Je zegt min of meer dat jij het altijd opneemt, net als mevrouw in de OP, voor je eigen familie. Maar als je eigen kind ligt te kutten bij andere mensen, dan tik je toch effe op z'n vingers en maakt duidelijk dat dat niet de bedoeling is en dat ie zich moet gedragen? Ben jij toevallig een mocro?quote:
Jij vindt het niet erg als ik je vader en moeder uitscheld voor varken?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:05 schreef EricG het volgende:
Je had hun vaders en moeders uit moeten schelden voor varkens, worden ze helemaal gek man die moslims
dudequote:Op woensdag 4 juli 2007 16:18 schreef MacKniver het volgende:
[..]
Jij vindt het niet erg als ik je vader en moeder uitscheld voor varken?
Inderdaad. Ik heb zelf ook een paar Marokkaanse vrienden. Goeie gasten, echt, maar ze zeggen zelf ook dat er gewoon een groot gedeelte het verpest en dat zij het tenminste begrijpen dat Nederlanders zo over hun denken, hoe lullig dat eigenlijk ook is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
dan zou je het al helemaal moeten weten!
tuurlijk zitten er goede tussen. ik heb ze zelfs als vrienden, maar zij zeggen het zelf ook... een overgroot gedeelte wat je op straat ziet is gewoon tuig
Een retourtje Marokko wordt ze al gegeven hoor, vlindertjes vangenquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb zelf ook een paar Marokkaanse vrienden. Goeie gasten, echt, maar ze zeggen zelf ook dat er gewoon een groot gedeelte het verpest en dat zij het tenminste begrijpen dat Nederlanders zo over hun denken, hoe lullig dat eigenlijk ook is.
Het is niet normaal dat je tegen dat soort lui niks kan zeggen wat ze niet zint en ze je met de hele familie wel even komen opwachten. Die gasten mogen ze van mij een retourtje Marokko geven hoor. Die lui ben je liever kwijt dan rijk.
De moeder deed of haar neus bloedde in het beginquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:43 schreef Dingest het volgende:
- Reactie van TS, enigzins terecht al had hij eerst kunnen proberen de moeder aan te spreken. Maar in het geval van bovenstaande had dat weinig uitgemaakt denk ik.
Alhoewel het natuurlijk een schatting is, waren het er zeker meer dan 20. 200 meter van de broodjeszaak zijn enkele typische allochtonenwijken (en Marrokaanse vzwtjes), volgens mij is de moeder daar hulp gaan zoeken.quote:- Verzameling Marokkanen voor de deur: diep triest. 30 lijken mij er wat veel, maar bij vijf zou ik het al benauwd krijgen hoorOverigens is die verzamelinghype niet alleen voorbehouden aan Marokkanen. Er zijn genoeg minderheidsgroepen of andere 'matties' culturen die zo 10 man optrommelen om 1 persoon, ongeacht wie of dat het terecht is, een lesje te leren. De reden waarom ze niet naar binnen komen? Misschien hing er een camera? Zo dom zijn ze nou ook weer niet.
Sorry, bedoelde enkeltjequote:Op woensdag 4 juli 2007 17:57 schreef Fetai het volgende:
[..]
Een retourtje Marokko wordt ze al gegeven hoor, vlindertjes vangen![]()
Dat doen ze wel vaker, en als je er wat van zeg weten ze het zo om te lullen dat jij hun die bloedneus heb bezorgd, bij wijs van spreken dan. Als je er wat van gezegd had tegen die moeder was ze waarschijnlijk ook boos geworden dat je niet met de opvoeding moet bemoeien.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:03 schreef Calyptus het volgende:
[..]
De moeder deed of haar neus bloedde in het begin
Waarom. Ik heb iets in die trent mee gemaakt na het stappen. 2 jongetjes die stonden uit te lokken terwijl er 6 om dehoek stonder te wachten. Helaas hadden ze niet gezien dat er achter ons tweeen nog 7 man aankwamen die achterop liepen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij gelooft de OP?![]()
Kom nou?
Die is te obvious verzonnen om weer eens te kunnen bashen.
Ja, de OP is verzonnen. Dit soort dingen gebeuren nooit, en al helemaal niet met Marokkaantjes.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij gelooft de OP?![]()
Kom nou?
Die is te obvious verzonnen om weer eens te kunnen bashen.
Het is gewoon een feit dat de alllochtone bevolking crimineler is dan de autochtone bevolking. Dat is al uit zo veel onderzoeken gebleken. En nee, ik heb er nu even geen bij de hand.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:42 schreef retteketet het volgende:
Ach, er lopen ook zoveel asociale Nederlanders rond, maar ik besef dat het geen zin heeft om dat oeverloos te herhalen. Sommige mensen lijken nu eenmaal te willen dat Noord-Afrikaanse genen garant staan voor een succesvolle carrière in de criminaliteit, of iets in die trant.. Dat TS na een akkefietje met een Marokkaans snotjong en zijn moeder meteen de beschuldigende vinger uitsteekt naar de Marokkanen als gehele groep zegt meer over hem/haar dan over de Marokkaanse gemeenschap in Nederland.
Ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |