Dude,too much detailsquote:
hip.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:11 schreef Leia het volgende:
Fak is Fuck.
wasdatquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:13 schreef Leia het volgende:
Kennen jullie Henk Nas?
nee?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:13 schreef Leia het volgende:
Kennen jullie Henk Nas?
-Z- waar ben jequote:Op donderdag 5 juli 2007 01:16 schreef zarGon het volgende:
Ik mis onze koelie.
ik ga dat ouwehoeren op school missenquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:16 schreef zarGon het volgende:
Ik mis onze koelie.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:17 schreef Leia het volgende:
[..]
De ZUS VAN ANNA NAS HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHA [afbeelding]
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik ga dat ouwehoeren op school missen
over wat ik straks ga missenquote:
Hmmpff... Wat kan ik nog uithalen op school, voor 11 juli?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
over wat ik straks ga missen
tuulijk mis ik onze baggerkoelie
naar je roots gaan, een vrouw tot je bruid maken en aanslag plegen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hmmpff... Wat kan ik nog uithalen op school, voor 11 juli?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
JOUW SOORT JA GARE KUTMARROKAAN!quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:19 schreef Double-Helix het volgende:
ZE WERKEN NIET!!!!!
HUNNIE PIKKEN ONZE BANEN IN!!!!!!!!!
IK GA NIET-WERKEND JE BAAN PIKKENquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
JOUW SOORT JA GARE KUTMARROKAAN!
alleen hieraan kan ik al ruiken dat jij niet van hier bentquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:23 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
IK GA NIET-WERKEND JE BAAN PIKKEN![]()
![]()
Doe we nou nog normaal of ga je om elke geintje zeikenquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:35 schreef Koffiezetter het volgende:
[..]
alleen hieraan kan ik al ruiken dat jij niet van hier bent
hoi Youssefquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:39 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Doe we nou nog normaal of ga je om elke geintje zeiken²
Hoi koffiequote:
Allebei,meestal koffie s'ochtends en thee s'avondsquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:41 schreef Koffiezetter het volgende:
[..]
verbouwen ze in MArroko nou veel thee, koffie, of consumeren ze er veel koffie?
zijn ze daar dan altijd hyper?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:45 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Allebei,meestal koffie s'ochtends en thee s'avonds![]()
Weet ik veelquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:45 schreef Koffiezetter het volgende:
[..]
zijn ze daar dan altijd hyper?, lijkt me slecht in die hitte
net zoals Hollanders altijd meoten zeiken en kankeren op dingen die nergens op slaan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:47 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Weet ik veel![]()
meeste mensen kunnen daar echt niet zonder thee of koffie.
Zeiken is okeeyy!quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:48 schreef Koffiezetter het volgende:
[..]
net zoals Hollanders altijd meoten zeiken en kankeren op dingen die nergens op slaan?
OMFG! Usernamequote:Op donderdag 5 juli 2007 02:06 schreef piksmaak het volgende:
Hey wat een leuke topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |