Kolerequote:Op woensdag 4 juli 2007 16:06 schreef Ambrosius het volgende:
1449: Listen up, stats fans. That doubles match which ended with Brazilians Melo and Sa winning 28-26 in the fifth against Ullyett and Hanley was the longest match in Wimbledon history at six hours 13 minutes. Lordy! It was 102 games in total - 10 games shy of Passarell and Gonzalez's record-breaking encounter in 1969. Phew! It was the longest in terms of games since the introduction of tiebreaks. Wow!
Misa had een kledingcontract bij Yonex, waar ze ook haar racket van heeft, maar die kleding vond ze op den duur wat saai en niet echt bij haar passen. Daar geef ik haar overigens volledig gelijk in, want de kleding van Yonex was echt niet om aan te zien. Dit is een stuk beter.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:53 schreef alki het volgende:
Word wel tijd dat Misa een goed sponsor contract krijgt. Dit ziet er niet uit.
Reebok pakje aan en Adidas schoenen
Het is inmiddels voor de tweede keer droog en de lucht ziet er een stuk beter uit deze keer. Dit heeft wel enige kans op hervatten, denk ik.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:08 schreef ScudRaket het volgende:
weather update?
quote:Heavens to Betsy, you’re a curious lot! Most games in a final set (Robert – from now on, if I don’t put the nationality, they’re Dutch!): Guenthardt and Taroczy beat Annacone and Van Rensburg 24-22 in the final set of a quarter-final in 1985.
Ja, het was sarcastisch bedoeld Beevquote:
Maar ja, voor hoe langquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Covers nog steeds op alle banen erop, maar lucht klaart op.
Ik zie niks hoor (BBC1).quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:15 schreef Tim86 het volgende:
3.05 pm: Covers being deflated! Moods being inflated…
quote:(Robert – from now on, if I don’t put the nationality, they’re Dutch!)
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:14 schreef Tim86 het volgende:
[afbeelding]
Op deze foto is ze standaard mooi, met glimlach is het nog een stukkie beter
Same here.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:13 schreef Ivoos het volgende:
laat het nog even regenen, dan kan ik mooi naar huis rijden en voor de tv gaan zitten.
Nee, deze blik is juist perfectquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:14 schreef Tim86 het volgende:
[afbeelding]
Op deze foto is ze standaard mooi, met glimlach is het nog een stukkie beter
kwam van wimbledon sitequote:
Een tennisbal?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:18 schreef Buakaw het volgende:
het is rond....
Die bug moeten ze eens oplossen als dat kanquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:19 schreef kleinzusje het volgende:
Sorry voor het ongemak, IK zag geen nieuw topic dus heb gewacht met de OP. Thx Mitt dat je hem wilde sluiten. Dank Borisz voor het maken.![]()
En voor een eikel die meteen mij moet afzeiken :
Ik zit me hier de kleren te cappen en de wiki bij te houden. Klootzak![]()
*Proestquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:18 schreef Rumille het volgende:
Ana is gewoon goddelijk
Maar Misa is goddelijker
spuit11 minutenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
een bal
inderdaad..ik heb ook 10minuten gezocht naar dit topic..kon hem dus pas zien zodra er niet als laatste in was gereageerd (en dat is niet vaak zo atmquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Die bug moeten ze eens oplossen als dat kan
Je kan ook helemaal niks, stomme kluns die je bentquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:19 schreef kleinzusje het volgende:
Sorry voor het ongemak, IK zag geen nieuw topic dus heb gewacht met de OP. Thx Mitt dat je hem wilde sluiten. Dank Borisz voor het maken.![]()
En voor een eikel die meteen mij moet afzeiken :
Ik zit me hier de kleren te cappen en de wiki bij te houden. Klootzak![]()
Des te meer liefhebbers, des te meer vreugd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:20 schreef Norrage het volgende:
wtf topic 26![]()
Vorig jaar kwamen we maar tot 10
En weer deflated...quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Covers er weer op...
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:22 schreef Mirri het volgende:
[..]
Je kan ook helemaal niks, stomme kluns die je bent![]()
Kraai heeft de set gewonnen tegen een fitte Bartoli, dus niet zo negatiefquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:22 schreef Ambrosius het volgende:
Laten we een keer wat nuttigs bespreken.
Iedere minuut die de regenonderbrekening nog duurt, is in het nadeel van Krajicek denk ik, Bartoli kan weer volledig bijkomen, net als gisteren tegen Jankovic..
0909-DIVINEquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:23 schreef Buakaw het volgende:
Iemand msn of nummer van Ana?
Inderdaad!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:22 schreef Ambrosius het volgende:
Iedere minuut die de regenonderbrekening nog duurt, is in het nadeel van Krajicek denk ik, Bartoli kan weer volledig bijkomen, net als gisteren tegen Jankovic..
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:25 schreef Daklem het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Daar ben ik het volledig mee eens. Die Bartoli is gewoon zo ver gekomen doordat zij voordeel heeft kunnen halen uit die regen onderbrekingen.
Ach, laat dat kind ook eens wat geld verdienen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:25 schreef Daklem het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Daar ben ik het volledig mee eens. Die Bartoli is gewoon zo ver gekomen doordat zij voordeel heeft kunnen halen uit die regen onderbrekingen.
Ach, ik kan me niet voorstellen dat Misa de 1e set won doordat Bartoli al uitgeput was.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:22 schreef Ambrosius het volgende:
Gisteren ook alquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:22 schreef Daklem het volgende:
[..]
Des te meer liefhebbers, des te meer vreugd.
Wel leuk trouwens dat ze deze oude partij van Borg - McEnroe laten zien![]()
![]()
Onzin, gaat puur over mentale kracht, die regen is voor beiden vervelend, en moet je gewoon mee om kunnen gaan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:25 schreef Daklem het volgende:
[..]
Inderdaad!!
das waar! ze hebben door de kwart finale te bereiken al 113.000 euro gewonnen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:26 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ach, laat dat kind ook eens wat geld verdienen.![]()
ze was na 5 games al uitgeput...viel het je niets op dat het huppelen en springen van game tot game minder actief werd?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach, ik kan me niet voorstellen dat Misa de 1e set won doordat Bartoli al uitgeput was.
Je krijgt hopelijk wel waar voor je geld.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:27 schreef Buakaw het volgende:
[..]
tarief 60 ct per minuut? Krijg ik voor een uur korting?
Tuurlijk! Dat is zo, maar gisteren heeft Bartoli al laten zien dat zij erg sterk hiermee om kan gaan. De vraag is hoe Misa hiermee om kan gaan met deze "druk" (wat je druk mag noemen).quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:27 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Onzin, gaat puur over mentale kracht, die regen is voor beiden vervelend, en moet je gewoon mee om kunnen gaan.
ik heb het dan niet over bellen hequote:Op woensdag 4 juli 2007 16:28 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Je krijgt hopelijk wel waar voor je geld.
Ohh absoluut, maar ik zou t erg zwak vinden van Misa als ze dit verliest en het dan aan de regenonderbreking zou wijten... (Ik verwacht gewoon een 2-0 winst trouwens)quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:28 schreef Daklem het volgende:
[..]
Tuurlijk! Dat is zo, maar gisteren heeft Bartoli al laten zien dat zij erg sterk hiermee om kan gaan. De vraag is hoe Misa hiermee om kan gaan met deze "druk" (wat je druk mag noemen).
Stomme doos van de BBC ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik zie nog steeds paraplu's en covers op BBC.
en met de regen is dit een verkapte slowchat gewordenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:20 schreef Norrage het volgende:
wtf topic 26![]()
Vorig jaar kwamen we maar tot 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |