Natasia is iemand die niet van veranderingen houdt, iemand die altijd de kat uit de boom kijkt, iemand die veel liefde kan geven, Graag de controle houd over dingen (Zie het begin van de zin), en een echt gevoelsmens.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:29 schreef blomst het volgende:
Dat zinnetje welke ze een paar keer herhaald: Ik sta boven jou in dit huis.
en later nog: Jij hebt totaal geen recht in dit huis.
Dat zegt eigelijk alles over hoe Natasja is.
Wat zegt hij dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:31 schreef riri het volgende:
huub slaat de spijker op zijn kop wat betreft dennis
Hij kan het niet verkroppen dat meschien mitch eerdaags zijn bassieworst in haar endeldarmkanaal duwtquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:30 schreef lillkiss het volgende:
die brian is echt gefokt he... dat amanda bij hem blijft.. voor de seks zeker
quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:33 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Hij kan het niet verkroppen dat meschien mitch eerdaags zijn bassieworst in haar endeldarmkanaal duwt
Carmensetje, en hou het niet zo lang voor je, slecht voor je hart.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:35 schreef Day het volgende:
OK, ik heb het lang genoeg volgehouden: what the fuck is er met Lieke d'r haar?
Het probleem bij de dames is dat ze allen hun eigen haar niet leuk vinden, dus die gene die krullen heeft maakt het steil en diegene die stijl haar heeft wil krullen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:35 schreef Day het volgende:
Ze was bezig met haar haar en door de vechtpartij halverwege het stylen weggelopen uit de kapsalon.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:35 schreef Day het volgende:
ff door http://www.freetranslation.com/ gehaald:quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:36 schreef Anderkeertje het volgende:
B: je kan je waardering niet naar mij uitspreken.
Ik kan niet zoveel met deze opmerkingen, ligt het eens toe.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:37 schreef riri het volgende:
precies huub...
idd! ga toch niet updatenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:36 schreef Leandra het volgende:
Mooie OP noekje![]()
Als nou nog iemand ff zou willen vertellen wat er verder in COS 1910, 1911 en 1912 is gebeurd zou dat ook mooi zijn want kennelijk kunnen er wel 3 COSsen volgeplempt worden in 12 uur tijd maar een verslagje in het update-topic is weer eens teveel moeite....
Ik ga er wel even heen. Moet nu niet iedereen gaan rennen nu. Vandaar dat ik het even meld.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:36 schreef Leandra het volgende:
Mooie OP noekje![]()
Als nou nog iemand ff zou willen vertellen wat er verder in COS 1910, 1911 en 1912 is gebeurd zou dat ook mooi zijn want kennelijk kunnen er wel 3 COSsen volgeplempt worden in 12 uur tijd maar een verslagje in het update-topic is weer eens teveel moeite....
Thnxquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ga er wel even heen. Moet nu niet iedereen gaan rennen nu. Vandaar dat ik het even meld.
Mij ook, pffffffffffff.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:42 schreef getl0st het volgende:
EINDELIJK DIE EXIT?!
thanxquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ruzie Nadia/Natasia 1
Ruzie Nadia/Natasia 2
(VAN vol)
Wat denk je zelf, het is de zwarte diva, echt niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:42 schreef getl0st het volgende:
EINDELIJK DIE EXIT?!
Dat mag je wel hopen... het is toch niet normaal dat iemand zulke krassen (op het gezicht) van een ander oploopt en die ander daar gewoon mee wegkomt?!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:42 schreef getl0st het volgende:
EINDELIJK DIE EXIT?!
Jezus is terug op aard'!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:42 schreef Anderkeertje het volgende:
B: door jou heb ik al een boete.
A: ben ik het nu weer allemaal schuld?
B:door de goede aard van mezelf ben ik er tussen gesprongen
Terwijl die ander al een OW heeft tot einde van haar verblijf..quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mag je wel hopen... het is toch niet normaal dat iemand zulke krassen (op het gezicht) van een ander oploopt en die ander daar gewoon mee wegkomt?!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |