Bijdehand? Wie ben jij om te bepalen wat andere users posten, kom op zeg. Als het je niet bevalt dan......quote:
Je ziet wie ik ben, ik geef mijn mening over het feit dat jullie elke keer lopen te zeiken over hetzelfde, is het niet over Eric en zn fietsketting, of ove Natas der tieten, is het wel over de tieten en kont van Nadia.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bijdehand? Wie ben jij om te bepalen wat andere users posten, kom op zeg. Als het je niet bevalt dan......![]()
Wanneer begin jij je eigen forum op Liess.nl?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:09 schreef Liess het volgende:
[..]
Je ziet wie ik ben, ik geef mijn mening over het feit dat jullie elke keer lopen te zeiken over hetzelfde, is het niet over Eric en zn fietsketting, of ove Natas der tieten, is het wel over de tieten en kont van Nadia.
Verzin eens wat nieuws, of is dat ook te moeilijk.
![]()
Daar maak jij je anders ook wel eens schuldig aan, bv als iemand iets post wat al gepost is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bijdehand? Wie ben jij om te bepalen wat andere users posten, kom op zeg. Als het je niet bevalt dan......![]()
Nooit, want ik zou iedereen bannen omdat ze me irriteren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wanneer begin jij je eigen forum op Liess.nl?![]()
Klopt, zal wel komen door de regen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:10 schreef BuffyJan het volgende:
Las ik nou bij de buren dat de golfles niet doorgaat
Klopt, grote kans dat het met de vele regen van vannacht en vanmorgen te maken heeft.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:10 schreef BuffyJan het volgende:
Las ik nou bij de buren dat de golfles niet doorgaat
Kloptquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Daar maak jij je anders ook wel eens schuldig aan, bv als iemand iets post wat al gepost is.
Negeren lost niks op. Je kan beter de confrontatie aangaan met een goed gesprek.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:11 schreef beequeen het volgende:
Weer een in de negeerstand, ruimt lekker op zo.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:13 schreef F04 het volgende:
[..]
Negeren lost niks op. Je kan beter de confrontatie aangaan met een goed gesprek.
Ja dus.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:15 schreef beequeen het volgende:
Amanda vindt het erger dat ze haar jurk niet krijgt, dan dat de bruiloft niet doorgaat.
Beloofd veel goeds voor vandaagquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:16 schreef riri het volgende:
Er hangen zeer donkere wolken boven de Gouden Kooi....
Aan je uiterlijk kun je verder niet zoveel doen en ik heb ook nooit zo goed begrepen waarom iemand afgekraakt moet worden om het uiterlijk. Heeft voor mij niets met het spel te maken. Als iemand er lekker uitziet is dat mooi meegenomen maar voor mij geen reden om iemand af te kraken wanneer dat niet zo is. Doet mij eerder denken aan lagere school bashen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:03 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Alleen de kont van Palma hangt:) En waarom mogen we mensen niet op hun uiterlijk beoordelen dan?
Als het ze niet bevalt gaan ze toch lekker naar huis.
Cora heeft de regendans gedaan, en daardoor regent het nu zoveel in NL.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En een extra regenbui op komst boven de golfbaan
[afbeelding]
Ik las bij de buren dat iemand naar die Marco heeft gebeldquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, grote kans dat het met de vele regen van vannacht en vanmorgen te maken heeft.
alweer zon actie, jezus....quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:20 schreef petraa het volgende:
Kaat heeft gister die marco van de golf gebeld en gezegd dat zij en vele met haar niet snappen, waarom hij nog les geeft aan dat stelletje.Marco zou de fora lezen en dan msschien zijn beslissing nog herzien.
Ik zie niet zo dat de miljonairs hier vaak op hun uiterlijk worden afgekraakt eigenlijk (alhoewel ik Brian met plezier Rat noem en niet alleen vanwege zijn bekkie). Ik zie het meer als observeren, gewoon het spel van alle details waarnemen en noteren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Aan je uiterlijk kun je verder niet zoveel doen en ik heb ook nooit zo goed begrepen waarom iemand afgekraakt moet worden om het uiterlijk. Heeft voor mij niets met het spel te maken. Als iemand er lekker uitziet is dat mooi meegenomen maar voor mij geen reden om iemand af te kraken wanneer dat niet zo is. Doet mij eerder denken aan lagere school bashen.
Het moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:20 schreef petraa het volgende:
Kaat heeft gister die marco van de golf gebeld en gezegd dat zij en vele met haar niet snappen, waarom hij nog les geeft aan dat stelletje.Marco zou de fora lezen en dan msschien zijn beslissing nog herzien.
tja VOL he daar kan je dit soort dingen van verwachtenquote:
Tja .... Kaat ! Had ze Marco ook verteld wie ze was en waar hij meer van haar kon lezen ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:20 schreef petraa het volgende:
VOL is echt het geweten van DGK, geloof ik?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:20 schreef petraa het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:20 schreef petraa het volgende:
Ja VOL heeft ze gezegd, tenminste las ikquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tja .... Kaat ! Had ze Marco ook verteld wie ze was en waar hij meer van haar kon lezen ?
hmmm jij bent anti huub en lieke, ik geef je 5 minuten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:23 schreef CoT het volgende:
Ik ga me ook ff reggen op vol, kijken hoelang het duurt voor een permban![]()
Daar heb je een punt, alleen deze mensen kiezen er zelf voor om in het middelpunt te staan van media aandacht dus dan kan je verwachten dat mensen je op je uiterlijk gaan beoordelen. In de tv/ media wereld draait het altijd om je uiterlijk en heeft iedereen een mening over je....quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Aan je uiterlijk kun je verder niet zoveel doen en ik heb ook nooit zo goed begrepen waarom iemand afgekraakt moet worden om het uiterlijk. Heeft voor mij niets met het spel te maken. Als iemand er lekker uitziet is dat mooi meegenomen maar voor mij geen reden om iemand af te kraken wanneer dat niet zo is. Doet mij eerder denken aan lagere school bashen.
Die Kaat kan beter in de regie gaan zitten, ik snap niet dat zij de kooi nog volgt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:20 schreef petraa het volgende:
Nee het gaat om het feit dat er hier altijd commentaar moet zijn op uiterlijk, de tieten en kont van Nadia, de tieten van Natas, het gezicht van Amanda, k bedoel, kom op, ga dan gewoon op innerlijk, we kijken allemaal vaak genoeg om daar iets over te zeggen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie niet zo dat de miljonairs hier vaak op hun uiterlijk worden afgekraakt eigenlijk (alhoewel ik Brian met plezier Rat noem en niet alleen vanwege zijn bekkie). Ik zie het meer als observeren, gewoon het spel van alle details waarnemen en noteren.
Toch denk ik dat uiteindelijk Amanda best wel slimmer uit de kooi zal komenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze hebben het over het gunstige weer voor de kijkcijfers.
Amanda : "Maar als het goed weer is hebben we toch een BBQ en maken we ook ruzie !"
Huub : "En zitten alle kijkers ook aan de BBQ"
Amanda : "O ja ..... "
Peter6000 kan je wellicht wat meer vertellen, hij is was ook VOL-fanquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:23 schreef CoT het volgende:
zeg één keer domme belg en je hebt al een waarschuwing te pakkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:23 schreef CoT het volgende:
Ja,al is het alleen al op 'hoe dek je de tafel'quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Toch denk ik dat uiteindelijk Amanda best wel slimmer uit de kooi zal komen
Niet meer!! Hij was er zo VOL vanquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Peter6000 kan je wellicht wat meer vertellen, hij is was ook VOL-fan
Voor sommige dingen vraag ik me af waarom die zo vaak genoemd worden... Haar van Amanda, d'r neptieten, de kont van Nadia, de tieten van Natasia, de tieten van Melissa, de looks van de butlers..... who cares...? Ik in ieder geval niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie niet zo dat de miljonairs hier vaak op hun uiterlijk worden afgekraakt eigenlijk (alhoewel ik Brian met plezier Rat noem en niet alleen vanwege zijn bekkie). Ik zie het meer als observeren, gewoon het spel van alle details waarnemen en noteren.
Niet meer dus? Sorry OTquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Peter6000 kan je wellicht wat meer vertellen, hij is was ook VOL-fan
Tegen die tijd kent ze vast wel de eerste helft van het alfabetquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Toch denk ik dat uiteindelijk Amanda best wel slimmer uit de kooi zal komen
Hoorde het ook ja, lekkere vrienden heb je dan als dat een vriend van je is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een lekker types toch in de villa ......
Amanda : "Ik heb een vriend die iemand heeft vermoord omdat hij z'n broertje had neergeschoten"
groen???quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor sommige dingen vraag ik me af waarom die zo vaak genoemd worden... Haar van Amanda, d'r neptieten, de kont van Nadia, de tieten van Natasia, de tieten van Melissa, de looks van de butlers..... who cares...? Ik in ieder geval niet.
Valt voor mij in de catergorie: Wat voor kleur hebben de appels vandaag op de keukentafel?
Daar ben ik het helemaal me eens.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:25 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee het gaat om het feit dat er hier altijd commentaar moet zijn op uiterlijk, de tieten en kont van Nadia, de tieten van Natas, het gezicht van Amanda, k bedoel, kom op, ga dan gewoon op innerlijk, we kijken allemaal vaak genoeg om daar iets over te zeggen.
Ik zeg ook wel eens dat iemand knap of lelijk is hoor, daar niet van, maar dat hele tijd er over doorzagen.
Amanda haar uiterlijk komt aardig overeen met haar innerlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:25 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee het gaat om het feit dat er hier altijd commentaar moet zijn op uiterlijk, de tieten en kont van Nadia, de tieten van Natas, het gezicht van Amanda, k bedoel, kom op, ga dan gewoon op innerlijk, we kijken allemaal vaak genoeg om daar iets over te zeggen.
Ik zeg ook wel eens dat iemand knap of lelijk is hoor, daar niet van, maar dat hele tijd er over doorzagen.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor sommige dingen vraag ik me af waarom die zo vaak genoemd worden... Haar van Amanda, d'r neptieten, de kont van Nadia, de tieten van Natasia, de tieten van Melissa, de looks van de butlers..... who cares...? Ik in ieder geval niet.
Valt voor mij in de catergorie: Wat voor kleur hebben de appels vandaag op de keukentafel?
Da's een keuze die ik niet wil maken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:25 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, alleen deze mensen kiezen er zelf voor om in het middelpunt te staan van media aandacht dus dan kan je verwachten dat mensen je op je uiterlijk gaan beoordelen. In de tv/ media wereld draait het altijd om je uiterlijk en heeft iedereen een mening over je....
Ja vinkni maargoed...quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Amanda haar uiterlijk komt aardig overeen met haar innerlijk.
quote:
Ik las (op minder vriendelijke toon) dat Peter niet zo welkom was op een VOL-meet. Hij begreep niet waarom hij geen antwoord kreeg op z'n vraag waarom hij niet werd uitgenodigd ........quote:
Wat sneu....quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[..]
Ik las (op minder vriendelijke toon) dat Peter niet zo welkom was op een VOL-meet. Hij begreep niet waarom hij geen antwoord kreeg op z'n vraag waarom hij niet werd uitgenodigd ........
Sommige dingen snapt ze toch verrot snel ........quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:33 schreef beequeen het volgende:
Amanda zegt tegen Huub dat ze bonje heeft met Brian.
Til: Dan zet je hem toch op non-actief.
Amanda: Ja, maar dan zet ik mezelf ook op non-actief.
Je zet jezelf wel goed neerquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:23 schreef CoT het volgende:
Voor Amanda is dat wel een heel diepe uitspraak!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:33 schreef beequeen het volgende:
Amanda zegt tegen Huub dat ze bonje heeft met Brian.
Til: Dan zet je hem toch op non-actief.
Amanda: Ja, maar dan zet ik mezelf ook op non-actief.
Ja, dat is dan een kwestie van voorkeur, de een let meer hierop en de ander daarop. En wat dat uiterlijk van sommigen betreft, het is natuurlijk ook dat ze er zelf zo buitensporig veel waarde aan hechten: extensions, uren voor de spiegel, nageltjes, opgespoten lippen, bijgevulde borsten, dikke lagen makeup... oordeel daar maar eens niet over.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:28 schreef akveor het volgende:
[..]
ot werk jij als journalist? ik dacht dat gister ergens uit op te makenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor Amanda is dat wel een heel diepe uitspraak!
Eens. Zeker gezien het resultaat dat al deze noeste inspanningen bij sommigen oplevertquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:37 schreef Disana het volgende:
En wat dat uiterlijk van sommigen betreft, het is natuurlijk ook dat ze er zelf zo buitensporig veel waarde aan hechten: extensions, uren voor de spiegel, nageltjes, opgespoten lippen, bijgevulde borsten, dikke lagen makeup... oordeel daar maar eens niet over.
Heh heh.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens. Zeker gezien het resultaat dat al deze noeste inspanningen bij sommigen oplevert.
Soms. Heb een journalistieke achtergrond qua opleiding. Maar werk meer als copywriter, voor vaste werkgever en freelance. Ben gezwicht voor de commerciequote:Op woensdag 4 juli 2007 12:38 schreef BuffyJan het volgende:
ot werk jij als journalist? ik dacht dat gister ergens uit op te maken
ah ik dacht misschien schrijf je ook over muziek en ken ik je wel, vandaarquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Soms. Heb een journalistieke achtergrond qua opleiding. Maar werk meer als copywriter, voor vaste werkgever en freelance. Ben gezwicht voor de commercie.
Mij hoor je er niet over. Het zal meer een vrouwending zijn?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat is dan een kwestie van voorkeur, de een let meer hierop en de ander daarop. En wat dat uiterlijk van sommigen betreft, het is natuurlijk ook dat ze er zelf zo buitensporig veel waarde aan hechten: extensions, uren voor de spiegel, nageltjes, opgespoten lippen, bijgevulde borsten, dikke lagen makeup... oordeel daar maar eens niet over.
Jalwe. dat zeker wel... Kan Amanda nog wat van leren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia ook in de kapsalon, het valt me op dat ze zich best wel charmant weet te kleden.
Gezellig hè?quote:
Hier beslist niet, kijk maar naar de posts van bijvoorbeeld BSOLquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Mij hoor je er niet over. Het zal meer een vrouwending zijn?
Klopt volgens mij.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:51 schreef Lobasca het volgende:
Mag ik de conclusie trekken, dat B en A nog niet met elkaar gesproken hebbben?
kloptquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:51 schreef Lobasca het volgende:
Mag ik de conclusie trekken, dat B en A nog niet met elkaar gesproken hebbben?
Dat is wat mannen altijd graag willen zeggen. Je moet voor de grap eens terug gaan lezen op het moment dat Nadia haar kleren voor het eerst uittrok.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Mij hoor je er niet over. Het zal meer een vrouwending zijn?
Ze hebben een dubbelganger in de villa gezet!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:
Een stukje uit een interview met Nix, voordat hij de Villa inkwam. Bron : Tien.
Dennis staat werkelijk te popelen om zijn entree in De Gouden Kooi te maken. “Het spel is voor mij gemaakt. Het past echt precies bij mij. Ik glij als een slang overal doorheen”, zegt hij vol vertrouwen. Mijn zusje en ouders zal ik zeker missen. En vrouwen. Ik ben echt verslaafd aan vrouwen!”, zegt hij met een ondeugende twinkeling in zijn ogen.
wat moet ik hiervan vinden???quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:54 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Om de mond te snoeren voor de mensen die vinden dat we altijd kritisch zijn over bepaalde bewoners..
[afbeelding]
Nee joh zijn homofiele tweelingbroerquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze hebben een dubbelganger in de villa gezet!
Uhhhhhh, ik voel er niets bij, nix nada, noppesquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je moet iets van het innerlijk vinden, je kijkt lang genoeg![]()
Ze had een 'handgemeen' met Jaap die achter haar aan zat, en Brian trok haar weg in plaats van Brian. Daar is ze heel boos over.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:57 schreef noekje het volgende:
Waarom is Amanda eigenlijk boos op Brian? Ze hebben toch geen woorden gehad gisteren of deed hij alleen maar aardig tegen Nadia?
Oooh, ik heb nog wel alles gelezen. Hopelijk hebben we de fimpjes nog. Ga nu zoeken....quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze had een 'handgemeen' met Jaap die achter haar aan zat, en Brian trok haar weg in plaats van Brian. Daar is ze heel boos over.
Je hoeft er niks van te vinden.. Er wordt beweerd dat we sommige bewoners alleen maar kunnen afkraken terwijl dat zeker niet zo is.. Amanda kan OOk mooie kanten hebben;)quote:
Inplaats van Jaap bedoel je toch?...quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze had een 'handgemeen' met Jaap die achter haar aan zat, en Brian trok haar weg in plaats van Brian. Daar is ze heel boos over.
En waarschijnlijk ook dat Brian met Nadia zat te praten, zij langs kwam om te vragen of ze hem kon spreken, en Brian antwoordde; 'Straks, ik ben met nu met Nadia in gesprek' en een uur of langer door bleef kletsen met Nadia.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Japio was een beetje (stevig) aan het dollen met Amanda en ze trokken een beetje aan elkaar. Vervolgens stoof Brian ertussen en trok Amanda weg. Daarover werd ze later kwaad, hij had Japio moeten wegduwen ipv haar wegtrekken. Pas toen Brian lulverhalen ging ophangen plofte Amanda.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:57 schreef noekje het volgende:
Waarom is Amanda eigenlijk boos op Brian? Ze hebben toch geen woorden gehad gisteren of deed hij alleen maar aardig tegen Nadia?
Toen was de ontploffing al geweest. Amanda ging Brian roepen om het uit te praten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook dat Brian met Nadia zat te praten, zij langs kwam om te vragen of ze hem kon spreken, en Brian antwoordde; 'Straks, ik ben met nu met Nadia in gesprek' en een uur of langer door bleef kletsen met Nadia.
Ja, suf van mequote:Op woensdag 4 juli 2007 13:01 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Inplaats van Jaap bedoel je toch?...
Ik hoorde bijna hetzelfde, maar hoorde niet 'Nix'. Volgens mij doelde ze op Hans Nijman.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:03 schreef beequeen het volgende:
Wat zegt Nada nu? De sportman Nix wil privacy in de badkamer, daarom komt ze in de kapsalon föhnen?
Ja, dat was ook prachtig trouwens. Maar toen was ze al boos. Ik vond het leuk dat ze demonstratief een kussen tussen haar en Brian in legdequote:Op woensdag 4 juli 2007 13:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook dat Brian met Nadia zat te praten, zij langs kwam om te vragen of ze hem kon spreken, en Brian antwoordde; 'Straks, ik ben met nu met Nadia in gesprek' en een uur of langer door bleef kletsen met Nadia.
Aangezien ze nog steeds niet 'on speaking terms' zijn....quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toen was de ontploffing al geweest. Amanda ging Brian roepen om het uit te praten.
Aha, dat zou kunnen, maar Hans maakt toch nooit gebruik van de badkamer?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik hoorde bijna hetzelfde, maar hoorde niet 'Nix'. Volgens mij doelde ze op Hans Nijman.
Geweldige capquote:
Net als Habibi alleen dan vrouwelijke vorm in het Arabisch...quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is dat, 'a zina'?
Nee, heb al gewerkt zelfs en moet zo weer de regen in![]()
Nu heb je bij vrijwel alle bewoners al gezegd dat je 'ze niet meer trekt' en er niet naar kan luisteren. Ga je inmiddels ook nog eens een heleboel users negeren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:11 schreef beequeen het volgende:
Weer een in de negeerstand, ruimt lekker op zo.![]()
Wisselend, afhankelijk van waar hij naar toe moet. Maar het verbaasd wel, dat hij niet altijd een douche neemt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, dat zou kunnen, maar Hans maakt toch nooit gebruik van de badkamer?
Oh, wat mooiquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:09 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Net als Habibi alleen dan vrouwelijke vorm in het Arabisch...
Nee, hans.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:03 schreef beequeen het volgende:
Wat zegt Nada nu? De sportman Nix wil privacy in de badkamer, daarom komt ze in de kapsalon föhnen?
Leer hem spreken zou ik zeggen;), nooit oud genoeg om iets te leren toch?!quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, wat mooiPrachtige taal, ik zou hem maar wat graag willen kunnen spreken.
Brian had vannacht juist geen zin in gezwam, hij pakte zijn gitaar en peerde hem (ze lag al in bed). Toen ze even later achter hem aan kwam en vroeg of ze hem kon spreken, was hij al met Nadia in gesprek, dus hij had geen tijd voor haar.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:10 schreef noekje het volgende:
Kan er helaas geen fimpje over terugvinden.
Dat zal wel weer een uur overloes gezwam worden waarbij ze brutaal is en uit haar fucking kutnek lult..de afsluiter wordt: we gaan weer verder met onze relatie! Reactie: Oké
Ik kan er maar niet over uit. Je zal in een relatie zitten waarbij er zo gecommuniceerd wordt en dan heb ik het vnl over de afsluiter. Dan pies je toch in je broek als je dat iemand hoort zeggen.
En nu maar wachten op het moment dat ze elkaar treffen, ben benieuwd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian had vannacht juist geen zin in gezwam, hij pakte zijn gitaar en peerde hem (ze lag al in bed). Toen ze even later achter hem aan kwam en vroeg of ze hem kon spreken, was hij al met Nadia in gesprek, dus hij had geen tijd voor haar.
Het ging dus toch een beetje anders dan we van ze gewend zijn. Maar een verbazingwekkende 'relatie' blijft het.
De dag is nog lang. Ik heb het ook meer over vandaag. Dat het nog gaat komen en ik durf er bijna mijn handen ervoor in het vuur steken dat het nog komt vandaag.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian had vannacht juist geen zin in gezwam, hij pakte zijn gitaar en peerde hem (ze lag al in bed). Toen ze even later achter hem aan kwam en vroeg of ze hem kon spreken, was hij al met Nadia in gesprek, dus hij had geen tijd voor haar.
Het ging dus toch een beetje anders dan we van ze gewend zijn. Maar een verbazingwekkende 'relatie' blijft het.
Vertel, vertel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hans vroeg Dennix of hij wel eens trainde ....... en toen kwam er toch een lulverhaal !
[afbeelding]
Waar zie je dat dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:16 schreef Lobasca het volgende:
Hebben jullie ook dat de, laatste dagen, het teken van privacy-rapport bij continu in beeld is?
Begin het paranoïde gevoel te krijgen, dat mijn posts nagelezen worden...
Links onder, een oog met een verkeersbord erover heen. Normaal verschijnt het alleen vlak voor ik een PM krijg.quote:
Eerst een wolk van een verhaal over trainen met Carlos, Brian keek verbaasd ..... En toen was het ineens dat hij maar een enkele keer had meegedaan bij Carlos. Want voetballers trainen alleen de benen en Carlos doet ook bovenlichaam ....quote:
nee hier niet, je word in de gaten gehoudenquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Links onder, een oog met een verkeersbord erover heen. Normaal verschijnt het alleen vlak voor ik een PM krijg.
Aha, TY, typisch Nix dus.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eerst een wolk van een verhaal over trainen met Carlos, Brian keek verbaasd ..... En toen was het ineens dat hij maar een enkele keer had meegedaan bij Carlos. Want voetballers trainen alleen de benen en Carlos doet ook bovenlichaam ....
Ik zie het niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Links onder, een oog met een verkeersbord erover heen. Normaal verschijnt het alleen vlak voor ik een PM krijg.
Ik zie niks, vreemd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is afhankelijk van je eigen instellingen voor popup-blokkering en toelaten van bepaalde pagina's.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De enige plek die ik heb om hem te oefenen is een cafetaria/eetzaak met Syrische mensen. Mohammed draait altijd Fairuz voor me als ik er benquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:12 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Leer hem spreken zou ik zeggen;), nooit oud genoeg om iets te leren toch?!
Apart die groene bunker achterinquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:22 schreef F04 het volgende:
[afbeelding]
Iemand een nieuw bureaublad nodig?
Maar het kan er dus niets mee te maken hebben dat iemand zit te snuffelen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Is afhankelijk van je eigen instellingen voor popup-blokkering en toelaten van bepaalde pagina's.
krijg je dan een pm van een mod als waarschuwing?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mooie foto maar realiseer je wel wat een enorme knoert van een foto je hier neerzet. Zal niet iedereen leuk vinden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:22 schreef F04 het volgende:
[afbeelding]
Iemand een nieuw bureaublad nodig?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:25 schreef voyeur het volgende:
[..]
krijg je dan een pm van een mod als waarschuwing?
Die stond er tot de grote storm. Waren afdekwanden met kunstgras om de kantoren van 'achter' te verbergen.quote:
Geen zorgen maken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar het kan er dus niets mee te maken hebben dat iemand zit te snuffelen?
Zou lachen zijn als die stoel naar voren klapt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:27 schreef beequeen het volgende:
Dit noem je nu: Op het puntje van je stoel zitten.
[afbeelding]
Dank. Ik volg dit forum via UMTS wat op zich al kapitalen kost, maar dat soort fototjes tussendoor zijn dan echt een ramp.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mooie foto maar realiseer je wel wat een enorme knoert van een foto je hier neerzet. Zal niet iedereen leuk vinden.
Met een beetje hulpquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:29 schreef Liess het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als die stoel naar voren klapt.
Ik verbaas me vaak over de uitzondering die er voor Brian qua kledingvoorschrift wordt gemaakt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:29 schreef mootie het volgende:
Kan Brian zich eens fatsoenlijk gaan aankleden, het is net of hij zo uit zn bed komt gerold.
Ze is gewoon bang.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:31 schreef noekje het volgende:
Ze gaat eerst "even" een sigaret roken.
Even een serieus antwoord dan, ik heb nog nooit een PM van een mod gehad, maar als ik hier nog langer over door ga, veranderd die status snel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:30 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ben ik een hypocriet of snap ik de smiley niet?
werkt wel als eetlust remmerquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je zult toch maar tegenover haar zitten aan tafel ......
[afbeelding]
Vooral dat riedeltje: Oemtantalee, oemtantalee. Ik krijg daar echt de kriebels van.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:34 schreef blomst het volgende:
Dennis zingt mij iets te vaak nu.
Ik vind dat ze wel afschuwelijk onderdanig is naar Brian toe maar niet bang.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:31 schreef noekje het volgende:
Ze gaat eerst "even" een sigaret roken.
Zwemmen in de regen, niks mee mis, maar onweer erbij idd gevaarlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:36 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Jaap met regen in het zwembad, zou hier nu niet kunnen, bij elke bui onweert het hier ook.
Van VOL.quote:Mandel geeft nu toe dat haar haar net een bosje stro is..
Ik heb nog wel geprobeerd om verslag te brengen van het gesprek tussen Brian en Nadia gister...quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:10 schreef noekje het volgende:
Kan er helaas geen fimpje over terugvinden.
Dat zal wel weer een uur overloes gezwam worden waarbij ze brutaal is en uit haar fucking kutnek lult..de afsluiter wordt: we gaan weer verder met onze relatie! Reactie: Oké
Ik kan er maar niet over uit. Je zal in een relatie zitten waarbij er zo gecommuniceerd wordt en dan heb ik het vnl over de afsluiter. Dan pies je toch in je broek als je dat iemand hoort zeggen.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook en daarna verwacht ik uiteraard een perfect en woordelijk verslag va nde communicatie tussen deze twee lovebirds. Dat zal dus wel iets zijn als:
"Je lult uit je kutnek!"
"Sterruf, jonguh, echt!"
"Houd je mond! We gaan verder met deze relatie!"
"Okay."
Nee hoor, alleen dat ze boos is dat er teveel afgeknipt is volgens mij.quote:
Waarvoor dankquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel geprobeerd om verslag te brengen van het gesprek tussen Brian en Nadia gister...![]()
Maar ik heb echt niet meegekregen dat Amanda en Brian ruzie hadden. Ligt niet aan jou/jullie hoor, ligt aan mij.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel geprobeerd om verslag te brengen van het gesprek tussen Brian en Nadia gister...![]()
Je vergeet watquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook en daarna verwacht ik uiteraard een perfect en woordelijk verslag va nde communicatie tussen deze twee lovebirds. Dat zal dus wel iets zijn als:
"Je lult uit je kutnek!"
"Sterruf, jonguh, echt!"
"Houd je kutmond! We gaan verder met deze relatie!"
"Okay."
Brian stelt zich zo te zien ook echt open voor een goed gesprek.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geweldig gesprek van Amanda en Brian, alleen bulderen Natasia en Palma er overheen
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:43 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Del en Brain praten ook niet met elkaar tot de 1 zegt zullen we even praten.
Gelijk heeft ze wel, als Natasja maar liefst 5 X heeft mogen schoppen zoals ze zelf beweerd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:43 schreef beequeen het volgende:
Lieke legt de regels uit m.b.t. fysiek geweld.
Nada: Ach , en schop uitdelen doe ik gewoon als het nodig is, moet kunnen.
Dat gaat lekker zeg.
Ze zei: Als ik het niet met de tang doe is het net stro.quote:
Juist, en wisselen geen enkel woord met elkaar.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zit er dus gewoon zwijgend bij terwijl hij zijn bordje leeg eet?
Kijk, dat is nou net die 'gemaakt onnozelheid', die ik niet kan plaatsen. Zeker weten dat ze een uitgebreide briefing heeft gehad voordat ze binnen kwam. En een regelboek, en haar 'huiswerk' vooraf ........quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:43 schreef beequeen het volgende:
Lieke legt de regels uit m.b.t. fysiek geweld.
Nada: Ach , een schop uitdelen doe ik gewoon als het nodig is, moet kunnen.
Dat gaat lekker zeg.
quote:
Zo te zien wel, maar Lieke heeft ook bijna geen kleding.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zei: Als ik het niet met de tang doe is het net stro.
En heeft Lieke nu het bloesje aan wat Nadia gisteren aanhad?![]()
Spiegelen, anyone?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Ik heb het helemaal geanalyseerd. Je boort mij helemaal de grond in en dan wordt ik kwaad. Dus ga ik gewoon schelden. Jij blaft mij af en dan komen boze gevoelens bij mij boven. Je zit me te kleineren"
Je word op je wenken bediend....streams 1 en 2quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar ik heb echt niet meegekregen dat Amanda en Brian ruzie hadden. Ligt niet aan jou/jullie hoor, ligt aan mij.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:51 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Haha B: wees een beetje beleefd niet meteen intrepetreren.
Doodeng, zelfs met camera's kan hij zich nauwelijks beheersenquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:51 schreef riri het volgende:
Aan Brian's mond kun je al weer zien dat ie agressief is
Daar houdt ze toch van?quote:
tot vanavond wel jaquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:58 schreef Mokum020 het volgende:
Ik denk dat we vanaf vandaag 1 stelletje minder hebben in de kooi...
Ben je gek, vanavond neuken ze weer, of Nada moet nu haar kans grijpen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:58 schreef Mokum020 het volgende:
Ik denk dat we vanaf vandaag 1 stelletje minder hebben in de kooi...
Brian staat nu onder de douche om af te koelen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:58 schreef Copycat het volgende:
Is het uit?
Bedanktquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:59 schreef noekje het volgende:
Blij dat het afgelopen is. Mijn vingers zijn uit hun voegen.
Brian houd van billen en die heeft Nada niet echt. Of hij doet het om Amanda gek te maken maar dan is ie Amanda voor goed voor dekking kwijt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek, vanavond neuken ze weer, of Nada moet nu haar kans grijpen.
en Dennis naar Brian...daar hoop ik opquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:58 schreef CoT het volgende:
amanda moet naar Huub toetrekken, dan wordt Brain helemaal gek
Mijn dank is groot!quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:59 schreef noekje het volgende:
Echt niet..vanavond slaapt Brian of Amanda ergens anders...let op mijn woordenquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek, vanavond neuken ze weer, of Nada moet nu haar kans grijpen.
Brian trekt haar toch iedere avond uit elkaar...quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Amanda is van mening dat Brian haar uit haar voegen heeft getrokken ......
Dat zou zomaar kunnen, alleen denk ik dat Mitch niet echt iets ziet in Amanda.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:01 schreef Margo37 het volgende:
Denk dat de verhaallijn gaat veranderen, Brian en Nadia en Amanda met Mitch![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:59 schreef noekje het volgende:
Kom maar even...ik duw ze met alle liefde terugquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:59 schreef noekje het volgende:
Nou misschien dat heel toevallig Elly niet kan vanavond, en Mitch invalt.....quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jammer dat we vanavond geen Mitch of Dimitri krijgen ...... Kon leuk worden met Amanda
een beetje bijdehante redactie gaat nu een telefoontje plegen naar Mitchquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jammer dat we vanavond geen Mitch of Dimitri krijgen ...... Kon leuk worden met Amanda
We kunnen de redactie vragen om een rooster wisselquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
en dat is??..............krijg toch allemaal de klerequote:Op woensdag 4 juli 2007 14:02 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Amanda draait haar lievelings nummer in de chill om haar verdriet te verwerken..
Nou wat VOL kan kunnen wij ook, gewoon bellen naar Tienquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:04 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
We kunnen de redactie vragen om een rooster wissel![]()
Mariah?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:02 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Amanda draait haar lievelings nummer in de chill om haar verdriet te verwerken..
Nee maar volgens mij ziet Brian ook niets in Amanda.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, alleen denk ik dat Mitch niet echt iets ziet in Amanda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |