Zij zelf ook niet waarschijnlijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat zou heel fijn zijn want ik begrijp nu niets meer van de verhoudingen in het huis. en dat binnen 16 uur.![]()
Toch eens Gadwin gaan gebruiken dan zodat je er iets op kunt zetten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze lezen mee, jatten onze tekst en als mijn caps.![]()
En het geschreeuw kun je dan zeker ook wel aanquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:17 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik denk dat ik geen ruzie met der zou krijgen buitenshuis, en mocht dat wel gebeuren ben ik toch sterker dan zij, verbaal en lichamelijk.
Volgens mij is dat omdat er nu zoveel mensen naar kijken. Ik heb ze op mute eerst helemaal laten laden en toen pas afgespeeld.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:18 schreef Marrije het volgende:
die filmpjes uit de op haperen enorm zijn ze ook op youtube?
Zou niet weten hoezo niet, als ik me irriteer dan trek ik toch gewoon de deur dicht...quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:19 schreef Disana het volgende:
[..]
En het geschreeuw kun je dan zeker ook wel aan![]()
Eerst even helemaal laten laden en dan bekijken, dan lopen ze helemaal probleemloosquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:18 schreef Marrije het volgende:
die filmpjes uit de op haperen enorm zijn ze ook op youtube?
Ooooohhhh, ja kijk, als je de dingen zo oplost, dan heb je natuurlijk nergens last vanquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:20 schreef Liess het volgende:
[..]
Zou niet weten hoezo niet, als ik me irriteer dan trek ik toch gewoon de deur dicht...
Als ik in de kooi had gezeten had ik der denk ik allang een keer een mes tussen der ribben gestoken.
Verder alles goed met je?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:20 schreef Liess het volgende:
[..]
Zou niet weten hoezo niet, als ik me irriteer dan trek ik toch gewoon de deur dicht...
Als ik in de kooi had gezeten had ik der denk ik allang een keer een mes tussen der ribben gestoken.
als ze nu niet moet!............hier kan de REDACTIE niet omheen, gaan ze weer wat bedenken,quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:17 schreef itsme het volgende:
maar goed. Natasja moet nu naar huis? Toch?
Wel bij de realiteit blijven he.... het is en blijft een spel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:20 schreef Liess het volgende:
[..]
Nadia is hierdoor al een heldquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog een, i.d.d eng.
[afbeelding]
Ik ben júist Realistisch, anders zeg ik dit niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:24 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Wel bij de realiteit blijven he.... het is en blijft een spel.
Precies.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:22 schreef Villalux het volgende:
[..]
als ze nu niet moet!............hier kan de REDACTIE niet omheen, gaan ze weer wat bedenken,
of hebben ze die mooie caps niet gezien van Nadia;s gezicht!.... of te boel afleiden?
Natas Mocht helemaal geen geweld meer uitvoeren, en dan iemand der Zo nagels over iemands gezicht Halen te gek voor woorden.BETER voor RLS,RTL.KIJKERS,STREAMERS en vooral der Kinderen!
Maar een mes tussen iemands ribben?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:25 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik ben júist Realistisch, anders zeg ik dit niet.
Als ik in dat huis zou moeten zitten en ik heb elke keer dat soort ruzies met Natasia dan zou ik super agressief worden.... Ik ben nu al snel agressief, laat staan als dat schreeuwlelijkje naast me staat met der nagels.
ik ben het wel met je eens. ik zou der in stukjes hakken en dan aan Fries voeren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:25 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik ben júist Realistisch, anders zeg ik dit niet.
Als ik in dat huis zou moeten zitten en ik heb elke keer dat soort ruzies met Natasia dan zou ik super agressief worden.... Ik ben nu al snel agressief, laat staan als dat schreeuwlelijkje naast me staat met der nagels.
Ja + dat ik geen 10.000 euro heb, + dat ik wél graag bij mijn kind benquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:27 schreef itsme het volgende:
[..]
ja maar daarom zit Liess dus niet in dat huis.![]()
Die gore Snol Natasia heeft gewoon lopen krabben met die scherpe nep-nagels.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
iets duidelijker in beeld met cap van BQ
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:27 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja + dat ik geen 10.000 euro heb, + dat ik wél graag bij mijn kind ben
Ik vind het ook een serieuze zaak.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:28 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Volgens mij neem jij het allemaal een beetje te serieus..
Eerst die trap tegen Jaap, en nu dit. Wanneer gaat die redactie nu eens ingrijpen? Of willen ze tegenwoordig al niet meer de schijn ophouden dat sommige bewoners kosten wat het kost worden gespaard.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:28 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Die gore Snol Natasia heeft gewoon lopen krabben met die scherpe nep-nagels.Er gebeurt nog eens een ongeluk zo, want ze kan niet zonder dat prikkende vingertje (met scherpe nagel) vlak bij iemands oog......
![]()
Dat wijf is echt levensgevaarlijk.![]()
Ja volgens mij ook hoor?!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:31 schreef mootie het volgende:
Natasja vindt het geweldig dat Nadia heeft gezegd dat een trapje moet kunnen. Nou Nadia, doe het maar, dan zie je wel of een trapje kan! *gemeen natasjalachje*
We hebben het toch over Natasja die Jaap een keer of 3 trapte en nog gewoon in het huis zit?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:27 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja + dat ik geen 10.000 euro heb, + dat ik wél graag bij mijn kind ben
En er mee wegkwam, dus..........quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:31 schreef mootie het volgende:
Natasja vindt het geweldig dat Nadia heeft gezegd dat een trapje moet kunnen. Nou Nadia, doe het maar, dan zie je wel of een trapje kan! *gemeen natasjalachje*
We hebben het toch over Natasja die Jaap een keer of 3 trapte en nog gewoon in het huis zit?
Psies, en ze doet nu net of Nadia voor een schopje linea recta naar huis zal worden gestuurd.quote:
Ze hoopt morgenochtend wakker te worden in dgkquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:34 schreef Gigageil het volgende:
Moeder Theresa is in gebed. Ze hoopt morgenochtend net zo
knap wakker te worden als Nadia is.....![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |