Zaltbommel.quote:
Ik weet wel waar Sochi ligt. Ik was er bijna heengegaan met m'n Russische ex. Russisch vakantie-oord aan de Zwarte Zee. Lang en smal stuk geloof ik. Erg populair onder Russen, waaronder Russische (ex-)presidenten. Ik denk dat het er best wel mooi uit zal zien daar.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:24 schreef tong80 het volgende:
Sochie. Geen hond weet waar het ligt. Maar goed de volgende dictatuur mag het organiseren
Lekker, skieen en bobben in een beschermd natuurgebiedquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:24 schreef tong80 het volgende:
Sochie. Geen hond weet waar het ligt. Maar goed de volgende dictatuur mag het organiseren
Lekker he, vroeg opstaan? Straks ook in de weekenden? Heb je lekker veel aan je dag, kun je boodschappen doen voordat de supermarkt uitpuilt etc.quote:
Dat gaat op een gegeven moment automatischquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:03 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Lekker he, vroeg opstaan? Straks ook in de weekenden? Heb je lekker veel aan je dag, kun je boodschappen doen voordat de supermarkt uitpuilt etc.
ligt eraan of je toernooi of cashgame speelt. Bij toernooi betaal je alleen de buy-in en gaan de blinds van je puntenaantal wat je voor de buyin krijgt af.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Vraagje aan de pokeraars:
Als ik online wil spelen, hoe werkt dat dan met de inzet etc? Betaal ik de Buy in en verder niks of ook steeds de inzet van de small en big blinds?
god, was die rel net gaan liggen, begin jij weerquote:
Idd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
god, was die rel net gaan liggen, begin jij weer
Ik moet eerlijk bekennen.. ik heb die hele rel gemist.. (zat toen down under) en heb niet eens de cartoons gezien waar het om gingquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
god, was die rel net gaan liggen, begin jij weer
en je wil dat wij ze nu gaan posten. stiekemerd. ik brand me niet aan die rel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen.. ik heb die hele rel gemist.. (zat toen down under) en heb niet eens de cartoons gezien waar het om ging
Nee nee jullie hoeven ze niet te posten.. wilde alleen aangeven dat ik er veel van gemist hadquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:25 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
en je wil dat wij ze nu gaan posten. stiekemerd. ik brand me niet aan die rel.
Het is slechts zelden dat iki in het weekend om 9 uur nog op bed lig. Ben er meestal al lang uit, lekker douchen en ontbijt maken met en voor de kids zodat we tijd zat hebben om te shoppen, want we moeten altijd een beetje op tijd terug zijn daar Kady nog altijd middagdutjes doet natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat gaat op een gegeven moment automatischdan hoef je de wekker niet meer te zetten om vroeg op te staan
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:51 schreef borisz het volgende:
Groep F is beslist
Japan en Negeria door
Schotland en Costa Rica mogen misschien nog het uitvechten voor een beste nummer 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |