Dude,too much detailsquote:
hip.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:11 schreef Leia het volgende:
Fak is Fuck.
wasdatquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:13 schreef Leia het volgende:
Kennen jullie Henk Nas?
nee?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:13 schreef Leia het volgende:
Kennen jullie Henk Nas?
-Z- waar ben jequote:Op donderdag 5 juli 2007 01:16 schreef zarGon het volgende:
Ik mis onze koelie.
ik ga dat ouwehoeren op school missenquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:16 schreef zarGon het volgende:
Ik mis onze koelie.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:17 schreef Leia het volgende:
[..]
De ZUS VAN ANNA NAS HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHA [afbeelding]
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik ga dat ouwehoeren op school missen
over wat ik straks ga missenquote:
Hmmpff... Wat kan ik nog uithalen op school, voor 11 juli?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
over wat ik straks ga missen
tuulijk mis ik onze baggerkoelie
naar je roots gaan, een vrouw tot je bruid maken en aanslag plegen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hmmpff... Wat kan ik nog uithalen op school, voor 11 juli?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
JOUW SOORT JA GARE KUTMARROKAAN!quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:19 schreef Double-Helix het volgende:
ZE WERKEN NIET!!!!!
HUNNIE PIKKEN ONZE BANEN IN!!!!!!!!!
IK GA NIET-WERKEND JE BAAN PIKKENquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
JOUW SOORT JA GARE KUTMARROKAAN!
alleen hieraan kan ik al ruiken dat jij niet van hier bentquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:23 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
IK GA NIET-WERKEND JE BAAN PIKKEN![]()
![]()
Doe we nou nog normaal of ga je om elke geintje zeikenquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:35 schreef Koffiezetter het volgende:
[..]
alleen hieraan kan ik al ruiken dat jij niet van hier bent
hoi Youssefquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:39 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Doe we nou nog normaal of ga je om elke geintje zeiken²
Hoi koffiequote:
Allebei,meestal koffie s'ochtends en thee s'avondsquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:41 schreef Koffiezetter het volgende:
[..]
verbouwen ze in MArroko nou veel thee, koffie, of consumeren ze er veel koffie?
zijn ze daar dan altijd hyper?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:45 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Allebei,meestal koffie s'ochtends en thee s'avonds![]()
Weet ik veelquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:45 schreef Koffiezetter het volgende:
[..]
zijn ze daar dan altijd hyper?, lijkt me slecht in die hitte
net zoals Hollanders altijd meoten zeiken en kankeren op dingen die nergens op slaan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:47 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Weet ik veel![]()
meeste mensen kunnen daar echt niet zonder thee of koffie.
Zeiken is okeeyy!quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:48 schreef Koffiezetter het volgende:
[..]
net zoals Hollanders altijd meoten zeiken en kankeren op dingen die nergens op slaan?
OMFG! Usernamequote:Op donderdag 5 juli 2007 02:06 schreef piksmaak het volgende:
Hey wat een leuke topic.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:01 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van woensdag 04 juli 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 255 zarGon
quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:56 schreef remlof het volgende:
zarGon teekt het niet echt very slow:
[..]!
Neh, suf rondlopen is chill.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:08 schreef Leia het volgende:
[..]
Nope, weer fris en fruitig. Soort van. Ga zo maar eens douchen![]()
Ja maar ik wil dingen doen en dat komt er niet van alsk zo sloom blijf zittequote:
Stuff like? Men, inspannen, wordt je zó moe van.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:19 schreef Leia het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dingen doen en dat komt er niet van alsk zo sloom blijf zitte![]()
Puickend.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:27 schreef Leia het volgende:
Give thanks fi dis ya empress ina me life oh jah./
She loves ma and she make I satisfie. oh Jah!/
To love her I will make a sacrifice. oh Jah!/
To keep her in my life/
[afbeelding]
Laat de hond los, koop een nieuwe band en bestel via albert.nl.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:21 schreef Leia het volgende:
Uhm! Ik moet de honden uitlatenen mijn band plakken
!!! En naar de sjop vanmiddag
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laat de hond los, koop een nieuwe band en bestel via albert.nl.
Werk, saai etc etc..quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:52 schreef Sala-adin het volgende:
sup?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:22 schreef Double-Helix het volgende:
There is a party at schindlers and i'm on his A-list
http://www.zelan.be/zelan(...)Kids_Hitler_rap.html
quote:fuck hitler hij is kapot slecht hij kan niet eens rappen laat staan europa veroveren om meer over hem te weten komen google typ je in hitler spreekbeurt
reactie #7
gepost op 2 mei 2007, 06:21 door mehmet
ik wist niet dat je in die tijd lekkere wijven had zo ff 24uur met onze lul volpompen
reactie #8
gepost op 2 mei 2007, 06:28 door mehmet
quote:
Ja mehmetquote:
Plak dan maar een band op je ster.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:27 schreef Leia het volgende:Ik ben niet zo'n ster in band plakken. Had mn band geplakt, was gewoon goed, ik ga fietsen .. en na 20 minuten
weer leeg. wheheh.
liever een ster in je band dan een band in je sterquote:
Dan moet ik opeens aan katoen denken,heel raar.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:54 schreef Koffiezetter het volgende:
negers !
ik aan drugs en winkelwagensquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:01 schreef piksmaak het volgende:
[..]
Dan moet ik opeens aan katoen denken,heel raar.
Dat dan weer niet,maar ik vraag me altijd af waarom ze zwart zijn en waarom alle mensen op negers afgeven.quote:
ze worden zwart gemaaktquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:08 schreef piksmaak het volgende:
[..]
Dat dan weer niet,maar ik vraag me altijd af waarom ze zwart zijn en waarom alle mensen op negers afgeven.
punt!=>.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:21 schreef piksmaak het volgende:
Dat ze zwart zijn heb ik ook niet om gevraagd,maar er zitten aardige negers tussen,ze verkrachten lelijke wijfen,verkopen drugs aan de debielen,mooi toch,zeg maar een soort van kakkerlak onder de mensheid.
wow behoorlijk dood hierquote:
moet jij ook niet zo vaak op f de fok!alliance forums postenquote:
Of mijn piemel in je bek?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
tieten van jouw zus als caduea?
jaaaaaaaaaa!quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:55 schreef zarGon het volgende:
Ha! Hit that pussay o/,
ill hit ya ass foolquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:00 schreef zarGon het volgende:
Pussies, ill hit ya hard!
o hell baby,DEEPER!quote:
feli boem!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:45 schreef Leia het volgende:
IK BEN JARIG MADDAFAKKERS en ik krijg niet eens felicitatie topics!
Tevens wel een nieuwe track
http://www.speedyshare.com/938950179.html
Felicitations man!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:45 schreef Leia het volgende:
IK BEN JARIG MADDAFAKKERS en ik krijg niet eens felicitatie topics!
Tevens wel een nieuwe track
http://www.speedyshare.com/938950179.html
Zou het waar zijnquote:
Kut is dat he,niet wetenquote:
Ja slotje op verzoek wel,maar ik bedoel iets andersquote:
Ow dat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:12 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ja slotje op verzoek wel,maar ik bedoel iets anders![]()
die ene kerel met flaporen, neuhquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee.
Is Jekoos hier al gesignaleerd trouwens?
Ik heb het tweemaal gezegd... Blijkbaar gaat het om topics openen,quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Is Jekoos hier al gesignaleerd trouwens?
De centrale wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:01 schreef KopieerMachine het volgende:
Staat slowchat altijd ondeaan?
Yep, vakantiebaantje bij de KLM.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:05 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Oke dan. wist ik nog niet![]()
Werk jij ook zar?
wat voor werk doe je?, de groentens pwnen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:12 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Verdient beter dan mijn werk. Ik erdien 3,64 per uur
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |