Kolerequote:Op woensdag 4 juli 2007 16:06 schreef Ambrosius het volgende:
1449: Listen up, stats fans. That doubles match which ended with Brazilians Melo and Sa winning 28-26 in the fifth against Ullyett and Hanley was the longest match in Wimbledon history at six hours 13 minutes. Lordy! It was 102 games in total - 10 games shy of Passarell and Gonzalez's record-breaking encounter in 1969. Phew! It was the longest in terms of games since the introduction of tiebreaks. Wow!
Misa had een kledingcontract bij Yonex, waar ze ook haar racket van heeft, maar die kleding vond ze op den duur wat saai en niet echt bij haar passen. Daar geef ik haar overigens volledig gelijk in, want de kleding van Yonex was echt niet om aan te zien. Dit is een stuk beter.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:53 schreef alki het volgende:
Word wel tijd dat Misa een goed sponsor contract krijgt. Dit ziet er niet uit.
Reebok pakje aan en Adidas schoenen
Het is inmiddels voor de tweede keer droog en de lucht ziet er een stuk beter uit deze keer. Dit heeft wel enige kans op hervatten, denk ik.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:08 schreef ScudRaket het volgende:
weather update?
quote:Heavens to Betsy, you’re a curious lot! Most games in a final set (Robert – from now on, if I don’t put the nationality, they’re Dutch!): Guenthardt and Taroczy beat Annacone and Van Rensburg 24-22 in the final set of a quarter-final in 1985.
Ja, het was sarcastisch bedoeld Beevquote:
Maar ja, voor hoe langquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Covers nog steeds op alle banen erop, maar lucht klaart op.
Ik zie niks hoor (BBC1).quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:15 schreef Tim86 het volgende:
3.05 pm: Covers being deflated! Moods being inflated…
quote:(Robert – from now on, if I don’t put the nationality, they’re Dutch!)
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:14 schreef Tim86 het volgende:
[afbeelding]
Op deze foto is ze standaard mooi, met glimlach is het nog een stukkie beter
Same here.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:13 schreef Ivoos het volgende:
laat het nog even regenen, dan kan ik mooi naar huis rijden en voor de tv gaan zitten.
Nee, deze blik is juist perfectquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:14 schreef Tim86 het volgende:
[afbeelding]
Op deze foto is ze standaard mooi, met glimlach is het nog een stukkie beter
kwam van wimbledon sitequote:
Een tennisbal?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:18 schreef Buakaw het volgende:
het is rond....
Die bug moeten ze eens oplossen als dat kanquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:19 schreef kleinzusje het volgende:
Sorry voor het ongemak, IK zag geen nieuw topic dus heb gewacht met de OP. Thx Mitt dat je hem wilde sluiten. Dank Borisz voor het maken.![]()
En voor een eikel die meteen mij moet afzeiken :
Ik zit me hier de kleren te cappen en de wiki bij te houden. Klootzak![]()
*Proestquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:18 schreef Rumille het volgende:
Ana is gewoon goddelijk
Maar Misa is goddelijker
spuit11 minutenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
een bal
inderdaad..ik heb ook 10minuten gezocht naar dit topic..kon hem dus pas zien zodra er niet als laatste in was gereageerd (en dat is niet vaak zo atmquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Die bug moeten ze eens oplossen als dat kan
Je kan ook helemaal niks, stomme kluns die je bentquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:19 schreef kleinzusje het volgende:
Sorry voor het ongemak, IK zag geen nieuw topic dus heb gewacht met de OP. Thx Mitt dat je hem wilde sluiten. Dank Borisz voor het maken.![]()
En voor een eikel die meteen mij moet afzeiken :
Ik zit me hier de kleren te cappen en de wiki bij te houden. Klootzak![]()
Des te meer liefhebbers, des te meer vreugd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:20 schreef Norrage het volgende:
wtf topic 26![]()
Vorig jaar kwamen we maar tot 10
En weer deflated...quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Covers er weer op...
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:22 schreef Mirri het volgende:
[..]
Je kan ook helemaal niks, stomme kluns die je bent![]()
Kraai heeft de set gewonnen tegen een fitte Bartoli, dus niet zo negatiefquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:22 schreef Ambrosius het volgende:
Laten we een keer wat nuttigs bespreken.
Iedere minuut die de regenonderbrekening nog duurt, is in het nadeel van Krajicek denk ik, Bartoli kan weer volledig bijkomen, net als gisteren tegen Jankovic..
0909-DIVINEquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:23 schreef Buakaw het volgende:
Iemand msn of nummer van Ana?
Inderdaad!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:22 schreef Ambrosius het volgende:
Iedere minuut die de regenonderbrekening nog duurt, is in het nadeel van Krajicek denk ik, Bartoli kan weer volledig bijkomen, net als gisteren tegen Jankovic..
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:25 schreef Daklem het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Daar ben ik het volledig mee eens. Die Bartoli is gewoon zo ver gekomen doordat zij voordeel heeft kunnen halen uit die regen onderbrekingen.
Ach, laat dat kind ook eens wat geld verdienen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:25 schreef Daklem het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Daar ben ik het volledig mee eens. Die Bartoli is gewoon zo ver gekomen doordat zij voordeel heeft kunnen halen uit die regen onderbrekingen.
Ach, ik kan me niet voorstellen dat Misa de 1e set won doordat Bartoli al uitgeput was.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:22 schreef Ambrosius het volgende:
Gisteren ook alquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:22 schreef Daklem het volgende:
[..]
Des te meer liefhebbers, des te meer vreugd.
Wel leuk trouwens dat ze deze oude partij van Borg - McEnroe laten zien![]()
![]()
Onzin, gaat puur over mentale kracht, die regen is voor beiden vervelend, en moet je gewoon mee om kunnen gaan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:25 schreef Daklem het volgende:
[..]
Inderdaad!!
das waar! ze hebben door de kwart finale te bereiken al 113.000 euro gewonnen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:26 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ach, laat dat kind ook eens wat geld verdienen.![]()
ze was na 5 games al uitgeput...viel het je niets op dat het huppelen en springen van game tot game minder actief werd?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach, ik kan me niet voorstellen dat Misa de 1e set won doordat Bartoli al uitgeput was.
Je krijgt hopelijk wel waar voor je geld.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:27 schreef Buakaw het volgende:
[..]
tarief 60 ct per minuut? Krijg ik voor een uur korting?
Tuurlijk! Dat is zo, maar gisteren heeft Bartoli al laten zien dat zij erg sterk hiermee om kan gaan. De vraag is hoe Misa hiermee om kan gaan met deze "druk" (wat je druk mag noemen).quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:27 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Onzin, gaat puur over mentale kracht, die regen is voor beiden vervelend, en moet je gewoon mee om kunnen gaan.
ik heb het dan niet over bellen hequote:Op woensdag 4 juli 2007 16:28 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Je krijgt hopelijk wel waar voor je geld.
Ohh absoluut, maar ik zou t erg zwak vinden van Misa als ze dit verliest en het dan aan de regenonderbreking zou wijten... (Ik verwacht gewoon een 2-0 winst trouwens)quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:28 schreef Daklem het volgende:
[..]
Tuurlijk! Dat is zo, maar gisteren heeft Bartoli al laten zien dat zij erg sterk hiermee om kan gaan. De vraag is hoe Misa hiermee om kan gaan met deze "druk" (wat je druk mag noemen).
Stomme doos van de BBC ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik zie nog steeds paraplu's en covers op BBC.
en met de regen is dit een verkapte slowchat gewordenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:20 schreef Norrage het volgende:
wtf topic 26![]()
Vorig jaar kwamen we maar tot 10
Ik hoop het ook! Van mij mag ie wat minder zenuwslopend dan haar vorige wedstrijden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:29 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ohh absoluut, maar ik zou t erg zwak vinden van Misa als ze dit verliest en het dan aan de regenonderbreking zou wijten... (Ik verwacht gewoon een 2-0 winst trouwens)
Dr glazen bol is zeker kapot?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:30 schreef Buakaw het volgende:
Misa gaat verliezen, dat zegt mij tante (is waarzegster)
kusje is dat ook gratis?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik haar bovenbeen aangeraakt en een hand gegeven, helemaal gratis!
Zijn tante is zeker Jomanda...quote:
1527: The voice of Wimbledon says they will uncover the courts as the rain has stopped - a nanosecond later, the rain begins again. The weather is now tormenting us.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:31 schreef ScudRaket het volgende:
1524: And now it's sunny... I give up.
1523: Scrap the 1511 entry. It's started to rain again...
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:34 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
1527: The voice of Wimbledon says they will uncover the courts as the rain has stopped - a nanosecond later, the rain begins again. The weather is now tormenting us.
In Rosmalen 2 weken terug was dat. Toen moest ze op court 1 spelen en na afloop worden ze met een bodyguard voorop door de vertrekkende mensenmassa geloodst. Op centre court heb je daar geen last van. Plotseling stond ze tegen me aan (zag ik toen ik me omkeerde) en ging mn hand per ongeluk tegen haar dijquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:34 schreef Buakaw het volgende:
[..]
maar je hetb haar bovenbeen aangeraakt? Hoe meot ik me dat voorstellen?![]()
1533: Rejoice! The covers are indeed coming off after that spell of rain-sun-rain-sun-rain.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:34 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
1527: The voice of Wimbledon says they will uncover the courts as the rain has stopped - a nanosecond later, the rain begins again. The weather is now tormenting us.
klinkt een beetje als "ik gleed uit en viel zo met mijn penis in haar vagina" op het moment dat je tijdens het vreemdgaan betrapt wordtquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:37 schreef Mirri het volgende:
Plotseling stond ze tegen me aan (zag ik toen ik me omkeerde) en ging mn hand per ongeluk tegen haar dij![]()
Ok, ok...het ging misschien een beeetje met opzet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
klinkt een beetje als "ik gleed uit en viel zo met mijn penis in haar vagina" op het moment dat je tijdens het vreemdgaan betrapt wordt
I'm not buying it
Wimbledon is dan ook zeer winstgevendquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
12.000 transacties per dag in de shops![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:47 schreef qonmann het volgende:
alweer setpoint voor Mischa ..jammer dat het een herhaling is
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:47 schreef qonmann het volgende:
alweer setpoint voor Mischa ..jammer dat het een herhaling is
Ik wil ook naar huis toe, maar ben bang dat ik dan ook een en ander mis. En hier in A'foort is het nu bepaald ook niet kurkdroog buiten.quote:
Nee zo werkt het niet. Je koopt een kaartje voor een bepaalde dag en als het regent heb je pech gehad.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:47 schreef McDucky het volgende:
Het is toch zo dat je op Wimbledon kaarjtes koopt voor een dag en dan voor een partij, maar als het net als bijv. die partij van Nadal, die duurde van zaterdag tot woensdag............mag je dan iedere dag ff op komen draven om te kijken?
O, dat moet ik even bijstellen, 17:00 beginnen schat ik.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kraai begint nog niet in de eerste 25 minuten verwacht ik.
Na de eenden, de valk, de duiven en de zwaan (Sharapova) schijnt er nu ook een pad op Wimbledon te leven.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:53 schreef Silenus het volgende:
Nou die dikke even snel van de baan afmeppen en voorbereiden op de halve finale!
Lekker blijven plakken!quote:
Geweldig hoe Michaella al helemaal verbasterd is tot Mies.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:57 schreef TheArt het volgende:
Kom op Mies!!
Het publiek hoor je ook na iedere kreun lachenquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:03 schreef TheGeneral het volgende:
Wat een gegil. VRESELIJK
een varken staat op CC, en die sloeg net al krijsend een smash in 't netquote:
de scherpte ontbreekt net inderdaad, komt welquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:08 schreef jaspah het volgende:
krajicek probeert wel steeds winners te slaan dat is wel goed! lukt niet altijd maargoed
Ik hoop dat die er ook gigantisch hard afgaat. Gaat al de goeie kant op iigquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
een varken staat op CC, en die sloeg net al krijsend een smash in 't net
Zelden vertoontquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:11 schreef TheGeneral het volgende:
Prachtige sprint van Bartoli. haha
Eén ding wat je nooit moet doen bij Sharapova: afschrijven, haar vechtersmentaliteit is ongeveer het beste van iedereen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:12 schreef jaspah het volgende:
sharapova staat al weer op 0-30 op haar service word niks met haar denk ik
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Venus met een snoekduik
en de geluiden van Maria worden steeds exotischer erotischer
Vooral die laatste bal was jammerlijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:16 schreef TheArt het volgende:
Domme fouten opeens van Misa en ze laat Bartoli niet meer lopen.
Laten we nou niet dat als excuus gebruiken, tegen Chakvetadze haalde ze er voordeel uit, en nu haalt ze er nadeel uit. En het is niet alsof Krajicek er als enige nadeel/voordeel van ondervindt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:17 schreef D1 het volgende:
Vuige kutregen...
Anders had ze gewoon lekker door kunnen stomen
Gebrekkige eerste service?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:17 schreef Asskicker14 het volgende:
De groundstrokes van Bartoli zijn nou eenmaal beter dan die van Krajicek. Ik had gisteren al gezegd dat haar gebrekkige eerste serve haar gaat opbreken in de kwartfinale. De tweede set gaat naar Bartoli, dus het gaat een dubbeltje op zijn kant worden in de derde set.
Het probleem met Krajicek is dat ze bijna altijd een ace wil slaan en niet haar momenten uitkiest. Als gevolg slaat ze veel te vaak haar eerste service uit, dat komt ook tot uiting in haar eerste service percentage wat altijd rond de 60% schommelt. En ze is te afhankelijk van haar tweede service waar Bartoli dan lekker druk op kan zetten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:19 schreef erkel het volgende:
[..]
Gebrekkige eerste service?Ze staat bovenaan in het ace klassement.
OP voor streamsquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:23 schreef IedeK. het volgende:
Is dit ook ergens te zien?
* IedeK. heeft geen commerciele zenders en geen buitenlandse thuis.![]()
Mooi, hoewel ik ook niet zo gek ben van Williams maar goed.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sharapova gaat er gewoon keihard uit.
Van zitten wordt zelfs Bartoli niet moe hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:26 schreef Dos37 het volgende:
Laat de regen nu maar even komen. Ze moet Bartoli uitputten
Dit is de coole, atletische Williams, niet de veel te omvangrijke dramaqueen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mooi, hoewel ik ook niet zo gek ben van Williams maar goed.
Ah dan mag ze em winnenquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dit is de coole, atletische Williams, niet de veel te omvangrijke dramaqueen.
Die laatste wordt straks gelukkig van de baan gespeeld door Henin ...quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dit is de coole, atletische Williams, niet de veel te omvangrijke dramaqueen.
Nee nooit, Venus heeft nog geen BP tegen gehad, die serveert veel te goed.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hier zie ik toch Sharapova niet meer terugkomen
Venus is goed manquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee nooit, Venus heeft nog geen BP tegen gehad, die serveert veel te goed.
Laat mij ook eens lekker opportunistisch zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Laten we nou niet dat als excuus gebruiken, tegen Chakvetadze haalde ze er voordeel uit, en nu haalt ze er nadeel uit. En het is niet alsof Krajicek er als enige nadeel/voordeel van ondervindt.
Venus - Heninquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:34 schreef mitt het volgende:
Venus maakt zichzelf even topfavoriet hier. Geweldige wedstrijd.
Volgende ronde Kuznetsova, die bibbert al denk ik.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik ben benieuwd naar wat voor niveau Henin en de akelige Williams straks halen , want anders denk ik dat we hier al de winnares hebben gezien ... (of minstens de topfavoriete)
Precies, maar dan liever de zusjes tegen elkaar dan Henin... Dus nu toch maar voor Serena, terwijl ik vooraf Henin gezegd zou hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik ben benieuwd naar wat voor niveau Henin en de akelige Williams straks halen , want anders denk ik dat we hier al de winnares hebben gezien ... (of minstens de topfavoriete)
Bigtoli, Bertolli, hamburger, patat whatever............die biatch heeft wel de 2e setquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:35 schreef Daklem het volgende:
Kan niet iemand langs de baan een hamburgertje en een praat frietjes bakken voor Bigtoli!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |