Dat denk ik ook. Natasia denkt dat ze boven de 'wet' staat en moet nodig en keihard teruggefloten of uitgezet worden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:02 schreef blomst het volgende:
Natasja voelt zich denk ik ook sterker omdat ze voor het trappen van Jaap er niet is uitgezet.
ja klopt boete voor Nadia en eruit voor Nats want die mocht NIKS meer doen till...?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:03 schreef riri het volgende:
nadia zat zelf ook aan natasia...dus ze moet niet zeuren
die denniksquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja hoor, Nadia kreeg de aanval van Natasia. En achteraf komt Dennix weer op toneel !
Huub zei het zelf ook nog dat hij even aan het stoken was. Maar voegde er wel aan toe dat Amanda meer verdiende en dat hij dat echt meendequote:Op woensdag 4 juli 2007 15:02 schreef _-inge-_ het volgende:
Wat is Amanda toch ook een muts he.... Gaat ze het uitgerekent met Huub over Brian hebben. Alsof die ook maar iets gaat zeggen zodat het goed komt tussen haar en Brian.
Net toen Amanda wegkeek zat 'slinkse' Huub te glimlachen. Hij doet het wel goed hoor dat stoken, maar gemeen is het wel.
Amanda maakt nu zelf het probleem:
Eerst eist ze van Brian dat hij er niet tussen mag springen als ze ruzie met iemand heeft (dat heeft ze meerdere keren aan hem duidelijk gemaakt). Nu wil ze totaal het tegenovergestelde: hij moet het juist vaker voor haar opnemen. Dat is toch tegenstrijdig, of ben ik nou gek...... Soms vraag ik me af of ze wel 19 is.
Dat kun je wel zeggen, maar ik denk dat Natasja ook wel het een en ander aan krassen heeft.quote:
daar is ie veel te laf voor...zo gauw hij stelling gaat nemen wordt hij zelf ook target en daar is ie doodsbenauwd voorquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:03 schreef cobain94 het volgende:
Waar bleef je nou met je BACKUP dennix?
Dat gaat toch alle perken te buiten?quote:
Neuh.. Jaap zei het wel dat ze moest bellen, maar ze wist niet zo goed waarom ze moest bellen.quote:
Ik heb het niet gezien maar Nadia krabte dus ook terug ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen, maar ik denk dat Natasja ook wel het een en ander aan krassen heeft.
TYquote:
Het ging heel snel, maar dat kan niet missen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar Nadia krabte dus ook terug ?
Ze vinden er vast wel weer wat voorquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:04 schreef noekje het volgende:
Die offciele waarschuwing staat er toch nog?
*rent naar het uitzwaaitopic*
![]()
Ze stonden zo dicht op elkaar, dat was niet echt duidelijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:08 schreef Disana het volgende:
Volgens Natasia heeft Nadia aan haar shirt getrokken en haar nagels in haar hand gezet. Was dat zelfverdediging?
Dankjewel voor het antwoordquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze stonden zo dicht op elkaar, dat was niet echt duidelijk
Zelfs dat durft hij niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als Dennix echt een ridder zou zijn, was hij wel haar verloren oorbel gaan halen ......
Ik kan maar niet uit over die krassen in haar gezicht en nek. Ongelooflijk als hier niet tegen wordt opgetreden. En, naar mijn weten is het twee OW's en you're out. Komt RTL ook ten goede, die ontaarde moeder uit het programma.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan maar niet uit over die krassen in haar gezicht en nek. Ongelooflijk als hier niet tegen wordt opgetreden. En, naar mijn weten is het twee OW's en you're out. Komt RTL ook ten goede, die ontaarde moeder uit het programma.
Make my day.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan maar niet uit over die krassen in haar gezicht en nek. Ongelooflijk als hier niet tegen wordt opgetreden. En, naar mijn weten is het twee OW's en you're out. Komt RTL ook ten goede, die ontaarde moeder uit het programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |