Van zitten wordt zelfs Bartoli niet moe hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:26 schreef Dos37 het volgende:
Laat de regen nu maar even komen. Ze moet Bartoli uitputten
Dit is de coole, atletische Williams, niet de veel te omvangrijke dramaqueen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mooi, hoewel ik ook niet zo gek ben van Williams maar goed.
Ah dan mag ze em winnenquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dit is de coole, atletische Williams, niet de veel te omvangrijke dramaqueen.
Die laatste wordt straks gelukkig van de baan gespeeld door Henin ...quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dit is de coole, atletische Williams, niet de veel te omvangrijke dramaqueen.
Nee nooit, Venus heeft nog geen BP tegen gehad, die serveert veel te goed.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hier zie ik toch Sharapova niet meer terugkomen
Venus is goed manquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee nooit, Venus heeft nog geen BP tegen gehad, die serveert veel te goed.
Laat mij ook eens lekker opportunistisch zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Laten we nou niet dat als excuus gebruiken, tegen Chakvetadze haalde ze er voordeel uit, en nu haalt ze er nadeel uit. En het is niet alsof Krajicek er als enige nadeel/voordeel van ondervindt.
Venus - Heninquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:34 schreef mitt het volgende:
Venus maakt zichzelf even topfavoriet hier. Geweldige wedstrijd.
Volgende ronde Kuznetsova, die bibbert al denk ik.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik ben benieuwd naar wat voor niveau Henin en de akelige Williams straks halen , want anders denk ik dat we hier al de winnares hebben gezien ... (of minstens de topfavoriete)
Precies, maar dan liever de zusjes tegen elkaar dan Henin... Dus nu toch maar voor Serena, terwijl ik vooraf Henin gezegd zou hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik ben benieuwd naar wat voor niveau Henin en de akelige Williams straks halen , want anders denk ik dat we hier al de winnares hebben gezien ... (of minstens de topfavoriete)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |