Klopt, maar ze wordt gewoon beschermd door achter.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:35 schreef CoT het volgende:
Wat Natasia deed kan echt niet
Ze had al een OW, dus gewoon exit
Veel voegt ze toch niet toe
Klopt als een zwerende vinger.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:35 schreef Leandra het volgende:
Mijn conclusie: Natasia is te dom om voor de duivel te dansen, is zo lang dreigend naar Nadia dat Nadia wat mij betreft terecht haar hand vasthield en Natasia had zich beter moeten beheersen dan zo uit te halen.
Het kwam door Huub, Lieke vertelde het honing/veren verhaal aan Huub, fluisterend..... en Huub ging het meteen bij Natasia navragen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:36 schreef itsme het volgende:
maar komt die ruzie nu omdat Lieke zich nu bij iedereen (lees amanda en nadia ) aan het inlikken is.
Wat zij aan het doen is daar begrijp ik dus ook niet zo veel van.![]()
Gevaarlijk spel, dat lijkt me wel.
Nahwie moet er anders krabben en koken?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:35 schreef CoT het volgende:
Wat Natasia deed kan echt niet
Ze had al een OW, dus gewoon exit
Veel voegt ze toch niet toe
Krabben kan Amanda ook wel, en Lieke kookt toch al de helft van de tijd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:37 schreef Liess het volgende:
[..]
Nahwie moet er anders krabben en koken?
DGK-REDACTIE wees nu eens concequent en schop Natasia terug naar de achterbuurt van Almere.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:32 schreef Epi_ het volgende:
Hoe het ook zij, Nadia laat niet met zich sollen, dat is nu wel duidelijk. Maar hoe zit dat met Natasia. Kreeg zij een tijdje geleden niet te horen dat het einde oefening zou zijn, de eerstvolgende keer dat ze fysiek geweld zou gebruiken? Hoe zal dit aflopen?
bron: 10
Ik hoop dat ze helemaal niet meer wakker wordtquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:34 schreef Gigageil het volgende:
Moeder Theresa is in gebed. Ze hoopt morgenochtend net zo
knap wakker te worden als Nadia is.....![]()
[afbeelding]
Klopt helemaal. Natasia denkt dat er in de villa een pikorde bestaat ........quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:35 schreef Leandra het volgende:
Okay... de flimpjes helemaal bekeken... ruzie om nix: Natasia vindt dat zij boven Nadia staat omdat zij al langer in de villa zit.. daarbij heeft ze een Nadia/Lieke/Huub gesprek verkeerd geïntepreteerd, daar spreekt ze Nadia op aan...
<knip>
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze helemaal niet meer wakker wordt
Dan heeft Disana nog wel een mooie cap voor je, kun je je vast voorbereiden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze helemaal niet meer wakker wordt
thanks mootiequote:Op woensdag 4 juli 2007 16:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Het kwam door Huub, Lieke vertelde het honing/veren verhaal aan Huub, fluisterend..... en Huub ging het meteen bij Natasia navragen.
Ik dacht meer aan Creutzfeldt- Jakob.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:44 schreef FdW het volgende:
Hallo Febo...!!!
Naatje moet in het ziekenhuis gecontroleerd worden ivm mogelijke besmetting met hondsdolheid.
( Nee, niet naar die amateur Dr.Clavan van het Dalhuiskliniekje.
Ach, xxxxxxxxxxx heeft niet lang meer in dit programmaquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:44 schreef Gigageil het volgende:
Natasia heeft een zeer bad-hairday vandaag zeker ? Djézuss, dat bosje nep-haar ziet er echt niet uit, en de kruin is zo uitgedunt dat ze straks haar-transplantatie nodig heeft om überhaupt extensions te kunnen vastnaaien......
Waarom zegt DGK-REDACTIE daar niks van ? Zoiets kun je toch niet op TV laten? Ze wordt met de dag slonziger![]()
Aha, ok! Nu snap ik 't.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Het kwam door Huub, Lieke vertelde het honing/veren verhaal aan Huub, fluisterend..... en Huub ging het meteen bij Natasia navragen.
Je bedoeld dat Lieke het niet wilde ? Ik had echt verwacht dat ze ja zoiu zeggen. Altijd een grote mond over een open relatie. En met een meid zoenen is ze echt niet vies van. Is ze nou echt zo jaloers ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |