quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:32 schreef Lariekoek het volgende:
Het is nat en komt uit de lucht vallen.![]()
http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/index2.htmlquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
ja en wat is de score nu dan? 6-3....verder?
Nee, dat is mijn variant op het engelse woord voor pot --> dykequote:Op woensdag 4 juli 2007 15:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Was natuurlijk niet serieus bedoeld.Raar woord trouwens, dijk.
Niets dat niet met een rock/paper/scissor opgelost kan worden!.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:32 schreef Emmety het volgende:
Door de vele regenval in Londen loopt Wimbledon inmiddels al 107 wedstrijden achter op schema.
Een doorweekte tennisbal?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:32 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Het is nat en komt uit de lucht vallen.![]()
quote:1424: The sun is out but the voice of Wimbledon tells us there is another shower on its way so we're playing a waiting game for the moment.
Hoe bereken je dat?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:32 schreef Emmety het volgende:
Door de vele regenval in Londen loopt Wimbledon inmiddels al 107 wedstrijden achter op schema.
Ik vind hem wel leuk, en hij is ook waar. Niet bepaald een publiekskraker deze wedstrijd. Waarschijlijk zijn wij Nederlanders uberhaupt de enige die het boeit.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:19 schreef ScudRaket het volgende:
BBC is toch wat negatiever over deze kwartfinale:
[..]
O zo. Pot vind ik altijd zo denigrerend overkomen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:33 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn variant op het engelse woord voor pot --> dyke
normaal te spelen partijen @ woensdag - nu nog te spelen partijen @ woensdag = partijen vertraging op woensdagquote:
Wie stopte daar volgend de overleving ook alweer een vinger inquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Was natuurlijk niet serieus bedoeld.Raar woord trouwens, dijk.
Volgens mij zijn er nauwelijks toernooien hierna en is er vakantie voor de tennissers.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O zo. Pot vind ik altijd zo denigrerend overkomen.
Ontopic: doe maar gewoon week 3 bij Wimbledon. Of kan dat niet met de toernooien erna?
quote:Great news Craig (see last entry), King's perm was well beaten in the worst tennis haircut vote. Agassi's mullet was the victor, sneaking in ahead of Kuznetsova's corn-rows and Murray's bouffant. Hair's to them!
No shit Sherlockquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:40 schreef Ceriel het volgende:
Ik las net dat ze pas 107 wedstrijden achterlopen. Valt wel mee dus nog...![]()
Hé, dat las ik ook net!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:40 schreef Ceriel het volgende:
Ik las net dat ze pas 107 wedstrijden achterlopen. Valt wel mee dus nog...![]()
De mixed dubbels ook trouwens. Kraai moet de 1st round met Damm dubbelen vandaag volgens het schemaquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:39 schreef SCH het volgende:
Vertraging valt wel mee hoor - vandaag is cruciaal.
Die vertraging gaat vooral over de junioren die hun eerste partijen nog moeten spelen soms.
Ik denk dat niemand op die bui zat te wachtenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:43 schreef TheArt het volgende:
Het is weer begonnen met regenen. Dit zal vast die bui zijn waar ze op zaten te wachten.
Nee God is of aan het huilen of hij moet vaak pissen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:35 schreef Rekkie het volgende:
Vrouwtje van god is weer eens goed nat ;')
die cancelt ze natuurlijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als kraai dit echt gaat winnen worden de dubbels wel een probleem volgens mij. Ze moet dan ontzettend veel partijen in weinig dagen, geen goede zaak.
Blijkbaar wel, anders hadden ze Engelsen allang van de baan gepluktquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:47 schreef TubewayDigital het volgende:
kraai met sponsors op haar shirt. Mag toch niet ? Randstad en ordina
Weet niet of dat wel ze duuh is, fijne boodschap aan je dubbelpartner. Gaat het lekker, beide in vorm, paar rondjes overleefd en dan "eeuuhhh sorry prioriteiten stellen"quote:
Waar zie je dat?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:43 schreef TheArt het volgende:
Het is weer begonnen met regenen. Dit zal vast die bui zijn waar ze op zaten te wachten.
Jawel, zolang de afmetingen maar niet te groot zijn. Iets waarmee Andreev op RG nogal problemen mee hadquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:47 schreef TubewayDigital het volgende:
kraai met sponsors op haar shirt. Mag toch niet ? Randstad en ordina
Live op alle acht kanalen van Sport1. Oh nee, 6, want op 1.1 zijn ze aan het herhalen en op 1.8 zijn de persconferenties.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:53 schreef alki het volgende:
Word wel tijd dat Misa een goed sponser contract krijgt. Dit ziet er niet uit.
Reebok pakje aan en Adidas schoenen
Dat zie je toch aan die grote taartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |