1533: Rejoice! The covers are indeed coming off after that spell of rain-sun-rain-sun-rain.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:34 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
1527: The voice of Wimbledon says they will uncover the courts as the rain has stopped - a nanosecond later, the rain begins again. The weather is now tormenting us.
klinkt een beetje als "ik gleed uit en viel zo met mijn penis in haar vagina" op het moment dat je tijdens het vreemdgaan betrapt wordtquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:37 schreef Mirri het volgende:
Plotseling stond ze tegen me aan (zag ik toen ik me omkeerde) en ging mn hand per ongeluk tegen haar dij![]()
Ok, ok...het ging misschien een beeetje met opzet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
klinkt een beetje als "ik gleed uit en viel zo met mijn penis in haar vagina" op het moment dat je tijdens het vreemdgaan betrapt wordt
I'm not buying it
Wimbledon is dan ook zeer winstgevendquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
12.000 transacties per dag in de shops![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:47 schreef qonmann het volgende:
alweer setpoint voor Mischa ..jammer dat het een herhaling is
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:47 schreef qonmann het volgende:
alweer setpoint voor Mischa ..jammer dat het een herhaling is
Ik wil ook naar huis toe, maar ben bang dat ik dan ook een en ander mis. En hier in A'foort is het nu bepaald ook niet kurkdroog buiten.quote:
Nee zo werkt het niet. Je koopt een kaartje voor een bepaalde dag en als het regent heb je pech gehad.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:47 schreef McDucky het volgende:
Het is toch zo dat je op Wimbledon kaarjtes koopt voor een dag en dan voor een partij, maar als het net als bijv. die partij van Nadal, die duurde van zaterdag tot woensdag............mag je dan iedere dag ff op komen draven om te kijken?
O, dat moet ik even bijstellen, 17:00 beginnen schat ik.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kraai begint nog niet in de eerste 25 minuten verwacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |