Godver. Het zal ook eens een keer niet zo zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:06 schreef Sev het volgende:
Ze lachen alweer
Toch nog steeds heibel?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:16 schreef 2live het volgende:
fok jou, donder op...
Ja, al sedert zaterdagnacht of zondagmorgen. Eerst bestond het vermoeden dat ze niet op internet mochten ivm met het onderzoek naar de afpersingszaak, waar Japio in eerste instantie ook verdacht werd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:15 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik las ergens dat de bewoners geen internet meer hebben.
Klopt dat?
Daar ben ook ik 100% van overtuigd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:17 schreef cobain94 het volgende:
Buiten de kooi had brian amanda allang een blauw oog geslagen of erger...Lekkere relatie...
helaas 100% mee eensquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:17 schreef cobain94 het volgende:
Buiten de kooi had brian amanda allang een blauw oog geslagen of erger...Lekkere relatie...
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:19 schreef 2live het volgende:
en huub speelt; my heart will go on....
Huub is best vaak op het juiste moment op de juiste plaats .......quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:18 schreef 2live het volgende:
huub tegen amanda; zeg maar niks ik zie het al.
Doe dat toch jezelf niet aanquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:21 schreef CoT het volgende:
Is er een filmpje van dat gebeuren?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:19 schreef 2live het volgende:
en huub speelt; my heart will go on....
Ik begrijp ook niet wat ze lult. Ik schreef het al eerder, het is toch logischer dat hij Amanda wegtrekt dan 180 kilo wegende Jaap.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:23 schreef noekje het volgende:
Amanda zeurt! In deze geef ik zelfs Brian gelijk.
Daar zou ik dus niet mee kunnen, gewoon niet meer over praten en dan bestaat het niet meer?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:24 schreef 2live het volgende:
we komen er niet uit, dus laten we het gewoon zo
h; heeft het met nadia te maken
a; nee, dat zou ik wel willen maar is niet.
Ging dat over het Amanda/Jaap gebeuren?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix : "Ik kon haar gisteren niet verdedigen, want dan zouden ze allemaal over mij heen komen"
[afbeelding]
[afbeelding]
1 keer goeie sex en ze is het vergetenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar zou ik dus niet mee kunnen, gewoon niet meer over praten en dan bestaat het niet meer?![]()
En dat zou verdomd eng zijn he Dennix! Iedereen tegen jou! Net als iedereen tegen Lieke, maar die kan het aan!quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix : "Ik kon haar gisteren niet verdedigen, want dan zouden ze allemaal over mij heen komen"
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |