Mijn dank is groot!quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:59 schreef noekje het volgende:
Blij dat het afgelopen is. Mijn vingers zijn uit hun voegen.
Echt niet..vanavond slaapt Brian of Amanda ergens anders...let op mijn woordenquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek, vanavond neuken ze weer, of Nada moet nu haar kans grijpen.
Brian trekt haar toch iedere avond uit elkaar...quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Amanda is van mening dat Brian haar uit haar voegen heeft getrokken ......
Dat zou zomaar kunnen, alleen denk ik dat Mitch niet echt iets ziet in Amanda.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:01 schreef Margo37 het volgende:
Denk dat de verhaallijn gaat veranderen, Brian en Nadia en Amanda met Mitch![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:59 schreef noekje het volgende:
Kom maar even...ik duw ze met alle liefde terugquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:59 schreef noekje het volgende:
Nou misschien dat heel toevallig Elly niet kan vanavond, en Mitch invalt.....quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jammer dat we vanavond geen Mitch of Dimitri krijgen ...... Kon leuk worden met Amanda
een beetje bijdehante redactie gaat nu een telefoontje plegen naar Mitchquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jammer dat we vanavond geen Mitch of Dimitri krijgen ...... Kon leuk worden met Amanda
We kunnen de redactie vragen om een rooster wisselquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
en dat is??..............krijg toch allemaal de klerequote:Op woensdag 4 juli 2007 14:02 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Amanda draait haar lievelings nummer in de chill om haar verdriet te verwerken..
Nou wat VOL kan kunnen wij ook, gewoon bellen naar Tienquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:04 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
We kunnen de redactie vragen om een rooster wissel![]()
Mariah?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:02 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Amanda draait haar lievelings nummer in de chill om haar verdriet te verwerken..
Nee maar volgens mij ziet Brian ook niets in Amanda.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, alleen denk ik dat Mitch niet echt iets ziet in Amanda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |