Godver. Het zal ook eens een keer niet zo zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:06 schreef Sev het volgende:
Ze lachen alweer
Toch nog steeds heibel?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:16 schreef 2live het volgende:
fok jou, donder op...
Ja, al sedert zaterdagnacht of zondagmorgen. Eerst bestond het vermoeden dat ze niet op internet mochten ivm met het onderzoek naar de afpersingszaak, waar Japio in eerste instantie ook verdacht werd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:15 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik las ergens dat de bewoners geen internet meer hebben.
Klopt dat?
Daar ben ook ik 100% van overtuigd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:17 schreef cobain94 het volgende:
Buiten de kooi had brian amanda allang een blauw oog geslagen of erger...Lekkere relatie...
helaas 100% mee eensquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:17 schreef cobain94 het volgende:
Buiten de kooi had brian amanda allang een blauw oog geslagen of erger...Lekkere relatie...
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:19 schreef 2live het volgende:
en huub speelt; my heart will go on....
Huub is best vaak op het juiste moment op de juiste plaats .......quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:18 schreef 2live het volgende:
huub tegen amanda; zeg maar niks ik zie het al.
Doe dat toch jezelf niet aanquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:21 schreef CoT het volgende:
Is er een filmpje van dat gebeuren?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:19 schreef 2live het volgende:
en huub speelt; my heart will go on....
Ik begrijp ook niet wat ze lult. Ik schreef het al eerder, het is toch logischer dat hij Amanda wegtrekt dan 180 kilo wegende Jaap.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:23 schreef noekje het volgende:
Amanda zeurt! In deze geef ik zelfs Brian gelijk.
Daar zou ik dus niet mee kunnen, gewoon niet meer over praten en dan bestaat het niet meer?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:24 schreef 2live het volgende:
we komen er niet uit, dus laten we het gewoon zo
h; heeft het met nadia te maken
a; nee, dat zou ik wel willen maar is niet.
Ging dat over het Amanda/Jaap gebeuren?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix : "Ik kon haar gisteren niet verdedigen, want dan zouden ze allemaal over mij heen komen"
[afbeelding]
[afbeelding]
1 keer goeie sex en ze is het vergetenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar zou ik dus niet mee kunnen, gewoon niet meer over praten en dan bestaat het niet meer?![]()
En dat zou verdomd eng zijn he Dennix! Iedereen tegen jou! Net als iedereen tegen Lieke, maar die kan het aan!quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix : "Ik kon haar gisteren niet verdedigen, want dan zouden ze allemaal over mij heen komen"
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben net binnen haha..alles bien...en hallo iedereen...en Huub kap nou is met spelen titanic komt mijn strot uitquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:16 schreef 2live het volgende:
fok jou, donder op...
Heerlijk zo'n eigen belevingswereld.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Dennix en Nadia denken dat Brian en Amanda knallende ruzie hebben vanwege Nadia !!!
Ja maar de manier waarop zit amanda dwars...Arm zielig meisje ......zo alleen op zo'n grote bank...quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet wat ze lult. Ik schreef het al eerder, het is toch logischer dat hij Amanda wegtrekt dan 180 kilo wegende Jaap.
nee het moet even nu op het gevoel voor Adel.....quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:26 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ben net binnen haha..alles bien...en hallo iedereen...en Huub kap nou is met spelen titanic komt mijn strot uit
Durft ie heul nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Strijdplan van Dennix : "Hij gaat voor Amanda en Nadia moet Brian versieren"
Japio leunt rustig achterover en zegt alleen maar : "Moooooi"
[afbeelding]
haha het moet toch niet gekker worden!.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Dennix en Nadia denken dat Brian en Amanda knallende ruzie hebben vanwege Nadia !!!
snap je effe niet??quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:30 schreef Villalux het volgende:
[..]
nee het moet even nu op het gevoel voor Adel.....
eerder slet..aangezien ze niet betaald krijgt..quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:31 schreef beequeen het volgende:
Jaap: Lieke is gewoon de hoer van Huub.
Ja, laat hem even commentaar geven op andermans vriendin.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:31 schreef beequeen het volgende:
En wáárom doet Jaap nu weer zulke uitspraken???quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:31 schreef beequeen het volgende:
Cora is de hoer van Jelte en Nicolaas.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, laat hem even commentaar geven op andermans vriendin.
Ik zal Jaap nooit begrijpen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:33 schreef Clank het volgende:
[..]
En wáárom doet Jaap nu weer zulke uitspraken???
B en A hebben een ruzie waar ze niet uitkomen en vertelde het even aan Huub, Mooiiiiiiquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Cora is de hoer van Jelte en Nicolaas.![]()
Als hij Nadia wil krijgt hij waarschijnlijk Dennix er gratis en voor nix bij. Daar zitten zowel Jaap, Huub en Lieke niet op te wachten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:34 schreef riri het volgende:
Jaap zit in een spagaat en dat weet ie...eigenlijk wil ie niks met dennix
als hij zorgt dat hij nadia overhaalt kunnen ze dennix daarna opofferen
Hij maakt zichzelf altijd moeilijk peilbaar, heel bewust.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:33 schreef Clank het volgende:
[..]
En wáárom doet Jaap nu weer zulke uitspraken???
snap je het NU..lolquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:26 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ben net binnen haha..alles bien...en hallo iedereen...en Huub kap nou is met spelen titanic komt mijn strot uit
dat was wel een citaat van Brian he.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:26 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Laat maar ff zeurenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:40 schreef noekje het volgende:
Oooooh, wat zeurt ze!!!
beats mequote:Op woensdag 4 juli 2007 14:41 schreef noekje het volgende:
Wie nou nog durft te beweren dat Lieke het zeikwijf is die moeten de filmpjes van vandaag weer kijken. Waar gaat dit over??
Jaap weet vast niet dat Dennix Nadia de rug toekeerde in bed na een paar minieme kusjes.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio geeft geweldige adviezen aan Dennix : "Amanda gewoon opjutten en volgieten met drank. Dan kun je echt .... pam..."
Heb genade!!quote:
ze zou salmonella op moeten lopen met al dat rauwe vlees.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tas lust weer eens iemand rauw. pfff.
?? Heeft ze gister gezegtquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:45 schreef farceman het volgende:
Hahah Natasia is dduidelijk achter geweest, ze heeft allerlei dingen over nadia doorgespoken gekregen ze weet ineens dat nadia stewardess is
jij hebt lang niet zoveel rechten als een beveiligingsbeambte.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:46 schreef Liess het volgende:
Ik werk op een uitzendbureau, ik heb dus veel meer te zeggen
Nada was stewardess, vandaar luchtbediende.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:45 schreef mootie het volgende:
Jij was een luchtbediende, ik was moeder en beveiligingsbeambte, dus ik heb meer rechten!
Kan iemand me dit uitleggen?
Ze was portier??quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:47 schreef mootie het volgende:
[..]
jij hebt lang niet zoveel rechten als een beveiligingsbeambte.![]()
Natasja is eerder in huis, dus vind ze dat ze meer rechten heeft, ook is ze nog eens moeder, dus nog meer rechten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:45 schreef mootie het volgende:
Jij was een luchtbediende, ik was moeder en beveiligingsbeambte, dus ik heb meer rechten!
Kan iemand me dit uitleggen?
Ging mij meer om die rechtenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nada was stewardess, vandaar luchtbediende.
moooooi.......quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op de publieke tribune bij de ruzie van Natasia
[afbeelding]
Natas denkt dat ze wat voorsteld buiten met dr criminele vriendjes, dus ze heeft zogenaamd meer rechten.quote:
jepquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:49 schreef Liess het volgende:
Maar Nadia heeft toch gezegd dat ze Stewadess was, ze heeft toch niet iets anders verteld?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "Jouw vader is weggelopen toen hij jou de eerste keer zag"
Natasia had Nadia iets verteld over een grap met honing+veren. Nadia had dat aan Lieke verteld.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:52 schreef Copycat het volgende:
Waarom is Natasia zo over de zeik? Dat kan ik nergens uithalen.
Wat zegt dat impliciet over de kinderen van Natasia...quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:53 schreef beequeen het volgende:
Ik snap dat je vader weg is gelopen met een kind als jij.
Over een misverstand tussen Huub en Lieke, over honing en veren, en nu gaan ze vechten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:52 schreef Copycat het volgende:
Waarom is Natasia zo over de zeik? Dat kan ik nergens uithalen.
tjonge jonge, en dan van de andere eisen dat ze nooit meer over de kindertjes van blablasia beginnenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:53 schreef beequeen het volgende:
Nada begint ook over de kids van Natasja.
Natasja heeft een nieuw slachtoffer: Waar is je vader x 10.
Ik snap dat je vader weg is gelopen met een kind als jij.
Dat kan er uiteraard ook nog wel bij. Kampwijf.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:54 schreef CoT het volgende:
Hey, dat was slaan
Ach joh, Natasia heeft toch een groot aantal voorrechten.. kan de koningin nog een puntje aan zuigenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:54 schreef CoT het volgende:
Hey, dat was slaan
Ze zei gister ook dat als ze echt kwaad wordt, ze ook een soort blackout krijgt, net zolas Brainquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
Zooooooooo, Nada is echt een fel kreng zeg, en niet bang voor Natasja. Dat kan nog wat worden met die 2.
Ja , en Natasia mag 100x zeggen luchtbediende en meer ben je niet ( dus een stukje uit priveleven ) toen waarom zou Nadia dan niks over haar kinderen zeggen? Go Nadia ,Bye Natasia!quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
tjonge jonge, en dan van de andere eisen dat ze nooit meer over de kindertjes van blablasia beginnen![]()
Help, nog zon mafkees.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:57 schreef CoT het volgende:
[..]
Ze zei gister ook dat als ze echt kwaad wordt, ze ook een soort blackout krijgt, net zolas Brain
ze gaat dan met dingen gooien
ja ...........zonde.......... want die BRULAAP was over de rooie! ze sloeg maar niet hard genoeg denk ik dan weer.........quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:56 schreef blomst het volgende:
Jammer dat jaap er tussen ging, anders had natasja vast wel een dreun gegeven.
Ik zei het al eerder: Nada is een wolf in schaapskleren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kan er uiteraard ook nog wel bij. Kampwijf.
Ik heb het al eerder gezegd. Iedereen die in Nadia een lief meisje ziet is een beetje wereldvreemd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:56 schreef cobain94 het volgende:
Nadia is lief...Ahumm...
hij wil ook op tvquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:58 schreef riri het volgende:
wat moet die lul van een dennis daar nou weer
zonder tussenkomst van jaap was het bijna gebeurtt...quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:57 schreef CoT het volgende:
[..]
Ze zei gister ook dat als ze echt kwaad wordt, ze ook een soort blackout krijgt, net zolas Brain
ze gaat dan met dingen gooien
Ik vind haar nog steeds lief. Groot gelijk dat ze haar bek opentrok tegen Natasia.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd. Iedereen die in Nadia een lief meisje ziet is een beetje wereldvreemd.
Het is een marokkaanse; en marokkaanse vrouwen zijn de meeste trotse vrouwen ter wereld. Natasia moet nog een keer geboren worden wil ze Nadia klein krijgen.
Ik gun die pishoer alle Nadia's van de wereld
( excusez le mot , uiteraard )
Voor lul zitten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:58 schreef riri het volgende:
wat moet die lul van een dennis daar nou weer
En Nadia zegt dat al te weten... was volgens mij ook onderdeel van Lieke's en Nadia's plan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:58 schreef Kinga het volgende:
Jaap zegt ff leuk dat Lieke dubbelspel speelt.
Das dan weer het Arabische in haar bloed he....niet fokken met me..ik ben een bitch...quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:56 schreef schatje het volgende:
Nadia is toch wel pittig.
klopt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:00 schreef Clank het volgende:
[..]
En Nadia zegt dat al te weten... was volgens mij ook onderdeel van Lieke's en Nadia's plan.
Daarom ook de ''Ahummm'' op het eind..quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd. Iedereen die in Nadia een lief meisje ziet is een beetje wereldvreemd.
Het is een marokkaanse; en marokkaanse vrouwen zijn de meeste trotse vrouwen ter wereld. Natasia moet nog een keer geboren worden wil ze Nadia klein krijgen.
Ik gun die pishoer alle Nadia's van de wereld
( excusez le mot , uiteraard )
goeie benaming voor hemquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:58 schreef Ricard0j het volgende:
Jahoor, etalagepop zit ook alweer in de private
Ja, bij Amanda is het haar Portugese bloed.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:00 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Das dan weer het Arabische in haar bloed he....niet fokken met me..ik ben een bitch...
Zal wel weer niet. Maar het gaat dat beveiligingskutwijf wel 1000 euri kosten.quote:
Dat ziet er toch best heftig uitquote:
Dat denk ik ook. Natasia denkt dat ze boven de 'wet' staat en moet nodig en keihard teruggefloten of uitgezet worden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:02 schreef blomst het volgende:
Natasja voelt zich denk ik ook sterker omdat ze voor het trappen van Jaap er niet is uitgezet.
ja klopt boete voor Nadia en eruit voor Nats want die mocht NIKS meer doen till...?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:03 schreef riri het volgende:
nadia zat zelf ook aan natasia...dus ze moet niet zeuren
die denniksquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja hoor, Nadia kreeg de aanval van Natasia. En achteraf komt Dennix weer op toneel !
Huub zei het zelf ook nog dat hij even aan het stoken was. Maar voegde er wel aan toe dat Amanda meer verdiende en dat hij dat echt meendequote:Op woensdag 4 juli 2007 15:02 schreef _-inge-_ het volgende:
Wat is Amanda toch ook een muts he.... Gaat ze het uitgerekent met Huub over Brian hebben. Alsof die ook maar iets gaat zeggen zodat het goed komt tussen haar en Brian.
Net toen Amanda wegkeek zat 'slinkse' Huub te glimlachen. Hij doet het wel goed hoor dat stoken, maar gemeen is het wel.
Amanda maakt nu zelf het probleem:
Eerst eist ze van Brian dat hij er niet tussen mag springen als ze ruzie met iemand heeft (dat heeft ze meerdere keren aan hem duidelijk gemaakt). Nu wil ze totaal het tegenovergestelde: hij moet het juist vaker voor haar opnemen. Dat is toch tegenstrijdig, of ben ik nou gek...... Soms vraag ik me af of ze wel 19 is.
Dat kun je wel zeggen, maar ik denk dat Natasja ook wel het een en ander aan krassen heeft.quote:
daar is ie veel te laf voor...zo gauw hij stelling gaat nemen wordt hij zelf ook target en daar is ie doodsbenauwd voorquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:03 schreef cobain94 het volgende:
Waar bleef je nou met je BACKUP dennix?
Dat gaat toch alle perken te buiten?quote:
Neuh.. Jaap zei het wel dat ze moest bellen, maar ze wist niet zo goed waarom ze moest bellen.quote:
Ik heb het niet gezien maar Nadia krabte dus ook terug ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen, maar ik denk dat Natasja ook wel het een en ander aan krassen heeft.
TYquote:
Het ging heel snel, maar dat kan niet missen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar Nadia krabte dus ook terug ?
Ze vinden er vast wel weer wat voorquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:04 schreef noekje het volgende:
Die offciele waarschuwing staat er toch nog?
*rent naar het uitzwaaitopic*
![]()
Ze stonden zo dicht op elkaar, dat was niet echt duidelijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:08 schreef Disana het volgende:
Volgens Natasia heeft Nadia aan haar shirt getrokken en haar nagels in haar hand gezet. Was dat zelfverdediging?
Dankjewel voor het antwoordquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze stonden zo dicht op elkaar, dat was niet echt duidelijk
Zelfs dat durft hij niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als Dennix echt een ridder zou zijn, was hij wel haar verloren oorbel gaan halen ......
Ik kan maar niet uit over die krassen in haar gezicht en nek. Ongelooflijk als hier niet tegen wordt opgetreden. En, naar mijn weten is het twee OW's en you're out. Komt RTL ook ten goede, die ontaarde moeder uit het programma.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan maar niet uit over die krassen in haar gezicht en nek. Ongelooflijk als hier niet tegen wordt opgetreden. En, naar mijn weten is het twee OW's en you're out. Komt RTL ook ten goede, die ontaarde moeder uit het programma.
Make my day.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan maar niet uit over die krassen in haar gezicht en nek. Ongelooflijk als hier niet tegen wordt opgetreden. En, naar mijn weten is het twee OW's en you're out. Komt RTL ook ten goede, die ontaarde moeder uit het programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |