voor te spiegelen dat 'alles kan' en niets anders dan reclamemakers ons doorlopend (proberen te) doen geloven.
Alles kan met:
- (vaat)(af)wasmiddel
- geurwater
- doucheprodukten
- the secret.
- makeup
- een auto
- etc.
Kortom, als het huidige succes van The Secret (boek en film) afneemt, volgt er ongetwijfeld een deel 2 met nóg meer geheimen, nóg een DVD (á la what the bleep) waarin wederom wordt beweerd dat
- kankerpatiënten gewoon niet genoeg positief zijn,
- AIDSwezen in afrika gewoon wat meer in hun gezondheid moeten geloven en
- datgene wat je hebt niet genoeg is om gelukkig te zijn.
Niet echt waar, er zijn door die 'Abraham' tijdens channeling wat getallen genoemd uit m'n hoofd was het iets van 12 seconden voelen dat je iets nu hebt. Ik heb m'n boeken in een doos op zolder staan en er is net behangen dus als iemand anders het boek er voor wil openslaan graag.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:44 schreef mvdlubbe het volgende:
Er is een vage grens, Skinkie, waar meetbaarheid eindigt en geloof begint.
Bepaald niveau is ook goed omschreven. Gaat er om als je je niet lekker in je vel voelt zitten om uit te vinden op welk van de niveau's dat je zit. Voel je boosheid, of depressiviteit. Bij elk van die niveau's zit een oefening om je beter te voelen:quote:We kunnen er vanuit gaan dat iemand die 'op een bepaald niveau zit', anders naar dingen kijkt dan iemand die daar buiten staat. Dit geldt echter voor alle genootschappen waar een zekere mate van devotie wordt geëist...
1. "Niet helemaal jofel" is niet helemaal ladingdekkend wanneer het op geld beluste quantum quackers betreft, mijns inziens.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:39 schreef jogy het volgende:
Ah check, ik geef je ook wel gelijk dat the secret niet helemaal jofel overkomt en dat ook niet is natuurlijk maar de achterliggende gedachte is dus geen bullshit. The secret is ook hoofdzakelijk gemaakt door en voor Amerikanen dus de insteek is 'geld! Roem! Spullen!' en zo bereiken ze wel het grote publiek, dat is het goede deel van de film/docu het slechte is dus dat je er jeuk van krijgt als je het kijkt. Al zijn er dus wel genoeg boeken te vinden met een heel andere insteek die het over hetzelfde hebben en waar je niet per definitie geirriteerd van raakt als je het leest.
What the bleep? heb je zeker ook niet gezienquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:52 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
1. "Niet helemaal jofel" is niet helemaal ladingdekkend wanneer het op geld beluste quantum quackers betreft, mijns inziens.
2. Het grote publiek bereiken met de mededeling dat MEER BETER is, is niets nieuws en zeker niet lovenswaardig, mijns inziens.
3. Ik krijg al gauw jeuk als men begint over dat zieken 'het zelf hebben veroorzaakt'. Ik kan me genoeg kinderen voorstellen die er niet voor hebben gekozen na hun eerste week leven, direct te sterven.
De theorie dat als jij denkt: "Goh ik wil wonen aan een palmenstrand", dat je dat dan elke morgen inbeeldt, en voordat je het weet is het de werkelijkheid.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:56 schreef P8 het volgende:
waar gaat dit over? Hét grote geheim? Even een samenvatting misschien?
Helaas wel. Dat is een nog veel verschrikkelijker voorbeeld van het verdraaien van feitelijke juistheden en ze maandenlang laten rotten in een saus van New-Age. Basketballen die op meerdere plaatsen tegelijkertijd kunnen zijn omdat dat met 1 enkel deeltje, in een laboratorium, onder specifieke omstandigheden, kan worden bereikt...quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:55 schreef Skinkie het volgende:
[..]
What the bleep? heb je zeker ook niet gezienDat is iig veel minder als een viral opgezet. En raakt ook alle facetten. Als je van ons wilt horen dat "the secret" een hype is ja... daar heb je 100% gelijk in.
en het universum heeft een geheim dat een paar mensen op deze wereld weten?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:59 schreef Toeps het volgende:
[..]
De theorie dat als jij denkt: "Goh ik wil wonen aan een palmenstrand", dat je dat dan elke morgen inbeeldt, en voordat je het weet is het de werkelijkheid.
Maar pas op! In negatieve zin werkt het ook. Dus als jij denkt "Oh dat werkt nooit" of "Ik word ontslagen"... Reken maar.
En dan zijn er nog mensen die de abstracte term "het universum" er bij betrekken, welke zou "geven" en "nemen".
Zo iets.
Wisten... en nu weet iedereen het, maar geloven maar een paar mensen hetquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:07 schreef P8 het volgende:
[..]
en het universum heeft een geheim dat een paar mensen op deze wereld weten?
Snap je nu dat na een uurtje of twee zijn intentie is uitgekomen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:10 schreef jogy het volgende:
JA DE SECRET IS POPULAIR GEBRACHT EN KAN MISSELIJKMAKEND WERKEN, JE HEBT GELIJK Misschien dringt het nu wel tot jedoor dat je daarin gelijk hebt. Maar er zijn genoeg boeken te vinden die hetzelfde idee uitdragen en een hele andere insteek hebben, dus niet met het idee om meer meer meer te krijgen maar gewon gelukkig te leven hoe je wilt. niets meer en niets minder
Wat was zijn intentie dan? Ik ben verward(er dan anders)quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:10 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Snap je nu dat na een uurtje of twee zijn intentie is uitgekomen?
wat weet ik dan wat ik niet wil geloven?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:10 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Wisten... en nu weet iedereen het, maar geloven maar een paar mensen het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |