Dat is wel slimquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:16 schreef noekje het volgende:
volgt mits niet te laat
Bewijsmateriaal wegmoffelen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:14 schreef Disana het volgende:
Volgens Huub heeft Natasia het bloed op haar handen staan, maar ik zie haar gewoon rustig bij Tillie zitten, die haar nagels doet.
Ik snap t niet, dat is klanten wegjagen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia tegen Huub : "Ze denkt zeker dat ik bang van haar ben. Die kop is wel angstaanjagend, maar verder niets. Ik snap wel dat ze haar aan de deur zetten"
Natasia roept altijd dat het zo laag is om over haar kinderen te beginnen. Bij de eerste mogelijkheid begint ze dus over de weggelopen vader van Nadia.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:13 schreef noekje het volgende:
Nadia: jouw vader is weg he. Ik ga straks weer terug naar mijn kinderen zei Natas. Nou, ze schamen zich kapot voor je. Natas zei, begin jij nu ook weer over mijn kinderen???
Daar kun je op wachten. Vandaag of morgen krijgt ook Nadia te horen dat ze op moet passen als ze buiten de kooi komt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:18 schreef Gert het volgende:
Het valt me nog mee dat ze Nadia niet óók op de lijst heeft gezet van bewoners die eenmaal buiten de villa, te grazen worden genomen.
Lief naïefjequote:Op woensdag 4 juli 2007 15:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik verwacht nu wel sancties tegen Natasia.![]()
HLJN (Huub, Lieke, Jaap & Nadia)?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:19 schreef Liess het volgende:
Nou, dat is iig geen Nadia in het Ban groepje
mooie dagdroomquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik verwacht nu wel sancties tegen Natasia.![]()
Hoe verrassend.quote:14:58 - Kemphanen
Het kon natuurlijk niet al te lang uitblijven! Natasia, de Miljonair die denkt dat de hele wereld om haar draait, heeft vandaag haar eerste clash met Nadia. Aan de hele woordenwisseling is geen touw vast te knopen, maar Nadia is het duidelijk niet eens met de aantijgingen van Natasia. Niet heel gek ook, de Surinaamse verwijt de 22-jarige alleen maar van zaken waar Natasia zich ook dagelijks schuldig aan maakt. Pas als Nadia wegloopt en Jaap navraag doet naar de oorzaak van de ruzie, geeft Natasia een beetje opheldering. “Ze heeft iets tegen Lieke gezegd, dat ze schijt heeft aan wat ik zeg. Dat soort shit zit me gewoon dwars, dat moet je gewoon niet zeggen!”, roept de donkere diva verontwaardigd. Ze stevent af op de kapsalon, waar beide kemphanen de ruzie voortzetten. Het eindigt zelfs met heus duw- en trekwerk! “Je bent gewaarschuwd!”, zeggen beide dames tegen elkaar, waarna Jaap ze uit elkaar trekt.
Sufkut.quote:
Begint haar druipgrot weer te kriebelen ofzo?quote:
Zooooooooo truttig.quote:
Visa versa!!! Visa versa!!! Visa versa!! Visa versa!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:22 schreef PumaStreamer het volgende:
Linea recta niet linea rechta natasia stomme woordspast..
The dream is over.....quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:24 schreef Disana het volgende:
Amanda: Laten we alsjeblieft ophouden met deze ruziedag.
[afbeelding]
Ze hebben dat echt wel gezien hoor, ze melden ook steeds dat ze haar sjaaltje anders moet doen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:25 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Nadia , bel AUB voor fysiek geweld!! Anders keuren ze het dalijk goed . Met bellen misschien ook maar dan heb je wel meer kans , Natasia had haar laatste waarschuwing.
wat dacht je dan? 1 dag geen seks is bij haar een wereldrampquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:25 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Begint haar druipgrot weer te kriebelen ofzo?
Snap ik ook wel maar je weet hoe leuk ze Natasia vinden en hoe flauw ze kunnen zijn. Een excuus zou kunnen zijn: Nadia heeft niet gebeld , vandaar dat we geen sanctie geven.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze hebben dat echt wel gezien hoor, ze melden ook steeds dat ze haar sjaaltje anders moet doen.
Lieke moet gewoon naar huisquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:28 schreef Gert het volgende:
En tóch staat het tegen: steeds die bevestigende praatjes van Lieke als Huub wat vertelt.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:28 schreef Gert het volgende:
En tóch staat het tegen: steeds die bevestigende praatjes van Lieke als Huub wat vertelt.
Natasia is iemand die niet van veranderingen houdt, iemand die altijd de kat uit de boom kijkt, iemand die veel liefde kan geven, Graag de controle houd over dingen (Zie het begin van de zin), en een echt gevoelsmens.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:29 schreef blomst het volgende:
Dat zinnetje welke ze een paar keer herhaald: Ik sta boven jou in dit huis.
en later nog: Jij hebt totaal geen recht in dit huis.
Dat zegt eigelijk alles over hoe Natasja is.
Wat zegt hij dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:31 schreef riri het volgende:
huub slaat de spijker op zijn kop wat betreft dennis
Hij kan het niet verkroppen dat meschien mitch eerdaags zijn bassieworst in haar endeldarmkanaal duwtquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:30 schreef lillkiss het volgende:
die brian is echt gefokt he... dat amanda bij hem blijft.. voor de seks zeker
quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:33 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Hij kan het niet verkroppen dat meschien mitch eerdaags zijn bassieworst in haar endeldarmkanaal duwt
Carmensetje, en hou het niet zo lang voor je, slecht voor je hart.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:35 schreef Day het volgende:
OK, ik heb het lang genoeg volgehouden: what the fuck is er met Lieke d'r haar?
Het probleem bij de dames is dat ze allen hun eigen haar niet leuk vinden, dus die gene die krullen heeft maakt het steil en diegene die stijl haar heeft wil krullen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:35 schreef Day het volgende:
Ze was bezig met haar haar en door de vechtpartij halverwege het stylen weggelopen uit de kapsalon.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:35 schreef Day het volgende:
ff door http://www.freetranslation.com/ gehaald:quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:36 schreef Anderkeertje het volgende:
B: je kan je waardering niet naar mij uitspreken.
Ik kan niet zoveel met deze opmerkingen, ligt het eens toe.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:37 schreef riri het volgende:
precies huub...
idd! ga toch niet updatenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:36 schreef Leandra het volgende:
Mooie OP noekje![]()
Als nou nog iemand ff zou willen vertellen wat er verder in COS 1910, 1911 en 1912 is gebeurd zou dat ook mooi zijn want kennelijk kunnen er wel 3 COSsen volgeplempt worden in 12 uur tijd maar een verslagje in het update-topic is weer eens teveel moeite....
Ik ga er wel even heen. Moet nu niet iedereen gaan rennen nu. Vandaar dat ik het even meld.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:36 schreef Leandra het volgende:
Mooie OP noekje![]()
Als nou nog iemand ff zou willen vertellen wat er verder in COS 1910, 1911 en 1912 is gebeurd zou dat ook mooi zijn want kennelijk kunnen er wel 3 COSsen volgeplempt worden in 12 uur tijd maar een verslagje in het update-topic is weer eens teveel moeite....
Thnxquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ga er wel even heen. Moet nu niet iedereen gaan rennen nu. Vandaar dat ik het even meld.
Mij ook, pffffffffffff.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:42 schreef getl0st het volgende:
EINDELIJK DIE EXIT?!
thanxquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ruzie Nadia/Natasia 1
Ruzie Nadia/Natasia 2
(VAN vol)
Wat denk je zelf, het is de zwarte diva, echt niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:42 schreef getl0st het volgende:
EINDELIJK DIE EXIT?!
Dat mag je wel hopen... het is toch niet normaal dat iemand zulke krassen (op het gezicht) van een ander oploopt en die ander daar gewoon mee wegkomt?!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:42 schreef getl0st het volgende:
EINDELIJK DIE EXIT?!
Jezus is terug op aard'!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:42 schreef Anderkeertje het volgende:
B: door jou heb ik al een boete.
A: ben ik het nu weer allemaal schuld?
B:door de goede aard van mezelf ben ik er tussen gesprongen
Terwijl die ander al een OW heeft tot einde van haar verblijf..quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mag je wel hopen... het is toch niet normaal dat iemand zulke krassen (op het gezicht) van een ander oploopt en die ander daar gewoon mee wegkomt?!![]()
Kennelijk niet, ik lees hier alleen dat Nadia haar sjaaltje steeds goed moet doen... om de krassen zichtbaar of onzichtbaar te maken???quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
Terwijl die ander al een OW heeft tot einde van haar verblijf..
Heeft Nadia gebeld of iets in die richting?
Nadia mag wel een tetanus-injectie eisen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
iets duidelijker in beeld met cap van BQ
24 uur aanvragenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:50 schreef avonne het volgende:
Ja, Brian wat ga je doen?
Hij is het gescheld van Amanda en Natasia dus spuugzat.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Ja dusquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:51 schreef Liess het volgende:
Van Mama?
Veel dank! Niets zo frustrerend als het nét gemist hebben. Ik vind die priemende vinger van Natasia vlak voor iemands oog altijd zó eng.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ruzie Nadia/Natasia 1
Ruzie Nadia/Natasia 2
(VAN vol)
Onzichtbaar, ze heeft er zelfs foundation opgesmeerd om het te bedekken. Ze zei; "Ik vind het heel erg dat ze in mijn gezicht heeft gekrast, daar moet ze vanaf blijven".quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk niet, ik lees hier alleen dat Nadia haar sjaaltje steeds goed moet doen... om de krassen zichtbaar of onzichtbaar te maken???
Je hoéft toch niet te bellen? Ze zien het toch zelf ook wel als er fysiek geweld gebruikt wordt?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
Terwijl die ander al een OW heeft tot einde van haar verblijf..
Heeft Nadia gebeld of iets in die richting?
Dat 'veels' was nou juist zo mooi in dit verbandquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Netty : "Jij bent veel te intelligent voor dit soort domme gedoe"
Zo te lezen heeft "achter" liever dat het niet te zien is......quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hoéft toch niet te bellen? Ze zien het toch zelf ook wel als er fysiek geweld gebruikt wordt?
Das lekker dan... ik smeerde helemaal nix op zulke krassen, en zeker geen foundation.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:52 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Onzichtbaar, ze heeft er zelfs foundation opgesmeerd om het te bedekken. Ze zei; "Ik vind het heel erg dat ze in mijn gezicht heeft gekrast, daar moet ze vanaf blijven".
Of levenslang in de pampers of heeeeeeeel ver weg gaan wonen, een andere oplossing is er niet, als je de pech hebt, met zo'n moeder.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:54 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Wat een mamma's kindje zeg die Bwian.
M.a.w. dump Amanda, want die mag alles en Brian mag niks.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:57 schreef Disana het volgende:
Netty vindt Nadia leuk en wow.
Ja dat zeg ik ook steeds, ze melden wel steeds wanneer haar sjaaltje niet goed zit dus zien ze ook wel wanneer er iets verkeerd gaat.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hoéft toch niet te bellen? Ze zien het toch zelf ook wel als er fysiek geweld gebruikt wordt?
Ze doen er helaas verder niets mee..quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:59 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook steeds, ze melden wel steeds wanneer haar sjaaltje niet goed zit dus zien ze ook wel wanneer er iets verkeerd gaat.
Ze bekijken de beelden echt wel een keer terug ook.
Ik denk en verwacht ook dat ze er vanavond nog wel iets over zullen horen.
oftewel.. daar krijgt ze de kans toe en Natasia blijft met dur vette lichaam zitten waar ze zitquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:00 schreef Ning het volgende:
15:12 - Nadia wil wraak!
Nadia heeft een wondje aan haar gezicht door het aanvliegen van Natasia. “Het is niet erg”, zegt Nadia als ze Lieke en Huub in de keuken treft. “Niet erg!”, roept Lieke uit als ze het gezicht van Nadia ziet. Ook Huub moet lachen: “Jezus!” “Je zit hier net en dan dit al!”, zegt Lieke. “Ik laat me niet zomaar in mijn gezicht krassen. Ik ga haar nog terug pakken!”, besluit Nadia. Zo moet het meid! Oog om oog…
10
Ze moedigen het dus gewoon aan, te erg zeg.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:00 schreef Ning het volgende:
15:12 - Nadia wil wraak!
Nadia heeft een wondje aan haar gezicht door het aanvliegen van Natasia. “Het is niet erg”, zegt Nadia als ze Lieke en Huub in de keuken treft. “Niet erg!”, roept Lieke uit als ze het gezicht van Nadia ziet. Ook Huub moet lachen: “Jezus!” “Je zit hier net en dan dit al!”, zegt Lieke. “Ik laat me niet zomaar in mijn gezicht krassen. Ik ga haar nog terug pakken!”, besluit Nadia. Zo moet het meid! Oog om oog…
10
Zélfs Netty vindt Amanda maar trash. Dan moet je het toch wel héél bont gemaakt hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:57 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
HAHAH Netty wil dat Brian maar met Nadia gaat en Amanda dumpenZo komt het over tenminste
Ja, 'die ander mag alles' en 'jij mag niks'. Wat is het toch een gedrocht.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
M.a.w. dump Amanda, want die mag alles en Brian mag niks.
Hoeveel zet je daarop in?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:02 schreef riri het volgende:
volgens mij is dennis een gokverslaafde...heb dat idee al vanaf het begin
Idd... wat mij betreft mogen ze als strafmaatregel gelijk die nepnagels van Natasia laten verwijderen, Tilly was er toch nog, ze gebruikt ze gewoon als wapens...quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:04 schreef Disana het volgende:
Dit is wat ik dus altijd zo eng vind van Natasia: die nagel vlak voor de ogen van de tegenstander:
[afbeelding]
Misschien dan toch? Of heeft Nadia al gezegd dat ze Natasia er niet uit wil hebbenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:05 schreef Ning het volgende:
Hoe het ook zij, Nadia laat niet met zich sollen, dat is nu wel duidelijk. Maar hoe zit dat met Natasia. Kreeg zij een tijdje geleden niet te horen dat het einde oefening zou zijn, de eerstvolgende keer dat ze fysiek geweld zou gebruiken? Hoe zal dit aflopen?
10
Ik heb er ook nog een, i.d.d eng.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:04 schreef Disana het volgende:
Dit is wat ik dus altijd zo eng vind van Natasia: die nagel vlak voor de ogen van de tegenstander:
[afbeelding]
Nou 10, doe het eens zoals heth oort, weg met Natasia.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:05 schreef Ning het volgende:
Hoe het ook zij, Nadia laat niet met zich sollen, dat is nu wel duidelijk. Maar hoe zit dat met Natasia. Kreeg zij een tijdje geleden niet te horen dat het einde oefening zou zijn, de eerstvolgende keer dat ze fysiek geweld zou gebruiken? Hoe zal dit aflopen?
10
Best irritant hoe je Dennis noemt, ik moest het een paar keer lezen om te zien wat je bedoeltquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:04 schreef daWeasel het volgende:
Ik schaam me een beetje; ik vind dat nix nu best wel een leuk gesprek heeft met Tilly.
Haha Brian met zijn je komt sporadisch altijd een Burgerking tegen..
Met een sisser, gok ik. Ik hoop natuurlijk dat het eindigt met een exit voor dat enge gedrocht...quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:05 schreef Ning het volgende:
10
Ja, en ook niet toevallig hoor. Die keer dat ze Huub in zijn gezicht beet zag je haar het ook heel duidelijk doen. Het kan wel intimidatie zijn, maar het is echt gevaarlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... wat mij betreft mogen ze als strafmaatregel gelijk die nepnagels van Natasia laten verwijderen, Tilly was er toch nog, ze gebruikt ze gewoon als wapens...
Dat zegt meer over Tilly dan over Nix.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:04 schreef daWeasel het volgende:
Ik schaam me een beetje; ik vind dat nix nu best wel een leuk gesprek heeft met Tilly.
Haha Brian met zijn je komt sporadisch altijd een Burgerking tegen..
En dan denken sommigen nog dat ze op andere momenten best is te pruimenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog een, i.d.d eng.
[afbeelding]
bij het pokeren was hij heel behoudend.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:02 schreef riri het volgende:
volgens mij is dennis een gokverslaafde...heb dat idee al vanaf het begin
Ik vind het al eng dat Natasia altijd zo dicht op haar tegenstander komt staanquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Irritante mensen verdienen het om op een irritante manier genoemd te worden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Best irritant hoe je Dennis noemt, ik moest het een paar keer lezen om te zien wat je bedoelt![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan denken vinden sommigen nog dat ze op andere momenten best is te pruimen![]()
Deze opmerking kan dus echt niet. Bron Tien.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met een sisser, gok ik. Ik hoop natuurlijk dat het eindigt met een exit voor dat enge gedrocht...
Denken, vinden, beweren, veronderstellen... het is toch gewoon een agressief stuk trash dat je niet als buurvrouw wilt hebben, wat vind jij?quote:
Ik denk dat ik der wel als buurvrouw kan hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Denken, vinden, beweren, veronderstellen... het is toch gewoon een agressief stuk trash dat je niet als buurvrouw wilt hebben, wat vind jij?![]()
En dan hebben wij het net over die priemende vinger vlak voor het oog...quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze opmerking kan dus echt niet. Bron Tien.
Ik laat me niet zomaar in mijn gezicht krassen. Ik ga haar nog terug pakken!”, besluit Nadia. Zo moet het meid! Oog om oog…
Méén je! Ik voor geen goud, ik zou m'n huis niet meer uit durven en m'n katten binnen houden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:12 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik denk dat ik der wel als buurvrouw kan hebben.
Typisch gevalletje vanquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:05 schreef Ning het volgende:
10
Afpakken dan, als je eigen nagels toevallig zo hard zijn dat je ze zo kunt laten groeien, okay, maar de kans dat ze dan scheuren als je iemand zo over het gizicht krast is ook nog redelijk aanwezig.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en ook niet toevallig hoor. Die keer dat ze Huub in zijn gezicht beet zag je haar het ook heel duidelijk doen. Het kan wel intimidatie zijn, maar het is echt gevaarlijk.
Ze lezen mee, jatten onze tekst en als mijn caps.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan hebben wij het net over die priemende vinger vlak voor het oog...
Dat zou heel fijn zijn want ik begrijp nu niets meer van de verhoudingen in het huis. en dat binnen 16 uur.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:36 schreef Leandra het volgende:
Mooie OP noekje![]()
Ze heeft beroerde nagels van zichzelf. Maar zelfs een stompe vinger komt niet leuk aan in een oog.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Afpakken dan, als je eigen nagels toevallig zo hard zijn dat je ze zo kunt laten groeien, okay, maar de kans dat ze dan scheuren als je iemand zo over het gizicht krast is ook nog redelijk aanwezig.
In dit geval heeft dat kreng van zichzelf niets anders dan een paar zielige stompjes, dus wat mij betreft moet ze het daar ook maar weer mee doen. Dat is iig een wapen minder.
Triest wijf is het van zichzelf eigenlijk ook: geen haar, hangtieten en afgekloven nageltjes.....
Zelfs met al die hulp van buiten blijft het nog een dom lelijk wijf met een grotere bek dan goed voor d'r is.
Fons zal trots zijn op de internetredactie dat ze zo snel al meevaren op de nieuwe RTL-koers.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:11 schreef beequeen het volgende:
Deze opmerking kan dus echt niet. Bron Tien.
Ik laat me niet zomaar in mijn gezicht krassen. Ik ga haar nog terug pakken!”, besluit Nadia. Zo moet het meid! Oog om oog…
Ik denk dat ik geen ruzie met der zou krijgen buitenshuis, en mocht dat wel gebeuren ben ik toch sterker dan zij, verbaal en lichamelijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Méén je! Ik voor geen goud, ik zou m'n huis niet meer uit durven en m'n katten binnen houden.
Zij zelf ook niet waarschijnlijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat zou heel fijn zijn want ik begrijp nu niets meer van de verhoudingen in het huis. en dat binnen 16 uur.![]()
Toch eens Gadwin gaan gebruiken dan zodat je er iets op kunt zetten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze lezen mee, jatten onze tekst en als mijn caps.![]()
En het geschreeuw kun je dan zeker ook wel aanquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:17 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik denk dat ik geen ruzie met der zou krijgen buitenshuis, en mocht dat wel gebeuren ben ik toch sterker dan zij, verbaal en lichamelijk.
Volgens mij is dat omdat er nu zoveel mensen naar kijken. Ik heb ze op mute eerst helemaal laten laden en toen pas afgespeeld.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:18 schreef Marrije het volgende:
die filmpjes uit de op haperen enorm zijn ze ook op youtube?
Zou niet weten hoezo niet, als ik me irriteer dan trek ik toch gewoon de deur dicht...quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:19 schreef Disana het volgende:
[..]
En het geschreeuw kun je dan zeker ook wel aan![]()
Eerst even helemaal laten laden en dan bekijken, dan lopen ze helemaal probleemloosquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:18 schreef Marrije het volgende:
die filmpjes uit de op haperen enorm zijn ze ook op youtube?
Ooooohhhh, ja kijk, als je de dingen zo oplost, dan heb je natuurlijk nergens last vanquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:20 schreef Liess het volgende:
[..]
Zou niet weten hoezo niet, als ik me irriteer dan trek ik toch gewoon de deur dicht...
Als ik in de kooi had gezeten had ik der denk ik allang een keer een mes tussen der ribben gestoken.
Verder alles goed met je?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:20 schreef Liess het volgende:
[..]
Zou niet weten hoezo niet, als ik me irriteer dan trek ik toch gewoon de deur dicht...
Als ik in de kooi had gezeten had ik der denk ik allang een keer een mes tussen der ribben gestoken.
als ze nu niet moet!............hier kan de REDACTIE niet omheen, gaan ze weer wat bedenken,quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:17 schreef itsme het volgende:
maar goed. Natasja moet nu naar huis? Toch?
Wel bij de realiteit blijven he.... het is en blijft een spel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:20 schreef Liess het volgende:
[..]
Nadia is hierdoor al een heldquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ben júist Realistisch, anders zeg ik dit niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:24 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Wel bij de realiteit blijven he.... het is en blijft een spel.
Precies.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:22 schreef Villalux het volgende:
[..]
als ze nu niet moet!............hier kan de REDACTIE niet omheen, gaan ze weer wat bedenken,
of hebben ze die mooie caps niet gezien van Nadia;s gezicht!.... of te boel afleiden?
Natas Mocht helemaal geen geweld meer uitvoeren, en dan iemand der Zo nagels over iemands gezicht Halen te gek voor woorden.BETER voor RLS,RTL.KIJKERS,STREAMERS en vooral der Kinderen!
Maar een mes tussen iemands ribben?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:25 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik ben júist Realistisch, anders zeg ik dit niet.
Als ik in dat huis zou moeten zitten en ik heb elke keer dat soort ruzies met Natasia dan zou ik super agressief worden.... Ik ben nu al snel agressief, laat staan als dat schreeuwlelijkje naast me staat met der nagels.
ik ben het wel met je eens. ik zou der in stukjes hakken en dan aan Fries voeren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:25 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik ben júist Realistisch, anders zeg ik dit niet.
Als ik in dat huis zou moeten zitten en ik heb elke keer dat soort ruzies met Natasia dan zou ik super agressief worden.... Ik ben nu al snel agressief, laat staan als dat schreeuwlelijkje naast me staat met der nagels.
Ja + dat ik geen 10.000 euro heb, + dat ik wél graag bij mijn kind benquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:27 schreef itsme het volgende:
[..]
ja maar daarom zit Liess dus niet in dat huis.![]()
Die gore Snol Natasia heeft gewoon lopen krabben met die scherpe nep-nagels.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:27 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja + dat ik geen 10.000 euro heb, + dat ik wél graag bij mijn kind ben
Ik vind het ook een serieuze zaak.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:28 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Volgens mij neem jij het allemaal een beetje te serieus..
Eerst die trap tegen Jaap, en nu dit. Wanneer gaat die redactie nu eens ingrijpen? Of willen ze tegenwoordig al niet meer de schijn ophouden dat sommige bewoners kosten wat het kost worden gespaard.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:28 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Die gore Snol Natasia heeft gewoon lopen krabben met die scherpe nep-nagels.Er gebeurt nog eens een ongeluk zo, want ze kan niet zonder dat prikkende vingertje (met scherpe nagel) vlak bij iemands oog......
![]()
Dat wijf is echt levensgevaarlijk.![]()
Ja volgens mij ook hoor?!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:31 schreef mootie het volgende:
Natasja vindt het geweldig dat Nadia heeft gezegd dat een trapje moet kunnen. Nou Nadia, doe het maar, dan zie je wel of een trapje kan! *gemeen natasjalachje*
We hebben het toch over Natasja die Jaap een keer of 3 trapte en nog gewoon in het huis zit?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:27 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja + dat ik geen 10.000 euro heb, + dat ik wél graag bij mijn kind ben
En er mee wegkwam, dus..........quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:31 schreef mootie het volgende:
Natasja vindt het geweldig dat Nadia heeft gezegd dat een trapje moet kunnen. Nou Nadia, doe het maar, dan zie je wel of een trapje kan! *gemeen natasjalachje*
We hebben het toch over Natasja die Jaap een keer of 3 trapte en nog gewoon in het huis zit?
Psies, en ze doet nu net of Nadia voor een schopje linea recta naar huis zal worden gestuurd.quote:
Ze hoopt morgenochtend wakker te worden in dgkquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:34 schreef Gigageil het volgende:
Moeder Theresa is in gebed. Ze hoopt morgenochtend net zo
knap wakker te worden als Nadia is.....![]()
[afbeelding]
Klopt, maar ze wordt gewoon beschermd door achter.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:35 schreef CoT het volgende:
Wat Natasia deed kan echt niet
Ze had al een OW, dus gewoon exit
Veel voegt ze toch niet toe
Klopt als een zwerende vinger.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:35 schreef Leandra het volgende:
Mijn conclusie: Natasia is te dom om voor de duivel te dansen, is zo lang dreigend naar Nadia dat Nadia wat mij betreft terecht haar hand vasthield en Natasia had zich beter moeten beheersen dan zo uit te halen.
Het kwam door Huub, Lieke vertelde het honing/veren verhaal aan Huub, fluisterend..... en Huub ging het meteen bij Natasia navragen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:36 schreef itsme het volgende:
maar komt die ruzie nu omdat Lieke zich nu bij iedereen (lees amanda en nadia ) aan het inlikken is.
Wat zij aan het doen is daar begrijp ik dus ook niet zo veel van.![]()
Gevaarlijk spel, dat lijkt me wel.
Nahwie moet er anders krabben en koken?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:35 schreef CoT het volgende:
Wat Natasia deed kan echt niet
Ze had al een OW, dus gewoon exit
Veel voegt ze toch niet toe
Krabben kan Amanda ook wel, en Lieke kookt toch al de helft van de tijd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:37 schreef Liess het volgende:
[..]
Nahwie moet er anders krabben en koken?
DGK-REDACTIE wees nu eens concequent en schop Natasia terug naar de achterbuurt van Almere.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:32 schreef Epi_ het volgende:
bron: 10
Ik hoop dat ze helemaal niet meer wakker wordtquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:34 schreef Gigageil het volgende:
[afbeelding]
Klopt helemaal. Natasia denkt dat er in de villa een pikorde bestaat ........quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:35 schreef Leandra het volgende:
Okay... de flimpjes helemaal bekeken... ruzie om nix: Natasia vindt dat zij boven Nadia staat omdat zij al langer in de villa zit.. daarbij heeft ze een Nadia/Lieke/Huub gesprek verkeerd geïntepreteerd, daar spreekt ze Nadia op aan...
<knip>
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze helemaal niet meer wakker wordt
Dan heeft Disana nog wel een mooie cap voor je, kun je je vast voorbereiden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze helemaal niet meer wakker wordt
thanks mootiequote:Op woensdag 4 juli 2007 16:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Het kwam door Huub, Lieke vertelde het honing/veren verhaal aan Huub, fluisterend..... en Huub ging het meteen bij Natasia navragen.
Ik dacht meer aan Creutzfeldt- Jakob.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:44 schreef FdW het volgende:
Hallo Febo...!!!
Naatje moet in het ziekenhuis gecontroleerd worden ivm mogelijke besmetting met hondsdolheid.
( Nee, niet naar die amateur Dr.Clavan van het Dalhuiskliniekje.
Ach, xxxxxxxxxxx heeft niet lang meer in dit programmaquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:44 schreef Gigageil het volgende:
Natasia heeft een zeer bad-hairday vandaag zeker ? Djézuss, dat bosje nep-haar ziet er echt niet uit, en de kruin is zo uitgedunt dat ze straks haar-transplantatie nodig heeft om überhaupt extensions te kunnen vastnaaien......
Waarom zegt DGK-REDACTIE daar niks van ? Zoiets kun je toch niet op TV laten? Ze wordt met de dag slonziger![]()
Aha, ok! Nu snap ik 't.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Het kwam door Huub, Lieke vertelde het honing/veren verhaal aan Huub, fluisterend..... en Huub ging het meteen bij Natasia navragen.
Je bedoeld dat Lieke het niet wilde ? Ik had echt verwacht dat ze ja zoiu zeggen. Altijd een grote mond over een open relatie. En met een meid zoenen is ze echt niet vies van. Is ze nou echt zo jaloers ?quote:
ik doelde meer op het posten van dezelfde tekst.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je bedoeld dat Lieke het niet wilde ? Ik had echt verwacht dat ze ja zoiu zeggen. Altijd een grote mond over een open relatie. En met een meid zoenen is ze echt niet vies van. Is ze nou echt zo jaloers ?
Aha, nou snap ik je. Nou ja, we posten wel eens meer gelijk ..... moet kunnenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
ik doelde meer op het posten van dezelfde tekst.![]()
Nope... geen geweld in de Kooi, dan ook niet hier. Ik doe hem niemand meer aanquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan heeft Disana nog wel een mooie cap voor je, kun je je vast voorbereiden.![]()
Nee hoor .... het was toch gewoon 'duwen en trekken' ..........quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:53 schreef itsme het volgende:
Is Natasja of Nadia al bij de febo geweest na de aanval van de heks?
Om te neuken!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:53 schreef tutjehola het volgende:
Waarom Brian naar achter met Amanda?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor .... het was toch gewoon 'duwen en trekken' ..........
Echtscheiding regelen !quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:53 schreef tutjehola het volgende:
dat hoort ook bij zo iets! en daarna even aan die doctor vragen wat die er van vindt.(opsluiten wie zo iets doet)quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:48 schreef Frasier het volgende:
Tetanus-prik voor Nadia a.u.b
Ware het niet dat Huub niet naar Natasia kwam om haar te vertellen dat hij wist dat het plan was om dat bij hem te doen (dat wist hij ook niet) maar slechts om te zeggen dat ze zoiets niet bij hem zou moeten flikken....quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:46 schreef Day het volgende:
[..]
Aha, ok! Nu snap ik 't.
Ik begreep al niet waarom ze dat deed tegen Nadia, kort nadat ze een afspraak met haar gemaakt had.
Het probleem is nu wel dat Nadia haar niet meer vertrouwt.
Met de bloedspetters nog op haar bloesje.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:34 schreef Gigageil het volgende:
[afbeelding]
Artsen doen zelf veelal zelf aangifte van 'letsel onder verdachte omstandigheden' .......quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:55 schreef Villalux het volgende:
[..]
dat hoort ook bij zo iets! en daarna even aan die doctor vragen wat die er van vindt.(opsluiten wie zo iets doet)
Ze moeten aangeven of ze het zouden kunnen redden zonder natasja in de kooi, zo niet dan mag natasja blijven.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:53 schreef tutjehola het volgende:
generale repetitie voor de clash bij het avondeten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:53 schreef tutjehola het volgende:
wie is mischa? Mitch?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:52 schreef tipsch het volgende:
mischa gaat weer beginnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |