BBoon is volgens mij een zij .....quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kon het gisteren niet nalaten te reageren. BBoon (van het filmpje) schijnt via YouTube meermalen te zijn bedreigd vanwege zijn filmpjes. Te triest voor woorden.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Er komt een mooie film op TV - The Weddingplanner"
Hij melde ook aan het ontbijt dat hij deze ochtend wel heel erg moe was.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:32 schreef DrsH het volgende:
Dennisje ziet er weer vermoeid uit
Nu je het zegt ...quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
BBoon is volgens mij een zij .....
Ik weet het, belachelijk, maar hij is inmiddels back in business.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kon het gisteren niet nalaten te reageren. BBoon (van het filmpje) schijnt via YouTube meermalen te zijn bedreigd vanwege zijn filmpjes. Te triest voor woorden.
Opzich praat je dan alsnog tegen jezelf natuurlijk...quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:36 schreef Marrije het volgende:
Ik zie Jaap alleen op de bank zitten dus ik dacht dat ie tegen zichzelf aan het praten was. hoor ik opeens Denniks antwoord geven.
Die ligt vast nog te weg te rotten in der nest, lui varkentje.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:38 schreef DrsH het volgende:
Iemand Amanda al gezien????????????????????
Geen wonder. Hij heeft dan ook 20 seconden wilde sex met Nadia gehad.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:34 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Hij melde ook aan het ontbijt dat hij deze ochtend wel heel erg moe was.
En is wel 2 keer klaargekomenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Geen wonder. Hij heeft dan ook 20 seconden wilde sex met Nadia gehad.
hoevaak zal dat nog gebeuren met zijn handjes in zijn zakken?quote:
Ja, dat kwam er lekker overdreven uit bij Natasia zeg !quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:48 schreef beequeen het volgende:
Nada wil haar nagels laten doe, Thaiboxen en catwalkles.
Natasja: Til doet de nagels van alle miljonairs, Thaiboxen is alleen voor B en N, en de catwalkles is de laatste dus dat heeft weinig zin.
Dag Nada.
Daar werd ze wel ff gesnoerd ja.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:48 schreef beequeen het volgende:
Nada wil haar nagels laten doe, Thaiboxen en catwalkles.
Natasja: Til doet de nagels van alle miljonairs, Thaiboxen is alleen voor B en N, en de catwalkles is de laatste dus dat heeft weinig zin.
Dag Nada.
Wat is ze trots op haar prestatie!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:55 schreef noekje het volgende:
De 5e keer ging die neer!! zegt Natasia.
Dus nu ik hem een keer zie, zie ik hem ook nog op zijn best?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:53 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Hij doet zelfs aardig en sociaal. Hij zal volgende week de nieuwe butler wel worden.
In ieder geval mag haar wel eens duidelijk worden gemaakt dat ze moet kappen met dat ophemelen (en vergroten) van haar geweld naar Jaap.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:56 schreef blomst het volgende:
Natasja mag wel weer een boete, die is zo trots op de trap tegen Jaap.
Uiers.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
't hangt toch allemaal wel een beetje
[afbeelding]
Ze mag toch wel etaleren hoe primitief ze isquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
In ieder geval mag haar wel eens duidelijk worden gemaakt dat ze moet kappen met dat ophemelen (en vergroten) van haar geweld naar Jaap.
hij is leuk...quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:28 schreef beequeen het volgende:
Geintje van VOL.
http://nl.youtube.com/watch?v=9eLg-MAQmZ4
En dat maakt wie uit?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:00 schreef Liess het volgende:
Oh hou toch aub op over dat tieten en kont hang gezeik.... sjezus.
Niet iedereen is perfect.
BQ je snapt het niet dat is wat hij noemt zijn dingquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:01 schreef beequeen het volgende:
Ik was er dus al bang voor. Nix zingt nu elk liedje mee, met dat hoge stemmetje van hem.![]()
Alleen de kont van Palma hangt:) En waarom mogen we mensen niet op hun uiterlijk beoordelen dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:00 schreef Liess het volgende:
Oh hou toch aub op over dat tieten en kont hang gezeik.... sjezus.
Niet iedereen is perfect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |