Idd! TS is gwoon een vette racist!quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:32 schreef Trommeldaris het volgende:
Je had dat arme jongetje niet moeten mishandelen. TraumasHij is al zo kansarm
![]()
"hun"quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:33 schreef thijsltc het volgende:
zo ben ik een keer opgewacht en bedreigd omdat ik volgens hun te hard belde toen ik ze wou inhalen terwijl hun op een fietspad liepen.
onbegrijpelijk die gasten
quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:36 schreef zarGon het volgende:
Godverredomme, zulk volk moet je echt hard schoppen.
Ze zijn het gewend.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:36 schreef Trommeldaris het volgende:
En dan haal je ook nog je vrienden van de politie erbij om die moeder in elkaar te laten schoppen?
Nu ja, zo "vriendelijk" lachte ik ook nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:37 schreef Zyggie het volgende:
Je had bij het naar buiten lopen ff eentje in de ogen staren en zeggen: wie heeft hier nu de macht, hahaha? Gaan ze helemaal flippen.![]()
Welkom in 2007.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:44 schreef static het volgende:
Geloof er geen reet van.
Mensen die nog geloven in de goedheid van Marokkanenquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:44 schreef static het volgende:
Geloof er geen reet van.
Racist.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Mensen die nog geloven in de goedheid van Marokkanen![]()
Ja. En nu?quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Die wonen in Marokko.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Lekker zwartwit weer. Het verhaal niet geloven wil toch niet meteen zeggen dat je gelooft dat álle Marokkanen goed zijn? Evenmin als het wel geloven wil zeggen dat alle Marokkanen slecht zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nuances zijn voor mietjes.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Lekker zwartwit weer. Het verhaal niet geloven wil toch niet meteen zeggen dat je gelooft dat álle Marokkanen goed zijn? Evenmin als het wel geloven wil zeggen dat alle Marokkanen slecht zijn.
En Static heeft een punt, tis wel een sterk verhaal.. maar aan de andere kant kijk er niet van op als het waar is
Dat zijn de betere sterke verhalen hequote:Op woensdag 4 juli 2007 02:04 schreef Litso het volgende:
[..]tis wel een sterk verhaal.. maar aan de andere kant kijk er niet van op als het waar is
Op dit moment had je haar eigenlijk een mep moeten geven.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:27 schreef Calyptus het volgende:
Ik zat nog niet neer of ik kreeg mijn sprite in mijn gezicht, en die moeder begint mij dan te verwijten, eerst in het Marrokaans waar ik geen fuck van snap, dan in het gebrekkig Nederlands van "je moet van mijn zoon afblijven jij vuile hond". Ik stond aan de grond genageld van verbazing.
Ze wilde graag onderworpen worden door een echte kerel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:17 schreef 700MB het volgende:
[..]
Op dit moment had je haar eigenlijk een mep moeten geven.
Kom je vaak buiten? Heb je weleens contact met de Marrokanen die vrijwel allemaal vriendelijk zijn?quote:
Al waren het er 3. Dat ze daar voor die keet deze 2 Hollandertjes opwachten is al kankertriest.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:23 schreef Spacehamster het volgende:
Yeah right...20 tot 30 marokanen
Dat.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:44 schreef static het volgende:
Geloof er geen reet van.
Kom jij ook wel eens buiten? Volgens mij woon jij in een dorpje als Lutjelollum en heb je geen idee waar je het over hebt. Natuurlijk zijn er veel allochtonen die zich hier gewoon prima aanpassen en gewoon hun stinkende best doen, maar een ander gedeelte zit hier maar wat aan te kloten. Dat je dat nog ontkent en een verhaal als deze niet geloofd.... ongelovelijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:27 schreef static het volgende:
[..]
Kom je vaak buiten? Heb je weleens contact met de Marrokanen die vrijwel allemaal vriendelijk zijn?
Echt, plaats een synopsis van jouw ergelijke ervaringen, dan neem ik je misschien serieus.
Knul, mijn thuisbasis is Amsterdam. En zullen we het hebben over Nederlanders hebben?quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:41 schreef Fetai het volgende:
[..]
Kom jij ook wel eens buiten? Volgens mij woon jij in een dorpje als Lutjelollum en heb je geen idee waar je het over hebt. Natuurlijk zijn er veel allochtonen die zich hier gewoon prima aanpassen en gewoon hun stinkende best doen, maar een ander gedeelte zit hier maar wat aan te kloten. Dat je dat nog ontkent en een verhaal als deze niet geloofd.... ongelovelijk.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:41 schreef Fetai het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er veel allochtonen die zich hier gewoon prima aanpassen en gewoon hun stinkende best doen, maar een ander groot gedeelte zit hier maar wat aan te kloten.
En jij zou dat niet doen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:44 schreef boyv het volgende:
Maar Marokkanen kiezen vrijwel altijd voor hun familie, wat er ook aan de hand is.
Dit topic gaat nu niet over Nederlanders, het gaat over de groep Marokkanen die voor dat café of wat dan ook stonden. Hou het on-topic, dat zou jij als moderator toch moeten wetenquote:Op woensdag 4 juli 2007 02:45 schreef static het volgende:
[..]
Knul, mijn thuisbasis is Amsterdam. En zullen we het hebben over Nederlanders hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |