Kennelijk niet, ik lees hier alleen dat Nadia haar sjaaltje steeds goed moet doen... om de krassen zichtbaar of onzichtbaar te maken???quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
Terwijl die ander al een OW heeft tot einde van haar verblijf..
Heeft Nadia gebeld of iets in die richting?
Nadia mag wel een tetanus-injectie eisen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
iets duidelijker in beeld met cap van BQ
24 uur aanvragenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:50 schreef avonne het volgende:
Ja, Brian wat ga je doen?
Hij is het gescheld van Amanda en Natasia dus spuugzat.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
iets duidelijker in beeld met cap van BQ
Ja dusquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:51 schreef Liess het volgende:
Van Mama?
Veel dank! Niets zo frustrerend als het nét gemist hebben. Ik vind die priemende vinger van Natasia vlak voor iemands oog altijd zó eng.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ruzie Nadia/Natasia 1
Ruzie Nadia/Natasia 2
(VAN vol)
Onzichtbaar, ze heeft er zelfs foundation opgesmeerd om het te bedekken. Ze zei; "Ik vind het heel erg dat ze in mijn gezicht heeft gekrast, daar moet ze vanaf blijven".quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk niet, ik lees hier alleen dat Nadia haar sjaaltje steeds goed moet doen... om de krassen zichtbaar of onzichtbaar te maken???
Je hoéft toch niet te bellen? Ze zien het toch zelf ook wel als er fysiek geweld gebruikt wordt?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
Terwijl die ander al een OW heeft tot einde van haar verblijf..
Heeft Nadia gebeld of iets in die richting?
Dat 'veels' was nou juist zo mooi in dit verbandquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Netty : "Jij bent veel te intelligent voor dit soort domme gedoe"
Zo te lezen heeft "achter" liever dat het niet te zien is......quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hoéft toch niet te bellen? Ze zien het toch zelf ook wel als er fysiek geweld gebruikt wordt?
Das lekker dan... ik smeerde helemaal nix op zulke krassen, en zeker geen foundation.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:52 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Onzichtbaar, ze heeft er zelfs foundation opgesmeerd om het te bedekken. Ze zei; "Ik vind het heel erg dat ze in mijn gezicht heeft gekrast, daar moet ze vanaf blijven".
Of levenslang in de pampers of heeeeeeeel ver weg gaan wonen, een andere oplossing is er niet, als je de pech hebt, met zo'n moeder.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:54 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Wat een mamma's kindje zeg die Bwian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |