abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51128562
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 03:03 schreef static het volgende:

[..]

Dat is relevant, want?
Je zegt min of meer dat jij het altijd opneemt, net als mevrouw in de OP, voor je eigen familie. Maar als je eigen kind ligt te kutten bij andere mensen, dan tik je toch effe op z'n vingers en maakt duidelijk dat dat niet de bedoeling is en dat ie zich moet gedragen? Ben jij toevallig een mocro?
  woensdag 4 juli 2007 @ 14:33:54 #152
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_51130889
Idd. Als mijn kind in de problemen zou komen voor het een of ander zou ik toch denken ''zo vader zo zoon zo moeder zo dochter''.

Dus wanneer iemand mijn vervelende kind (als ik het zelf niet zou zien, dus er niets aan zou kunnen doen) even aan de kant zet, dan zou ik hooguit mijn kind nog een nabrander geven. (nou ja, nabrander Bij een klein kind gewoon even duidelijk vertellen hoe en wat en vooral waarom niet).
pi_51131410
En dan zeggen die geitenwollensokken nog steeds dat je ze niet over 1 kam moet scheren. Maar waarom zijn zij het ALTIJD die zoiets veroorzaken en nooit Chinezen, Polen etc.
Ze hebben geen respect voor Nederland en denken dat ze alles kunnen maken (wat misschien ook wel zo is , omdat er lang niet hard genoeg op wordt getreden tegen dat volk).
Don't judge a duck by its brother
  woensdag 4 juli 2007 @ 15:49:37 #154
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_51133916
pi_51134082
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:49 schreef Buschetta het volgende:
[afbeelding]
pi_51134484
Je had hun vaders en moeders uit moeten schelden voor varkens, worden ze helemaal gek man die moslims
pi_51134549
tja ...
pi_51135068
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:05 schreef EricG het volgende:
Je had hun vaders en moeders uit moeten schelden voor varkens, worden ze helemaal gek man die moslims
Jij vindt het niet erg als ik je vader en moeder uitscheld voor varken?
  woensdag 4 juli 2007 @ 16:29:50 #159
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_51135444
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:18 schreef MacKniver het volgende:

[..]

Jij vindt het niet erg als ik je vader en moeder uitscheld voor varken?
dude
pi_51136718
Ik heb dan ook veel respect voor Turken.

Ze zitten in dezelfde situatie als de hyena's, maar Turken weten zich tenminste wel 'normaal' te gedragen!!
pi_51137088
Leuk verhaal . Ik geloof je ook meteen trouwens, sommige mensen .
pi_51137265
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:49 schreef Buschetta het volgende:
[afbeelding]
Erg funny ja.
Don't judge a duck by its brother
pi_51137782
Indien waar, en ik heb geen reden om het niet te geloven:
- Kind was een rotkind. Slechte opvoeding van de ouder(s) en het kind denk - en kan meestal - overal mee weg komen omdat de ouders weigeren te accepteren dat hun kind zoiets kan doen. Bij ons in de buurt hebben ouders hun kind 2 jaar niet naar school kunnen laten omdat ze weigerde te accepteren dat hun kind een probleemkind was en speciaal onderwijs nodig had. Dus ongeloofwaardig? Neuh...
- Reactie van TS, enigzins terecht al had hij eerst kunnen proberen de moeder aan te spreken. Maar in het geval van bovenstaande had dat weinig uitgemaakt denk ik.
- Reactie van rotkind en moeder is waardeloos.
- Toffe barman
- Verzameling Marokkanen voor de deur: diep triest. 30 lijken mij er wat veel, maar bij vijf zou ik het al benauwd krijgen hoor Overigens is die verzamelinghype niet alleen voorbehouden aan Marokkanen. Er zijn genoeg minderheidsgroepen of andere 'matties' culturen die zo 10 man optrommelen om 1 persoon, ongeacht wie of dat het terecht is, een lesje te leren. De reden waarom ze niet naar binnen komen? Misschien hing er een camera? Zo dom zijn ze nou ook weer niet.
- Politie erbij halen, prima oplossing. Anderen kunnen het zwak vinden, ik vind het gewoon de beste oplossing.

Kortweg, diep triest en ik snap de klacht van TS volledig
  woensdag 4 juli 2007 @ 17:53:47 #164
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_51138174
ik had waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan, je laat zo'n kutkind je cola toch niet opdrinken
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_51138254
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:16 schreef rival het volgende:

[..]

dan zou je het al helemaal moeten weten!

tuurlijk zitten er goede tussen. ik heb ze zelfs als vrienden, maar zij zeggen het zelf ook... een overgroot gedeelte wat je op straat ziet is gewoon tuig
Inderdaad. Ik heb zelf ook een paar Marokkaanse vrienden. Goeie gasten, echt, maar ze zeggen zelf ook dat er gewoon een groot gedeelte het verpest en dat zij het tenminste begrijpen dat Nederlanders zo over hun denken, hoe lullig dat eigenlijk ook is.

Het is niet normaal dat je tegen dat soort lui niks kan zeggen wat ze niet zint en ze je met de hele familie wel even komen opwachten. Die gasten mogen ze van mij een retourtje enkeltje Marokko geven hoor. Die lui ben je liever kwijt dan rijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door BobbyB op 04-07-2007 18:02:35 ]
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_51138299
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:55 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik heb zelf ook een paar Marokkaanse vrienden. Goeie gasten, echt, maar ze zeggen zelf ook dat er gewoon een groot gedeelte het verpest en dat zij het tenminste begrijpen dat Nederlanders zo over hun denken, hoe lullig dat eigenlijk ook is.

Het is niet normaal dat je tegen dat soort lui niks kan zeggen wat ze niet zint en ze je met de hele familie wel even komen opwachten. Die gasten mogen ze van mij een retourtje Marokko geven hoor. Die lui ben je liever kwijt dan rijk.
Een retourtje Marokko wordt ze al gegeven hoor, vlindertjes vangen
Ik support gevallen topclubs!
pi_51138538
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:43 schreef Dingest het volgende:

- Reactie van TS, enigzins terecht al had hij eerst kunnen proberen de moeder aan te spreken. Maar in het geval van bovenstaande had dat weinig uitgemaakt denk ik.
De moeder deed of haar neus bloedde in het begin
quote:
- Verzameling Marokkanen voor de deur: diep triest. 30 lijken mij er wat veel, maar bij vijf zou ik het al benauwd krijgen hoor Overigens is die verzamelinghype niet alleen voorbehouden aan Marokkanen. Er zijn genoeg minderheidsgroepen of andere 'matties' culturen die zo 10 man optrommelen om 1 persoon, ongeacht wie of dat het terecht is, een lesje te leren. De reden waarom ze niet naar binnen komen? Misschien hing er een camera? Zo dom zijn ze nou ook weer niet.
Alhoewel het natuurlijk een schatting is, waren het er zeker meer dan 20. 200 meter van de broodjeszaak zijn enkele typische allochtonenwijken (en Marrokaanse vzwtjes), volgens mij is de moeder daar hulp gaan zoeken.

De reden waarom ze niet naar binnen kwamen, absoluut geen id. Ms kende de barman er enkele van en kon die zo aangifte doen als er iets in zijn kot gebroken werd.

De eerste maanden zien ze mij in die snackbar niet meer.
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_51138582
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:57 schreef Fetai het volgende:

[..]

Een retourtje Marokko wordt ze al gegeven hoor, vlindertjes vangen
Sorry, bedoelde enkeltje . Ja, dat is inderdaad ook zoiets ongelooflijks. Die gasten word hun zin maar gegeven want in plaats die werkloze hangjongeren aan het werk te zetten om zich nuttig te maken krijgen ze zoiets. Maar ja, durf ook eens nee te zeggen, dan is het meteen discriminatie etc.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_51138732
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:03 schreef Calyptus het volgende:

[..]

De moeder deed of haar neus bloedde in het begin
Dat doen ze wel vaker, en als je er wat van zeg weten ze het zo om te lullen dat jij hun die bloedneus heb bezorgd, bij wijs van spreken dan. Als je er wat van gezegd had tegen die moeder was ze waarschijnlijk ook boos geworden dat je niet met de opvoeding moet bemoeien.
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:14:17 #170
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_51139016
ts heeft politie gebeld
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_51139382
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 02:48 schreef golfer het volgende:

[..]

Jij gelooft de OP?
Kom nou?
Die is te obvious verzonnen om weer eens te kunnen bashen.
Waarom. Ik heb iets in die trent mee gemaakt na het stappen. 2 jongetjes die stonden uit te lokken terwijl er 6 om dehoek stonder te wachten. Helaas hadden ze niet gezien dat er achter ons tweeen nog 7 man aankwamen die achterop liepen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_51144559
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 02:48 schreef golfer het volgende:

[..]

Jij gelooft de OP?
Kom nou?
Die is te obvious verzonnen om weer eens te kunnen bashen.
Ja, de OP is verzonnen. Dit soort dingen gebeuren nooit, en al helemaal niet met Marokkaantjes.
pi_51151832
Ach, er lopen ook zoveel asociale Nederlanders rond, maar ik besef dat het geen zin heeft om dat oeverloos te herhalen. Sommige mensen lijken nu eenmaal te willen dat Noord-Afrikaanse genen garant staan voor een succesvolle carrière in de criminaliteit, of iets in die trant.. Dat TS na een akkefietje met een Marokkaans snotjong en zijn moeder meteen de beschuldigende vinger uitsteekt naar de Marokkanen als gehele groep zegt meer over hem/haar dan over de Marokkaanse gemeenschap in Nederland.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_51154376
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 23:42 schreef retteketet het volgende:
Ach, er lopen ook zoveel asociale Nederlanders rond, maar ik besef dat het geen zin heeft om dat oeverloos te herhalen. Sommige mensen lijken nu eenmaal te willen dat Noord-Afrikaanse genen garant staan voor een succesvolle carrière in de criminaliteit, of iets in die trant.. Dat TS na een akkefietje met een Marokkaans snotjong en zijn moeder meteen de beschuldigende vinger uitsteekt naar de Marokkanen als gehele groep zegt meer over hem/haar dan over de Marokkaanse gemeenschap in Nederland.
Het is gewoon een feit dat de alllochtone bevolking crimineler is dan de autochtone bevolking. Dat is al uit zo veel onderzoeken gebleken. En nee, ik heb er nu even geen bij de hand.
  donderdag 5 juli 2007 @ 01:57:16 #175
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_51155506
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:39 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ben jij toevallig een mocro?
Ja.

En die slang kun je gevoegelijk achterwege laten.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')