Zaltbommel.quote:
Ik weet wel waar Sochi ligt. Ik was er bijna heengegaan met m'n Russische ex. Russisch vakantie-oord aan de Zwarte Zee. Lang en smal stuk geloof ik. Erg populair onder Russen, waaronder Russische (ex-)presidenten. Ik denk dat het er best wel mooi uit zal zien daar.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:24 schreef tong80 het volgende:
Sochie. Geen hond weet waar het ligt. Maar goed de volgende dictatuur mag het organiseren
Lekker, skieen en bobben in een beschermd natuurgebiedquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:24 schreef tong80 het volgende:
Sochie. Geen hond weet waar het ligt. Maar goed de volgende dictatuur mag het organiseren
Lekker he, vroeg opstaan? Straks ook in de weekenden? Heb je lekker veel aan je dag, kun je boodschappen doen voordat de supermarkt uitpuilt etc.quote:
Dat gaat op een gegeven moment automatischquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:03 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Lekker he, vroeg opstaan? Straks ook in de weekenden? Heb je lekker veel aan je dag, kun je boodschappen doen voordat de supermarkt uitpuilt etc.
ligt eraan of je toernooi of cashgame speelt. Bij toernooi betaal je alleen de buy-in en gaan de blinds van je puntenaantal wat je voor de buyin krijgt af.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Vraagje aan de pokeraars:
Als ik online wil spelen, hoe werkt dat dan met de inzet etc? Betaal ik de Buy in en verder niks of ook steeds de inzet van de small en big blinds?
god, was die rel net gaan liggen, begin jij weerquote:
Idd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
god, was die rel net gaan liggen, begin jij weer
Ik moet eerlijk bekennen.. ik heb die hele rel gemist.. (zat toen down under) en heb niet eens de cartoons gezien waar het om gingquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
god, was die rel net gaan liggen, begin jij weer
en je wil dat wij ze nu gaan posten. stiekemerd. ik brand me niet aan die rel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen.. ik heb die hele rel gemist.. (zat toen down under) en heb niet eens de cartoons gezien waar het om ging
Nee nee jullie hoeven ze niet te posten.. wilde alleen aangeven dat ik er veel van gemist hadquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:25 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
en je wil dat wij ze nu gaan posten. stiekemerd. ik brand me niet aan die rel.
Het is slechts zelden dat iki in het weekend om 9 uur nog op bed lig. Ben er meestal al lang uit, lekker douchen en ontbijt maken met en voor de kids zodat we tijd zat hebben om te shoppen, want we moeten altijd een beetje op tijd terug zijn daar Kady nog altijd middagdutjes doet natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat gaat op een gegeven moment automatischdan hoef je de wekker niet meer te zetten om vroeg op te staan
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:51 schreef borisz het volgende:
Groep F is beslist
Japan en Negeria door
Schotland en Costa Rica mogen misschien nog het uitvechten voor een beste nummer 3
Voor Borisz valt dat best nog wel mee.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:21 schreef Againzender het volgende:
iets met bier. goed plan.
Bier, bier bier, bier, bier, bier, Dennisbier (3X)quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:21 schreef Againzender het volgende:
iets met bier. goed plan.
Gefeliciteerd, U heeft het codewoord geradenquote:
* hik *quote:
Hij heeft wel de juiste hoogtequote:
quote:
Is dat om Bos jaloers te maken?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:28 schreef pascalheister het volgende:
berichtje van lookinforyou, mooi hotel, eten smaakt goed en de mannen zijn ook leuk
Ja hoor, bevalt nog steeds prima.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:36 schreef Grulez het volgende:
Ze heeft trouwens een interessante postgeschiedenis http://forum.fok.nl/user/history/104713
brazil heeft weer mazzelquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:57 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Vergeten jullie het Zuid-Amerikaanse voetbal niet zometeen op Ned-3 ?
Spannend?quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Examenuitslag nog niet binnen, je zou denken dat ze slapen daar op school.
Ja, of het een 5, een 6 of een 7. (Van de 7) wordt.quote:
Het kan niet op.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ja, of het een 5, een 6 of een 7. (Van de 7) wordt.
Ik moet toch íets slagen.quote:
't is een compleet ander examen.quote:
doe dan ook wat andersquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Saaie avond.
Heb alweer compleet genoeg van die hele milieu-maffia.
Ik ben nu ook wat anders aan het doenquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:57 schreef borisz het volgende:
[..]
doe dan ook wat anders
ik heb ASOT geluisterd![]()
A State of Trance de radio show van Armin van Buuren, wereldwijd één van de best beluisterde en meest gewaardeerde dance radioprogramma'squote:Op donderdag 5 juli 2007 22:01 schreef Bos81 het volgende:
ASOT ?
Die stond aan toen ik nog op de fiets zat. Door een nummer van Metallica, kreeg ik zin om MoP te draaien.quote:
en MoP is ? kan er ff niks van makenquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die stond aan toen ik nog op de fiets zat. Door een nummer van Metallica, kreeg ik zin om MoP te draaien.
Zie een paar posts boven jequote:
iPods zijn geweldig. Mooi systeem voor je muziek en niks mis met de kwaliteit en het uiterlijk.quote:
*proest*quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:53 schreef Bos81 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Jt8Q7Fsa_Vs
Dit blijft prachtig![]()
uiterlijk is mooi, kwaliteit kan zooo veel beter.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
iPods zijn geweldig. Mooi systeem voor je muziek en niks mis met de kwaliteit en het uiterlijk.
ik heb een iPod shuffle echt ideaal ding voor op de fiets, hardlopen of wielrennen. En er is niks mis met de kwaliteit van dat dingetje ik ben er iig tevreden meequote:Op donderdag 5 juli 2007 23:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
uiterlijk is mooi, kwaliteit kan zooo veel beter.
Als je niet beter weetquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:11 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb een iPod shuffle echt ideaal ding voor op de fiets, hardlopen of wielrennen. En er is niks mis met de kwaliteit van dat dingetje ik ben er iig tevreden mee
Ik zou niet weten wat m'n iPod nog meer zou moeten kunnen. Hij doet het perfect, ik heb geen minpunt.quote:
Mijn persoonlijke menig is dat het geluid vele malen slechter klinkt als uit een Creative.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat m'n iPod nog meer zou moeten kunnen. Hij doet het perfect, ik heb geen minpunt.
ik zie niet in waarom het geluid nóg beter zou moeten zijnquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke menig is dat het geluid vele malen slechter klinkt als uit een Creative.
Oh, verderop zaten een paar leuke links. (Alice Cooper meets Muppets.quote:
Alice Cooper en The Muppets is inderdaadquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Oh, verderop zaten een paar leuke links. (Alice Cooper meets Muppets.)
Swedish Chefquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alice Cooper en The Muppets is inderdaad
Maar Beaker is een van de toppers van The Muppets (Gonzo staat m.i. op één maar Beaker is ook gewoon top_
Het enige wat ik me daarbij kan bedenken is de matige kwaliteit van de oordopjes van Applequote:Op donderdag 5 juli 2007 23:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke menig is dat het geluid vele malen slechter klinkt als uit een Creative.
Ik heb Sennheiser oordopjes en het geluid klinkt perfect. Net als op de PC of op welke willekeurige installatie ik het aansluit.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor, zelfs met mijn skullcandy of sennheiser merk je duidelijk verschil tussen de 2 spelers.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:34 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het enige wat ik me daarbij kan bedenken is de matige kwaliteit van de oordopjes van Apple
Staat de equaliser wel goed ingesteld?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor, zelfs met mijn skullcandy of sennheiser merk je duidelijk verschil tussen de 2 spelers.
Ik heb jou nooit gesnapt dus dan komen we het elkaar niet begrijpen iig overeenquote:
Nog eventjes.quote:
6 minuten tot de gong?quote:
De gong ging iets later.quote:
Jij hoort er toch voor te liggen?quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Goed, voor zover de aankondiging dat de resultaten donderdag bekend zouden worden.
Het is nu vrijdag.quote:
Morgen avond 19.00 ben ik de klos.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar wil ik later vandaag meer over horen tong.
Ik ben blij dat er meer verstandige mensen zijn op deze wereld.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:56 schreef Messenga het volgende:
VoreG!
Ze hadden gister, op de kamer waar ik keek, ook een wunderbar![]()
dat ookquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:50 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen eens even wat Tourtoto's invullen, nu pitten.
Ga je daar mee werken?quote:
Dat is wat je noemt een Goede Mogguh!quote:
oud gezegde. That's pokerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:39 schreef Da_Sandman het volgende:
zooo omg...
Voor de liefhebber... Au...
9h9d in hand...
flop
8s4s3d
raise van iemand van $10, ik call
turn 9c
raise van zelfde van $27, ik call all in
river 6s
heeft ie AsKs... Ik haat rivermazzel...
Misschien wel.. Maar inderdaad, that's pokerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:09 schreef borisz het volgende:
[..]
oud gezegde. That's pokerwaarschijnlijk had je er na de flop een raise in moeten knallen om te kijken hoe je staat.
Mogge
Ochquote:
waar ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Whaha, heb net 9 dubbelcd's met happy hardcore gedownload... Zit echt geniale troep tussen.
Blossom - Bicycle Race bijvoorbeeld.
even een peukie rollen en genieten van het landschap, niet?quote:
Jeugdsentimentquote:
Altijd nog beter dan jumpstyle en technoquote:
Een goede technoplaat op z'n tijd is ook niet verkeerd...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan jumpstyle en techno
Nirvana wel inderdaad, de unplugged sessie in NY...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Nirvana, Pearl Jam, dat is jeugdsentiment.
Alles beter dan dat jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan jumpstyle en techno
dat ookquote:
We think alikequote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Alles beter dan dat ja
(Alhoewel, R&B.........)
Italië wereldkampioenquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:46 schreef Messenga het volgende:
Hoi.
Wat is er vandaag dan 1 jaar geleden? Ben heel slecht met data.quote:
quote:
even gechecked en dat is morgen iddquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:07 schreef Lionheaad het volgende:
Of was dat nou op de 7e.....
check mijn sigquote:
Apart.quote:
eens even kijken of ik ook nog voorbij kom rammelenquote:
Alleen maar de beste zomerhits van de afgelopen 5 jaar ofzo erop?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Apart.
Mijn mp3-speler is vakantie-klaar
hehe wel grappig geschrevenquote:
Neuh, 2 albums Arctic Monkeys, en verder albums van Krezip, Snow Patrol en The White Stripes.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Alleen maar de beste zomerhits van de afgelopen 5 jaar ofzo erop?
Zondagquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:26 schreef sjimz het volgende:
Wanneer ga je ec?
Mwah, Snow PAtrol ken ik niet, de rest zal ik niet gillend van wegrennen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Neuh, 2 albums Arctic Monkeys, en verder albums van Krezip, Snow Patrol en The White Stripes.
512 mb
Maar dit is vast niet jouw muzieksmaak
True, maar betekent niet dat ze slecht zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:52 schreef Grulez het volgende:
De meeste zijn oudjes.
ja ik ook, nieuwe laserprinter en een nieuwe boekenkast voor mn dvdtjes aangeschaftquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:49 schreef dndiek het volgende:
Goedemoddag
Weer heel wat eurootjes lichter
Hij heeft een punt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja die billy's van de ikea zijn ideaal hoor
Deze is ook grappigquote:
Alsof dat vreemd isquote:The guy below was TEXT-MESSAGING while riding his bicycle through a busy intersection, with motorcycles on his right and another bicycle on his left and oncoming cars, this man can multi-task while riding his bicycle through Amsterdam city streets!
ik had hem op de flop gereraised, ik haat een board met een drawquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:39 schreef Da_Sandman het volgende:
zooo omg...
Voor de liefhebber... Au...
9h9d in hand...
flop
8s4s3d
raise van iemand van $10, ik call
turn 9c
raise van zelfde van $27, ik call all in
river 6s
heeft ie AsKs... Ik haat rivermazzel...
Goed bevallen allemaal als ik het zo leesquote:
Bij eentje mag wel doping gebruikt worden?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:50 schreef rubbereend het volgende:
zo nu ff 3 tourpoels invullenallen met andere regels
'it feels like my brains are being sucked out'quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:09 schreef appelsientje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=WaWoo82zNUA
geweldig commentaar
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:19 schreef sjimz het volgende:
* sjimz gaat squashen
In de hoop geen dooddoenner te posten krijgen jullie nog de groetjes
[afbeelding]
moet ik je nou alles uitleggen....alleen vrouwen kunnen bevallen ...quote:
die van mij zo maar weer eens kinderverjaardag-klaar makenquote:
Ik ben er dinsdag en dan is alle drukte weer voorbijquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:37 schreef DarkShine het volgende:
Lekker weekendje in en rondom London trouwens...Wimbledon Santander British Grand Prix Tour de France Live Earth
Precies mijn gedachte. De aarde bestaat hoeveel miljarden jaar, dan maakt men zich druk als er in 50 jaar ofzo een CO2-stijging is? En toen het in april zo warm was zei iedereen klimaatverandering, kijk nu naar deze zomer hierquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:02 schreef DarkShine het volgende:
D'r is geen ruk mis met het klimaat, het klimaat heeft altijd veranderingen ondergaan. Dus waarom zou het nu mis zijn dan?
Lekker om geld uit onze zakken te kloppen ja!
lekkerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:05 schreef Bluezz het volgende:
Biertje?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:05 schreef Bluezz het volgende:
Biertje?
Ja, uitstekend.quote:
Zo te horen een veelzijdige job!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, uitstekend.
Wel hard werken, maar erg leuke sfeer en eerste W&S- opdracht ook al binnengesleept.
Volgende week eens kijken of ik geschikte kandidaten kan vinden om te interviewen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:36 schreef Messenga het volgende:
Hoi!
Je hoogtepunt was de vrije dag?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, uitstekend.
Wel hard werken, maar erg leuke sfeer en eerste W&S- opdracht ook al binnengesleept.
Volgende week eens kijken of ik geschikte kandidaten kan vinden om te interviewen.
Ik neem het opquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:53 schreef Bjoro het volgende:
wel lachen op Ned 3....alles in de regio Haarlem....alles komt bekent voor !
Vrijdag, casual day!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |