Ben net binnen haha..alles bien...en hallo iedereen...en Huub kap nou is met spelen titanic komt mijn strot uitquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:16 schreef 2live het volgende:
fok jou, donder op...
Heerlijk zo'n eigen belevingswereld.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Dennix en Nadia denken dat Brian en Amanda knallende ruzie hebben vanwege Nadia !!!
Ja maar de manier waarop zit amanda dwars...Arm zielig meisje ......zo alleen op zo'n grote bank...quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet wat ze lult. Ik schreef het al eerder, het is toch logischer dat hij Amanda wegtrekt dan 180 kilo wegende Jaap.
nee het moet even nu op het gevoel voor Adel.....quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:26 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ben net binnen haha..alles bien...en hallo iedereen...en Huub kap nou is met spelen titanic komt mijn strot uit
Durft ie heul nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Strijdplan van Dennix : "Hij gaat voor Amanda en Nadia moet Brian versieren"
Japio leunt rustig achterover en zegt alleen maar : "Moooooi"
[afbeelding]
haha het moet toch niet gekker worden!.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Dennix en Nadia denken dat Brian en Amanda knallende ruzie hebben vanwege Nadia !!!
snap je effe niet??quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:30 schreef Villalux het volgende:
[..]
nee het moet even nu op het gevoel voor Adel.....
eerder slet..aangezien ze niet betaald krijgt..quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:31 schreef beequeen het volgende:
Jaap: Lieke is gewoon de hoer van Huub.
Ja, laat hem even commentaar geven op andermans vriendin.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:31 schreef beequeen het volgende:
En wáárom doet Jaap nu weer zulke uitspraken???quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:31 schreef beequeen het volgende:
Cora is de hoer van Jelte en Nicolaas.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, laat hem even commentaar geven op andermans vriendin.
Ik zal Jaap nooit begrijpen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:33 schreef Clank het volgende:
[..]
En wáárom doet Jaap nu weer zulke uitspraken???
B en A hebben een ruzie waar ze niet uitkomen en vertelde het even aan Huub, Mooiiiiiiquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Cora is de hoer van Jelte en Nicolaas.![]()
Als hij Nadia wil krijgt hij waarschijnlijk Dennix er gratis en voor nix bij. Daar zitten zowel Jaap, Huub en Lieke niet op te wachten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:34 schreef riri het volgende:
Jaap zit in een spagaat en dat weet ie...eigenlijk wil ie niks met dennix
als hij zorgt dat hij nadia overhaalt kunnen ze dennix daarna opofferen
Hij maakt zichzelf altijd moeilijk peilbaar, heel bewust.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:33 schreef Clank het volgende:
[..]
En wáárom doet Jaap nu weer zulke uitspraken???
snap je het NU..lolquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:26 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ben net binnen haha..alles bien...en hallo iedereen...en Huub kap nou is met spelen titanic komt mijn strot uit
dat was wel een citaat van Brian he.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:26 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |