Bijdehand? Wie ben jij om te bepalen wat andere users posten, kom op zeg. Als het je niet bevalt dan......quote:
Je ziet wie ik ben, ik geef mijn mening over het feit dat jullie elke keer lopen te zeiken over hetzelfde, is het niet over Eric en zn fietsketting, of ove Natas der tieten, is het wel over de tieten en kont van Nadia.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bijdehand? Wie ben jij om te bepalen wat andere users posten, kom op zeg. Als het je niet bevalt dan......![]()
Wanneer begin jij je eigen forum op Liess.nl?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:09 schreef Liess het volgende:
[..]
Je ziet wie ik ben, ik geef mijn mening over het feit dat jullie elke keer lopen te zeiken over hetzelfde, is het niet over Eric en zn fietsketting, of ove Natas der tieten, is het wel over de tieten en kont van Nadia.
Verzin eens wat nieuws, of is dat ook te moeilijk.
![]()
Daar maak jij je anders ook wel eens schuldig aan, bv als iemand iets post wat al gepost is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bijdehand? Wie ben jij om te bepalen wat andere users posten, kom op zeg. Als het je niet bevalt dan......![]()
Nooit, want ik zou iedereen bannen omdat ze me irriteren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wanneer begin jij je eigen forum op Liess.nl?![]()
Klopt, zal wel komen door de regen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:10 schreef BuffyJan het volgende:
Las ik nou bij de buren dat de golfles niet doorgaat
Klopt, grote kans dat het met de vele regen van vannacht en vanmorgen te maken heeft.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:10 schreef BuffyJan het volgende:
Las ik nou bij de buren dat de golfles niet doorgaat
Kloptquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Daar maak jij je anders ook wel eens schuldig aan, bv als iemand iets post wat al gepost is.
Negeren lost niks op. Je kan beter de confrontatie aangaan met een goed gesprek.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:11 schreef beequeen het volgende:
Weer een in de negeerstand, ruimt lekker op zo.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:13 schreef F04 het volgende:
[..]
Negeren lost niks op. Je kan beter de confrontatie aangaan met een goed gesprek.
Ja dus.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:15 schreef beequeen het volgende:
Amanda vindt het erger dat ze haar jurk niet krijgt, dan dat de bruiloft niet doorgaat.
Beloofd veel goeds voor vandaagquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:16 schreef riri het volgende:
Er hangen zeer donkere wolken boven de Gouden Kooi....
Aan je uiterlijk kun je verder niet zoveel doen en ik heb ook nooit zo goed begrepen waarom iemand afgekraakt moet worden om het uiterlijk. Heeft voor mij niets met het spel te maken. Als iemand er lekker uitziet is dat mooi meegenomen maar voor mij geen reden om iemand af te kraken wanneer dat niet zo is. Doet mij eerder denken aan lagere school bashen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:03 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Alleen de kont van Palma hangt:) En waarom mogen we mensen niet op hun uiterlijk beoordelen dan?
Als het ze niet bevalt gaan ze toch lekker naar huis.
Cora heeft de regendans gedaan, en daardoor regent het nu zoveel in NL.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En een extra regenbui op komst boven de golfbaan
[afbeelding]
Ik las bij de buren dat iemand naar die Marco heeft gebeldquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, grote kans dat het met de vele regen van vannacht en vanmorgen te maken heeft.
alweer zon actie, jezus....quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:20 schreef petraa het volgende:
Kaat heeft gister die marco van de golf gebeld en gezegd dat zij en vele met haar niet snappen, waarom hij nog les geeft aan dat stelletje.Marco zou de fora lezen en dan msschien zijn beslissing nog herzien.
Ik zie niet zo dat de miljonairs hier vaak op hun uiterlijk worden afgekraakt eigenlijk (alhoewel ik Brian met plezier Rat noem en niet alleen vanwege zijn bekkie). Ik zie het meer als observeren, gewoon het spel van alle details waarnemen en noteren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Aan je uiterlijk kun je verder niet zoveel doen en ik heb ook nooit zo goed begrepen waarom iemand afgekraakt moet worden om het uiterlijk. Heeft voor mij niets met het spel te maken. Als iemand er lekker uitziet is dat mooi meegenomen maar voor mij geen reden om iemand af te kraken wanneer dat niet zo is. Doet mij eerder denken aan lagere school bashen.
Het moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:20 schreef petraa het volgende:
Kaat heeft gister die marco van de golf gebeld en gezegd dat zij en vele met haar niet snappen, waarom hij nog les geeft aan dat stelletje.Marco zou de fora lezen en dan msschien zijn beslissing nog herzien.
tja VOL he daar kan je dit soort dingen van verwachtenquote:
Tja .... Kaat ! Had ze Marco ook verteld wie ze was en waar hij meer van haar kon lezen ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:20 schreef petraa het volgende:
VOL is echt het geweten van DGK, geloof ik?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:20 schreef petraa het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:20 schreef petraa het volgende:
Ja VOL heeft ze gezegd, tenminste las ikquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tja .... Kaat ! Had ze Marco ook verteld wie ze was en waar hij meer van haar kon lezen ?
hmmm jij bent anti huub en lieke, ik geef je 5 minuten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:23 schreef CoT het volgende:
Ik ga me ook ff reggen op vol, kijken hoelang het duurt voor een permban![]()
Daar heb je een punt, alleen deze mensen kiezen er zelf voor om in het middelpunt te staan van media aandacht dus dan kan je verwachten dat mensen je op je uiterlijk gaan beoordelen. In de tv/ media wereld draait het altijd om je uiterlijk en heeft iedereen een mening over je....quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Aan je uiterlijk kun je verder niet zoveel doen en ik heb ook nooit zo goed begrepen waarom iemand afgekraakt moet worden om het uiterlijk. Heeft voor mij niets met het spel te maken. Als iemand er lekker uitziet is dat mooi meegenomen maar voor mij geen reden om iemand af te kraken wanneer dat niet zo is. Doet mij eerder denken aan lagere school bashen.
Die Kaat kan beter in de regie gaan zitten, ik snap niet dat zij de kooi nog volgt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:20 schreef petraa het volgende:
Nee het gaat om het feit dat er hier altijd commentaar moet zijn op uiterlijk, de tieten en kont van Nadia, de tieten van Natas, het gezicht van Amanda, k bedoel, kom op, ga dan gewoon op innerlijk, we kijken allemaal vaak genoeg om daar iets over te zeggen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie niet zo dat de miljonairs hier vaak op hun uiterlijk worden afgekraakt eigenlijk (alhoewel ik Brian met plezier Rat noem en niet alleen vanwege zijn bekkie). Ik zie het meer als observeren, gewoon het spel van alle details waarnemen en noteren.
Toch denk ik dat uiteindelijk Amanda best wel slimmer uit de kooi zal komenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze hebben het over het gunstige weer voor de kijkcijfers.
Amanda : "Maar als het goed weer is hebben we toch een BBQ en maken we ook ruzie !"
Huub : "En zitten alle kijkers ook aan de BBQ"
Amanda : "O ja ..... "
Peter6000 kan je wellicht wat meer vertellen, hij is was ook VOL-fanquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:23 schreef CoT het volgende:
zeg één keer domme belg en je hebt al een waarschuwing te pakkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:23 schreef CoT het volgende:
Ja,al is het alleen al op 'hoe dek je de tafel'quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Toch denk ik dat uiteindelijk Amanda best wel slimmer uit de kooi zal komen
Niet meer!! Hij was er zo VOL vanquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Peter6000 kan je wellicht wat meer vertellen, hij is was ook VOL-fan
Voor sommige dingen vraag ik me af waarom die zo vaak genoemd worden... Haar van Amanda, d'r neptieten, de kont van Nadia, de tieten van Natasia, de tieten van Melissa, de looks van de butlers..... who cares...? Ik in ieder geval niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie niet zo dat de miljonairs hier vaak op hun uiterlijk worden afgekraakt eigenlijk (alhoewel ik Brian met plezier Rat noem en niet alleen vanwege zijn bekkie). Ik zie het meer als observeren, gewoon het spel van alle details waarnemen en noteren.
Niet meer dus? Sorry OTquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Peter6000 kan je wellicht wat meer vertellen, hij is was ook VOL-fan
Tegen die tijd kent ze vast wel de eerste helft van het alfabetquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Toch denk ik dat uiteindelijk Amanda best wel slimmer uit de kooi zal komen
Hoorde het ook ja, lekkere vrienden heb je dan als dat een vriend van je is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een lekker types toch in de villa ......
Amanda : "Ik heb een vriend die iemand heeft vermoord omdat hij z'n broertje had neergeschoten"
groen???quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor sommige dingen vraag ik me af waarom die zo vaak genoemd worden... Haar van Amanda, d'r neptieten, de kont van Nadia, de tieten van Natasia, de tieten van Melissa, de looks van de butlers..... who cares...? Ik in ieder geval niet.
Valt voor mij in de catergorie: Wat voor kleur hebben de appels vandaag op de keukentafel?
Daar ben ik het helemaal me eens.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:25 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee het gaat om het feit dat er hier altijd commentaar moet zijn op uiterlijk, de tieten en kont van Nadia, de tieten van Natas, het gezicht van Amanda, k bedoel, kom op, ga dan gewoon op innerlijk, we kijken allemaal vaak genoeg om daar iets over te zeggen.
Ik zeg ook wel eens dat iemand knap of lelijk is hoor, daar niet van, maar dat hele tijd er over doorzagen.
Amanda haar uiterlijk komt aardig overeen met haar innerlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:25 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee het gaat om het feit dat er hier altijd commentaar moet zijn op uiterlijk, de tieten en kont van Nadia, de tieten van Natas, het gezicht van Amanda, k bedoel, kom op, ga dan gewoon op innerlijk, we kijken allemaal vaak genoeg om daar iets over te zeggen.
Ik zeg ook wel eens dat iemand knap of lelijk is hoor, daar niet van, maar dat hele tijd er over doorzagen.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor sommige dingen vraag ik me af waarom die zo vaak genoemd worden... Haar van Amanda, d'r neptieten, de kont van Nadia, de tieten van Natasia, de tieten van Melissa, de looks van de butlers..... who cares...? Ik in ieder geval niet.
Valt voor mij in de catergorie: Wat voor kleur hebben de appels vandaag op de keukentafel?
Da's een keuze die ik niet wil maken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:25 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, alleen deze mensen kiezen er zelf voor om in het middelpunt te staan van media aandacht dus dan kan je verwachten dat mensen je op je uiterlijk gaan beoordelen. In de tv/ media wereld draait het altijd om je uiterlijk en heeft iedereen een mening over je....
Ja vinkni maargoed...quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Amanda haar uiterlijk komt aardig overeen met haar innerlijk.
quote:
Ik las (op minder vriendelijke toon) dat Peter niet zo welkom was op een VOL-meet. Hij begreep niet waarom hij geen antwoord kreeg op z'n vraag waarom hij niet werd uitgenodigd ........quote:
Wat sneu....quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[..]
Ik las (op minder vriendelijke toon) dat Peter niet zo welkom was op een VOL-meet. Hij begreep niet waarom hij geen antwoord kreeg op z'n vraag waarom hij niet werd uitgenodigd ........
Sommige dingen snapt ze toch verrot snel ........quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:33 schreef beequeen het volgende:
Amanda zegt tegen Huub dat ze bonje heeft met Brian.
Til: Dan zet je hem toch op non-actief.
Amanda: Ja, maar dan zet ik mezelf ook op non-actief.
Je zet jezelf wel goed neerquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:23 schreef CoT het volgende:
Voor Amanda is dat wel een heel diepe uitspraak!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:33 schreef beequeen het volgende:
Amanda zegt tegen Huub dat ze bonje heeft met Brian.
Til: Dan zet je hem toch op non-actief.
Amanda: Ja, maar dan zet ik mezelf ook op non-actief.
Ja, dat is dan een kwestie van voorkeur, de een let meer hierop en de ander daarop. En wat dat uiterlijk van sommigen betreft, het is natuurlijk ook dat ze er zelf zo buitensporig veel waarde aan hechten: extensions, uren voor de spiegel, nageltjes, opgespoten lippen, bijgevulde borsten, dikke lagen makeup... oordeel daar maar eens niet over.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:28 schreef akveor het volgende:
[..]
ot werk jij als journalist? ik dacht dat gister ergens uit op te makenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor Amanda is dat wel een heel diepe uitspraak!
Eens. Zeker gezien het resultaat dat al deze noeste inspanningen bij sommigen oplevertquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:37 schreef Disana het volgende:
En wat dat uiterlijk van sommigen betreft, het is natuurlijk ook dat ze er zelf zo buitensporig veel waarde aan hechten: extensions, uren voor de spiegel, nageltjes, opgespoten lippen, bijgevulde borsten, dikke lagen makeup... oordeel daar maar eens niet over.
Heh heh.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens. Zeker gezien het resultaat dat al deze noeste inspanningen bij sommigen oplevert.
Soms. Heb een journalistieke achtergrond qua opleiding. Maar werk meer als copywriter, voor vaste werkgever en freelance. Ben gezwicht voor de commerciequote:Op woensdag 4 juli 2007 12:38 schreef BuffyJan het volgende:
ot werk jij als journalist? ik dacht dat gister ergens uit op te maken
ah ik dacht misschien schrijf je ook over muziek en ken ik je wel, vandaarquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Soms. Heb een journalistieke achtergrond qua opleiding. Maar werk meer als copywriter, voor vaste werkgever en freelance. Ben gezwicht voor de commercie.
Mij hoor je er niet over. Het zal meer een vrouwending zijn?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat is dan een kwestie van voorkeur, de een let meer hierop en de ander daarop. En wat dat uiterlijk van sommigen betreft, het is natuurlijk ook dat ze er zelf zo buitensporig veel waarde aan hechten: extensions, uren voor de spiegel, nageltjes, opgespoten lippen, bijgevulde borsten, dikke lagen makeup... oordeel daar maar eens niet over.
Jalwe. dat zeker wel... Kan Amanda nog wat van leren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia ook in de kapsalon, het valt me op dat ze zich best wel charmant weet te kleden.
Gezellig hè?quote:
Hier beslist niet, kijk maar naar de posts van bijvoorbeeld BSOLquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Mij hoor je er niet over. Het zal meer een vrouwending zijn?
Klopt volgens mij.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:51 schreef Lobasca het volgende:
Mag ik de conclusie trekken, dat B en A nog niet met elkaar gesproken hebbben?
kloptquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:51 schreef Lobasca het volgende:
Mag ik de conclusie trekken, dat B en A nog niet met elkaar gesproken hebbben?
Dat is wat mannen altijd graag willen zeggen. Je moet voor de grap eens terug gaan lezen op het moment dat Nadia haar kleren voor het eerst uittrok.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Mij hoor je er niet over. Het zal meer een vrouwending zijn?
Ze hebben een dubbelganger in de villa gezet!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:
Een stukje uit een interview met Nix, voordat hij de Villa inkwam. Bron : Tien.
Dennis staat werkelijk te popelen om zijn entree in De Gouden Kooi te maken. “Het spel is voor mij gemaakt. Het past echt precies bij mij. Ik glij als een slang overal doorheen”, zegt hij vol vertrouwen. Mijn zusje en ouders zal ik zeker missen. En vrouwen. Ik ben echt verslaafd aan vrouwen!”, zegt hij met een ondeugende twinkeling in zijn ogen.
wat moet ik hiervan vinden???quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:54 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Om de mond te snoeren voor de mensen die vinden dat we altijd kritisch zijn over bepaalde bewoners..
[afbeelding]
Nee joh zijn homofiele tweelingbroerquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze hebben een dubbelganger in de villa gezet!
Uhhhhhh, ik voel er niets bij, nix nada, noppesquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je moet iets van het innerlijk vinden, je kijkt lang genoeg![]()
Ze had een 'handgemeen' met Jaap die achter haar aan zat, en Brian trok haar weg in plaats van Brian. Daar is ze heel boos over.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:57 schreef noekje het volgende:
Waarom is Amanda eigenlijk boos op Brian? Ze hebben toch geen woorden gehad gisteren of deed hij alleen maar aardig tegen Nadia?
Oooh, ik heb nog wel alles gelezen. Hopelijk hebben we de fimpjes nog. Ga nu zoeken....quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze had een 'handgemeen' met Jaap die achter haar aan zat, en Brian trok haar weg in plaats van Brian. Daar is ze heel boos over.
Je hoeft er niks van te vinden.. Er wordt beweerd dat we sommige bewoners alleen maar kunnen afkraken terwijl dat zeker niet zo is.. Amanda kan OOk mooie kanten hebben;)quote:
Inplaats van Jaap bedoel je toch?...quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze had een 'handgemeen' met Jaap die achter haar aan zat, en Brian trok haar weg in plaats van Brian. Daar is ze heel boos over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |