Idd! TS is gwoon een vette racist!quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:32 schreef Trommeldaris het volgende:
Je had dat arme jongetje niet moeten mishandelen. TraumasHij is al zo kansarm
![]()
"hun"quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:33 schreef thijsltc het volgende:
zo ben ik een keer opgewacht en bedreigd omdat ik volgens hun te hard belde toen ik ze wou inhalen terwijl hun op een fietspad liepen.
onbegrijpelijk die gasten
quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:36 schreef zarGon het volgende:
Godverredomme, zulk volk moet je echt hard schoppen.
Ze zijn het gewend.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:36 schreef Trommeldaris het volgende:
En dan haal je ook nog je vrienden van de politie erbij om die moeder in elkaar te laten schoppen?
Nu ja, zo "vriendelijk" lachte ik ook nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:37 schreef Zyggie het volgende:
Je had bij het naar buiten lopen ff eentje in de ogen staren en zeggen: wie heeft hier nu de macht, hahaha? Gaan ze helemaal flippen.![]()
Welkom in 2007.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:44 schreef static het volgende:
Geloof er geen reet van.
Mensen die nog geloven in de goedheid van Marokkanenquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:44 schreef static het volgende:
Geloof er geen reet van.
Racist.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Mensen die nog geloven in de goedheid van Marokkanen![]()
Ja. En nu?quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Die wonen in Marokko.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Lekker zwartwit weer. Het verhaal niet geloven wil toch niet meteen zeggen dat je gelooft dat álle Marokkanen goed zijn? Evenmin als het wel geloven wil zeggen dat alle Marokkanen slecht zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nuances zijn voor mietjes.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Lekker zwartwit weer. Het verhaal niet geloven wil toch niet meteen zeggen dat je gelooft dat álle Marokkanen goed zijn? Evenmin als het wel geloven wil zeggen dat alle Marokkanen slecht zijn.
En Static heeft een punt, tis wel een sterk verhaal.. maar aan de andere kant kijk er niet van op als het waar is
Dat zijn de betere sterke verhalen hequote:Op woensdag 4 juli 2007 02:04 schreef Litso het volgende:
[..]tis wel een sterk verhaal.. maar aan de andere kant kijk er niet van op als het waar is
Op dit moment had je haar eigenlijk een mep moeten geven.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:27 schreef Calyptus het volgende:
Ik zat nog niet neer of ik kreeg mijn sprite in mijn gezicht, en die moeder begint mij dan te verwijten, eerst in het Marrokaans waar ik geen fuck van snap, dan in het gebrekkig Nederlands van "je moet van mijn zoon afblijven jij vuile hond". Ik stond aan de grond genageld van verbazing.
Ze wilde graag onderworpen worden door een echte kerel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:17 schreef 700MB het volgende:
[..]
Op dit moment had je haar eigenlijk een mep moeten geven.
Kom je vaak buiten? Heb je weleens contact met de Marrokanen die vrijwel allemaal vriendelijk zijn?quote:
Al waren het er 3. Dat ze daar voor die keet deze 2 Hollandertjes opwachten is al kankertriest.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:23 schreef Spacehamster het volgende:
Yeah right...20 tot 30 marokanen
Dat.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:44 schreef static het volgende:
Geloof er geen reet van.
Kom jij ook wel eens buiten? Volgens mij woon jij in een dorpje als Lutjelollum en heb je geen idee waar je het over hebt. Natuurlijk zijn er veel allochtonen die zich hier gewoon prima aanpassen en gewoon hun stinkende best doen, maar een ander gedeelte zit hier maar wat aan te kloten. Dat je dat nog ontkent en een verhaal als deze niet geloofd.... ongelovelijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:27 schreef static het volgende:
[..]
Kom je vaak buiten? Heb je weleens contact met de Marrokanen die vrijwel allemaal vriendelijk zijn?
Echt, plaats een synopsis van jouw ergelijke ervaringen, dan neem ik je misschien serieus.
Knul, mijn thuisbasis is Amsterdam. En zullen we het hebben over Nederlanders hebben?quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:41 schreef Fetai het volgende:
[..]
Kom jij ook wel eens buiten? Volgens mij woon jij in een dorpje als Lutjelollum en heb je geen idee waar je het over hebt. Natuurlijk zijn er veel allochtonen die zich hier gewoon prima aanpassen en gewoon hun stinkende best doen, maar een ander gedeelte zit hier maar wat aan te kloten. Dat je dat nog ontkent en een verhaal als deze niet geloofd.... ongelovelijk.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:41 schreef Fetai het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er veel allochtonen die zich hier gewoon prima aanpassen en gewoon hun stinkende best doen, maar een ander groot gedeelte zit hier maar wat aan te kloten.
En jij zou dat niet doen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:44 schreef boyv het volgende:
Maar Marokkanen kiezen vrijwel altijd voor hun familie, wat er ook aan de hand is.
Dit topic gaat nu niet over Nederlanders, het gaat over de groep Marokkanen die voor dat café of wat dan ook stonden. Hou het on-topic, dat zou jij als moderator toch moeten wetenquote:Op woensdag 4 juli 2007 02:45 schreef static het volgende:
[..]
Knul, mijn thuisbasis is Amsterdam. En zullen we het hebben over Nederlanders hebben?
Jij gelooft de OP?quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:46 schreef Fetai het volgende:
Dit topic gaat nu niet over Nederlanders, het gaat over de groep Marokkanen die voor dat café of wat dan ook stond. Hou het on-topic, dat zou jij als moderator toch moeten weten![]()
Denk je nou echt dat iedere Marokkaan in Nederland een brave burger is? Dan heb je echt stront in je ogen. Marokkanen zijn ook maar mensen en onder elke groep mensen zit een stel idioten. Waarom zou de TS zoiets verzinnen, wat voor baat zou hij daar bij hebben? Het lijkt godverdomme wel verboden om over iets te klagen als er het woord Marokkaan in valt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij gelooft de OP?![]()
Kom nou?
Die is te obvious verzonnen om weer eens te kunnen bashen.
Yeah, right.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:51 schreef Fetai het volgende:
Denk je nou echt dat iedere Marokkaan in Nederland een brave burger is? Dan heb je echt stront in je ogen. Marokkanen zijn ook maar mensen en onder elke groep mensen zit een stel idioten. Waarom zou de TS zoiets verzinnen, wat voor baat zou hij daar bij hebben? Het lijkt godverdomme wel verboden om over iets te klagen als er het woord Marokkaan in valt.
Yeah right, alle 7-8 jarigen zijn engeltjesquote:Op woensdag 4 juli 2007 02:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Yeah, right.
Een 7-8 jarige die zo iets uit zichzelf doet.
9-11 jaar en Roemeens, bedoel je?quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:56 schreef Fetai het volgende:
Yeah right, alle 7-8 jarigen zijn engeltjes
Klein voorbeeld: http://www.nieuwnieuws.nl(...)onge_zakkenroll.html
http://www.ppsi.nl/aps/PP(...)rag+van+kleuters.htm
Al zou ik zo oud zijn? Wat dan nog? Je punt is?quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:58 schreef golfer het volgende:
[..]
9-11 jaar en Roemeens, bedoel je?
Nauwelijks ouder dan jij bent?
Dat jij de OP gelooft, terwijl het zo duidelijk is dat ie verzonnen is en alleen bedoelt om jouw onderbuikgevoelens aan te wakkeren richting allochtonen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:00 schreef Fetai het volgende:
Al zou ik zo oud zijn? Wat dan nog? Je punt is?
Laat me niet lachen zeg. Ohw, dat deed je net.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:46 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dit topic gaat nu niet over Nederlanders, het gaat over de groep Marokkanen die voor dat café of wat dan ook stonden. Hou het on-topic, dat zou jij als moderator toch moeten weten![]()
Dat is relevant, want?quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wtf? Heb jij ooit gehoord van fouten toegeven en opvoeding? Nee he?
De OP is helemaal niet overduidelijk verzonnen, kom maar met bewijzen voordat je iets in twijfel trekt. Daarnaast heb ik helemaal geen onderbuikgevoelens jegens allochtonen, sterker nog, het merendeel van mijn vriendengroep is van oorsprong niet Nederlands. Wat verbiedt mij daarvan om een realistische kijk te hebben op zaken als deze, i.p.v. het altijd weer goedpraten van gedrag van mensen met een andere nationaliteit. Ga jij maar eens nadenken, niet alle Marokkanen zijn engeltjes, zoals in iedere andere bevolkingsgroep, haal dat fabeltje eens uit je kop.quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat jij de OP gelooft, terwijl het zo duidelijk is dat ie verzonnen is en alleen bedoelt om jouw onderbuikgevoelens aan te wakkeren richting allochtonen.
Denk er maar eens even over na.
Dat jij moderator bent, onbegrijpelijk. Dat ze jouw functie snel mogen innemen. Je hebt werkelijk nog geen één zinnige post in dit topic geplaatst.quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:02 schreef static het volgende:
[..]
Laat me niet lachen zeg. Ohw, dat deed je net.
Vind je het niet opvallend dat de TS zich niet meer laat zien na het plaatsen van de OP?quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:05 schreef Fetai het volgende:
De OP is helemaal niet overduidelijk verzonnen, kom maar met bewijzen voordat je iets in twijfel trekt. Daarnaast heb ik helemaal geen onderbuikgevoelens jegens allochtonen, sterker nog, het meerendeel van mijn vriendengroep is van oorsprong niet Nederlands. Wat verbiedt mij daarvan om een realistische kijk te hebben op zaken als deze, i.p.v. het altijd weer goedpraten van gedrag van mensen met een andere nationaliteit. Ga jij maar eens nadenken, niet alle Marokkanen zijn engeltjes, zoals in iedere andere bevolkingsgroep, haal dat fabeltje eens uit je kop.
Nee, mij persoonlijk niet. Het is wel eens vroeger geweest op de dag en het is een mooie tijd om naar bed te gaan. Er is meer dan FOK!, echt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind je het niet opvallend dat de TS zich niet meer laat zien na het plaatsen van de OP?
Geeft dat jou geen reden te twijfelen aan z'n bedoelingen?
Is dat een vereiste tegenwoordig?quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:06 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dat jij moderator bent, onbegrijpelijk. Dat ze jouw functie snel mogen innemen. Je hebt werkelijk nog geen één zinnige post in dit topic geplaatst.
Lijkt mij wel, iedereen heeft recht op een eigen mening, maar onderbouw die dan. Dit helemaal als moderator, die toch wel het goede voorbeeld mogen geven als je ziet wat voor bagger hier langskomt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:11 schreef popolon het volgende:
[..]
Is dat een vereiste tegenwoordig?
Als dat zo was zou static nooit een moderatiemedewerker geweest zijn.
Right. Hij opent een allochtonen-bashtopic. Met een verzonnen verhaal en laat zich in z'n eigen topic niet meer zien.quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:10 schreef Fetai het volgende:
Nee, mij persoonlijk niet. Het is wel eens vroeger geweest op de dag en het is een mooie tijd om naar bed te gaan. Er is meer dan FOK!, echt.
Inderdaad,quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:36 schreef zarGon het volgende:
Godverredomme, zulk volk moet je echt hard schoppen.
Ga naar FB enkaart het aan. Succes.quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:06 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dat jij moderator bent, onbegrijpelijk. Dat ze jouw functie snel mogen innemen. Je hebt werkelijk nog geen één zinnige post in dit topic geplaatst.
Je kan inderdaad gelijk hebben, natuurlijk is het raar dat hij niks meer van zich laat horen. Maar er heerst hier zo'n taboe op dit soort topics, verzonnen of niet, dat vind ik onbegrijpelijk. De toekomst zal het uitwijzen, ik ga slapen, een fijne nacht(rust) nog!quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Right. Hij opent een allochtonen-bashtopic. Met een verzonnen verhaal en laat zich in z'n eigen topic niet meer zien.
En nog steeds geloof je de OP?
Ik had je naar aanleiding van je postsverleden hoger ingeschat.
Trap er niet in.
Bij voorkeur welquote:Op woensdag 4 juli 2007 02:16 schreef Zyggie het volgende:
Ik stem PvdA, word ik nou ook gelynched?
Bet and raise 10quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:25 schreef Dibble het volgende:
ik wed voor 10 marrokanen dat dit een broodje aap verhaal is.
Strot doorsnijden en in de wond neuken klinkt beter in dit gevalquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:34 schreef Harajuku. het volgende:
Schoppen
nee, dat denk ik niet neequote:Op woensdag 4 juli 2007 10:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
bla bla bla
Marokkanen
bla bla bla
Denk je niet dat die mensen wel wat beters te doen hebben?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
20 tot 30 Marokkanen komen opdraven omdat jij een jongetje beetpakt? Denk je niet dat die mensen wel wat beters te doen hebben?
Uhh nee die hebben echt helemaal maar dan ook echt helemaal niets beters te doen. Want die mensen werken namelijk niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
20 tot 30 Marokkanen komen opdraven omdat jij een jongetje beetpakt? Denk je niet dat die mensen wel wat beters te doen hebben?
Lijkt me een enorm opgeklopt verhaal.
Hou je oogjes maar dicht.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:44 schreef static het volgende:
Geloof er geen reet van.
dan zou je het al helemaal moeten weten!quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:45 schreef static het volgende:
[..]
Knul, mijn thuisbasis is Amsterdam. En zullen we het hebben over Nederlanders hebben?
dat soort dingen klinken inderdaad niet geloofwardig tot je het meemaakt!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Jij snapt het echt niet hequote:Op woensdag 4 juli 2007 10:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ach ja, als je maar hard genoeg gilt dat het niet zo is, dan is vanzelf de multiculturele samenleving een succes, toch?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:21 schreef Verbal het volgende:
Ik geloof er geen reet van. Ja, er zijn genoeg van die kamelenneukertjes, maar dit is gewoon niet geloofwaardig.
Ofwel, dit kan er bij mij ook niet in.
V.
Ja, want ik zeg ook niet dat er genoeg van dit soort kamelenneukertjes rondlopen, he? Volgens mij ben JIJ degene die alleen maar ziet wat ie wil zien.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach ja, als je maar hard genoeg gilt dat het niet zo is, dan is vanzelf de multiculturele samenleving een succes, toch?
in mijn geval was het een pizzatentje en chinezen ipv snackbar en marokkanen!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:23 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik geloof best dat ie bedreigd is, maar 30 man voor de snackbar? No fucking way.
Ach, en als de criminaliteit die WEL wordt gepleegd door Marokkanen niet erg genoeg is dan bedenken we er snel iets bij wat wel het gewenste xenofobe effect heeft, toch?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach ja, als je maar hard genoeg gilt dat het niet zo is, dan is vanzelf de multiculturele samenleving een succes, toch?
In de volgende versie hebben ze messen, geweren, zonnebrillen en een fout Italiaans accent.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:27 schreef D1 het volgende:
[..]
Ach, en als de criminaliteit die WEL wordt gepleegd door Marokkanen niet erg genoeg is dan bedenken we er snel iets bij wat wel het gewenste xenofobe effect heeft, toch?
De TS beschrijft een situatie waarin juist jouw opmerking perfekt tot zijn recht komt, namelijk dat er genoeg van die geitenneukers zijn, en vervolgens ontkracht je dat door te stellen dat het niet geloofwaardig klinkt omdat het er zo veel zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, want ik zeg ook niet dat er genoeg van dit soort kamelenneukertjes rondlopen, he? Volgens mij ben JIJ degene die alleen maar ziet wat ie wil zien.
V.
Ik wel helaasquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:44 schreef static het volgende:
Geloof er geen reet van.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:44 schreef static het volgende:
Geloof er geen reet van.
1. Jaquote:Op woensdag 4 juli 2007 02:27 schreef static het volgende:
[..]
Kom je vaak buiten? Heb je weleens contact met de Marrokanen die vrijwel allemaal vriendelijk zijn?
Echt, plaats een synopsis van jouw ergelijke ervaringen, dan neem ik je misschien serieus.
Handjes op de oortjes en heel hard roepen dat het niet zo is, misschien gaan de verhaaltjes dan wel weg.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:34 schreef Verbal het volgende:
Ik vind het verhaal ongeloofwaardig. Punt.
V.
ok laten we er 3 van maken. Dan is het natuurlijk nog steeds een schande. Ik heb genoeg 7 jarige jochies gezien die ergere dingen flikten. Die moeders zijn zowieso zwaar debiel. Die kinderen kunnen alles flikken maar als je er wat van zegt (wat ze toch niet verstaan of begrijpen) gaan ze flippen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:23 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik geloof best dat ie bedreigd is, maar 30 man voor de snackbar? No fucking way.
Handjes voor de oortjes en heel hard blijven roepen dat anderen de handjes voor de oortjes moeten doen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Handjes op de oortjes en heel hard roepen dat het niet zo is, misschien gaan de verhaaltjes dan wel weg.
WTF?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:28 schreef Gabry het volgende:
Ik heb een Marokkaans kindje van rond de zeven jaar laatst in de bus zien pissen, terwijl zijn moeder toekeek. Daarna kreeg hij een knuffel.
Toen de moeder keek dacht ik ook dat ze hem zou gaan aanpakken, daarom hield ik mij in. Maar nee, ik had het verkeerd. Ze zei niets.
Kanslóós.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:32 schreef Trommeldaris het volgende:
![]()
waarom zou je zoiets verzinnen, om indruk te maken op je forumbuddies?? Ik heb zelf dit soort gedrag vaak genoeg gezien, binnen een kwartier staan er echt twintig of dertig man...quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Handjes voor de oortjes en heel hard blijven roepen dat anderen de handjes voor de oortjes moeten doen.
Dat zo'n rotjochie loopt te klieren, geloof ik best. Maar dat moeders Sprite in TS' gezicht smijt en het obligate 'vuile hond' roept (weet TS zeker dat het geen 'christenhond' was?) en daarna nog een regiment andere mocro's komt opdraven, jawoor. Tuurlijk. En ze hadden allemaal kromzwaarden bij zich.
Hoe zeg je 'visserslatijn' in het Marokkaans?
V.
dan zijn we nazi's he!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:28 schreef CodeCaster het volgende:
Wanneer gaan Nederlanders zich eens zo solidair gedragen? Wij zijn toch met veel meer, waarom staan wij er dan niet met 50 man tegenover? Hard tegen hard, het enige wat werkt tegen dat tuig.
1 op de 15 ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:36 schreef iamthezenmaster het volgende:
ik voel me af en toe opgerecht gediscrimineerd...in mijn eigen land door een minderheid van 1 op 15 ongv...
Hij had het jongetje met zijn moeder het land uit moeten zetten!quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:32 schreef Trommeldaris het volgende:
![]()
De meeste Mocro's komen uit kleine berg inteelt gemeenschappen waar dominantie voorop staat.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:40 schreef Calyptus het volgende:
als iemand het in twijfel trekt, en toevallig een rode bordeaux twingo heeft, laat hem eens een nachtje in antwerpen op het sint-jansplein staan. Ik denk niet dat hij nog 2 dagen leeft.
Ik wil trouwens geen marrokanen-bashtopic, er zijn er hier al genoeg. Ik wil weten waarom die opvoeding dat toelaat en nog goedkeurt ook.
Ik woon al 35 jaar in Amsterdam West. Individuele Marokkanen, hartstikke aardig, toffe lui, hee vriend, jeweettog, en lekker eten enzo.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:45 schreef static het volgende:
[..]
alle etnische minderheden bijelkaar....is maar een schatting hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:39 schreef Buschetta het volgende:
[..]
1 op de 15 ?![]()
Rekenen nadenken is niet je sterkste kant zie ik.
Mocro's hebben maar voor 1 ding ontzag: 9mm.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:43 schreef iamthezenmaster het volgende:
ja en met zulk soort opmerking helpen we het probleem nog een handje....
respect naar hun moet gelijks staan aan respect terug...en (sorry voor mijn taal) anders opsouten, niet vergassen
Tot hier was ik het redelijk met je eens. Ik weet niet of je dit expres chargeert om je punt te maken of dat je het echt zo bedoelt. Want ook mijn thuisbasis is Amsterdam, maar ik heb toch echt andere ervaringen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:27 schreef static het volgende:
[..]
Marrokanen die vrijwel allemaal vriendelijk zijn?
Omdat wilde dieren in een pact jagen ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:54 schreef iamthezenmaster het volgende:
waarom zijn ze individueel dan zo tof...en ik een groep vaak ronduit gevaarlijk??
Dat heb ik al gedaan paar jaar terug. Maar hier hebben we weer last van zigeuners. Overal wel een groep randdebielen die de gewone burger terroriseren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:03 schreef iamthezenmaster het volgende:
haha....dus we zitten met een horde dolle hyana's opgescheept waar geen oplossing voor is??
lastig...dan ga ik wel ergens anders wonen tzt.
Je zegt min of meer dat jij het altijd opneemt, net als mevrouw in de OP, voor je eigen familie. Maar als je eigen kind ligt te kutten bij andere mensen, dan tik je toch effe op z'n vingers en maakt duidelijk dat dat niet de bedoeling is en dat ie zich moet gedragen? Ben jij toevallig een mocro?quote:
Jij vindt het niet erg als ik je vader en moeder uitscheld voor varken?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:05 schreef EricG het volgende:
Je had hun vaders en moeders uit moeten schelden voor varkens, worden ze helemaal gek man die moslims
dudequote:Op woensdag 4 juli 2007 16:18 schreef MacKniver het volgende:
[..]
Jij vindt het niet erg als ik je vader en moeder uitscheld voor varken?
Inderdaad. Ik heb zelf ook een paar Marokkaanse vrienden. Goeie gasten, echt, maar ze zeggen zelf ook dat er gewoon een groot gedeelte het verpest en dat zij het tenminste begrijpen dat Nederlanders zo over hun denken, hoe lullig dat eigenlijk ook is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
dan zou je het al helemaal moeten weten!
tuurlijk zitten er goede tussen. ik heb ze zelfs als vrienden, maar zij zeggen het zelf ook... een overgroot gedeelte wat je op straat ziet is gewoon tuig
Een retourtje Marokko wordt ze al gegeven hoor, vlindertjes vangenquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb zelf ook een paar Marokkaanse vrienden. Goeie gasten, echt, maar ze zeggen zelf ook dat er gewoon een groot gedeelte het verpest en dat zij het tenminste begrijpen dat Nederlanders zo over hun denken, hoe lullig dat eigenlijk ook is.
Het is niet normaal dat je tegen dat soort lui niks kan zeggen wat ze niet zint en ze je met de hele familie wel even komen opwachten. Die gasten mogen ze van mij een retourtje Marokko geven hoor. Die lui ben je liever kwijt dan rijk.
De moeder deed of haar neus bloedde in het beginquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:43 schreef Dingest het volgende:
- Reactie van TS, enigzins terecht al had hij eerst kunnen proberen de moeder aan te spreken. Maar in het geval van bovenstaande had dat weinig uitgemaakt denk ik.
Alhoewel het natuurlijk een schatting is, waren het er zeker meer dan 20. 200 meter van de broodjeszaak zijn enkele typische allochtonenwijken (en Marrokaanse vzwtjes), volgens mij is de moeder daar hulp gaan zoeken.quote:- Verzameling Marokkanen voor de deur: diep triest. 30 lijken mij er wat veel, maar bij vijf zou ik het al benauwd krijgen hoorOverigens is die verzamelinghype niet alleen voorbehouden aan Marokkanen. Er zijn genoeg minderheidsgroepen of andere 'matties' culturen die zo 10 man optrommelen om 1 persoon, ongeacht wie of dat het terecht is, een lesje te leren. De reden waarom ze niet naar binnen komen? Misschien hing er een camera? Zo dom zijn ze nou ook weer niet.
Sorry, bedoelde enkeltjequote:Op woensdag 4 juli 2007 17:57 schreef Fetai het volgende:
[..]
Een retourtje Marokko wordt ze al gegeven hoor, vlindertjes vangen![]()
Dat doen ze wel vaker, en als je er wat van zeg weten ze het zo om te lullen dat jij hun die bloedneus heb bezorgd, bij wijs van spreken dan. Als je er wat van gezegd had tegen die moeder was ze waarschijnlijk ook boos geworden dat je niet met de opvoeding moet bemoeien.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:03 schreef Calyptus het volgende:
[..]
De moeder deed of haar neus bloedde in het begin
Waarom. Ik heb iets in die trent mee gemaakt na het stappen. 2 jongetjes die stonden uit te lokken terwijl er 6 om dehoek stonder te wachten. Helaas hadden ze niet gezien dat er achter ons tweeen nog 7 man aankwamen die achterop liepen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij gelooft de OP?![]()
Kom nou?
Ja, de OP is verzonnen. Dit soort dingen gebeuren nooit, en al helemaal niet met Marokkaantjes.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij gelooft de OP?![]()
Kom nou?
Het is gewoon een feit dat de alllochtone bevolking crimineler is dan de autochtone bevolking. Dat is al uit zo veel onderzoeken gebleken. En nee, ik heb er nu even geen bij de hand.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:42 schreef retteketet het volgende:
Ach, er lopen ook zoveel asociale Nederlanders rond, maar ik besef dat het geen zin heeft om dat oeverloos te herhalen. Sommige mensen lijken nu eenmaal te willen dat Noord-Afrikaanse genen garant staan voor een succesvolle carrière in de criminaliteit, of iets in die trant.. Dat TS na een akkefietje met een Marokkaans snotjong en zijn moeder meteen de beschuldigende vinger uitsteekt naar de Marokkanen als gehele groep zegt meer over hem/haar dan over de Marokkaanse gemeenschap in Nederland.
Ja.quote:
Dat verklaart al een hoopquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:57 schreef static het volgende:
[..]
Ja.
En die slang kun je gevoegelijk achterwege laten.
Zoals? Doe eens een interessante synopsis - als dat tot je beperkte mogelijkheden behoort.quote:
lolquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:25 schreef static het volgende:
[..]
Zoals? Doe eens een interessante synopsis- als dat tot je beperkte mogelijkheden behoort.
Dit verklaart waarom je zulke achterlijke posts maakt in dit topic, dit verklaart waarom je dit verhaal bij voorbaat niet geloofd, dit verklaart waarom je nu begint te strooien met beledigingen. Je zoekt het maar lekker uit, nog een fijn leven verderquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:25 schreef static het volgende:
[..]
Zoals? Doe eens een interessante synopsis - als dat tot je beperkte mogelijkheden behoort.
'Dure woordjes'?quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:26 schreef -Hahaha- het volgende:
[..]
lol
als je in de hoek gedreven voelt, dan ga je zitten strooien met dure woordjes. Omg, je blijft een zielige kneus
Ja, doei.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:36 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dit verklaart waarom je zulke achterlijke posts maakt in dit topic, dit verklaart waarom je dit verhaal bij voorbaat niet geloofd, dit verklaart waarom je nu begint te strooien met beledigingen. Je zoekt het maar lekker uit, nog een fijn leven verder![]()
Man, die kleintjes zijn juist fucking brutaal. Ook de meisjes. Laatst ook in de trein, drukke menigte stapt uit, iedereen wacht buiten netjes totdat iedereen eruit is. Meisje propt zich tussen de tegenstromende mensenmassa door en kiest snel een goede bank uit voor haar en haar moeder. Fucking aso, meisje was een jaar of 10.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Yeah, right.
Een 7-8 jarige die zo iets uit zichzelf doet.
Amen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:43 schreef star_gazer het volgende:
Mooi he, dat Marokkanen altijd zo lopen te huilen over hun slechte sociale en financiële status enz enz, maar dus werkelijkwaar geen ene REET doen om dit te verbeteren? Zolang het meerendeel van de Chinezen, Indo's en (tegenwoordig) Surinamers gewoon ingeburgerd is en werkt, weiger ik respect op te brengen voor die walgelijke berbers
Opzouten, jullie willen niet. Dus willen wij jullie ook niet. Jullie horen hier gewoon niet met die mentaliteit. Ga maar lekker in de zandbak spelen, daar kan je ruzie maken zoveel je wilt. Hier hebben we een maatschappij mét fatsoensnormen, en die kunnen we imho niet laten verzieken door een minderheidsgroepering die hier even de dienst uit wil maken
Gelukkig heb je het verhaal goed aangepast en het stuk over de groep Marokkanen weggelaten want als het een Nederlander was geweest had er geen groepje buiten hen op staan wachten... die kans is in ieder geval een heeeeeeeeeeeeel stuk kleiner.quote:Op donderdag 5 juli 2007 07:00 schreef CyclingGirl het volgende:
Laten we het woord marokkaan eens weg halen en kijken naar wat er gebeurt, het kind misdraagt zich en mama doet er niks aan, hier zit de fout en of je nou mocro, turk, neger of wat dan ook ben je zit ten alle tijden fout door je kind niet met normen en waarden op te voeden. Ik ben geen linkse rakker maar ik vind ook dat je niet alles over 1 kam kan scheren, ik ken marokkanen die zich gedragen maar ik ken er ook die zich misdragen, hetzelfde als dat ik nederlanders ken.
Oh huillie, het is niet voor niks dat er miljoenen mensen zo denken over Marokkanen etc. Dat komt echt niet uit de lucht vallen. Wel eens opsporing verzocht gekeken of überhaupt het nieuws bij gehouden? 9 van de 10 keer is het wel iemand met een getinte huidskleur. Maar ja, dan is het weer dat de media het overdrijft en dat ze alleen maar de buitenlanders eruit pikken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:42 schreef retteketet het volgende:
Ach, er lopen ook zoveel asociale Nederlanders rond, maar ik besef dat het geen zin heeft om dat oeverloos te herhalen. Sommige mensen lijken nu eenmaal te willen dat Noord-Afrikaanse genen garant staan voor een succesvolle carrière in de criminaliteit, of iets in die trant.. Dat TS na een akkefietje met een Marokkaans snotjong en zijn moeder meteen de beschuldigende vinger uitsteekt naar de Marokkanen als gehele groep zegt meer over hem/haar dan over de Marokkaanse gemeenschap in Nederland.
En dan staan er ineens 30 hollanders voor de deur op je te wachten zeker.quote:Op donderdag 5 juli 2007 07:00 schreef CyclingGirl het volgende:
Laten we het woord marokkaan eens weg halen en kijken naar wat er gebeurt, het kind misdraagt zich en mama doet er niks aan, hier zit de fout en of je nou mocro, turk, neger of wat dan ook ben je zit ten alle tijden fout door je kind niet met normen en waarden op te voeden. Ik ben geen linkse rakker maar ik vind ook dat je niet alles over 1 kam kan scheren, ik ken marokkanen die zich gedragen maar ik ken er ook die zich misdragen, hetzelfde als dat ik nederlanders ken.
Oh, er zijn wel degelijk Nederlandse "groepen" die dat doen hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:59 schreef Roquefort het volgende:
[..]
En dan staan er ineens 30 hollanders voor de deur op je te wachten zeker.![]()
Nee, dat het in de genen zit zou betekenen dat alle Marokkanen in Marokko ook crimineel zouden zijn. Dat is niet geval.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:42 schreef retteketet het volgende:
Goede opvoeding ja, zo versier je natuurlijk nooit een vrouwquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:29 schreef TheThirdMark het volgende:
Mijn vriendin heeft het trouwens 1x meegemaakt met een Turks jongentje.
Aangezien ze een nogal grote voorgevel had zat het jochie hier de hele tijd naar te kijken.
Op zich niets mis mee, doe ik ook dagelijks
Komt er op een gegeven moment een vriendje van dat jochie aan lopen die keihard roept: Dat wijf heeft dikke tieten.
Lolz fout: Komt papa van dat jochie aanlopen ''hoekt'' zijn kind in de stoel
Dat was nog eens goede opvoeding![]()
![]()
Inderdaad, die Marokkanen zijn in Marokko geen schoffies op straat. Maar dat komt omdat ze in Marokko of door de andere mensen op straat wel een klap in hun gezicht krijgen of de politie pakt ze op en laat ze een weekje zitten. Daar kunnen ze niet gewoon hun gang gaan, dat laten ze wel uit hun hoofd. Hier in Nederland daarentegen, zeggen de ouders tegen de jongens, ga maar buiten spelen, want dan hebben ze tenminste wat rust in huis. Buiten hebben ze echt geen controle over de jongens en gaat het mis. En in Nederland is er niemand die er wat van durft te zeggen, want als je er wat van zegt dan slaat een hele groep je in elkaar.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:32 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Nee, dat het in de genen zit zou betekenen dat alle Marokkanen in Marokko ook crimineel zouden zijn. Dat is niet geval.
Feit is wel dat ze hier veel overlast bezorgen, maar zover ik mij kan herinneren (ik was jong) was dat vroeger ook zo met Turken, waar je nu bijna niemand meer over hoort.
Jammer dat je alleen op dat kleine deel quote. Jij hebt dus ook totaal geen zelfreflectie.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:57 schreef static het volgende:
[..]
Ja.
En die slang kun je gevoegelijk achterwege laten.
Je gaat je signature (Ik modereer alleen kuttopic's!) eer aandoen? Succes.quote:
Tsjah ze zoeken gewoon een reden om te rellen, triest natuurlijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 02:01 schreef Slappe_hap het volgende:
Ik vind het wonderbaarlijk hoe snel die maroks zo'n grote groep bijeen krijgen. Hoe kansloos zijn die gasten wel niet?
"Ey Rachida belde, kleine Mo werd gedissed, wij ingrijpen"
Zoek een baan verdomme!
Dat zin mensen die nooit buitenkomenquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
En ondertussen betalen wij hun uitkering want werken doen ze ook niet... anders kunnen ze niet zo 1-2-3 op de stoep staan namelijk.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:35 schreef Slasher het volgende:
[..]
Tsjah ze zoeken gewoon een reden om te rellen, triest natuurlijk
Die villa in de zandbak moet ergens van betaald wordenquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En ondertussen betalen wij hun uitkering want werken doen ze ook niet... anders kunnen ze niet zo 1-2-3 op de stoep staan namelijk.
Kan wel, ze reizen ontzettend georganiseerd het land door, om steeds (vermomd) weer iets nieuws te doenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:37 schreef LasTeR het volgende:
Nee idd. Als het blijkbaar vaker voorkomt kán het geen kleine groep meer zijn.
Even iets eten halen gelijk uit eten noemenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:32 schreef Polydeukes het volgende:
met je vriendin uit eten in een snackbar![]()
Misschien zit dit in de weg, en kan het er daarom niet meer in?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:17 schreef boyv het volgende:
kan het er nu al wel in, of zeg je van nee..?
Nee met wilders komt het goed wou je zeggen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:56 schreef BaajGuardian het volgende:
"op wilders gaat stemmen dit keer"
Ik snap hem nu ... kijk jullie zeggen, het is maar een kleine groep, maar jullie bedoelen een kleine groep van de total bevolking in nederland ... wat de marokkanen ook zijn oftewel het is een hele grote groep van de marokkanen ...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:42 schreef Theodoric het volgende:
Tja, geen uitzondering
Islam (en bijbehorende bergvolkeren) = vrede![]()
Het is maar een klein groepje die het verpest voor de andere marokkanen
vraag me toch dan af waarom het zo klote is in die landen in het middenoosten....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:42 schreef Theodoric het volgende:
Tja, geen uitzondering
Islam (en bijbehorende bergvolkeren) = vrede![]()
Het is maar een klein groepje die het verpest voor de andere marokkanen
Politiek kan etnische problemen dan ook niet oplossen. Tijd en geduld is de oplossing.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee met wilders komt het goed wou je zeggen?
Al die politieke lui zijn hetzelfde...
Je bedoelt wachten tot heel Nederland moslim is en zich zo gedraagt?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:50 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Politiek kan etnische problemen dan ook niet oplossen. Tijd en geduld is de oplossing.
Respect voor je oomquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:28 schreef Teunebeun het volgende:
Mijn oom was eens naar de bioscoop geweest met een paar familieleden en lui je weet wel...
Dus hij zat te kijken naar de film kwam er op eens een morrokaan aan wandelen met zijn gangstah petje. Hij greep mijn tante vast en in een keer zag ik mijn oom opstaan en naar die morrokaan grijpen. In een greep die ik niet kan benoemen maar die gast kraaide het uit van de pijn. De beveiligingsgast die bij de deur stond greep mijn oom en nam hem mee naar buiten. Maar mijn oom pikte het niet en legde die gast neer op de grondje moest het gewoon zien wij waren gaan kijken dus wij zo naar die vent gaan en legde het uit daarna had mijn oom een hele reeks vrij kaartjes gekregen
Stoer.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:28 schreef Teunebeun het volgende:
Mijn oom was eens naar de bioscoop geweest met een paar familieleden en lui je weet wel...
Dus hij zat te kijken naar de film kwam er op eens een morrokaan aan wandelen met zijn gangstah petje. Hij greep mijn tante vast en in een keer zag ik mijn oom opstaan en naar die morrokaan grijpen. In een greep die ik niet kan benoemen maar die gast kraaide het uit van de pijn. De beveiligingsgast die bij de deur stond greep mijn oom en nam hem mee naar buiten. Maar mijn oom pikte het niet en legde die gast neer op de grondje moest het gewoon zien wij waren gaan kijken dus wij zo naar die vent gaan en legde het uit daarna had mijn oom een hele reeks vrij kaartjes gekregen
Dat was sarcasme joh, ik stem helemaal nergens op, ik ben voor recht in eigen hand om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee met wilders komt het goed wou je zeggen?
Al die politieke lui zijn hetzelfde...
Weet ik veelquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:03 schreef static het volgende:
[..]
Stoer.
Waarom greep hij je tante vast? Of heb je zoals zovelen een dikke duim?
Godver, dat wou ik ook zeggen!quote:
ze verstaat je toch nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:36 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Godver, dat wou ik ook zeggen!
Edit: Ik zou ook gaan zeggen dat ze echt een kk triest mens is. Dat ze een kutleven heeft, een kut zoon en dat ze op moet rotten.
Maar dan was het waarschijnlijk minder goed afgelopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |